Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 23. feb 2018, 15:17

Mit ben gør ondt. Eller nærmere sagt, et lille område på mit skinneben gør så ondt, så jeg nu halter rundt :sur:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Juki » 23. feb 2018, 15:55

dgd2007 skrev:
Juki skrev:At jeg ikke kan finde ud af Snapchat efter det er blevet opdateret :trist:

Jeg gider da ikke se på alle mulige fremmedes historier. Det kan jeg gøre på Instagram eller lign. hvis jeg gad.

Det er du åbenbart ikke alene om at mene: :)

Snapchat stock loses $1.3 billion after Kylie Jenner tweet

Jeg læste det faktisk godt i går.

Men selvom jeg er enig med Kylie i at opdateringen er en forringelse, så håber jeg ikke at Snapchat bukker under pga. hende og den manglende aktivitet siden opdateringen :genert:

Jeg synes det er vildt uhyggeligt så stor en "magt" Jenner/Kardashian familien har i verden.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 23. feb 2018, 16:12

Juki skrev:[...]
Jeg synes det er vildt uhyggeligt så stor en "magt" Jenner/Kardashian familien har i verden.

Jeg kender dem heldigvis ikke ... :fløjt:
1
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18523

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf PaleSeptember » 23. feb 2018, 21:14

Visse mennesker :cuss:
1
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Juki » 24. feb 2018, 01:35

Det har kløet under min ene fod i 5-10 minutter nu, lige der mellem svangen og trædepuden hvor det kilder allermest at klø igen :cuss:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 24. feb 2018, 09:52

Min chef.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf hotlips » 24. feb 2018, 14:04

At jeg ikke har Patricks adresse så jeg kan sende ham en prut i en kuvert hver gang hans elendige åndsforsnottede møgside smider mig af 8 gange i træk når jeg prøver at sende noget.. Uden at komme med nogen form for advarsel når man skriver eller uploader billeder.. Næ nej det er først når man har gjort det klart at lortet så påstår at man faktisk ikke er her.... :sur: :evil: :sarkasme: :whip:
1
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf girl_beat » 24. feb 2018, 14:32

PaleSeptember skrev:Visse mennesker :cuss:

Hørt! Især udvalgte familiemedlemmer, som min mand har inviteret (!) på ferie, og som ikke rigtigt gider svare, om de vil med :evil:
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Juki » 25. feb 2018, 12:07

Når man ligger og slumrer i sengen i weekenden og det så banker uventet på døren!

Jeg er for nysgerrig til ikke at vide hvem der banker på en søndag formiddag, men samtidig for doven og uanstændig klædt til at springe ud af sengen for at åbne for vedkommende.
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
hthy
Indlæg: 575
Tilmeldt: 17. aug 2015, 22:48
Kort karma: 32
Likede indlæg: 699

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf hthy » 25. feb 2018, 13:14

PaleSeptember skrev:Når jeg handler, så står jeg som regel oppe ved kassen og pakker løbende, i stedet for først at begynde at pakke, når alle varer er kørt igennem og jeg har betalt. Det irriterer mig grænseløst, at stort set ingen kasseassistenter kan finde ud af, at båndet efter kassen ikke skal køre, mens jeg står og pakker! På trods af at jeg siger det til dem, så gør de det alligevel (og nej, ingen har sagt, at de ikke selv kan styre det, så mit gæt er, at det kan de godt). Det betyder så, at jeg skal stå og hive posen hen til mig gentagne gange, samt at varerne kører forbi mig og ned i enden af båndet, hvis jeg ikke pakker hurtigt nok - fx fordi jeg skal slås med at hive i posen hele tiden.

SÅ FAT DET DOG! :cuss: :sur: :rulle:


Jeg ser først dit indlæg og den efterfølgende debat i dag. Men vi har tit det modsatte problem, især ved storindkøb, hvor min mand går ned for enden af båndet for at pakke i foldekasser og poser, Da skal han tit bede om, at de kører lidt med båndet igen så varerne kommer ned, så han kan nå dem. Det er nok værst i Bilka, hvor de her i byen vist skal træde på en pedel for at båndet kører. Vi lægger da også altid de tungeste varer først for at få dem nederst i vores kasser og poser.
1
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14371

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Mangoness » 25. feb 2018, 13:27

hthy skrev:
PaleSeptember skrev:Når jeg handler, så står jeg som regel oppe ved kassen og pakker løbende, i stedet for først at begynde at pakke, når alle varer er kørt igennem og jeg har betalt. Det irriterer mig grænseløst, at stort set ingen kasseassistenter kan finde ud af, at båndet efter kassen ikke skal køre, mens jeg står og pakker! På trods af at jeg siger det til dem, så gør de det alligevel (og nej, ingen har sagt, at de ikke selv kan styre det, så mit gæt er, at det kan de godt). Det betyder så, at jeg skal stå og hive posen hen til mig gentagne gange, samt at varerne kører forbi mig og ned i enden af båndet, hvis jeg ikke pakker hurtigt nok - fx fordi jeg skal slås med at hive i posen hele tiden.

SÅ FAT DET DOG! :cuss: :sur: :rulle:


Jeg ser først dit indlæg og den efterfølgende debat i dag. Men vi har tit det modsatte problem, især ved storindkøb, hvor min mand går ned for enden af båndet for at pakke i foldekasser og poser, Da skal han tit bede om, at de kører lidt med båndet igen så varerne kommer ned, så han kan nå dem. Det er nok værst i Bilka, hvor de her i byen vist skal træde på en pedel for at båndet kører. Vi lægger da også altid de tungeste varer først for at få dem nederst i vores kasser og poser.


Generelt minder den her diskussion mig om det her citat:

Billede
10
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kattefjæs » 25. feb 2018, 14:14

Juki skrev:Når man ligger og slumrer i sengen i weekenden og det så banker uventet på døren!

Jeg er for nysgerrig til ikke at vide hvem der banker på en søndag formiddag, men samtidig for doven og uanstændig klædt til at springe ud af sengen for at åbne for vedkommende.


Der kom nogen og bankede paa her fredag aften. Vi havde LIGE sat os med pizza, film og roedvin. Jeg gad simpelthen ikke. Det er alligevel altid bare Jehovas Vidner, eller nogen af overboens ghetto-venner som er gaaet forkert. :rulle:
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Juki » 25. feb 2018, 17:40

Kattefjæs skrev:
Juki skrev:Når man ligger og slumrer i sengen i weekenden og det så banker uventet på døren!

Jeg er for nysgerrig til ikke at vide hvem der banker på en søndag formiddag, men samtidig for doven og uanstændig klædt til at springe ud af sengen for at åbne for vedkommende.


Der kom nogen og bankede paa her fredag aften. Vi havde LIGE sat os med pizza, film og roedvin. Jeg gad simpelthen ikke. Det er alligevel altid bare Jehovas Vidner, eller nogen af overboens ghetto-venner som er gaaet forkert. :rulle:

Jeg overvejede også om det kunne være nogen fra Jehovas Vidner. Men der var ikke nogen der snakkede sammen(vinduet står på klem) og den/de var hurtigt videre igen. Det lød ikke som om vedkommende gik videre til naboerne, da jeg jo ville kunne høre hvis der blev banket på der også. Det lød nærmere som om det var et postbud, men det er jo søndag og jeg venter ikke noget.

Hvis det var en jeg kendte ville vedkommende prøve at ringe eller skrive, enten for at komme i kontakt med mig eller bare give besked om at de forgæves havde været forbi.
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15287
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25610

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 25. feb 2018, 18:06

Jeg bliver idiot af den pisseirriterende boksehandskereklame fra Føtex. Er der ikke en eller anden, som kan kvæle den og tage 'skaberen' med sig
10
14 11 14
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Hunkat » 25. feb 2018, 20:08

Hoste ved sengetid. Det er mega nederen at prøve at sove når man liiiige skal hoste lidt hvert 2. min.
1
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen

Tilbage til "Generelt"