Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ghattner
Kort karma: 43
Likede indlæg: 2154

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ghattner » 7. mar 2018, 08:15

Det irriterer mig at min ven der har takket nej til et arrangement/event jeg er med til at arrangere pga. travlhed, men til stadighed sætter sig som interesseret på diverse Facebook-events der sker samme dag.

Jeg ved godt at "Interesseret" på Facebook bruges lidt mere i uforpligtene, men når han ikke engang har angivet "Interesseret" i min event og det konsekvent popper op i mit feed han er interesseret i andre, så irriterer det mig lidt og sætter hans "travlhed" lidt i perspektiv.
3
Brugeravatar
PaleSeptember
Kort karma: 150
Likede indlæg: 2836

Indlægaf PaleSeptember » 7. mar 2018, 10:25

Jeg bliver så TRÆT af andres inkompetence! Hvor svært kan det være, at gøre tingene rigtigt? Men nej, ude af syne, ude af sind, og så kan jeg bruge tid på det, som andre ikke gider gøre!
2
Brugeravatar
HappyQ
Kort karma: 303
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 1814

Indlægaf HappyQ » 7. mar 2018, 11:33

icelady skrev:Jeg ser en del urban exploring/abandoned videoer på youtube....

Men hvor er det dog pikle irriterende, at folk så lige skal bruge halvdelen af videoen på at sidde i deres hjem/bil og fortælle om hvor de skal hen; eller de skal liigge bruge 5 minutter på at vise hvordan de tanker deres bil...eller de bruger 5 minutter på at gå igennem en skov, for endelig (!!!) at ende ved det de nu engang skal udforske.

De har set for meget Søren Ryge :D
1
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Stitch
Kort karma: 129
Likede indlæg: 2223

Indlægaf Stitch » 7. mar 2018, 12:18

Ghattner skrev:Det irriterer mig at min ven der har takket nej til et arrangement/event jeg er med til at arrangere pga. travlhed, men til stadighed sætter sig som interesseret på diverse Facebook-events der sker samme dag.

Jeg ved godt at "Interesseret" på Facebook bruges lidt mere i uforpligtene, men når han ikke engang har angivet "Interesseret" i min event og det konsekvent popper op i mit feed han er interesseret i andre, så irriterer det mig lidt og sætter hans "travlhed" lidt i perspektiv.

Er det bare fordi han så modtager notifikationer om eventet? Ikke fordi han har tænkt sig at deltage. sådan bruger jeg det selv nemlig.
0
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 205
Likede indlæg: 2659

Indlægaf Badesandalen » 7. mar 2018, 13:06

At der går en tumpe rundt i verden og tror at h*n vandt vores diskussion fordi h*n ikke forstod hvad jeg mente, derefter blev ved med at holde fast i sin misforståelse og til sidst satte sig selv på en piedestal som en total klogert. Og det irriterer mig endnu mere at jeg ikke bare kan være ligeglad.
2
"When you talk, it's so beautiful, it's like you're puking rainbows."
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 803
Likede indlæg: 11476

Indlægaf dgd2007 » 7. mar 2018, 13:23

Badesandalen skrev:At der går en tumpe rundt i verden og tror at h*n vandt vores diskussion fordi h*n ikke forstod hvad jeg mente, derefter blev ved med at holde fast i sin misforståelse og til sidst satte sig selv på en piedestal som en total klogert. Og det irriterer mig endnu mere at jeg ikke bare kan være ligeglad.

Ha ha, det kender jeg godt ... det minder mig lidt om denne joke, men man må jo leve med det:

Billede
5
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 978
Likede indlæg: 8416

Indlægaf Rapfisk » 7. mar 2018, 15:18

Lockout.
5
#TeamFrederiksberg

Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 424
Likede indlæg: 13402

Indlægaf Fyrst Eberhard » 7. mar 2018, 15:31

At jeg opfattede mig selv som fitness-lækker nok til, at jeg ikke behøvede at strække ud før en badmintonkamp i går.
Så nu halter jeg som en prostitueret efter sømændenes lønningsdag.
5
Peace!
Brugeravatar
Yossarian
Kort karma: 12
Likede indlæg: 481

Indlægaf Yossarian » 7. mar 2018, 19:26

Men hvor er det dog pikle irriterende, at folk så lige skal bruge halvdelen af videoen på at sidde i deres hjem/bil og fortælle om hvor de skal hen; eller de skal liigge bruge 5 minutter på at vise hvordan de tanker deres bil...eller de bruger 5 minutter på at gå igennem en skov, for endelig (!!!) at ende ved det de nu engang skal udforske.

Det er generelt irriterende, når youtubere ikke kan fatte sig i korthed.
0
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 263
Likede indlæg: 4623

Indlægaf Mangoness » 7. mar 2018, 20:03

Yossarian skrev:

Det er generelt irriterende, når youtubere ikke kan fatte sig i korthed.

Det var jo det, som vine var til for :-D
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:

Cheese Billede
Brugeravatar
didas
Kort karma: 336
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 4068

Indlægaf didas » 7. mar 2018, 20:38

Det tog 1 time og 10 minutter at køre 20 km i bil i dag, det plejer at tage 30 minutter. Nogen gange hader jeg den Københavnske indre by trafik.
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 205
Likede indlæg: 2659

Indlægaf Badesandalen » 8. mar 2018, 08:02

dgd2007 skrev:
Badesandalen skrev:At der går en tumpe rundt i verden og tror at h*n vandt vores diskussion fordi h*n ikke forstod hvad jeg mente, derefter blev ved med at holde fast i sin misforståelse og til sidst satte sig selv på en piedestal som en total klogert. Og det irriterer mig endnu mere at jeg ikke bare kan være ligeglad.

Ha ha, det kender jeg godt ... det minder mig lidt om denne joke, men man må jo leve med det:

Billede

Du tager fejl. :P Ej, det er mere det faktum at h*n lagde ord i munden på mig og var meget arrogant omkring det. Jeg har ikke noget imod at tage fejl, og jeg prøver heller ikke at overbevise andre om at de tager fejl når jeg ved at jeg har ret, men sådan noget der kan jeg virkelig ikke have.
2
"When you talk, it's so beautiful, it's like you're puking rainbows."
FormerlyKnownAs
Kort karma: 413
Likede indlæg: 3015

Indlægaf FormerlyKnownAs » 8. mar 2018, 08:20

At min skomager er blevet sådan en klammo type der flirter uhmæmmet meget og siger smukke 117 gange på 2 min og det ene med det andet. I går fik en sms "Dine støvler er færdige, hilsen skomageren :D Smukke pige :D Vi ses :D Snart :D"
Bliv ved din læst skomager.
4
/Dullen
AgentPixie
Kort karma: 103
Likede indlæg: 1778

Indlægaf AgentPixie » 8. mar 2018, 08:28

FormerlyKnownAs skrev:At min skomager er blevet sådan en klammo type der flirter uhmæmmet meget og siger smukke 117 gange på 2 min og det ene med det andet. I går fik en sms "Dine støvler er færdige, hilsen skomageren :D Smukke pige :D Vi ses :D Snart :D"

:ad!:
2
That awkward moment between birth and death.
FormerlyKnownAs
Kort karma: 413
Likede indlæg: 3015

Indlægaf FormerlyKnownAs » 8. mar 2018, 08:36

AgentPixie skrev:
FormerlyKnownAs skrev:At min skomager er blevet sådan en klammo type der flirter uhmæmmet meget og siger smukke 117 gange på 2 min og det ene med det andet. I går fik en sms "Dine støvler er færdige, hilsen skomageren :D Smukke pige :D Vi ses :D Snart :D"

:ad!:

Er pænt træt af det. Det er bare ikke særlig fedt på nogen måde. Endsige flatterende.
0
/Dullen

Tilbage til "Generelt"