Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 19. mar 2018, 14:24

Min ene chef. Han er en seriøst dårlig projektleder og kommer altid snigende og skal have lavet noget færdigt i sidste øjeblik og forventer, at man så smider alt andet for at arbejde på hans projekt.

Jeg har en gang i denne måned sagt til ham, at jeg er max. presset på et meget stort projekt, alligevel forsøger han at fedte mig ind i et af hans projekter, som lige skal være klar til udbud i denne uge. Jeg kender ikke projektet, og han er ikke nogen hjælp ift. at overdrage noget. Og jeg har ikke tid!

Jeg gider fandeme ikke at arbejde yderligere over pga. hans møgsag, fordi han er en pissedårlig projektleder!



(Undskyld for sprogbrug, men det er lang tids frustration oveni et i forvejen stort arbejdspres.)
3
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12655
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12374

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guilded_Lily » 19. mar 2018, 14:58

2SHY skrev:
Bukser er ca. det jeg hader allermest at købe og gør mig sur og irriteret


Det gør jeg også! Her over vinteren har jeg slidt hul på inderlårene på ikke mindre end tre par, så jeg er nødt til at finde nogle nye. Jeg har en favoritmodel, men den kræver en tur til Primark i London. Der er lige fire måneder til. De eneste, jeg har fundet i DK, der sidder nogenlunde lige så godt, er jeggings fra Bilka - uden lommer. Jeg skal have lommer til mine nøgler på arbejder. For helvede.
2
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ExCoastal » 20. mar 2018, 07:23

Når folk snakker om Silicon Valley og kun kan nævne Facebook, Google, Yahoo og den slags. Men man glemmer, hvor de fundamentale teknologiske ting kommer fra. Grafisk brugergrænseflade, mus, Java, Intel, Sun Microsystems, Macintosh, Xerox Parc, (Microsoft går til Seattle), Hewlett Packard, første browser (Mosaic), næste browser (Netscape) - næsten samme firma, Pixar og chips og atter chips.

Den første grafiske brugergrænseflade med mus samt cut and paste mellem vinduer plus video chat blev opfundet af et lille firma i Menlo Park og blev præsenteret i San Francisco i 1968. Ideen blev senere udviklet hos Xerox Parc, men hovedkvarteret ville hellere fokusere på kopimaskiner, så da Steve Jobs dukkede op år senere, kunne han sagtens se, hvad det kunne bruges til. The rest is history. Fuck, jeg elsker nørdhistorie!
4
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12655
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12374

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guilded_Lily » 20. mar 2018, 07:25

At jeg får stød, når jeg træder ud af bilen.
0
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ExCoastal » 20. mar 2018, 07:30

...
0
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Persnikedy » 20. mar 2018, 17:48

Når en af mine yndlings serier tager længe om at komnme med en ny sæson også sådan nogle nyheder puster til min frustration
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf MissHindenburg » 20. mar 2018, 18:25

At planlægningen af en venindes polterabend er ved at gå totalt op i kaos. Og indtil nu er det kun valget af en dato som vi er ude i, som det øverste på to do listen! :rulle:

I guder hvor er jeg dog glad for at vi slipper for polterabend og gøgl lige nu. :rock:

Af alle de polterabends jeg har været til igennem tiden er der 1 ud af 10+ som rent faktisk var hyggelig og festlig.

Nu strammer jeg mig lige an og bevarer en positiv tilgang, det vigtigste er at veninden får en god dag!!
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Stitch » 22. mar 2018, 09:23

Folk der ikke læser indenad.

Eks.
Jeg sender en mail med skærmprint til en kollega om fejl i systemet pga. h*n har glemt at lave opgaven færdig.
H*n kommer ind på mit kontor og siger "du skal bare lave det i X system".
Ja tak.. hvis du kigger på skærmprintet i mailen, ville du kunne se, at det er det, jeg har gjort.

H*n gik slukøret igen.
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
mulledit
Indlæg: 956
Tilmeldt: 15. sep 2015, 08:08
Kort karma: 51
Likede indlæg: 877

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf mulledit » 22. mar 2018, 09:35

MissHindenburg skrev:At planlægningen af en venindes polterabend er ved at gå totalt op i kaos. Og indtil nu er det kun valget af en dato som vi er ude i, som det øverste på to do listen! :rulle:

I guder hvor er jeg dog glad for at vi slipper for polterabend og gøgl lige nu. :rock:

Af alle de polterabends jeg har været til igennem tiden er der 1 ud af 10+ som rent faktisk var hyggelig og festlig.

Nu strammer jeg mig lige an og bevarer en positiv tilgang, det vigtigste er at veninden får en god dag!!


Har lige været det igennem :boo:

Lidt for mange glemmer at de ikke skal arrangere den polterarbend de aldrig fik :tie:
0
Bøllen 08.06.2010 :love:

Billen 22.07.2014 :love:


IG blogger under navnet Strawberryonion
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf MissHindenburg » 22. mar 2018, 10:20

mulledit skrev:
MissHindenburg skrev:At planlægningen af en venindes polterabend er ved at gå totalt op i kaos. Og indtil nu er det kun valget af en dato som vi er ude i, som det øverste på to do listen! :rulle:

I guder hvor er jeg dog glad for at vi slipper for polterabend og gøgl lige nu. :rock:

Af alle de polterabends jeg har været til igennem tiden er der 1 ud af 10+ som rent faktisk var hyggelig og festlig.

Nu strammer jeg mig lige an og bevarer en positiv tilgang, det vigtigste er at veninden får en god dag!!


Har lige været det igennem :boo:

Lidt for mange glemmer at de ikke skal arrangere den polterarbend de aldrig fik :tie:


Det er SÅ spot on, det der!
1
Brugeravatar
mulledit
Indlæg: 956
Tilmeldt: 15. sep 2015, 08:08
Kort karma: 51
Likede indlæg: 877

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf mulledit » 22. mar 2018, 11:58

No1 skrev:
mulledit skrev:
MissHindenburg skrev:At planlægningen af en venindes polterabend er ved at gå totalt op i kaos. Og indtil nu er det kun valget af en dato som vi er ude i, som det øverste på to do listen! :rulle:

I guder hvor er jeg dog glad for at vi slipper for polterabend og gøgl lige nu. :rock:

Af alle de polterabends jeg har været til igennem tiden er der 1 ud af 10+ som rent faktisk var hyggelig og festlig.

Nu strammer jeg mig lige an og bevarer en positiv tilgang, det vigtigste er at veninden får en god dag!!


Har lige været det igennem :boo:

Lidt for mange glemmer at de ikke skal arrangere den polterarbend de aldrig fik :tie:



Det er seriøst det værste.... den sidste polterabend jeg var med til at arrangere, der ville søsteren til bruden bestemme alt. Hun planlagde sin egen polterabend. Hendes søster er den diamentrale modsætning, og det var virkelig en kamp at skulle argumentere imod søsteren konstant. :| Aldrig igen. :lol:


Jeg har lige skulle igennem en hvor kærester til gommens venner og brødre ikke lige kunne fatte at de skulle træde et skridt tilbage og lade veninderne komme til. Resultatet blev en polterarbend som bruden IKKE havde drømt om. Vi har gennem tiden talt meget om polterarbend, så vi vidste lige hvad hun ville og ikke ville. Vi trak os og arrangerede så et indslag og gjorde vores til at det blev en god dag. Bruden var glad, fordi vi alle var der og det er det vigtigste.
1
Bøllen 08.06.2010 :love:

Billen 22.07.2014 :love:


IG blogger under navnet Strawberryonion
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 22. mar 2018, 12:10

Min bedste veninde har meget svært ved at forstå at jeg ikke vil have alt muligt halløj på min polterabend, så jeg gruer helt vildt og har måtte alliere mig med en anden veninde som jeg har spurgt om hun ikke vil forsøge at holde hende i ørene.
Jeg hader polterabender af et godt hjerte.
Slap nu af altså :sur:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf icelady » 22. mar 2018, 13:54

At ikke een eneste butik/butikskæde i Randers fører Gråstens Beairnaise Dressing i deres sortiment fast.

Så skal man søreme til Bilka for at få den! :cuss: :cuss: :cuss:



(og den åbner først til sommer i Storcentret) :(


Har prøvet Bähnckes Beairnasie-dressing...der kan man så lige så godt bare spise smeltet smør til...den smager ikke af andet end smør.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kattefjæs » 22. mar 2018, 21:52

kidkomb skrev:Min bedste veninde har meget svært ved at forstå at jeg ikke vil have alt muligt halløj på min polterabend, så jeg gruer helt vildt og har måtte alliere mig med en anden veninde som jeg har spurgt om hun ikke vil forsøge at holde hende i ørene.
Jeg hader polterabender af et godt hjerte.
Slap nu af altså :sur:


Jamen hvorfor skal du overhovedet have ét hvis du ikke kan lide dem? Det lyder nederen :panik: :wacko:
2
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14464

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pjeps » 22. mar 2018, 21:55

En knækket tand, røv og nøgler siger jeg bare!
1
:ninja:

Tilbage til "Generelt"