Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Aviva
Kort karma: 20
Likede indlæg: 215

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aviva » 18. maj 2018, 13:23

Lemonella skrev:
Aviva skrev:At facebook driller pt -kan I andre komme på?

At posten er så længe om at komme med mine ebay pakker :sur:

Jeg har ingen problemet med at komme på facebook. :)

Er også på igen nu :)
1
Palestine never existed!

Gud velsigne ISRAEL

Næste år i Jerusalem :banan:
Brugeravatar
Frøken Himmelblå
Kort karma: 48
Likede indlæg: 1146

Indlægaf Frøken Himmelblå » 18. maj 2018, 13:43

Alle de mails jeg pt. får fra virksomheder omkring, at de gerne vil have, jeg godkender, at de stadig har og opbevarer mine personlige oplysninger.

En del af dem - Magasin bl.a. - lokker med konkurrencer, hvor jeg har mulighed for at vinde whatever, hvis bare jeg giver dem tilladelse. Jeg synes fandme det er på grænsen, at gøre det på den måde. Og jeg synes de pisser folk op og ned ad ryggen, når de på den måde spiller på folks lyst til at vinde og deres anseelse af dem som virksomhed.
De oplysninger ønsker de kun at beholde af én grund: de er noget værd for dem. Og samlet set, er folks oplysninger meget mere værd, end det man kan vinde i deres konkurrence.

Min tilladelse kan de skyde en hvid pind efter.
6
Vir prudens non contra ventum mingit
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 683
Likede indlæg: 13141

Indlægaf Juki » 18. maj 2018, 21:45

Mit hoved eksploderer snart!!!

Jeg har genstartet min computer så den kunne blive opdateret og nu er den gået i selvsving uden der sker en skid :cuss:

Jeg har søgt efter løsninger, men det er sikkert fordi den blev opdateret engang sidste år(af en der eftersigende skulle være god til det) hvor nogle ting blev opdateret, ændret og redigeret.

Hvor er det dog sindssygt irriterende! Jeg gider ikke bruge tid på det og jeg var ved at ordne ting på computeren jeg havde planer om at fortsætte med!

GRRRRRRRRR!!!
0
Forarget kan man altid blive

It's not a phase, mom!
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 727
Likede indlæg: 10290

Indlægaf dgd2007 » 18. maj 2018, 21:57

Juki skrev:Mit hoved eksploderer snart!!!

Jeg har genstartet min computer så den kunne blive opdateret og nu er den gået i selvsving uden der sker en skid :cuss:

Jeg har søgt efter løsninger, men det er sikkert fordi den blev opdateret engang sidste år(af en der eftersigende skulle være god til det) hvor nogle ting blev opdateret, ændret og redigeret.

Hvor er det dog sindssygt irriterende! Jeg gider ikke bruge tid på det og jeg var ved at ordne ting på computeren jeg havde planer om at fortsætte med!

GRRRRRRRRR!!!

Der er en kæmpe opdatering i disse dage (hvis det er Windows 10).
Du skal nok bare lade den passe sig selv, indtil det er overstået.

Mn jeg er enig i, at Win10 er irriterende mht. opdateringer, for man får ikke besked om noget som helt - lige pludselig begynder den bare at være ved at gå i knæ, og man tror, der er et eller andet helt galt.
0
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 18. maj 2018, 22:17

dgd2007 skrev:
Juki skrev:Mit hoved eksploderer snart!!!

GRRRRRRRRR!!!

Der er en kæmpe opdatering i disse dage (hvis det er Windows 10).
Du skal nok bare lade den passe sig selv, indtil det er overstået.

Mn jeg er enig i, at Win10 er irriterende mht. opdateringer, for man får ikke besked om noget som helt - lige pludselig begynder den bare at være ved at gå i knæ, og man tror, der er et eller andet helt galt.

Jeg er i tvivl om det er Windows 10 det blev opdateret til sidste år eller om det var det den blev ændret til en anden version af. Det står ikke nogle steder...

Den er færdig med at opdatere, men den er ligesom i et loop eller kører i ring med at de samme valgmuligheder igen og igen. Først skal jeg vælge sprog, så er der et par andre muligheder for enten at vælge hvilken Windows mulighed den skal åbne(sikkert pga. den opdatering sidste år) Enten kommer jeg tilbage og skal vælge sprog eller også åbner den computeren, men hvor der ikke er andet end tom og sort skærm/skrivebord.

Jeg har ikke fundet nogle relevante vejledninger, men hvis du har nogle forslag er jeg meget lydhør :blomst:
0

It's not a phase, mom!
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 727
Likede indlæg: 10290

Indlægaf dgd2007 » 18. maj 2018, 23:01

Juki skrev:Jeg er i tvivl om det er Windows 10 det blev opdateret til sidste år eller om det var det den blev ændret til en anden version af. Det står ikke nogle steder...

Den er færdig med at opdatere, men den er ligesom i et loop eller kører i ring med at de samme valgmuligheder igen og igen. Først skal jeg vælge sprog, så er der et par andre muligheder for enten at vælge hvilken Windows mulighed den skal åbne(sikkert pga. den opdatering sidste år) Enten kommer jeg tilbage og skal vælge sprog eller også åbner den computeren, men hvor der ikke er andet end tom og sort skærm/skrivebord.

Jeg har ikke fundet nogle relevante vejledninger, men hvis du har nogle forslag er jeg meget lydhør :blomst:

Hmm ... nej det lyder lidt mere indviklet, end jeg lige kan gennemskue.

Men altså i dag fik jeg som sagt en kæmpe opdatering, og efter genstart skulle jeg svare på en masse med, hvor meget den måtte snage i det ene og andet (sikker noget med det der datasikkerhedsdirektiv). Det jeg tænkte på, var om du havde givet den rigelig tid til måske at "komme sig" efter den den sorte skærm.

Men ellers tør jeg ikke rigtig give et bud ud fra det oplyste. Er computeren gammel?
0
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 18. maj 2018, 23:13

dgd2007 skrev:
Juki skrev:Jeg er i tvivl om det er Windows 10 det blev opdateret til sidste år eller om det var det den blev ændret til en anden version af. Det står ikke nogle steder...

Hmm ... nej det lyder lidt mere indviklet, end jeg lige kan gennemskue.

Men altså i dag fik jeg som sagt en kæmpe opdatering, og efter genstart skulle jeg svare på en masse med, hvor meget den måtte snage i det ene og andet (sikker noget med det der datasikkerhedsdirektiv). Det jeg tænkte på, var om du havde givet den rigelig tid til måske at "komme sig" efter den den sorte skærm.

Men ellers tør jeg ikke rigtig give et bud ud fra det oplyste. Er computeren gammel?

Nåh, det kom jeg slet ikke til :D

Jeg må have fat i ham der har rodet med den engang i morgen. Og ja, computeren er gammel. Fra 2012 måske.. Men den fungerer normalt fint :-D
0

It's not a phase, mom!
IrmaPigen
Kort karma: 303
Likede indlæg: 3725

Indlægaf IrmaPigen » 19. maj 2018, 06:51

Nu er der så lukkede veje i kbh igen på mandag.

Jeg skal ind i min lejlighed med en bøtte med spartelmasse dvs det kræver en bil.

Sidste søndag var det så maraton som forhindrede mig i det.
0
Brugeravatar
Stitch
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1153

Indlægaf Stitch » 19. maj 2018, 07:20

Folks kommentarer.

Jeg er taget på en uges ferie og det her er så min sommerferie. Men postede lidt på Instagram igår og har bare fået de mest sårende og tarvelige beskeder til det. Folk burde lære at lukke røven hvis de ikke kan sige noget pænt.
1
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1122
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 17760

Indlægaf LadyFox » 19. maj 2018, 09:24

Stitch skrev:Folks kommentarer.

Jeg er taget på en uges ferie og det her er så min sommerferie. Men postede lidt på Instagram igår og har bare fået de mest sårende og tarvelige beskeder til det. Folk burde lære at lukke røven hvis de ikke kan sige noget pænt.

Ej okay. :ae: hvor er det trist at du skal bruge din ferie på den slags. Men, jeg forstår ikke hvad problemet er, altså deres?
0
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 639
Likede indlæg: 3630

Indlægaf Planten » 19. maj 2018, 09:26

Mig selv. Jeg irriterer mig! Grænseløst!
0
Brugeravatar
Stitch
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1153

Indlægaf Stitch » 19. maj 2018, 13:47

LadyFox skrev:

Ej okay. :ae: hvor er det trist at du skal bruge din ferie på den slags. Men, jeg forstår ikke hvad problemet er, altså deres?

Tak :kys: . Jeg tror, det er, fordi det falder udenfor "normal: sommerferie. Så måske tror de, at jeg også skal på sommerferie og det er derfor "snyd. Selvom jeg har skrevet at jeg tog på sommerferie (som så kun er 1 uge). Det gør mig i hvert fald ked af det og irriterer mig. Folk burde holde mund. Eller i det mindste bare spørge pænt ind til det.
0
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 19. maj 2018, 15:01

Stitch skrev:
LadyFox skrev:

Tak :kys: . Jeg tror, det er, fordi det falder udenfor "normal: sommerferie. Så måske tror de, at jeg også skal på sommerferie og det er derfor "snyd. Selvom jeg har skrevet at jeg tog på sommerferie (som så kun er 1 uge). Det gør mig i hvert fald ked af det og irriterer mig. Folk burde holde mund. Eller i det mindste bare spørge pænt ind til det.

Uanset hvad så har du vel ikke mere "betalt" ferie end du har ret til, så det er vel næppe noget at have ondt i ræven over, og selv hvis du havde mere af en eller anden grund så er det vel ikke deres buisness.

Jeg håber du får en god ferie, på trods af smålige personer :ae:
2
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"
Brugeravatar
Pjeps
Kort karma: 348
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 3548

Indlægaf Pjeps » 19. maj 2018, 15:40

Vi cykler på arbejde kampagnen. Det indebærer mange flere cyklister på cykelstierne, og det er såmænd okay nok, men der er bare så mange af dem som kun cykler i maj måned, der er livsfarlige, og ikke mindst pisse irriterende på en cykelsti. Især de to kvinder der formentlig deler kontor, som nu også skal køre side om side og hyggesludre hele vejen uden at holde øje med andre cyklister.
2
:ninja:
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 19. maj 2018, 16:28

Strømafbrydelse, lige mens jeg farver hår på mit badeværelse uden vinduer. Nu krydser jeg fingre for at det bliver okay alligevel. Og at Strømmen kommer tilbage inden at mim telefon går ud.
0

Tilbage til "Generelt"