Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
bluetof1
Kort karma: 643
Likede indlæg: 4118

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf bluetof1 » 21. maj 2018, 21:39

kidkomb skrev:
Kattefjæs skrev:
kidkomb skrev:Ham her. Så hold sgu da inden for stregerne? Og hvis du ikke evner det, så lad være med at føre et køretøj?
https://www.bt.dk/danmark/se-billedet-t ... nd-fornuft

Det er sådan en lidt underlig ting. Jeg forstår godt reglerne, og jeg forstår godt at jeg ikke overholdt dem, men jeg synes bare at det er vildt unfair at det rent faktisk skal have KONSEKVENSER for mig? :gruble:

Og man kalder de nu 15-25-årige snowflakes... Synes jeg oplever/hører den slags indstilling fra folk i 40'erne oftere end nogen andre. Og nej, jeg siger ikke at ALLE i 40'erne er sådan... jeg har dog håndteret en del flere snowflakes i den aldersgruppe end nogen anden.

Jamen jeg kan ikke have det. Hvoooorfor gælder reglerne for mig? Lille mig? Ej, helt ærligt hvoooofor? Der var jo ikke andre? Der skete ikke noget?

Argh, så ti dog stille altså :devil:

Jeg har en i min meget perifære omgangskreds, der har givet login til sin arbejdsmail til sin søster og sin far så de kan screene hendes mails. Hun mener hendes eksmand chikanerer hende og imødegår det på denne måde.
Hun arbejder som sygeplejerske i et lægehus og hendes familie har derfor adgang til ekstremt følsomme oplysninger. Det er ikke muligt at forklare hende at lovgivningen også gælder for hende. Hun kan simpelthen ikke se hvordan det har relevans for hendes situation at lovgivningen meget klart siger at den slags ikke er tilladt.
Jeg er SÅ tryg ved at hun er sygeplejerske :love:
2
Har lige barberet ben for første gang i meget, meget lang tid. Min bodyoil kunne ikke længere fugte min hud. Til gengæld havde jeg virkelig blank pels.
Brugeravatar
Kattefjæs
Kort karma: 196
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 2882

Indlægaf Kattefjæs » 21. maj 2018, 21:55

Jeg har brugt hele min arbejdsdag på at håndtere en forsmået voksen mand som mente at vi skulle give ham titusindvis af pund i erstatning for svie, smerte, emotionel belastning og besvær fordi han måtte gennemleve fire pinefulde timer uden vand - hvor han i øvrigt havde forladt bygningen efter at have sagt til en kollega at det var no problem og at han alligevel havde planlagt at være væk hele dagen.

Der var vand igen da han kom tilbage. Men så havde det alligevel været SÅ voldsom en belastning for hans skrøbelige psyke at der ikke havde været noget vand mens han var væk at han var nødt til at sætte sig ned og forfatte tre en halv tætskrevne sider om sin forfærdelige oplevelse. Og hvordan det selvfølgelig kun var retfærdigt hvis vi gav ham en hel masse penge i kompensation, og i øvrigt havde han ligget søvnløs hele natten af frygt for sit helbred og sin sikkerhed, faktisk på sammenbruddets rand, så vi kunne jo nok forstå at det var på sin plads at han fik en masse dejlige penge af os.

Det ville måske være nemmere at tage alvorligt hvis ikke det var fordi han tydeligvis er en opportunist hvis kredit- og debetkort alle er blevet afvist når han har forsøgt at gennemføre betalinger, og han har ævlet de sidste uger om hvordan han er utrolig fattig og det hele er meget hårdt med penge...

Det er sjovt som fire timer uden vand, når man i øvrigt alligevel ikke engang er hjemme, LIGE pludselig bliver et voldsomt stort traume straks man tror at man kan score sig gratis penge på det ved at true med sagsanlæg. Det må satme være et hårdt liv! :lol:
6
FormerlyKnownAs
Kort karma: 347
Likede indlæg: 2475

Indlægaf FormerlyKnownAs » 22. maj 2018, 06:07

FormerlyKnownAs skrev:At jeg skal sidde i et ukendt antal timer i morgen på et lager og se på flyttefolk der pakker 40-50 flyttekasser om.

Og de er ikke kommet endnu. Vil vædde med at de er kørt til min hjemmeadresse og ikke til lageret hvor de skal møde op.
0
/Dullen
Aviva
Kort karma: 20
Likede indlæg: 218

Indlægaf Aviva » 22. maj 2018, 07:37

de revner jeg har på 2 fingre..
og at plastret jeg kommer på falder af hver gang jeg vasker hænder, selvom det skulle være vandfast
0
Palestine never existed!

Gud velsigne ISRAEL

Næste år i Jerusalem :banan:
Brugeravatar
Dmitra
Kort karma: 548
Likede indlæg: 6609

Indlægaf Dmitra » 22. maj 2018, 09:38

Var i forvejen sent på den til arbejde fordi det tog bussen over 20 minutter at køre en strækning der ellers tager 5 minutter, hvorfor Aalborg mere eller mindre åbenbart er blokeret af 30.000 biler lige nu ved jeg ikke. Anyways var jeg på 15 senere på busterminalen end jeg skulle være. Nå næste bus, tjekker Rejseplanen der siger jeg skal stå af et andet sted end jeg mener, dum som jeg er tænker jeg Rejseplanen måske ved bedre og står af der hvor den siger. Jeg går ikke mege hurtigt og at stå af hvor den sagde gav mig lige ca 1500 meter ekstra i forhold til de cirka 500 der ville have været fra det stoppested jeg mente jeg skulle stå af ved. Jeg skulle være her kl. 11 og var alt klappet ville jeg have været her til tiden. Nu er jeg så over 30 minutter for sent på den.
Ikke min fejl men alligevel. Nå, men må give de 30-40 minutter ekstra :rulle:.
0
Nobody dies a virgin, life fucks us all :deer:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1405
Likede indlæg: 23719

Indlægaf Dirtylittledevil » 22. maj 2018, 10:19

Den mellemrumsinfektion der lader til at have bredt sig til mange af mine facebookvenner.

mlmrum.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
11
I'm a social vegan. I avoid meet.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1405
Likede indlæg: 23719

Indlægaf Dirtylittledevil » 22. maj 2018, 12:23

Chris Carters bog "Bødlen" som lydbog. Mindre end 2 minutter inde i bogen siger oplæseren "Injurerede", det rigtige ord er "Ignorerede". Nu er jeg sur og irritabel og hvis han laver flere fejl så slukker jeg. Eller blinker med lyset.
4
I'm a social vegan. I avoid meet.
Brugeravatar
Confucius
Likede indlæg: 3574

Indlægaf Confucius » 22. maj 2018, 13:36

Dirtylittledevil skrev:Chris Carters bog "Bødlen" som lydbog. Mindre end 2 minutter inde i bogen siger oplæseren "Injurerede", det rigtige ord er "Ignorerede". Nu er jeg sur og irritabel og hvis han laver flere fejl så slukker jeg. Eller blinker med lyset.

I forlængelse af det med lydbøger, så irriterer det mig voldsomt, når man finder en lovende lydbog, men at oplæseren mumler eller taler lavt. Eller når man har en serie i flere bind som Arven-serien med Eragon, og de så udskifter oplæseren efter et par bøger, og den nye oplæser udtaler visse nøgleord helt anderledes.
4
Der findes to slags mennesker:
1) Dem der kan ekstrapolere fra ufuldstændige data.

Kun en tåbe frygter ikke badevægten.
Smiling_Goat
Kort karma: 781
Likede indlæg: 12830

Indlægaf Smiling_Goat » 22. maj 2018, 15:57

Jeg gider ikke være mere voksen i dag. Jeg vil meget hellere ligge på sofaen, se dårligt tv og spise is

Hvorfor havde jeg så travlt med at blive voksen? :nej:
7
Brugeravatar
Kattefjæs
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 2882

Indlægaf Kattefjæs » 22. maj 2018, 16:27

Hvor er det fedt at vi har fyldt 600 sider med irriterende ting :lol:

Det irriterer mig grænseløst at vejret er fantastisk i dag, og alligevel har jeg sammenlagt tilbragt 16 minutter udendørs. Lortearbejdsliv!
2
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 269
Likede indlæg: 3131

Indlægaf Mani » 22. maj 2018, 17:14

Fluer! Fluer der ikke flyver ud af mit pivåbne vindue, men buzzer imod det nonstop! Så flyv dog ud!
4
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 497
Likede indlæg: 8219

Indlægaf Rosa Espinosa » 22. maj 2018, 17:45

At Inger Støjberg får så meget taletid.
15
Tak for tippet, du er bare alletiders, hej hej
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 611
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 8862

Indlægaf Delfin » 22. maj 2018, 18:00

kidkomb skrev:
Kattefjæs skrev:
kidkomb skrev:Ham her. Så hold sgu da inden for stregerne? Og hvis du ikke evner det, så lad være med at føre et køretøj?

Det er sådan en lidt underlig ting. Jeg forstår godt reglerne, og jeg forstår godt at jeg ikke overholdt dem, men jeg synes bare at det er vildt unfair at det rent faktisk skal have KONSEKVENSER for mig? :gruble:

Og man kalder de nu 15-25-årige snowflakes... Synes jeg oplever/hører den slags indstilling fra folk i 40'erne oftere end nogen andre. Og nej, jeg siger ikke at ALLE i 40'erne er sådan... jeg har dog håndteret en del flere snowflakes i den aldersgruppe end nogen anden.

Jamen jeg kan ikke have det. Hvoooorfor gælder reglerne for mig? Lille mig? Ej, helt ærligt hvoooofor? Der var jo ikke andre? Der skete ikke noget?

Jeg er enig i, at reglerne selvfølgelig gælder for alle uden mærkelige undtagelser, men de båse er dæleme da godt nok smalle. Var det ikke for det sære mellemrum mellem båsene, var det da umuligt at komme ud af bilerne.
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 448
Likede indlæg: 3407

Indlægaf Urtekussen » 22. maj 2018, 18:07

At jeg ikke har flødeis i fryseren
0
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 448
Likede indlæg: 3407

Indlægaf Urtekussen » 22. maj 2018, 18:09

Delfin skrev:
kidkomb skrev:
Kattefjæs skrev:

Jeg er enig i, at reglerne selvfølgelig gælder for alle uden mærkelige undtagelser, men de båse er dæleme da godt nok smalle. Var det ikke for det sære mellemrum mellem båsene, var det da umuligt at komme ud af bilerne.

De er lige så smalle som dem i Bryggen i Vejle. Det er virkelig svært at holde inden for stregerne med en normal størrelse bil.
0
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:

Tilbage til "Generelt"