Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Sof
Indlæg: 1730
Tilmeldt: 16. maj 2018, 10:28
Kort karma: 111
Likede indlæg: 2501

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sof » 4. sep 2018, 13:47

Andre folks prut/ostelugt i toget. Øv. :whine:
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 4. sep 2018, 15:50

Sof skrev:Andre folks prut/ostelugt i toget. Øv. :whine:

Den anden dag sad jeg i bussen klokken 7.30 og prøvede at få øjne, da en dame satte sig ved siden af mig - med sig havde hun en pose med uindpakkede fisk. :tie:
1
...
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10761

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Muspel » 4. sep 2018, 20:52

Der er et flyvende dyr i mit soveværelse. Og jeg har taget linserne ud, så jeg kan ikke finde det. Kun høre det. :sur:
1
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf IrmaPigen » 4. sep 2018, 21:42

Et familiemedlem, som jeg er ude at rejse med.

Hun vil gerne op i London eye, men samtidig skal det jo være krystalklart vejr, så hun kan tage gode billeder til Instagram. Imidlertid vil hun heller ikke købe billetterne til fuld pris ved seværdigheden. Nænej, billetter skal bestilles dagen inden på nettet, så de er nogle pund billigere. Men hun vil imidlertid ikke bestille billetterne på nettet, fordi der er lovet skyet vejr de næste par dage og vist nok regn torsdag.

Åbenbart har hun en forventning om, vi skal sidde standby i forhold til hendes London eye planlægningen og kombinationen af godt vejr i vejrudsigten og bestille billetter på nettet en dag inden, lykkes.

Eller det vil hun nok benægte. Men da jeg tidligere i dag sagde jeg nok bare ville tage en dag i nærmiljøet i morgen, fik jeg en sur bemærkning om, jeg jo bare kunne gøre som det passer mig.

Jeg gider virkelig ikke planlægge 6 dage efter hendes latterlige instagram-planer, der lykkes den dag helvede fryser til is :tie:
6
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kattefjæs » 4. sep 2018, 22:05

IrmaPigen skrev:Et familiemedlem, som jeg er ude at rejse med.

Hun vil gerne op i London eye, men samtidig skal det jo være krystalklart vejr, så hun kan tage gode billeder til Instagram. Imidlertid vil hun heller ikke købe billetterne til fuld pris ved seværdigheden. Nænej, billetter skal bestilles dagen inden på nettet, så de er nogle pund billigere. Men hun vil imidlertid ikke bestille billetterne på nettet, fordi der er lovet skyet vejr de næste par dage og vist nok regn torsdag.

Åbenbart har hun en forventning om, vi skal sidde standby i forhold til hendes London eye planlægningen og kombinationen af godt vejr i vejrudsigten og bestille billetter på nettet en dag inden, lykkes.

Eller det vil hun nok benægte. Men da jeg tidligere i dag sagde jeg nok bare ville tage en dag i nærmiljøet i morgen, fik jeg en sur bemærkning om, jeg jo bare kunne gøre som det passer mig.

Jeg gider virkelig ikke planlægge 6 dage efter hendes latterlige instagram-planer, der lykkes den dag helvede fryser til is :tie:


Jamen altså, du kan velnok forstå at det er enormt vigtigt at få taget det præcis samme billede som 99,9% af alle Londons øvrige turister tager hver dag, dag ud og dag ind, hele året lang? Som de har gjort sådan cirka konstant siden London Eye åbnede? Det er jo helt unikt at få mulighed for at gøre lige præcis det samme som alle de andre :lol:
6
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13012
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pandesteg » 5. sep 2018, 06:52

At vanille er blevet sindssygt dyrt! Hvorfor købte jeg ikke i maj, da det var til at betale :lol:
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7922

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Nicolait » 5. sep 2018, 07:12

Pandesteg skrev:At vanille er blevet sindssygt dyrt! Hvorfor købte jeg ikke i maj, da det var til at betale :lol:


Du skulle have købt rigtig meget den gang, så kunne du være blevet rig på at være vanillepusher idag. :afro:
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Fru Sunshine » 5. sep 2018, 11:25

At jeg har haft en af de der lortedage, hvor en forælder er på krigsstien (med de samme issues, som hun skaber sig over hvert år), en af mine elever kræver nærmest al min opmærksomhed (og får h*n den ikke, tager h*n den ved at gøre et eller andet åndssvagt), og jeg er sindssygt træt efter gårsdagens generalprøve (hvor det hele gik fint, lige indtil min sidste replik, hvor jeg glemte halvdelen. Det er sgu aldrig nogensinde sket før, men min hjerne var ikke bare tom. Den rungede.).
Det gør så, at jeg er nervøs for premieren i aften, hvilket heller ikke ligner mig.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Lykke
Indlæg: 6936
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Lykke » 5. sep 2018, 16:23

Rosa Espinosa skrev:Sådan noget her :rulle: Latterligt arrangement. Så kan lillemor lige give 175 kr for at lave mad til sig selv og lillefar, mens han er ude med gutterne og hygge sig med øl og pool.


De er ude i god tid må man sige.
3
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 5. sep 2018, 17:01

Rosa Espinosa skrev:Sådan noget her :rulle: Latterligt arrangement. Så kan lillemor lige give 175 kr for at lave mad til sig selv og lillefar, mens han er ude med gutterne og hygge sig med øl og pool.

Det havde jeg godt nok ikke deltaget i, og jeg havde været ærlig omkring hvorfor.

Jeg tænker også det er et kedeligt signal at sende til børnene.
11
...
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14804
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24917

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 5. sep 2018, 17:08

Dumme fugle, der skider på min bil.

At komme hjem til en lejlighed, der lugter af cigaretrøg, fordi udsugningen her i bygningen er så dårlig, at luften fra emhætten trækker ind i nabolejlighederne.
1
You can't spell awesome without me.
Debra1
Indlæg: 391
Tilmeldt: 13. dec 2015, 08:04
Kort karma: 17
Likede indlæg: 334

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Debra1 » 5. sep 2018, 18:12

At jeg går i stå, når jeg holder stille på en bakke og skal sætte i gang. Vi fik ny bil for to uger. I vores gamle bil gik jeg aldrig i stå. Hold op hvor er det sindsygt irriterende.
0
Yetie
Indlæg: 1431
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:18
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5031

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Yetie » 5. sep 2018, 19:13

Rosa Espinosa skrev:Sådan noget her :rulle: Latterligt arrangement. Så kan lillemor lige give 175 kr for at lave mad til sig selv og lillefar, mens han er ude med gutterne og hygge sig med øl og pool.


Er det seriøst eller er det en syg joke? Please, lov at du modarbejder det. Det er jo helt grotesk. Fandeme om jeg ville betale for at lave mad mens min mand spillede pool - nå ja, efter jeg havde taget tidligt fri fra jobbet for at være der kl. 16. :rulle:

I øvrigt ret morsomt at se har inviteret til næste år. :D
0
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf IrmaPigen » 5. sep 2018, 21:13

LadyFox skrev:
Rosa Espinosa skrev:Sådan noget her :rulle: Latterligt arrangement. Så kan lillemor lige give 175 kr for at lave mad til sig selv og lillefar, mens han er ude med gutterne og hygge sig med øl og pool.

Det havde jeg godt nok ikke deltaget i, og jeg havde været ærlig omkring hvorfor.

Jeg tænker også det er et kedeligt signal at sende til børnene.


Lola siger også, at forædrefester er ret ligegyldige, og de endda kan være til skade i visse konkrete tilfælde :lol:

Aldrig om jeg gad deltage i det der lortearrangement. Så ku jeg elske mine børn nok så meget.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 5. sep 2018, 21:31

Jeg ville være åndssvagt sur over ikke at få lov til at spille pool. Jeg elsker at spille pool.
Og jeg er meget lidt fan af at lave mad sammen med andre damer....
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Generelt"