Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daphne » 14. sep 2018, 09:55

HappyPaww skrev:
Ado skrev:
No1 skrev:Den store idiot, der valgte at tage på arbejde, og som nu har smittet os andre. Tak for det. Jeg skal nok afholde de sygedage nu, som du ikke ville belemres med. :deer:

Jeg magter ikke de martyrer, der slæber sig på arbejde med virus i hele kroppen. Som regel med et opsøgende lidende udtryk i øjnene med et håb om anerkendelse.

Nej, du er ikke en fantastisk loyal ansat. Du er pisse irriterende.

Ja! Så vil jeg skide på om du har feber eller ej (for nogen mener jo at man ikke er rigtigt syg uden feber) - men med snotten stående ud i eksplosive nys, løbende øjne og konstant hoste og snøften, så bliver man sgu hjemme i sengen.

Og min anden kæphest: Nej, du har sandsynligvis ikke influenza, men er bare godt gammeldags forkølet. Og ja, det er helt okay at blive hjemme med forkølelse, man behøver ikke lyve sig til en værre sygdom.

Og nu kan jeg ikke lade være med at føle at disse er delvist rettet mod mig pga. mit indlæg lige før jeres. Jeg er enig i at det ikke burde være sådan at folk mødte syge op på arbejde. Der står heldigvis ikke snot ud af øjnene på mig pg nyser heller ikke - og jeg står heldigvis for mig selv på job. Og ville da ønske at alle arbejdspladser bare accepterede, at man blev hjemme med en forkølelse - det er bare ikke rigtigt accepteret på min - eller mange andres for den sags skyld.
9
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55904
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 14. sep 2018, 10:10

Daphne skrev:
HappyPaww skrev:
Ado skrev:
No1 skrev:Den store idiot, der valgte at tage på arbejde, og som nu har smittet os andre. Tak for det. Jeg skal nok afholde de sygedage nu, som du ikke ville belemres med. :deer:

Jeg magter ikke de martyrer, der slæber sig på arbejde med virus i hele kroppen. Som regel med et opsøgende lidende udtryk i øjnene med et håb om anerkendelse.

Nej, du er ikke en fantastisk loyal ansat. Du er pisse irriterende.

Ja! Så vil jeg skide på om du har feber eller ej (for nogen mener jo at man ikke er rigtigt syg uden feber) - men med snotten stående ud i eksplosive nys, løbende øjne og konstant hoste og snøften, så bliver man sgu hjemme i sengen.

Og min anden kæphest: Nej, du har sandsynligvis ikke influenza, men er bare godt gammeldags forkølet. Og ja, det er helt okay at blive hjemme med forkølelse, man behøver ikke lyve sig til en værre sygdom.

Og nu kan jeg ikke lade være med at føle at disse er delvist rettet mod mig pga. mit indlæg lige før jeres. Jeg er enig i at det ikke burde være sådan at folk mødte syge op på arbejde. Der står heldigvis ikke snot ud af øjnene på mig pg nyser heller ikke - og jeg står heldigvis for mig selv på job. Og ville da ønske at alle arbejdspladser bare accepterede, at man blev hjemme med en forkølelse - det er bare ikke rigtigt accepteret på min - eller mange andres for den sags skyld.



Jeg har slet ikke læst dit indlæg, så nej. Det var No. 1's indlæg der fik kæphesten op i mig. :kys:
Selvfølgelig kan man ikke blive hjemme indtil forkølelsen er helt overstået. For mit vedkommende snotter jeg i hvert fald længe. Men lige i starten, hvor hele kroppen sejler rundt i feber, snot, øjne der løber i vand, der mener jeg det er uforskammet at møde op på arbejde. Og endnu mere, hvis en chef forventer at de ansatte møder op.
4
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55904
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 14. sep 2018, 10:14

Den kollega, jeg skrev om, der mødte op uanset hvad. Hun fortalte også alle kolleger hun mødte på sin vej, hvor skidt hun havde det. Altså, det var så tydeligt, at hun higede efter at blive sat i rollen som den mest loyale medarbejder nogensinde.


Nå, men det irriterer mig også grænseløst, at jeg kan sidde og glæde mig til at komme i IKEA og lægge planer for hvad jeg skal købe. Og når jeg så kommer derud, så kan jeg intet finde. Jeg føler mig helt skyldig over at gå med en tom indkøbsvogn. Og det er så dér de latterlige impulskøb finder sted. For "man kan jo ikke komme tomhændet derfra".
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kattefjæs » 14. sep 2018, 12:35

Det bedste er når en kollega, som godt kan tage barn syg og som ikke bliver bebrejdet for det på NOGEN måde, vælger at komme på arbejde alligevel og så bare tage barnet med. Især når barnet har voldsomt smitsom mavevirus og lige er nået i kravle/stå op-alderen så der er hænder på alle overflader på delekontoret og man ikke har helle NOGEN steder.

Især fedt når bleen skal skiftes hver halve time og der på det eneste personaletoilet ikke er puslebord, så det foregår på håndvasken og der bliver ikke liiiige sprittet af bagefter...

Ja, det er pissesynd for barnet. Men så bliv dog hjemme! Du kan godt undværes. Selv hvis det var svært at undvære dig, så er det tusind gange sværere at arbejde med et skidende barn kravlende under loftet hele dagen lang. Ja undskyld, men det både larmer og lugter og det er virkelig ikke noget man bør udsætte sine kolleger for.

Jesus Kristus altså!
24
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 14. sep 2018, 12:41

Kattefjæs skrev:Det bedste er når en kollega, som godt kan tage barn syg og som ikke bliver bebrejdet for det på NOGEN måde, vælger at komme på arbejde alligevel og så bare tage barnet med. Især når barnet har voldsomt smitsom mavevirus og lige er nået i kravle/stå op-alderen så der er hænder på alle overflader på delekontoret og man ikke har helle NOGEN steder.

Især fedt når bleen skal skiftes hver halve time og der på det eneste personaletoilet ikke er puslebord, så det foregår på håndvasken og der bliver ikke liiiige sprittet af bagefter...

Ja, det er pissesynd for barnet. Men så bliv dog hjemme! Du kan godt undværes. Selv hvis det var svært at undvære dig, så er det tusind gange sværere at arbejde med et skidende barn kravlende under loftet hele dagen lang. Ja undskyld, men det både larmer og lugter og det er virkelig ikke noget man bør udsætte sine kolleger for.

Jesus Kristus altså!

:nerve: :8:
Jeg var nok gået syg hjem selv. Uanset om jeg fejlede noget eller ej.... Og jeg er ellers temmelig loyal som medarbejder, men det der gad jeg under ingen omstændigheder at stå model til.
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3667
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 12189

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf achillaxedprune » 14. sep 2018, 13:00

Kattefjæs skrev:Det bedste er når en kollega, som godt kan tage barn syg og som ikke bliver bebrejdet for det på NOGEN måde, vælger at komme på arbejde alligevel og så bare tage barnet med. Især når barnet har voldsomt smitsom mavevirus og lige er nået i kravle/stå op-alderen så der er hænder på alle overflader på delekontoret og man ikke har helle NOGEN steder.

Især fedt når bleen skal skiftes hver halve time og der på det eneste personaletoilet ikke er puslebord, så det foregår på håndvasken og der bliver ikke liiiige sprittet af bagefter...

Ja, det er pissesynd for barnet. Men så bliv dog hjemme! Du kan godt undværes. Selv hvis det var svært at undvære dig, så er det tusind gange sværere at arbejde med et skidende barn kravlende under loftet hele dagen lang. Ja undskyld, men det både larmer og lugter og det er virkelig ikke noget man bør udsætte sine kolleger for.

Jesus Kristus altså!


Det burde ledelsen sætte en stopper for. Og gud hvor er det synd for barnet! Tænk at have det så dårligt og så blive slæbt med på arbejde. Stakkels unge. Håber der bliver sagt noget til kollegaen.
8
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kommodedyret » 14. sep 2018, 13:12

Ado skrev:Den kollega, jeg skrev om, der mødte op uanset hvad. Hun fortalte også alle kolleger hun mødte på sin vej, hvor skidt hun havde det. Altså, det var så tydeligt, at hun higede efter at blive sat i rollen som den mest loyale medarbejder nogensinde.


Nå, men det irriterer mig også grænseløst, at jeg kan sidde og glæde mig til at komme i IKEA og lægge planer for hvad jeg skal købe. Og når jeg så kommer derud, så kan jeg intet finde. Jeg føler mig helt skyldig over at gå med en tom indkøbsvogn. Og det er så dér de latterlige impulskøb finder sted. For "man kan jo ikke komme tomhændet derfra".

Klog af skade checker jeg altid på hjemmesiden først om de har varen på lager. Satme træls at rejse helt derud for en tom hylde.
1
Closure, closure, closure closure closure
Aviva
Indlæg: 1772
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aviva » 14. sep 2018, 13:52

At vaskemaskinen lige skulle drille..

er så træt af de "trykknapper" der har deres eget liv, og gad godt have en nyere version.
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ghattner » 14. sep 2018, 15:37

Min nye overbo der STADIG rumsterer big time, så jeg snart overvejer om jeg kan tillade mig at gå op og sige noget. Hvis jeg ikke var så fandens konfliktsky. Men han gør jo heller ikke noget han ikke må. Jeg fatter bare ikke hvordan han her, i hvert fald to uger efter jeg først begyndte at registrere det, stadig kan have behov for at flytte rundt eller hvad fanden der generer alle de lyde. En mærkelig hobby Måske? Eller en indretningperfektionist der aldrig bliver færdig. Det er i hvert fald over en måned siden at der var håndværkere i gang. Uanset kan jeg mærke at det småstresser mig hver gang. Det er jo ikke fordi man ikke må bygge om, men når det står på så længe kunne man jo godt lige skrive en seddel i opgangen. Eller hvad?
2
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Bøtte » 14. sep 2018, 18:20

Kommodedyret skrev:
Ado skrev:Den kollega, jeg skrev om, der mødte op uanset hvad. Hun fortalte også alle kolleger hun mødte på sin vej, hvor skidt hun havde det. Altså, det var så tydeligt, at hun higede efter at blive sat i rollen som den mest loyale medarbejder nogensinde.


Nå, men det irriterer mig også grænseløst, at jeg kan sidde og glæde mig til at komme i IKEA og lægge planer for hvad jeg skal købe. Og når jeg så kommer derud, så kan jeg intet finde. Jeg føler mig helt skyldig over at gå med en tom indkøbsvogn. Og det er så dér de latterlige impulskøb finder sted. For "man kan jo ikke komme tomhændet derfra".

Klog af skade checker jeg altid på hjemmesiden først om de har varen på lager. Satme træls at rejse helt derud for en tom hylde.



De er ellers virkelig dårlige til at få opdateret. Har mere end en gang oplevet st stå i ikea i Aalborg og så er tingene udsolgt selv om de står til at være på lager.
1
Straniera
Indlæg: 901
Tilmeldt: 6. aug 2016, 21:46
Kort karma: 64
Likede indlæg: 2660

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Straniera » 14. sep 2018, 18:34

Det irriterer mig, når andre folk spiser den mad, der er på min tallerken.
Jeg har tre veninder, som jeg ofte mødes med på cafe, og som udgangspunkt bestiller jeg aldrig noget med pommes frites, nachos eller oliven, for en af dem spiser ad andres tallerkener, som om det var en buffet. Jeg har ikke noget imod at sige fra, og gør det også gerne, men det skaber sådan en dårlig stemning, og bortset fra madtyveriet, så er hun en supersød person. Det mærkelige er så, at hun aldrig selv bestiller andet end en salat :rulle:

Jeg havde også engang en kæreste, som automatisk antog, at når vi var på restaurant, så var al vores mad og vin til deling. Det havde så ikke været et problem, hvis han havde bestilt noget, som jeg godt kunne lide, men det endte altid lidt halvbittert fordi han inhalerede sit måltid og sin vin på et par sekunder og derefter gik ombord på min tallerken som om den var et delefad. Det var den så ikke, og det var ufatteligt irriterende at skulle forklare et voksent menneske, at bare fordi jeg spiser langsommere end ham, så betyder det ikke, at min mad er til fri afbenyttelse.
11
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kommodedyret » 14. sep 2018, 18:44

Bøtte skrev:
Kommodedyret skrev:
Ado skrev:Den kollega, jeg skrev om, der mødte op uanset hvad. Hun fortalte også alle kolleger hun mødte på sin vej, hvor skidt hun havde det. Altså, det var så tydeligt, at hun higede efter at blive sat i rollen som den mest loyale medarbejder nogensinde.


Nå, men det irriterer mig også grænseløst, at jeg kan sidde og glæde mig til at komme i IKEA og lægge planer for hvad jeg skal købe. Og når jeg så kommer derud, så kan jeg intet finde. Jeg føler mig helt skyldig over at gå med en tom indkøbsvogn. Og det er så dér de latterlige impulskøb finder sted. For "man kan jo ikke komme tomhændet derfra".

Klog af skade checker jeg altid på hjemmesiden først om de har varen på lager. Satme træls at rejse helt derud for en tom hylde.



De er ellers virkelig dårlige til at få opdateret. Har mere end en gang oplevet st stå i ikea i Aalborg og så er tingene udsolgt selv om de står til at være på lager.

Har jeg aldrig oplevet, hverken i Tåstrup eller Gentofte :)
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17195
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41858

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LaMariposa » 14. sep 2018, 18:57

Kattefjæs skrev:Det bedste er når en kollega, som godt kan tage barn syg og som ikke bliver bebrejdet for det på NOGEN måde, vælger at komme på arbejde alligevel og så bare tage barnet med. Især når barnet har voldsomt smitsom mavevirus og lige er nået i kravle/stå op-alderen så der er hænder på alle overflader på delekontoret og man ikke har helle NOGEN steder.

Især fedt når bleen skal skiftes hver halve time og der på det eneste personaletoilet ikke er puslebord, så det foregår på håndvasken og der bliver ikke liiiige sprittet af bagefter...

Ja, det er pissesynd for barnet. Men så bliv dog hjemme! Du kan godt undværes. Selv hvis det var svært at undvære dig, så er det tusind gange sværere at arbejde med et skidende barn kravlende under loftet hele dagen lang. Ja undskyld, men det både larmer og lugter og det er virkelig ikke noget man bør udsætte sine kolleger for.

Jesus Kristus altså!


Altså, hvor meget får forældrene til det syge barn lige lavet, når de har barnet med på arbejde? For slet ikke at tale om kollegerne, som så også risikerer at blive smittet. Og det er ikke fedt for barnet. Så hvem er det lige, det gavner?
5
:lun: Be brave
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Prosperity74 » 14. sep 2018, 18:59

At jeg har fået et forkølelses sår :tie: :cuss:
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17195
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41858

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LaMariposa » 14. sep 2018, 19:16

Prosperity74 skrev:At jeg har fået et forkølelses sår :tie: :cuss:


Øv :( Ved ikke, om du har erfaring med Zuviduo, men det er klart det, der virker bedst for mig.
0
:lun: Be brave

Tilbage til "Generelt"