Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Kolibrien
Indlæg: 407
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:48
Kort karma: 79
Likede indlæg: 588

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kolibrien » 19. okt 2018, 12:47

Sof skrev:Så ville jeg prøve at huske at låse i fremtiden og have en aftale om ikke at åbne, medmindre man ved man venter nogen, fx postbuddet.

Her kan naboens dreng ringe på så tosset han vil (vi skruer ned for ringetonen) når han skyder bolden ind over hækken, men tidsrummet mellem 17 og 19, hvor vores søn får mad, bad og bliver puttet, der bliver der ikke åbnet. Han er vist begyndt at lære det.


Tak for gode råd, men som sagt, så mangler han fornemmelse for de sociale spilleregler, for åbner vi ikke, så går han bare rundt om huset. Vi kan desværre ikke skjule os. Vores datter løber i øvrigt også ud til døren, så snart det ringer på.

Vi venter et barn i løbet af de næste par uger, og i går sagde jeg til min mand, at han SKAL få ham til at forstå, at når baby kommer, så skal han ikke komme uanmeldt. Det magter jeg simpelthen ikke. Og kan min mand ikke få ham til at forstå det, så skal jeg nok gøre det, men så bliver det ikke på den høflige måde.
1
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17192
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41805

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LaMariposa » 19. okt 2018, 15:10

Strømmen er gået i hele vores område netop som vi skulle til at lave aftensmad. Tanken gik på pizza, men vi skal virkelig langt væk for at finde et pizzeria, der har strøm. Jeg er sulten, og havde glædet mig til at få den aftensmad, jeg havde købt ind til. Gider virkelig ikke spise rugbrød.

Øv...
0
:lun: Be brave
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf bluetof1 » 19. okt 2018, 15:37

Jeg skulle have været til en telefonisk jobsamtale i dag kl 13.30.
De har åbenbart fundet en mere interessant ansøger for jeg har ikke hørt fra dem.
En stor offentlig virksomhed. Altså, hvad fanden :rulle:
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7922

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Nicolait » 20. okt 2018, 21:45

At jeg er blevet forkølet. Det er ikke så slemt, men det er slemt nok til, at jeg ikke skal ud og skyde imorgen, hvilket ellers havde glædet mig til.
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pityt » 23. okt 2018, 15:48

At min tidligere arbejdsgiver (jeg får stadig løn) har lavet en fejl på min lønseddel, så jeg bliver nødt til at ringe derud i morgen :cuss: Jeg gider VIRKELIG ikke have mere med dem at gøre.
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Lisva
Indlæg: 1198
Tilmeldt: 11. apr 2016, 15:01
Kort karma: 135
Likede indlæg: 4408

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Lisva » 23. okt 2018, 17:13

At min kæreste forsøger at give mig skylden for, at han har mistet sit dankort. "Du lånte det også en dag, hvor du havde glemt din pung". Gu' fanden gjorde jeg ej!
0
Aviva
Indlæg: 1772
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aviva » 23. okt 2018, 18:15

Den billist der lige skulle køre igennem en vandpyt så der sprøjtede vand op på mig -godt jeg havde støvler på og ikke klip klapper.

H*n fik lige en fin fuck finger som hævn. (en automat reaktion)
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Prosperity74 » 23. okt 2018, 22:06

At mit ondt i maven ikke er gået væk endnu :sur:
0
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf JoyNips » 24. okt 2018, 09:58

At der allerede er så pissekoldt på mit job. Jeg aner ikke, hvordan jeg skal komme igennem vinteren når jeg allerede nu sidder i 3 lag uld og ryster af kulde.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Wizzze » 24. okt 2018, 10:20

JoyNips skrev:At der allerede er så pissekoldt på mit job. Jeg aner ikke, hvordan jeg skal komme igennem vinteren når jeg allerede nu sidder i 3 lag uld og ryster af kulde.


Måske har de bare glemt at tænde for varmen? :gruble:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 24. okt 2018, 10:37

JoyNips skrev:At der allerede er så pissekoldt på mit job. Jeg aner ikke, hvordan jeg skal komme igennem vinteren når jeg allerede nu sidder i 3 lag uld og ryster af kulde.

Elektriske dimser/såler man stikker ned i sine støvler/sko og som afgiver varme (batteridrevet). Det er h.i.m.l.e.n!
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf JoyNips » 24. okt 2018, 10:44

Wizzze skrev:
JoyNips skrev:At der allerede er så pissekoldt på mit job. Jeg aner ikke, hvordan jeg skal komme igennem vinteren når jeg allerede nu sidder i 3 lag uld og ryster af kulde.


Måske har de bare glemt at tænde for varmen? :gruble:


Den er skam tændt. Vi har bare til huse i en enormt ringe isoleret bygning lige ud til havnen.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16241
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1408
Likede indlæg: 30217

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf TinaW » 24. okt 2018, 12:04

At kommunikationen om visse arbejdsopgaver, som vi varetager for kommunen, skal gå gennem så mange led, før den ender hos mig, som er den, der skal udføre opgaven.
Samt at samme kommunikation ikke indeholder de relevante oplysninger, for at kunne varetage opgaven, så man skal sidde og skrive retur og bede om oplysningerne.
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16955
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21075

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Misantropen » 24. okt 2018, 12:37

Inkompetente privatpraktiserende læger! :cuss:

"Jeg kan ikke se noget unormalt, så jeg kan desværre ikke hjælpe".. Jamen fedt. Så må jeg jo bare leve med nedsat syn, irriterede øjne, konstante smerter og spændingshovedpine.

Det passer faktisk ikke helt at hun ikke kunne hjælpe. Hun syntes jeg skulle gå på apoteket efter nogle øjendråber, selvom jeg sagde jeg havde forsøgt med øjendråber uden det har gjort en forskel. Hun kunne dog ikke anbefale mig en bestemt type.

Jeg var også velkommen til at kontakte en øjenlæge, men det vil være uden henvisning. Ventetiden uden henvisning er over et halvt år.

Jeg var grædefærdig da hun ville afslutte konsultationen efter 5 minutter. Ikke fordi hun ikke kunne løse problemet, men fordi hun ikke lyttede eller var interesseret i at hjælpe. Det er jo ikke for sjov jeg tager til læge, men fordi det er et stort problem der påvirker mit liv :sarkasme:
0
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Lys » 24. okt 2018, 13:02

Misantropen skrev:Inkompetente privatpraktiserende læger! :cuss:

"Jeg kan ikke se noget unormalt, så jeg kan desværre ikke hjælpe".. Jamen fedt. Så må jeg jo bare leve med nedsat syn, irriterede øjne, konstante smerter og spændingshovedpine.

Det passer faktisk ikke helt at hun ikke kunne hjælpe. Hun syntes jeg skulle gå på apoteket efter nogle øjendråber, selvom jeg sagde jeg havde forsøgt med øjendråber uden det har gjort en forskel. Hun kunne dog ikke anbefale mig en bestemt type.

Jeg var også velkommen til at kontakte en øjenlæge, men det vil være uden henvisning. Ventetiden uden henvisning er over et halvt år.

Jeg var grædefærdig da hun ville afslutte konsultationen efter 5 minutter. Ikke fordi hun ikke kunne løse problemet, men fordi hun ikke lyttede eller var interesseret i at hjælpe. Det er jo ikke for sjov jeg tager til læge, men fordi det er et stort problem der påvirker mit liv :sarkasme:


Har du fået tjekket dit syn hos en optiker?
0

Tilbage til "Generelt"