Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 22. jan 2019, 07:50

Butikker, hvor jeg får rabat med enten forbrugsforeningen eller logbuy og betingelserne er "rabat på alle varer, dog ikke i forvejen nedsatte varer" og det så er det sted hvor der ALTID er tilbud på alt. Og kun en lille smule. Så i praksis får man ikke en skid rabat.
Det er virkelig latterligt. Så lad dog være med at være med i rabatordninger.
8
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5921
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14735

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 22. jan 2019, 08:17

Sygdom.

Specielt den der slags hvor man er for syg til at tage på arbejde, men også for rask til at blive hjemme. Hvad skal man så gøre?

Så kan man sidde og have det ringe med dårlig samvittighed, men ikke være frisk nok til med god samvittighed at arbejde med mennesker der allerede har et svækket immunforsvar.
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24620
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36767

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 22. jan 2019, 08:23

TakeAChanceOnMe skrev:Sygdom.

Specielt den der slags hvor man er for syg til at tage på arbejde, men også for rask til at blive hjemme. Hvad skal man så gøre?

Så kan man sidde og have det ringe med dårlig samvittighed, men ikke være frisk nok til med god samvittighed at arbejde med mennesker der allerede har et svækket immunforsvar.

Hvis du er for syg til at tage på arbejde, er du ikke for rask til at blive hjemme :) Det er rettidig omhu, når man arbejder med sårbare patienter. Ind på sofaen med noget varmt at drikke og en serie, og slap af. God bedring :)
14
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf bluetof1 » 22. jan 2019, 08:48

Jeg er sulten. Temmelig meget, endda. Jeg er beklageligvis også ramt af akut dovenskab og manden er taget hjem til sig selv.
Så jeg er fanget mellem at være sulten og selv at lave morgenmad.
Jeg kender mig selv godt nok til at vide, at jeg bliver siddende ved mit skrivebord indtil jeg er så sulten at jeg ikke kan tænke mere. Derefter rejser jeg mig og spiser en riskiks (for manden er her jo ikke til at lave æg og bacon :rulle: ).
Det irriterer mig grænseløst, at jeg ikke bare springer et led over og rejser mig nu.
3
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
MissDitte
Indlæg: 562
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:07
Kort karma: 169
Likede indlæg: 1310

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf MissDitte » 22. jan 2019, 09:13

At jeg sidder alene med 4 skriveborde på arbejde, og at der nu er en håndværker-agtig type, der anvender det ene af bordene som arbejdsbord og står og borer ting i billedrammer. Det er en virkeligt irriterende lyd!
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5921
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14735

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 22. jan 2019, 10:27

Daine skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:Sygdom.

Specielt den der slags hvor man er for syg til at tage på arbejde, men også for rask til at blive hjemme. Hvad skal man så gøre?

Så kan man sidde og have det ringe med dårlig samvittighed, men ikke være frisk nok til med god samvittighed at arbejde med mennesker der allerede har et svækket immunforsvar.

Hvis du er for syg til at tage på arbejde, er du ikke for rask til at blive hjemme :) Det er rettidig omhu, når man arbejder med sårbare patienter. Ind på sofaen med noget varmt at drikke og en serie, og slap af. God bedring :)


Tak.

Tror bare jeg har svært ved det fordi mentalt er jeg 100% klar og normalt når jeg er syg føler jeg også at jeg er mere sløv på øverste etage. Fysisk er jeg ikke så meget i tvivl - varmen er ikke slået til og jeg har kun top + undertøj på, vågnede efter en to timers lur badet i sved med smerter.

Jeg hader sygdom :tie:
1
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16946
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21064

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Misantropen » 22. jan 2019, 10:37

Livstrætte menneskehadere der arbejder med kundeservice, rådgivning og formidling af diverse informationer til andre mennesker :træt2:
7
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15361
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25709

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 22. jan 2019, 17:24

Lys skrev:Men hvis folk, der ikke gider/magter affaldssortering så i det mindste ville smide alt i restaffald i stedet for at forurene pap-, plastik-, glas- mv -containerne, så ville vi da være nået langt. Det andet er jo sabotage...


Det vil jeg gerne skrive under på.
Jeg har lige været ovre med hård plast, og alle containere var et stort mix af affald. Jeg stod der og følte mig lidt dum at have brugt energi på sortering.
1
14 11 14
02 05 22
30 08 23
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12460

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf IrmaPigen » 22. jan 2019, 17:41

Aflyste tog. Nu er jeg helt vildt sent hjemme.
0
Sof
Indlæg: 1730
Tilmeldt: 16. maj 2018, 10:28
Kort karma: 111
Likede indlæg: 2501

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sof » 22. jan 2019, 17:53

kidkomb skrev:Butikker, hvor jeg får rabat med enten forbrugsforeningen eller logbuy og betingelserne er "rabat på alle varer, dog ikke i forvejen nedsatte varer" og det så er det sted hvor der ALTID er tilbud på alt. Og kun en lille smule. Så i praksis får man ikke en skid rabat.
Det er virkelig latterligt. Så lad dog være med at være med i rabatordninger.

Med Forbrugsforeningen må en butik vist ikke skilte med at det ikke gælder nedsatte varer, kun hvis det er ophørsudsalg eller hvis rabatten/udsalget kun gælder medlemmer af butikkens kundeklub eller noget i den dur.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 22. jan 2019, 20:52

Sof skrev:
kidkomb skrev:Butikker, hvor jeg får rabat med enten forbrugsforeningen eller logbuy og betingelserne er "rabat på alle varer, dog ikke i forvejen nedsatte varer" og det så er det sted hvor der ALTID er tilbud på alt. Og kun en lille smule. Så i praksis får man ikke en skid rabat.
Det er virkelig latterligt. Så lad dog være med at være med i rabatordninger.

Med Forbrugsforeningen må en butik vist ikke skilte med at det ikke gælder nedsatte varer, kun hvis det er ophørsudsalg eller hvis rabatten/udsalget kun gælder medlemmer af butikkens kundeklub eller noget i den dur.

Lige det her tilfælde var Logbuy. Jeg er faktisk ikke sikker på om jeg har oplevet det med Forbrugsforeningen, fordi jeg altid tjekker begge dele inden jeg køber noget.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf bluetof1 » 23. jan 2019, 07:19

Jeg kan ikke få min nye arbejdscomputer før jeg har betalt told.
Nej, jeg vil da ej :forvirret:
Så det er stadig bøvlet for mig at passe mit arbejde. Det går langsomt og trægt og kommer til at få ansættelsesmæssige konsekvenser for MIG fordi min chef bare kan se at jeg ikke leverer det jeg skal.
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 23. jan 2019, 11:39

Jeg er så pisse træt af manglende info på min arbejdsplads. Vi har en million forskellige adgangskoder, men ofte har jeg selv skulle opsøge dem når jeg har manglet dem.
Og nu hvor vi har været igennem en større IT opdatering og navneændring skal man logge ind i rigtig mange systemer igen. Nogle steder med gamle adgangskoder. Andre steder med nye. Men det er sådan lidt gætværk hvad man skal bruge.
Det driver mig til vanvid! Jeg nævnte til et teammøde i sidste uge, at jeg som nyansat synes at der manglede information omkring alt sådan noget med brugeroprettelse og adgangskoder.
På min gamle arbejdsplads var der ét brugernavn og én kode som man så ændrede hver anden måned. Derfra var der adgang til alt.
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16245
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32458

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf icelady » 23. jan 2019, 20:54

At efter opdatering af messenger på mobil, er mine flag forsvundet i messenger på den bærbare!



Det eneste flag jeg har er det sort/hvide man bruger i feks motorsport...og det er jo bare ikke det rigtige at sende, når man vil sende en privat fødselsdags-hilsen :D
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12995
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55859
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 24. jan 2019, 15:30

Når man er inde at snage på en Facebookprofil, hvor man ikke er venner med vedkommende, og hvor man kommer til at klikke "synes godt om" ved en af billederne. For helvede! Det burde ikke være muligt at gøre, hvis man ikke er venner.
20
Donna Martin Graduates!

Tilbage til "Generelt"