Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Alphilia
Indlæg: 3433
Tilmeldt: 22. dec 2015, 15:22
Kort karma: 272
Likede indlæg: 3060

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Alphilia » 23. mar 2018, 05:36

Virkelig dårlig nattesøvn. Det bliver en lang dag.
0
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 23. mar 2018, 11:45

Folk der ikke er i stand til at filtrere information før de åbner munden.
Jeg er lige blevet spurgt om jeg vil gennemgå en rutineopgave sammen med en kollega senere i dag, fordi hun holder ferie i næste uge og det gør de andre der kan løse opgaven også. Ja, siger jeg.
Hun siger at det skal gøres onsdag. Derefter præsterer hun at stå i 2 minutter og plapre op om hvornår opgaven ikke skal laves. Og hvem der ikke kan løse opgaven. Og hvordan den ikke skal udføres.
Jamen for helvede. Jeg har jo lige sagt ja til at vi gennemgår hvordan det skal gøres senere i dag. Så er alt det andet jo fuldstændigt ligegyldig information.
4
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf hotlips » 23. mar 2018, 13:40

Jeg har haft en syg dreng hjemme hele ugen, det er selvfølgelig fint men jeg kan godt mærke jeg ikke har fået hvilet mig, og jeg har været oppe to hele nætter for at holde øje med ham fordi han havde meget højt feber, jeg er helt flad og når han nu er ved at være nogenlunde klar igen så kan jeg stadig ikke lov til at sove en fucking halv time uden hans far ringer eller jeg bliver nærmest flået ud af sengen på grund af latterlige ting som at vandet i hanen ikke er koldt nok, arghh.. Så lad mig dog dø i fred..

Det er meget sjældent jeg ikke har tålmodighed men lige nu er der bare udsolgt, skrid og lad mig få min halve time..
0
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13928

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf RavenClaw » 23. mar 2018, 22:41

Mine naboer mener ikke, færdselsloven gælder for dem. De vil have annulleret deres parkeringsafgifter, fordi det er unfair, at der ikke er plads til dem i båsene, når de kommer hjem (Altså, udover de 4! store offentlige parkeringsområder vi har 3 minutters gang fra deres hoveddør...) Så har de jo ingen anden mulighed end at parkere ulovligt. Idioter.

Nogle mener sågar, at vores udlejer pisser på dem, fordi han også fortæller dem, at de selv har valgt at parkere ulovligt. Nej, søde venner, der kan sjovt nok ikke være en parkeringsbås til hver af de 100 lejligheder lige uden for hoveddøren i et tæt bebygget byområde...
10
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Aviva
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aviva » 24. mar 2018, 00:42

At jeg vågnede op ved 1 tiden og følte mig skidt tilpas, + øm i nakken.. overgav mig og "snakkede" lidt i den store rør..

-kan ikke falde i søvn igen :sur:..
-så nu er jeg træt, øm i nakken og halsen.. og har ikke kakaomælk til lige at tage det værste, kun kold cola..
-det er nok ikke det bedste at hælde i et ømt svælg


Tak for grønt :)
-overlevede da natten, er godt nok slatten i dag
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 24. mar 2018, 12:13

Sælges: xxx
Har desværre mistet kvitteringen.


Ja, helt sikkert du har. For den er da overhovedet ikke stjålet? Eller købt varm? Eller du har givet mindre for den end du sælger den for nu?

Jeg kan simpelthen ikke forstå hvordan det øjensynligt kan være så svært for voksne mennesker at gemme en kvittering. Specielt ikke på en dims til 5000kr. Som der er to års reklamationsret på i Dk.....-Hvis du har kvitteringen altså. Så den gemmer man sgu da?
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sangius » 24. mar 2018, 13:03

kidkomb skrev:Sælges: xxx
Har desværre mistet kvitteringen.


Ja, helt sikkert du har. For den er da overhovedet ikke stjålet? Eller købt varm? Eller du har givet mindre for den end du sælger den for nu?

Jeg kan simpelthen ikke forstå hvordan det øjensynligt kan være så svært for voksne mennesker at gemme en kvittering. Specielt ikke på en dims til 5000kr. Som der er to års reklamationsret på i Dk.....-Hvis du har kvitteringen altså. Så den gemmer man sgu da?


Ja. Der er en der sælger en Samsung Galaxy s8 på min lokale facebookgruppe. Kun 6 måneder gammel, desværre mistet kvitteringen. Mmmhmm.
2
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 24. mar 2018, 13:15

Sangius skrev:
kidkomb skrev:Sælges: xxx
Har desværre mistet kvitteringen.


Ja, helt sikkert du har. For den er da overhovedet ikke stjålet? Eller købt varm? Eller du har givet mindre for den end du sælger den for nu?

Jeg kan simpelthen ikke forstå hvordan det øjensynligt kan være så svært for voksne mennesker at gemme en kvittering. Specielt ikke på en dims til 5000kr. Som der er to års reklamationsret på i Dk.....-Hvis du har kvitteringen altså. Så den gemmer man sgu da?


Ja. Der er en der sælger en Samsung Galaxy s8 på min lokale facebookgruppe. Kun 6 måneder gammel, desværre mistet kvitteringen. Mmmhmm.

Præcis. Det går lige i min irritations-nerve altså :sur:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 24. mar 2018, 13:16

At vente på en bestemt mail. Kom nu så jeg ved om jeg kan slappe af og komme videre! Og stik mig en ny historie nu du er ved at skrive
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Flora » 24. mar 2018, 13:20

Folk der tror at sætningen "Jeg har ikke tid" er en opfordring til at blive ved at presse på, indtil der på magisk vis opstår mere tid i ens kalender :stoned:
6
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4349
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 484
Likede indlæg: 10661

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf BlueBunny » 24. mar 2018, 14:07

kidkomb skrev:
Sangius skrev:
kidkomb skrev:Sælges: xxx
Har desværre mistet kvitteringen.


Ja, helt sikkert du har. For den er da overhovedet ikke stjålet? Eller købt varm? Eller du har givet mindre for den end du sælger den for nu?

Jeg kan simpelthen ikke forstå hvordan det øjensynligt kan være så svært for voksne mennesker at gemme en kvittering. Specielt ikke på en dims til 5000kr. Som der er to års reklamationsret på i Dk.....-Hvis du har kvitteringen altså. Så den gemmer man sgu da?


Ja. Der er en der sælger en Samsung Galaxy s8 på min lokale facebookgruppe. Kun 6 måneder gammel, desværre mistet kvitteringen. Mmmhmm.

Præcis. Det går lige i min irritations-nerve altså :sur:


Jeg tror også altid det er hæler varer. Men jeg er selv en nød til at gemme kvitteringer :blush:
6
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ficus » 24. mar 2018, 14:22

Vi skal sælge vores sofa, den er købt i oktober eller november, vi kan simpelthen ikke finde kvitteringen. Men den er der nok ikke nogen der tror vi har hapset ud fra en butik :-D

Hvis det ikke var for min kæreste, så ville jeg ikke have nogen kvitteringer. Har dem liggende i pung eller lomme i evigheder og så bliver de krøllede, våde, ødelagte eller lign og så er de rimelig ubrugbare og ryger ud. Er ikke så voksen omkring nogle ting endnu :blush: irriterer sådan set os mig selv virkelig meget
3
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13928

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf RavenClaw » 24. mar 2018, 15:11

BlueBunny skrev:
kidkomb skrev:
Sangius skrev:
kidkomb skrev:Sælges: xxx
Har desværre mistet kvitteringen.


Ja, helt sikkert du har. For den er da overhovedet ikke stjålet? Eller købt varm? Eller du har givet mindre for den end du sælger den for nu?

Jeg kan simpelthen ikke forstå hvordan det øjensynligt kan være så svært for voksne mennesker at gemme en kvittering. Specielt ikke på en dims til 5000kr. Som der er to års reklamationsret på i Dk.....-Hvis du har kvitteringen altså. Så den gemmer man sgu da?


Ja. Der er en der sælger en Samsung Galaxy s8 på min lokale facebookgruppe. Kun 6 måneder gammel, desværre mistet kvitteringen. Mmmhmm.

Præcis. Det går lige i min irritations-nerve altså :sur:


Jeg tror også altid det er hæler varer. Men jeg er selv en nød til at gemme kvitteringer :blush:


Er det helt dyre ting (5000+), så tager jeg billede af kvitteringen samt mit dankort og gemmer den i e-boks. Så er jeg også sikret, hvis noget skulle blive stjålet, og forsikringen eller andre sår tvivl, om jeg rent faktisk har haft noget til den værdi.

Mindre ting, telefoner og sådan, gemmer jeg kvitteringen i papirform. Men de falmer jo hurtigere, end garantien udløber :sur:

Men der findes rigtig mange tilfælde med "Jeg sælger min helt nye iPhone 8, kun brugt i 2 måneder. Den fejler ingenting. Kvitteringen har jeg ikke længere"...
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13928

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf RavenClaw » 24. mar 2018, 15:13

Flora skrev:Folk der tror at sætningen "Jeg har ikke tid" er en opfordring til at blive ved at presse på, indtil der på magisk vis opstår mere tid i ens kalender :stoned:


Jeg troede, at det var almen viden, at man får mere tid, når man bliver afbrudt i sit gøremål hele tiden? Forstyr mig en time, og jeg får to i overskud :gogo: *jeg mangler en smiley, der face palmer*
4
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14371

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Mangoness » 24. mar 2018, 15:52

RavenClaw skrev:
Flora skrev:Folk der tror at sætningen "Jeg har ikke tid" er en opfordring til at blive ved at presse på, indtil der på magisk vis opstår mere tid i ens kalender :stoned:


Jeg troede, at det var almen viden, at man får mere tid, når man bliver afbrudt i sit gøremål hele tiden? Forstyr mig en time, og jeg får to i overskud :gogo: *jeg mangler en smiley, der face palmer*


Her er et udvalg (sandsynligvis tyvstjålet fra Juki :engel: ):

Billede

Billede

Billede
4
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede

Tilbage til "Generelt"