Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7465
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24405

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Moxy-lady » 1. okt 2018, 10:47

Ellin skrev:Voksne kvinder, som bruger ordet "tissemis". :tie:

Her fra 2.42:



Som gravid kvinde i en Facebook terminsgruppe kan jeg virkelig undres over hvad voksne kvinder kalder deres skede :rulle: det er som om ordet er ulækkert eller tabu at sige - og her snakker vi altså om en gruppe helt uden mænd, netop så alle kan være så åbne som muligt. Granvoksne kvinder der, fuldstændigt uironisk siger tissemissen, skrævet eller hoo-ha er chokerende, eller endnu værre "den der dernede *tihifnis*" Jeg synes da også at de fleste ord for en skede er mindre flatterende eller en tand for kliniske, men jeg synes altså stadig at det er pjattet at være så bange for et ord.
1
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 1. okt 2018, 13:45

Bybusserne i Silkeborg. For de skifter åbenbart indimellem numre undervejs :sur:
Fortæller jeg, der startede i bus 8 mod banegården og nu sidder i bus 1 mod Resenbro, den skiftede lige undervejs og uden der blev sagt noget ...
Så misser mit første tog og måske også det næste :rulle:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12947
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55656
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 1. okt 2018, 13:47

Daine skrev:Bybusserne i Silkeborg. For de skifter åbenbart indimellem numre undervejs :sur:
Fortæller jeg, der startede i bus 8 mod banegården og nu sidder i bus 1 mod Resenbro, den skiftede lige undervejs og uden der blev sagt noget ...
Så misser mit første tog og måske også det næste :rulle:

Velkommen til Silkeborg. Stedet hvor bybusserne lever deres eget liv i en helt anden tidszone. :wacko:
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 1. okt 2018, 14:10

Ado skrev:
Daine skrev:Bybusserne i Silkeborg. For de skifter åbenbart indimellem numre undervejs :sur:
Fortæller jeg, der startede i bus 8 mod banegården og nu sidder i bus 1 mod Resenbro, den skiftede lige undervejs og uden der blev sagt noget ...
Så misser mit første tog og måske også det næste :rulle:

Velkommen til Silkeborg. Stedet hvor bybusserne lever deres eget liv i en helt anden tidszone. :wacko:

Det er godt nok mærkværdigt! Så kunne chaufføren da i det mindste lige sige det, så kunne jeg være hoppet af.
Men jeg når heldigvis mit nr to tog, er lige ankommet til banegården efter 3 kvarters ekstra bustur.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18526

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf PaleSeptember » 1. okt 2018, 14:19

Daine skrev:
Ado skrev:
Daine skrev:Bybusserne i Silkeborg. For de skifter åbenbart indimellem numre undervejs :sur:
Fortæller jeg, der startede i bus 8 mod banegården og nu sidder i bus 1 mod Resenbro, den skiftede lige undervejs og uden der blev sagt noget ...
Så misser mit første tog og måske også det næste :rulle:

Velkommen til Silkeborg. Stedet hvor bybusserne lever deres eget liv i en helt anden tidszone. :wacko:

Det er godt nok mærkværdigt! Så kunne chaufføren da i det mindste lige sige det, så kunne jeg være hoppet af.
Men jeg når heldigvis mit nr to tog, er lige ankommet til banegården efter 3 kvarters ekstra bustur.


Hvad var chaufførens forklaring? For han måtte da have haft en.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 1. okt 2018, 14:23

PaleSeptember skrev:
Daine skrev:
Ado skrev:
Daine skrev:Bybusserne i Silkeborg. For de skifter åbenbart indimellem numre undervejs :sur:
Fortæller jeg, der startede i bus 8 mod banegården og nu sidder i bus 1 mod Resenbro, den skiftede lige undervejs og uden der blev sagt noget ...
Så misser mit første tog og måske også det næste :rulle:

Velkommen til Silkeborg. Stedet hvor bybusserne lever deres eget liv i en helt anden tidszone. :wacko:

Det er godt nok mærkværdigt! Så kunne chaufføren da i det mindste lige sige det, så kunne jeg være hoppet af.
Men jeg når heldigvis mit nr to tog, er lige ankommet til banegården efter 3 kvarters ekstra bustur.


Hvad var chaufførens forklaring? For han måtte da have haft en.

At "det plejede hun ikke at gøre, for alle vidste det" ... JEG gjorde så ikke, men det trak hun bare på skuldrene af.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12947
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55656
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 1. okt 2018, 14:42

Daine skrev:
PaleSeptember skrev:
Daine skrev:
Ado skrev:
Daine skrev:Bybusserne i Silkeborg. For de skifter åbenbart indimellem numre undervejs :sur:
Fortæller jeg, der startede i bus 8 mod banegården og nu sidder i bus 1 mod Resenbro, den skiftede lige undervejs og uden der blev sagt noget ...
Så misser mit første tog og måske også det næste :rulle:

Velkommen til Silkeborg. Stedet hvor bybusserne lever deres eget liv i en helt anden tidszone. :wacko:

Det er godt nok mærkværdigt! Så kunne chaufføren da i det mindste lige sige det, så kunne jeg være hoppet af.
Men jeg når heldigvis mit nr to tog, er lige ankommet til banegården efter 3 kvarters ekstra bustur.


Hvad var chaufførens forklaring? For han måtte da have haft en.

At "det plejede hun ikke at gøre, for alle vidste det" ... JEG gjorde så ikke, men det trak hun bare på skuldrene af.

Det er så typisk provinslogik. :rulle: Men altså, busserne her i byen ER virkelig af elendig kvalitet. Så kører de en forkert rute, så er de fem minutter forsinkede, når de ankommer til stationen, men der er da tid til en rygepause for chaufføren - og andre gange kører de fire minutter før tid.
2
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Badesandalen » 2. okt 2018, 07:43

Folk der lynhurtigt får lavet alle samtaler om til monologer. Og når man gør dem opmærksom på det ignorerer de det fuldstændigt, eller bliver helt utroligt fornærmede.
3
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 2. okt 2018, 08:51

At min krop er en narrefisse - (næsten) bogstaveligt talt.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
MissDitte
Indlæg: 562
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:07
Kort karma: 169
Likede indlæg: 1310

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf MissDitte » 2. okt 2018, 10:26

At jeg er begyndt at småbløde, selvom jeg får medicin, der sætter mig i kunstig overgangsalder. Et er, at jeg skal finde mig i hedeture mv de næste 8,5 år for derefter selv gå naturligt i overgangsalder. Noget helt andet, at jeg SAMTIDIG med overgangsalder skal bløde et par gange om året, for det er en bivirkning ved medicinen - som i øvrigt også øger risikoen for livmoderkræft, som viser sig ved utidig blødning!
Ihh altså.
0
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pityt » 2. okt 2018, 12:19

Mig selv og mine overspringshandlinger. Burde skrive ansøgninger,- jeg er begyndt at have stress-drømme om manglende job, men i stedet laver jeg alt muligt andet :tie:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. okt 2018, 13:21

At "Vi nedsætter en undersøgelseskommision til at kulegrave sagen" efterhånden kun får én tanke til at poppe op i min hjerne: Bye bye mange millioner kroner smidt efter det rene ingenting, så fokus fjernes fra diverse møgsager.
9
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14467

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pjeps » 2. okt 2018, 20:35

En kollega. Hun blander sig i alt, og er åbenbart blevet pissesur over at jeg er gået over til at være mest i nattevagt. WTF hvorfor skal hun nu blande sig i mine arbejdstider.

Det værste er at hun går og brokker sig til alle andre end mig, og når vi så er i vagt sammen, så er hun så slesk. Jeg brækker mig !
4
:ninja:
Summer
Indlæg: 996
Tilmeldt: 18. jun 2017, 20:45
Kort karma: 47
Likede indlæg: 1314

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Summer » 2. okt 2018, 20:53

Min mor der for lidt siden har spurgt om jeg ikke vil hjælpe med hendes ansøgning lige nu og her. Nej jeg vil ikke til at køre hjem til dig klokken 22:30 om aftenen og sidde i flere timer og hjælpe med en ansøgning :træt3:
Skal herudover nævnes at hun har været til coaching mht. hendes ansøgninger og CV, og jeg har før brugt tid på at hjælpe hende med dette, samt forberedt noter/hvad hun skal sige til en jobsamtale som hun vel og mærke skulle til.
1
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12377

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guilded_Lily » 3. okt 2018, 08:00

Kommunens budgetforlig. Skid da et stort fucking hul i det børneunivers og sørg i stedet for, vi kan beholde vores kolleger og at inklusionsbørnene kan få den hjælp, de i den grad fortjener i stedet for at blive sluset ud til os, hvor vi nu skal være færre om at løse samme opgave. For helvede da, en gang lort!

Undskyld mit sprog!
4

Tilbage til "Generelt"