Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8207

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Anilara » 28. mar 2019, 16:25

At 24syv lukker :sur:
Ikke at jeg ikke forstår det. Men det er dælme mange timer med oplysning jeg nu skal til at bruge på noget andet eller finde et andet sted.
Og nej. Fandeme ikke på p1.
0
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf zembra1986 » 29. mar 2019, 09:12

At jeg er begyndt at vågne 2-3 gange i løbet af en nat og ha' svært ved at falde i søvn igen. Det skete fra den ene dag til den anden, og har stået på i 1½ uge nu. Håber ikke min gode søvn er væk for altid :(
0
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5647
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10027

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf FruKuk » 29. mar 2019, 16:38

At jeg kun kan få udbetalt/overført 1 uges ferie og mine feriefridage og derfor må afvikle 14 dages ferie inden 1. maj, som jeg ikke har brug for.
0
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf DenBruneMunk » 29. mar 2019, 17:00

HappyPaww skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Når ældre mennesker slikker på deres tommelfinger, for at fjerne en plet på en barnekind.

Eller når de gør det i et venteværelse, for nemmere at kunne bladre i et ugeblad.

Styr jer lige! Det er enormt ulækkert at se på.

Ork, det er da ikke kun ældre der gør det :lol: Udsætter jævnligt mine unger for den slags tortur!

Så skal man ikke møde mig i en bake-off situation, hvor man skal have plast handsker på :) Den får hele tungen for at skille den latterlige handske ad, så man kan få den på :)
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 29. mar 2019, 17:19

DenBruneMunk skrev:
HappyPaww skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Når ældre mennesker slikker på deres tommelfinger, for at fjerne en plet på en barnekind.

Eller når de gør det i et venteværelse, for nemmere at kunne bladre i et ugeblad.

Styr jer lige! Det er enormt ulækkert at se på.

Ork, det er da ikke kun ældre der gør det :lol: Udsætter jævnligt mine unger for den slags tortur!

Så skal man ikke møde mig i en bake-off situation, hvor man skal have plast handsker på :) Den får hele tungen for at skille den latterlige handske ad, så man kan få den på :)

Hvor er det skønt at høre at der findes mennesker, der lige sørger for at der er savl på de handsker der ellers burde højne hygiejne-standarden i bake-offs....
5
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14742

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 29. mar 2019, 18:03

Når min familie er på besøg herovre og snakker om at vi skal ud at spise. Jeg bliver så forvirret om “vi” dækker over min familie og mig eller min familie, mig og min kæreste. Vi har været sammen i næsten tre et halvt år og han er inviteret med til alt jeg er inviteret til derhjemme, men ved ikke om det er det samme herovre.

Man kan selvfølgelig bare spørge - hvilket jeg har gjort - men jeg synes simpelthen det er så akavet og fuldkommen udstiller at jeg bare ikke er god socialt eller naturligt ved hvad der er normalt i en familierelation.
0
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf DenBruneMunk » 29. mar 2019, 18:18

kidkomb skrev:
DenBruneMunk skrev:
HappyPaww skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Når ældre mennesker slikker på deres tommelfinger, for at fjerne en plet på en barnekind.

Eller når de gør det i et venteværelse, for nemmere at kunne bladre i et ugeblad.

Styr jer lige! Det er enormt ulækkert at se på.

Ork, det er da ikke kun ældre der gør det :lol: Udsætter jævnligt mine unger for den slags tortur!

Så skal man ikke møde mig i en bake-off situation, hvor man skal have plast handsker på :) Den får hele tungen for at skille den latterlige handske ad, så man kan få den på :)

Hvor er det skønt at høre at der findes mennesker, der lige sørger for at der er savl på de handsker der ellers burde højne hygiejne-standarden i bake-offs....

Well, det er jo engangs handsker, så er du typen som genbruger dem, så er det jo på eget ansvar men den type ser man da ikke ofte :) sejt nok, det er da genbrug :)
Senest rettet af DenBruneMunk 29. mar 2019, 18:20, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2407
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Elvispop » 29. mar 2019, 18:18

At jeg skal på arbejde de næste 4 dage, når jeg har lyst til at drikke mig en ordentlig skid på..
Og jeg er buschauffør, så samvittigheden tillader ikke engang en lille skid på, for jeg vil kun sætte mig bag rattet med 0,0 i promille.
0
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 30. mar 2019, 08:04

TakeAChanceOnMe skrev:Når min familie er på besøg herovre og snakker om at vi skal ud at spise. Jeg bliver så forvirret om “vi” dækker over min familie og mig eller min familie, mig og min kæreste. Vi har været sammen i næsten tre et halvt år og han er inviteret med til alt jeg er inviteret til derhjemme, men ved ikke om det er det samme herovre.

Man kan selvfølgelig bare spørge - hvilket jeg har gjort - men jeg synes simpelthen det er så akavet og fuldkommen udstiller at jeg bare ikke er god socialt eller naturligt ved hvad der er normalt i en familierelation.


Jeg synes det ville være flabet hvis invitationen ikke også gjaldt din kæreste, når de bor hos jer når de er på besøg.
2
...
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24632
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3198
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36795

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 31. mar 2019, 15:52

At billetterne til den nye Avengers film endnu ikke er sat til salg. Kom nuuuuu! Der er kun ca 3 uger til!!!
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6505
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14439

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Mangoness » 31. mar 2019, 16:20

Daine skrev:At billetterne til den nye Avengers film endnu ikke er sat til salg. Kom nuuuuu! Der er kun ca 3 uger til!!!


Kooom nuuuu! :kryds:

Slog lige filmen op på kino.dk, og der var der en, som skrev, at "der er rygter om, at billetterne sættes til salg d. 2 april" :genert:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24632
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3198
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36795

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 31. mar 2019, 16:57

Mangoness skrev:
Daine skrev:At billetterne til den nye Avengers film endnu ikke er sat til salg. Kom nuuuuu! Der er kun ca 3 uger til!!!


Kooom nuuuu! :kryds:

Slog lige filmen op på kino.dk, og der var der en, som skrev, at "der er rygter om, at billetterne sættes til salg d. 2 april" :genert:

De må altså også være lige på trapperne ... og 1. April er nok ikke den bedste dag at starte salget :D
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6505
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14439

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Mangoness » 31. mar 2019, 17:16

Daine skrev:
Mangoness skrev:
Daine skrev:At billetterne til den nye Avengers film endnu ikke er sat til salg. Kom nuuuuu! Der er kun ca 3 uger til!!!


Kooom nuuuu! :kryds:

Slog lige filmen op på kino.dk, og der var der en, som skrev, at "der er rygter om, at billetterne sættes til salg d. 2 april" :genert:

De må altså også være lige på trapperne ... og 1. April er nok ikke den bedste dag at starte salget :D


Forhåbentligt. Tænk hvis de først starter salget en uge før. Kino's hjemmeside ville gå ned :panik:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24632
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3198
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36795

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 31. mar 2019, 19:23

Mangoness skrev:
Daine skrev:
Mangoness skrev:
Daine skrev:At billetterne til den nye Avengers film endnu ikke er sat til salg. Kom nuuuuu! Der er kun ca 3 uger til!!!


Kooom nuuuu! :kryds:

Slog lige filmen op på kino.dk, og der var der en, som skrev, at "der er rygter om, at billetterne sættes til salg d. 2 april" :genert:

De må altså også være lige på trapperne ... og 1. April er nok ikke den bedste dag at starte salget :D


Forhåbentligt. Tænk hvis de først starter salget en uge før. Kino's hjemmeside ville gå ned :panik:

Fuldstændig :D Jeg kan heller ikke forstå de trækker den så længe. Jeg kan ikke huske med 1’eren, men Thor Ragnarok blev åbnet for salg ca 6 uger før premiere. Men det er er måske spillelængden der “driller” for den er vist ikke blev afsløret endnu. Og så kan det være svært at programsætte filmen :D
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6505
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14439

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Mangoness » 31. mar 2019, 21:07

Daine skrev:
Mangoness skrev:
Daine skrev:
Mangoness skrev:
Daine skrev:At billetterne til den nye Avengers film endnu ikke er sat til salg. Kom nuuuuu! Der er kun ca 3 uger til!!!


Kooom nuuuu! :kryds:

Slog lige filmen op på kino.dk, og der var der en, som skrev, at "der er rygter om, at billetterne sættes til salg d. 2 april" :genert:

De må altså også være lige på trapperne ... og 1. April er nok ikke den bedste dag at starte salget :D


Forhåbentligt. Tænk hvis de først starter salget en uge før. Kino's hjemmeside ville gå ned :panik:

Fuldstændig :D Jeg kan heller ikke forstå de trækker den så længe. Jeg kan ikke huske med 1’eren, men Thor Ragnarok blev åbnet for salg ca 6 uger før premiere. Men det er er måske spillelængden der “driller” for den er vist ikke blev afsløret endnu. Og så kan det være svært at programsætte filmen :D


Kino siger umiddelbart, at man skal regne med, at filmen bliver 3 timer lang, og at premieredatoen er flyttet til d. 24 april i stedet :gruble:

https://www.kino.dk/nyheder/2019/02/yes ... -i-danmark

Hvis du opdager, at salget pludselig åbner, så må du gerne sige til. :genert:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede

Tilbage til "Generelt"