Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15233
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1240
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25524

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 10. dec 2019, 07:14

Det er intet mindre end fantastisk, når rejseplanen melder om 11 min forsinkelse, og man derfor slendrer heeeeelt roligt fra spor til spor - for så at opdage, at toget alligevel IKKE er forsinket. ARGH
6
14 11 14
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9485
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 990
Likede indlæg: 26526

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Santa » 10. dec 2019, 07:16

musling skrev:m e n s t r u a t i o n ! ! !

Jeg forstår ikke, hvorfor kroppen er skabt så upraktisk.
En ting er, at vi skal tisse og pølle for at komme af med det vi indtager, men at kroppen månedligt skal bløde helt ukontrollabelt og det samtidigt skal gå ud over nattesøvn og trivsel irriterer mig. Det er latterligt. Det er dumt, som Jørgen Leth ville have sagt det.

Hep for fanden da!

Jeg kan godt håndtere blødningen, fint nok. Men smerterne, oppustetheden, kvalmen, hovedpinen, svimmelheden, hård mave/løs mave og TRÆTHEDEN - hvad skal det til for?!?
Jeg vågnede kl 3.15 med smerter og hovedpine, og nu sniger hovedpinen sig frem igen. Min krop føles megatung og jeg er virkelig uoplagt til arbejdsdagen.
Jeg gider bare ikke have menses mere. Kun hvis jeg må blive under dynen hver gang, så længe jeg har lyst.
1
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Persnikedy » 10. dec 2019, 07:24

Santa skrev:
musling skrev:m e n s t r u a t i o n ! ! !

Jeg forstår ikke, hvorfor kroppen er skabt så upraktisk.
En ting er, at vi skal tisse og pølle for at komme af med det vi indtager, men at kroppen månedligt skal bløde helt ukontrollabelt og det samtidigt skal gå ud over nattesøvn og trivsel irriterer mig. Det er latterligt. Det er dumt, som Jørgen Leth ville have sagt det.

Hep for fanden da!

Jeg kan godt håndtere blødningen, fint nok. Men smerterne, oppustetheden, kvalmen, hovedpinen, svimmelheden, hård mave/løs mave og TRÆTHEDEN - hvad skal det til for?!?
Jeg vågnede kl 3.15 med smerter og hovedpine, og nu sniger hovedpinen sig frem igen. Min krop føles megatung og jeg er virkelig uoplagt til arbejdsdagen.
Jeg gider bare ikke have menses mere. Kun hvis jeg må blive under dynen hver gang, så længe jeg har lyst.



Jeg er med jer!
Det bedste jeg nogensinde har gjort var at få en homonspiral (selvom den gjore ondt af helveds til at få) og jeg så var en af de heldige der ikke har haft mens siden 3md efter den blev sat op. Fuck menstruation
1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf musling » 10. dec 2019, 14:39

Persnikedy skrev:
Santa skrev:
musling skrev:m e n s t r u a t i o n ! ! !

Jeg forstår ikke, hvorfor kroppen er skabt så upraktisk.
En ting er, at vi skal tisse og pølle for at komme af med det vi indtager, men at kroppen månedligt skal bløde helt ukontrollabelt og det samtidigt skal gå ud over nattesøvn og trivsel irriterer mig. Det er latterligt. Det er dumt, som Jørgen Leth ville have sagt det.

Hep for fanden da!

Jeg kan godt håndtere blødningen, fint nok. Men smerterne, oppustetheden, kvalmen, hovedpinen, svimmelheden, hård mave/løs mave og TRÆTHEDEN - hvad skal det til for?!?
Jeg vågnede kl 3.15 med smerter og hovedpine, og nu sniger hovedpinen sig frem igen. Min krop føles megatung og jeg er virkelig uoplagt til arbejdsdagen.
Jeg gider bare ikke have menses mere. Kun hvis jeg må blive under dynen hver gang, så længe jeg har lyst.



Jeg er med jer!
Det bedste jeg nogensinde har gjort var at få en homonspiral (selvom den gjore ondt af helveds til at få) og jeg så var en af de heldige der ikke har haft mens siden 3md efter den blev sat op. Fuck menstruation


Åh ja, jeg glemte alle bivirkningerne! Især oppustetheden og den medfølgende halv-dårlige mave!
Og trætheden kommer helt af sig selv, når man ikke får sin nattesøvn :(
Jeg vidste jo godt, jeg ikke var alene om det - men det er faktisk fedt, at få at vide, at andre er i samme båd :lun: :banan:
1
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9485
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 990
Likede indlæg: 26526

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Santa » 10. dec 2019, 17:10

musling skrev:
Persnikedy skrev:
Santa skrev:
musling skrev:m e n s t r u a t i o n ! ! !

Jeg forstår ikke, hvorfor kroppen er skabt så upraktisk.
En ting er, at vi skal tisse og pølle for at komme af med det vi indtager, men at kroppen månedligt skal bløde helt ukontrollabelt og det samtidigt skal gå ud over nattesøvn og trivsel irriterer mig. Det er latterligt. Det er dumt, som Jørgen Leth ville have sagt det.

Hep for fanden da!

Jeg kan godt håndtere blødningen, fint nok. Men smerterne, oppustetheden, kvalmen, hovedpinen, svimmelheden, hård mave/løs mave og TRÆTHEDEN - hvad skal det til for?!?
Jeg vågnede kl 3.15 med smerter og hovedpine, og nu sniger hovedpinen sig frem igen. Min krop føles megatung og jeg er virkelig uoplagt til arbejdsdagen.
Jeg gider bare ikke have menses mere. Kun hvis jeg må blive under dynen hver gang, så længe jeg har lyst.



Jeg er med jer!
Det bedste jeg nogensinde har gjort var at få en homonspiral (selvom den gjore ondt af helveds til at få) og jeg så var en af de heldige der ikke har haft mens siden 3md efter den blev sat op. Fuck menstruation


Åh ja, jeg glemte alle bivirkningerne! Især oppustetheden og den medfølgende halv-dårlige mave!
Og trætheden kommer helt af sig selv, når man ikke får sin nattesøvn :(
Jeg vidste jo godt, jeg ikke var alene om det - men det er faktisk fedt, at få at vide, at andre er i samme båd :lun: :banan:

Menses-brok burde have sin egen tråd! :(
Jeg kom igennem dagen, selvom arbejdet var langt mere krævende end planlagt. Og jeg fik gået en fornuftig tur med hunden, godt nok i mørke. Nu har jeg tilgengæld osse rigtig ondt i underlivet. :sur:
1
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6322
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 763
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14443

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pjeps » 10. dec 2019, 17:22

Når folk ikke tømmer vaskemaskinen i fællesvaskeriet, og så dernæst går ned og smider det i tørretumbleren 5 min før min vask er slut, så jeg skal vente 30 min på at få tørret tøjet , gid man kunne “låse” tørretumbler sammen med vaskemaskine når man booker tid ( vaskemaskine kan ikke startes hvis en anden har booket tid (i 55 min før booking starter)
0
:ninja:
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16840
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20890

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Misantropen » 10. dec 2019, 18:06

Santa skrev:
musling skrev:m e n s t r u a t i o n ! ! !

Jeg forstår ikke, hvorfor kroppen er skabt så upraktisk.
En ting er, at vi skal tisse og pølle for at komme af med det vi indtager, men at kroppen månedligt skal bløde helt ukontrollabelt og det samtidigt skal gå ud over nattesøvn og trivsel irriterer mig. Det er latterligt. Det er dumt, som Jørgen Leth ville have sagt det.

Hep for fanden da!

Jeg kan godt håndtere blødningen, fint nok. Men smerterne, oppustetheden, kvalmen, hovedpinen, svimmelheden, hård mave/løs mave og TRÆTHEDEN - hvad skal det til for?!?
Jeg vågnede kl 3.15 med smerter og hovedpine, og nu sniger hovedpinen sig frem igen. Min krop føles megatung og jeg er virkelig uoplagt til arbejdsdagen.
Jeg gider bare ikke have menses mere. Kun hvis jeg må blive under dynen hver gang, så længe jeg har lyst.

+ Følelsen af at man lugter af ostepops og at ens hud minder om en teenagers fedtede og urene hud :træt2:
3
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12603
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 909
Likede indlæg: 12321

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guilded_Lily » 10. dec 2019, 20:54

Blæsten! :cuss:
1
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 10. dec 2019, 21:51

Hey! Jer der laver skiveskåret påkæg i flade pakker!
Så stop dog for helvede med at lægge pålægget så det nemmest at tage af MODSAT den ende hvor man åbner.
Hvad fanden er det for noget galimatias. Stop!
13
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf zembra1986 » 11. dec 2019, 00:05

Pjeps skrev:Når folk ikke tømmer vaskemaskinen i fællesvaskeriet, og så dernæst går ned og smider det i tørretumbleren 5 min før min vask er slut, så jeg skal vente 30 min på at få tørret tøjet , gid man kunne “låse” tørretumbler sammen med vaskemaskine når man booker tid ( vaskemaskine kan ikke startes hvis en anden har booket tid (i 55 min før booking starter)


Det er så dumt det med ikke at kunne kombi reservere både tørretumbler og vaskemaskine. Det kan man heller ikke i mit fællesvaskeri, man må bare håbe en tørretumbler er ledig, når ens vask er færdig - hvor svært kan det være at flette ind i systemet?
0
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ghattner » 11. dec 2019, 06:03

kidkomb skrev:Hey! Jer der laver skiveskåret påkæg i flade pakker!
Så stop dog for helvede med at lægge pålægget så det nemmest at tage af MODSAT den ende hvor man åbner.
Hvad fanden er det for noget galimatias. Stop!


Hørt!!!
Og hvorfor er der så mange pakker hvor det er helt umuligt at se hvor man åbnet henne? Jeg ender ofte med at bruge en saks
2
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16017
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1396
Likede indlæg: 29810

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf TinaW » 11. dec 2019, 07:31

Blæst og regn og mørke!
Mørket kan jeg til nød affinde mig med, det hører årstiden til.
Men kan det for pokker da ikke blive vinter, i stedet for det her konstante efterår.
4
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23757
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22003

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 11. dec 2019, 18:39

Hold nu op med alt det ævl om "oplevelser"! :evil:

Jeg har lige modtaget en mail med overskiften: "Hvordan var din oplevelse med PostNord?"

Som om det var en oplevelse at hente en pakke i et hjørne af det lokale supermarked! :stoned:
23
Selma156
Indlæg: 2341
Tilmeldt: 27. maj 2016, 16:41
Kort karma: 398
Likede indlæg: 6808

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Selma156 » 11. dec 2019, 19:08

^ Ligesom folk, der insisterer på, at alt er en "rejse" :D
7
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5875
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 828
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14622

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 11. dec 2019, 19:50

Min tidligere Band 7. Skrev hende på som reference fordi hun er min direkte leder (hvilket hende og den anden Band 7 slog fast med 7 tommers søm) og der SKAL være en reference fra seneste ansættelse.

Har lige fået en email om at det nye hospital har prøvet at kontakte hende gentagende gange og ikke har fået noget svar, så nu skal jeg kontakte hende for at rykke for at hun skal afgive en reference. Det er røv irriterende og en del af hendes job. Fucking gør det.
1

Tilbage til "Generelt"