Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ghattner » 11. dec 2019, 20:03

dgd2007 skrev:Hold nu op med alt det ævl om "oplevelser"! :evil:

Jeg har lige modtaget en mail med overskiften: "Hvordan var din oplevelse med PostNord?"

Som om det var en oplevelse at hente en pakke i et hjørne af det lokale supermarked! :stoned:


Ja, det næste bliver vel “rejse”
3
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 12. dec 2019, 03:06

Jeg kan ikke sove fordi jeg tænker på min absurd latterlige familie.
De sidste 4 nætter har jeg sovet meget bedre end jeg plejer og jeg var så glad for at være udhvilet og at jeg måske kunne forvente lidt bedre søvn fremover, men ak.
Fucklort.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kattefjæs » 12. dec 2019, 07:33

Voicemail. Det burde simpelthen afskaffes. Folk fatter jo ikke at bruge det ordentligt.

"Hello, this is Jane. I'm... I'm calling for Judith. Uhm. But I guess.... I guess I'll just call later. Yeah. Ok. So.... Bye"

Tak for det Jane, meget informativt, jeg kunne ikke have påbegyndt min dag uden denne vigtige besked :gogo:
8
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16840
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20887

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Misantropen » 12. dec 2019, 12:25

Lige nu er det lyde fra mit køleskab der driver mig til vanvid. Lyden af gummi der bevæger sig og siger lyde som balloner eller flamingo der bliver gnedet mod hinanden :cuss:
0
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Persnikedy » 12. dec 2019, 12:28

Misantropen skrev:Lige nu er det lyde fra mit køleskab der driver mig til vanvid. Lyden af gummi der bevæger sig og siger lyde som balloner eller flamingo der bliver gnedet mod hinanden :cuss:


Hvad har du da kommet derind?

Jeg forestiller mig lidt sådan en gummikylling ligende ting du vil punk folk med til jul :lol:
1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Modesty Blame
Indlæg: 4316
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 518
Likede indlæg: 9401

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Modesty Blame » 12. dec 2019, 15:42

Jeg fik en opgave på mit arbejde. Vi har en i løntilskud, som så tænkte - den opgave laver jeg da også lige. En fjerdedel af denne persons løsning, er kopieret fra mig - og jeg har selv leveret materialet. Men det pisser mig så meget af. "Har du en løsning på den her udfordring?" - ja, her er den, og så er det "vi har arbejdet på det her". Nej, du har arbejdet på noget, og jeg har arbejdet på noget. Og så har du så kopieret min kode, når du manglede en funktion.

Og det værste er, at det, at det irriterer mig, får mig til at føle mig ekstremt smålig.
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16840
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20887

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Misantropen » 12. dec 2019, 17:17

Persnikedy skrev:
Misantropen skrev:Lige nu er det lyde fra mit køleskab der driver mig til vanvid. Lyden af gummi der bevæger sig og siger lyde som balloner eller flamingo der bliver gnedet mod hinanden :cuss:


Hvad har du da kommet derind?

Jeg forestiller mig lidt sådan en gummikylling ligende ting du vil punk folk med til jul :lol:

Dog ikke :P

Mit bud er at det er en slags termisk ekspansion/sammentrækning der får køleskabets dele til at sige lyde når det udsættes for temperaturforskelle, men jeg aner det reelt set ikke. Irriterende er det i hvert fald!

Forestil dig lyden fra termokande når låget ikke slutter helt tæt. Gang det med 100 termokander der alle prøver at overdøve hinanden :gisp:
0
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Persnikedy » 12. dec 2019, 17:22

Misantropen skrev:
Persnikedy skrev:
Misantropen skrev:Lige nu er det lyde fra mit køleskab der driver mig til vanvid. Lyden af gummi der bevæger sig og siger lyde som balloner eller flamingo der bliver gnedet mod hinanden :cuss:


Hvad har du da kommet derind?

Jeg forestiller mig lidt sådan en gummikylling ligende ting du vil punk folk med til jul :lol:

Dog ikke :P

Mit bud er at det er en slags termisk ekspansion/sammentrækning der får køleskabets dele til at sige lyde når det udsættes for temperaturforskelle, men jeg aner det reelt set ikke. Irriterende er det i hvert fald!

Forestil dig lyden fra termokande når låget ikke slutter helt tæt. Gang det med 100 termokander der alle prøver at overdøve hinanden :gisp:


Jeg ville nok ende med at stå og skælde køleskabet ud... Så fik naboerne sig nok et godt grin
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Fru Sunshine » 12. dec 2019, 17:24

At det, der plejer at være en fælles juleafslutning for hele skolen, pludselig er blevet noget, som indskolingen har "bestemt" og vi andre får indbydelse til at deltage i.

Hold.nu.kæft!
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16840
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20887

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Misantropen » 12. dec 2019, 17:29

Persnikedy skrev:
Misantropen skrev:
Persnikedy skrev:
Misantropen skrev:Lige nu er det lyde fra mit køleskab der driver mig til vanvid. Lyden af gummi der bevæger sig og siger lyde som balloner eller flamingo der bliver gnedet mod hinanden :cuss:


Hvad har du da kommet derind?

Jeg forestiller mig lidt sådan en gummikylling ligende ting du vil punk folk med til jul :lol:

Dog ikke :P

Mit bud er at det er en slags termisk ekspansion/sammentrækning der får køleskabets dele til at sige lyde når det udsættes for temperaturforskelle, men jeg aner det reelt set ikke. Irriterende er det i hvert fald!

Forestil dig lyden fra termokande når låget ikke slutter helt tæt. Gang det med 100 termokander der alle prøver at overdøve hinanden :gisp:


Jeg ville nok ende med at stå og skælde køleskabet ud... Så fik naboerne sig nok et godt grin

Det er desværre et flabet køleskab jeg har :mellow:
1
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15233
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1240
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25520

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 12. dec 2019, 18:14

Kattefjæs skrev:Voicemail. Det burde simpelthen afskaffes. Folk fatter jo ikke at bruge det ordentligt.

"Hello, this is Jane. I'm... I'm calling for Judith. Uhm. But I guess.... I guess I'll just call later. Yeah. Ok. So.... Bye"

Tak for det Jane, meget informativt, jeg kunne ikke have påbegyndt min dag uden denne vigtige besked :gogo:


Jeg hader telefonsvarere, så jeg siger ingenting af skræk for at lyde sådan :lol:
1
14 11 14
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4971

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Anne Droid » 12. dec 2019, 19:09

PadWallAir skrev:EU som vil forbyde folieballoner og nu tidens politik.


Folieballoner er da en så overflødig og nytteløs ting, at de burde forbydes bare pga det.
2
Klimatosse
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12603
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 909
Likede indlæg: 12320

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guilded_Lily » 12. dec 2019, 19:11

Fru Sunshine skrev:At det, der plejer at være en fælles juleafslutning for hele skolen, pludselig er blevet noget, som indskolingen har "bestemt" og vi andre får indbydelse til at deltage i.

Hold.nu.kæft!


her har ledelsen sat sig på det hele. Pga. regelrytteri oven på reformen SKAL mellemtrinnet og overbygningen være på skolen kl. 8:00, så vi kan hoppe på tungen for at underholde en flok ferieramte unge mennesker indtil 11.30, hvor der er fælles afslutning. Ej, men så hold dog op! Lad dem møde kl. 10, så vi kan nøjes med en gang fælles morgenmad i klasserne indtil afslutningen.

Det er det samme med julefrokosten. De første 13 år, jeg var på skolen, blev den holdt i forlængelse af juleafslutningen. Så kunne dem, der ønskede, være med til ud på sidst på eftermiddagen, mens vi andre fortsatte til kl. bæ. Så blev det lagt ud til faserne, hvor indskolingen startede. fint nok - hvis det ikke var fordi, de ville have pædagogerne med - selvom de 1)alligevel holder deres egen og 2) alligevel altid dukkede op til vores, når de sidste børn var hentet to timer efter, vores julefrokost startede.

Da vi i overbygningen arrangerede den som i "gamle dage", boycuttede indskolingen den. I år har ledelsen taget over og fastlagt dato og tidspunkt - nu boycutter overbygningen og en stor del af mellemtrinnet.

FFS!
0
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4971

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Anne Droid » 12. dec 2019, 19:15

PadWallAir skrev:
Anne Droid skrev:
PadWallAir skrev:EU som vil forbyde folieballoner og nu tidens politik.


Folieballoner er da en så overflødig og nytteløs ting, at de burde forbydes bare pga det.

du er overflødig og nytteløs.
folieballoner er det bedste!
fuck EU


Fik du det bedre af at svine mig til?
0
Klimatosse
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Fru Sunshine » 12. dec 2019, 19:17

Guilded_Lily skrev:
Fru Sunshine skrev:At det, der plejer at være en fælles juleafslutning for hele skolen, pludselig er blevet noget, som indskolingen har "bestemt" og vi andre får indbydelse til at deltage i.

Hold.nu.kæft!


her har ledelsen sat sig på det hele. Pga. regelrytteri oven på reformen SKAL mellemtrinnet og overbygningen være på skolen kl. 8:00, så vi kan hoppe på tungen for at underholde en flok ferieramte unge mennesker indtil 11.30, hvor der er fælles afslutning. Ej, men så hold dog op! Lad dem møde kl. 10, så vi kan nøjes med en gang fælles morgenmad i klasserne indtil afslutningen.

Det er det samme med julefrokosten. De første 13 år, jeg var på skolen, blev den holdt i forlængelse af juleafslutningen. Så kunne dem, der ønskede, være med til ud på sidst på eftermiddagen, mens vi andre fortsatte til kl. bæ. Så blev det lagt ud til faserne, hvor indskolingen startede. fint nok - hvis det ikke var fordi, de ville have pædagogerne med - selvom de 1)alligevel holder deres egen og 2) alligevel altid dukkede op til vores, når de sidste børn var hentet to timer efter, vores julefrokost startede.

Da vi i overbygningen arrangerede den som i "gamle dage", boycuttede indskolingen den. I år har ledelsen taget over og fastlagt dato og tidspunkt - nu boycutter overbygningen og en stor del af mellemtrinnet.

FFS!

Vores ledelse har altid taget hensyn og betragtet juleafslutningen som noget fælles (vores skal også møde fra morgenstunden, men det plejer at være hyggeligt i klasserne) og personaleforeningen står for julefrokosten.

Jeg bliver bare så irriteret over, at det pludselig er indskolingens arrangemet, fordi jeg overlod til musiklæreren at spille. Det er ikke første gang, hun tager mine opgaver eller forsøger at holde mig udenfor. Det bliver nok heller ikke sidste.
Så meget for samarbejde.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Generelt"