Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55901
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 2. jul 2016, 12:10

Dirtylittledevil skrev:
Ado skrev:Fluer. Hvorfor helvede skal de fræse rundt om øregangen og næsen og munden. Klamme svin.


De leder efter et sted at vaske deres små hundelortebefængte fødder. Hav medlidenhed :-D

Jeg slår dem ihjel. På den ledeste måde. Jeg skal bare lige fange dem først. Og så optager jeg det på video og sender til til en veganer.
6
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kommodedyret » 2. jul 2016, 21:37

Stråmandsargumenter.

Hold kæft hvor jeg synes at det er en træls måde at opføre sig på.
0
Closure, closure, closure closure closure
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf IrmaPigen » 3. jul 2016, 21:47

Alt det kryb der kommer ind i ens lejlighed lige i disse tider, hvor vinduerne står åbne mere eller mindre hele tiden.

I dag var det en møl eller lille natsværmer. Forleden var det er stort flyvende højtbrummende billeagtigt dyr, jeg aldrig fik artsbestemt - men klamt var det satme. Gad vide hvordan en oldenborre ser ud?
2
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9526
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7841

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sophies-mor » 3. jul 2016, 22:18

At min kat mjaver hele tiden.
Så vil han ud, så vil han ind, så vil han ud... Jeg installerer ikke en svingdør!
1
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Tiger
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:31
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1335

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Tiger » 4. jul 2016, 04:54

IrmaPigen skrev:Alt det kryb der kommer ind i ens lejlighed lige i disse tider, hvor vinduerne står åbne mere eller mindre hele tiden.

I dag var det en møl eller lille natsværmer. Forleden var det er stort flyvende højtbrummende billeagtigt dyr, jeg aldrig fik artsbestemt - men klamt var det satme. Gad vide hvordan en oldenborre ser ud?


Du tager bare i Dyrehaven en aften inden solen går ned. Start på sletten. Så har du sværme af Oldenborrer siddende i hår og på krop :lol:

Så ved du hvordan de ser ud :-D
0
“Den største ære i livet ligger ikke i aldrig at falde, men i at rejse os hver gang vi falder” (Nelson Mandela)
Brugeravatar
Tiger
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:31
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1335

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Tiger » 4. jul 2016, 05:13

Ballademager skrev:
Tiger skrev:
IrmaPigen skrev:Alt det kryb der kommer ind i ens lejlighed lige i disse tider, hvor vinduerne står åbne mere eller mindre hele tiden.

I dag var det en møl eller lille natsværmer. Forleden var det er stort flyvende højtbrummende billeagtigt dyr, jeg aldrig fik artsbestemt - men klamt var det satme. Gad vide hvordan en oldenborre ser ud?


Du tager bare i Dyrehaven en aften inden solen går ned. Start på sletten. Så har du sværme af Oldenborrer siddende i hår og på krop :lol:

Så ved du hvordan de ser ud :-D


Ellers er der info her, hvis modet endnu ikke helt er til den slags feltstudier :D

http://www.fugleognatur.dk/artsbeskrive ... rtsID=1849


Det er step 2 efter den sjove oplevelse (jeg taler af erfaring) Man googler hvad helvede der overfaldt og jagtede en hen over sletten.. :nerve:

Din metode er dog mindre actionfyldt og det er nok meget godt :D
1
“Den største ære i livet ligger ikke i aldrig at falde, men i at rejse os hver gang vi falder” (Nelson Mandela)
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12730
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 919
Likede indlæg: 12467

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guilded_Lily » 4. jul 2016, 07:08

Ballademager skrev:
Ellers er der info her, hvis modet endnu ikke helt er til den slags feltstudier :D

http://www.fugleognatur.dk/artsbeskrive ... rtsID=1849


Nu var jeg nødt til at klikke, bare for at se - og kan konstatere, min mor ikke havde helt styr på insekterne :ad!: Hun lærte mig, at de skarnbasser, vi mødte i hobetal på skovstierne var oldenborgere. Min børnelærdom er rystet i sin grundvold! :whine:
1
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11309
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1793
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23385

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Mani » 4. jul 2016, 12:37

Smiling_Goat skrev:Jeg hygger mig med at lave babyting (de er bare sødere end voksenting :P) og tænkte, at jeg måske kunne sælge af dem, og det kan jeg da sikkert også, hvis det ikke var for alle de andre nørklere, der ikke forstår, hvad deres ting er værd.

Jeg har tilmeldt mig en gruppe på facebook, og de her mennesker tager 80 kr. for ting, der har taget dem timevis at fremstille. De får formentligt knapt dækket materialeomkostninger, og jeg tør da slet ikke tænke på deres timeløn. Én kvinde solgte en havfruehale til voksne mennesker til 250 kr. Jeg tror faktisk ikke, at hun får dækket sine garnomkostninger. Sådan helt oprigtigt, jeg tror hun taber penge på det.

Der er tale om fine, søde ting, som endda ikke kan købes i butikkerne = specielle og semi-unikke. HVIS de her varer blev solgt i BR, ville de nemt kunne indbringe minimum 200 kr. Men fordi folk har lavet det selv tænker de: "Jeg må hellere give det væk" :stoned:

Nej! Kræv dog en timeløn på minimum en krone. Så meget er din tid vel for pokker værd?

Ja, jeg har fundet mig en ny kæphest.. Og nej, jeg bebrejder ikke folk, at de køber varerne så billigt. De vælger selvfølgelig den handel, der betaler sig bedst for dem - det ville jeg også selv gøre - og det er ikke deres ansvar at overveje, om folk tager nok i betaling.

Men du dér, Hanne fra Nørre Snede, kan du så forstå, at du laver ting, der rent faktisk har en værdi.

Hå! I hate that! Hvilket så igen får folk, som min svigermor..., til at tro hun faktisk gør mig en tjeneste når hun vil have mig til at lave noget håndarbejde til sig ... 'for du sidder jo alligevel bare der og dimser...' Ja tak, men jeg dimser med det jeg har lyst til at dimse med - og ikke det du mener, at jeg skal dimse med. Og i øvrigt bruger jeg rent faktisk de ting, som jeg laver.
2
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11309
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1793
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23385

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Mani » 4. jul 2016, 12:47

Smiling_Goat skrev:
Mani skrev:
Smiling_Goat skrev:Jeg hygger mig med at lave babyting (de er bare sødere end voksenting :P) og tænkte, at jeg måske kunne sælge af dem, og det kan jeg da sikkert også, hvis det ikke var for alle de andre nørklere, der ikke forstår, hvad deres ting er værd.

Jeg har tilmeldt mig en gruppe på facebook, og de her mennesker tager 80 kr. for ting, der har taget dem timevis at fremstille. De får formentligt knapt dækket materialeomkostninger, og jeg tør da slet ikke tænke på deres timeløn. Én kvinde solgte en havfruehale til voksne mennesker til 250 kr. Jeg tror faktisk ikke, at hun får dækket sine garnomkostninger. Sådan helt oprigtigt, jeg tror hun taber penge på det.

Der er tale om fine, søde ting, som endda ikke kan købes i butikkerne = specielle og semi-unikke. HVIS de her varer blev solgt i BR, ville de nemt kunne indbringe minimum 200 kr. Men fordi folk har lavet det selv tænker de: "Jeg må hellere give det væk" :stoned:

Nej! Kræv dog en timeløn på minimum en krone. Så meget er din tid vel for pokker værd?

Ja, jeg har fundet mig en ny kæphest.. Og nej, jeg bebrejder ikke folk, at de køber varerne så billigt. De vælger selvfølgelig den handel, der betaler sig bedst for dem - det ville jeg også selv gøre - og det er ikke deres ansvar at overveje, om folk tager nok i betaling.

Men du dér, Hanne fra Nørre Snede, kan du så forstå, at du laver ting, der rent faktisk har en værdi.

Hå! I hate that! Hvilket så igen får folk, som min svigermor..., til at tro hun faktisk gør mig en tjeneste når hun vil have mig til at lave noget håndarbejde til sig ... 'for du sidder jo alligevel bare der og dimser...' Ja tak, men jeg dimser med det jeg har lyst til at dimse med - og ikke det du mener, at jeg skal dimse med. Og i øvrigt bruger jeg rent faktisk de ting, som jeg laver.


Jamen det er da også lige før, jeg overvejer at få et barn, bare for at det ikke skal blive sært, at mit hjem er fyldt med babyting..

Jeg har fået en idé til en uro med små enhjørninge, men hvor skal jeg hænge den måske? Hvor kan en 27-årig, barnløs kvinde nogensinde hænge en uro med små, lyserøde, enhjørninge, uden det virker sært?

:lol: :dåne:

Men du skal virkelig tænke det igennem, før du får et barn af den grund :-D :kys: (og ja, jeg ved godt du ikke virkelig mente det :cool: ) - for jeg kan love dig for, at mine teenage drenge også ville betakke sig for, at sådan en kom op. Og det virker måske også en anelse i overkanten at begynde, at producerer til kommende børnebørn :ninja:
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf hotlips » 4. jul 2016, 13:59

Folk der er ude af stand til at forstå et helt almindeligt spørgsmål og udover at ignorere det man rent faktisk spurgte om så svarer forkert på det de bilder sig ind at man spurgte om i stedet, fuck det er irriterende.

Jeg har lagt et billede op af en plante der hedder en firkløft og spurgt om nogen har erfaring i at passe sådan en, det er sådan en grågrøn helt flad lille fætter.

Indtil nu har jeg fået svarene at det er rød syre og er spiselig, at det er malurt og at det er dværgbynke men hun skrev da i det mindste hvordan sådan en skal passes.

Fuldstændig goddag mand økseskaft. :forvirret:

Rød syre er sjovt nok rød og en del højere og jeg fatter ikke hvorfor de kommer med de svar. Det er ganske normalt at spørge til hvordan en plante passes i havegrupperne så det er ikke fordi jeg har gjort noget ualmindeligt.
1
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24637
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 4. jul 2016, 15:55

At den film jeg tog helt ud i Bilka for at hente var udsolgt :sur: Jeg spørger en medarbejder for en sikkerheds skyld og får svaret "De fik kun 2 leveret og de var udsolgt på en 1/2 time". Hvorfor hulan sender Bilka kun 2 stk ud af en katalogvare?!? Der stod ikke noget med begrænset antal. Røvbananer!
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4148
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7797

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Filipai » 4. jul 2016, 17:26

At chokolade og chips feder. Pisse hamrende lorte irriterende når jeg er tømmermændsramt og gerne vil spise usundt, men i stedet skal ned og træne.

Afsted med mig til Dancefit.... Som er lige ved siden af en slikbutik som har skiltet "Fitnessworld medlemmer får rabat" .. Røvhuller :D
5
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1696
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3243

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf klumphen » 4. jul 2016, 17:43

At min emhætte er i udu :/ Og så lige i dag hvor jeg havde planlagt noget mad der skulle steges på panden.
Magter ikke rigtig at have hele lejligheden fyldt med stegeos. Hrmf.
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24637
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 4. jul 2016, 18:03

klumphen skrev:At min emhætte er i udu :/ Og så lige i dag hvor jeg havde planlagt noget mad der skulle steges på panden.
Magter ikke rigtig at have hele lejligheden fyldt med stegeos. Hrmf.

Kan du ikke åbne et par vinduer, så du får lidt gennemtræk? :)
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf IrmaPigen » 4. jul 2016, 18:53

At der er madprogrammer i TV, når jeg selv skal sidde og faste :evil:

Og en af naboerne grillede på altanen for en times tid siden, og det duftede himmelsk.
0

Tilbage til "Generelt"