Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3070
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8018

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Charly » 25. mar 2019, 14:07

Inkompente kollegaer, der igen har fucket noget op :sur:
1
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 25. mar 2019, 14:10

Mit svingende humør.
Men ok det er bedre end for en uge siden, hvor det var rent lavpunkt hele tiden.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kattefjæs » 25. mar 2019, 14:37

Min kollega. Hun er leder, men heldigvis ikke MIN leder. Hun er håbløs! Hun aner intet om den virkelige verden, om loven eller noget som helst andet. Hun kompenserer for det ved i stedet at være en sur møgkælling som kører management by fear-stilen overfor sit personale. Hun elsker at true med fyring og straf selv når det er decideret ulovligt. Hun bruger det meste af sin arbejdsdag på at overvåge sit personale og tjekke om de nu også kommer og går som de skriver på deres timesedler. Lidt sjovt så forhippet hun er på at tjekke om de nu også er deres løn værd når hun spilder det meste af sin dag på sådan noget...

Og så er hun også bare doven og træls generelt. Et helt igennem super menneske! :lol:
1
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4884
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7852

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Nicolait » 25. mar 2019, 23:13

Kattefjæs skrev:Min kollega. Hun er leder, men heldigvis ikke MIN leder. Hun er håbløs! Hun aner intet om den virkelige verden, om loven eller noget som helst andet. Hun kompenserer for det ved i stedet at være en sur møgkælling som kører management by fear-stilen overfor sit personale. Hun elsker at true med fyring og straf selv når det er decideret ulovligt. Hun bruger det meste af sin arbejdsdag på at overvåge sit personale og tjekke om de nu også kommer og går som de skriver på deres timesedler. Lidt sjovt så forhippet hun er på at tjekke om de nu også er deres løn værd når hun spilder det meste af sin dag på sådan noget...

Og så er hun også bare doven og træls generelt. Et helt igennem super menneske! :lol:


Det lyder da helt ulideligt at være ansat under.
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13928

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf RavenClaw » 26. mar 2019, 08:00

Kattefjæs skrev:Min kollega. Hun er leder, men heldigvis ikke MIN leder. Hun er håbløs! Hun aner intet om den virkelige verden, om loven eller noget som helst andet. Hun kompenserer for det ved i stedet at være en sur møgkælling som kører management by fear-stilen overfor sit personale. Hun elsker at true med fyring og straf selv når det er decideret ulovligt. Hun bruger det meste af sin arbejdsdag på at overvåge sit personale og tjekke om de nu også kommer og går som de skriver på deres timesedler. Lidt sjovt så forhippet hun er på at tjekke om de nu også er deres løn værd når hun spilder det meste af sin dag på sådan noget...

Og så er hun også bare doven og træls generelt. Et helt igennem super menneske! :lol:


Sådan en leder havde jeg på et tidspunkt. Nu har jeg så gennem tidligere kollegaer fundet ud af, at hun har vundet en pris for sit lederskab. Og at hun tilmed har præmien stående udenfor døren til sit kontor. Mine tidligere kollegaer er ved at brække sig over det.
4
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kattefjæs » 26. mar 2019, 12:41

RavenClaw skrev:
Sådan en leder havde jeg på et tidspunkt. Nu har jeg så gennem tidligere kollegaer fundet ud af, at hun har vundet en pris for sit lederskab. Og at hun tilmed har præmien stående udenfor døren til sit kontor. Mine tidligere kollegaer er ved at brække sig over det.


Fuck, det lyder altsaa ogsaa nederen. :lol:

Jeg priser mig lykkeligt for at hun ikke er min leder. Og saa er jeg begyndt at sige det til hende naar jeg synes at hun er urimelig. Hoefligt, men alligevel. Der er ikke noget i vejen med at sige fra hvis nogen opfoerer sig graenseoverskridende.
1
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20970

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Misantropen » 27. mar 2019, 03:30

Jeg har opdateret min tv-pakke med antallet af tv-kanaler og streamingtjenester. Jeg er i forvejen kunde og vælger selv mine kanaler på udbyderens hjemmeside så det krævede ikke mange klik at gennemføre. Det har jeg gjort før.

Det ville tage op til en time før de nye kanaler kunne tages i brug, men jeg ville stadig kunne se tv imens. Jeg troede så fejlagtigt at det indebar mine nuværende kanaler, men nej. Havde jeg vidst det havde jeg ikke gennemført ordren i en reklamepause midt i et program :sarkasme: Her tre timer senere virker det desuden stadig ikke :sarkasme:

Til min udbyders forsvar var der problemer med deres hjemmeside tidligere på aftenen i går. Det var åbenbart ikke ovre som antaget.
0
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Tricolette » 27. mar 2019, 09:12

3. dag med hovedpine :(
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12377

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guilded_Lily » 27. mar 2019, 09:32

Meebook! :cuss:
3
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Stitch » 27. mar 2019, 10:16

Hovedpine og kriller i halsen.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf HappyPaww » 27. mar 2019, 19:58

Fyrst Eberhard skrev:Når ældre mennesker slikker på deres tommelfinger, for at fjerne en plet på en barnekind.

Eller når de gør det i et venteværelse, for nemmere at kunne bladre i et ugeblad.

Styr jer lige! Det er enormt ulækkert at se på.

Ork, det er da ikke kun ældre der gør det :lol: Udsætter jævnligt mine unger for den slags tortur!
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf HappyPaww » 28. mar 2019, 05:14

Fyrst Eberhard skrev:
HappyPaww skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Når ældre mennesker slikker på deres tommelfinger, for at fjerne en plet på en barnekind.

Eller når de gør det i et venteværelse, for nemmere at kunne bladre i et ugeblad.

Styr jer lige! Det er enormt ulækkert at se på.

Ork, det er da ikke kun ældre der gør det :lol: Udsætter jævnligt mine unger for den slags tortur!

Jeg forestiller mig, at de fleste børn hellere vil have lidt snavs på kinden indtil aftenbadet, end at få mor/mormors savl tværet ud i ansigtet.

Det kan jeg på sin vis godt følge dem i.

Haha - når de er gamle nok til at sige fra får de også lov til det :devil:
0
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 28. mar 2019, 10:47

At min kollega har fået raget en opgave til os som han bare skulle ha' lukket samme sekund som det kom på tale.
En stor gruppe mennesker har inviteret sig selv på besøg hos os i morgen, hvor de vil have en rundvisning i vores bygninger.
Egentlig skulle vores leder stå for det, så han samtidig kunne fortælle og svare på spørgsmål om driften af bygningerne. Men han er ude af huset i morgen.
Så skulle en projektleder stå for det, men han skal til møde. Så blev øverste chef spurgt, men han skulle også til møde.
Så til sidst endte opgaven nede i vores team hvor min kollega så kom og foreslog mig at han og jeg delte den her gruppe i to og lavede rundvisningen.

Den slags er jeg bare slet ikke til. For det første gider jeg ikke at lege tur guide uden at kende det mindste til agendaen, og udover det så ved jeg ikke nok om driften af de her bygninger til at jeg vil kunne svare på spørgsmålene.
Det kommer til at virke totalt amatøragtigt at vi skal rende rundt og sige øhh-bøhh og ikke ane hvad vi skal vise de her mennesker.
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 28. mar 2019, 16:19

Tanken om at skulle en time tidligere op på mandag. Jeg synes 5.40 er tidligt nok i forvejen.
0
...
Brugeravatar
englishchannel
Indlæg: 1815
Tilmeldt: 28. aug 2015, 23:37
Kort karma: 632
Likede indlæg: 8534

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf englishchannel » 28. mar 2019, 16:22

Syge mennesker i offentlig transport. Jeg har nu tre gange på en uge siddet i kupe med folk, der tydeligvis er snotforkølede, og sidder og hænger med røde øjne og hoster/nyser/pudser næse hvert 30. sekund.

Helt ærligt, hvis du har det SÅ skidt, skal du bare blive hjemme under dynen. Der er ingen grund til at risikere at smitte tyve andre mennesker (+ hvor mange andre du møder på din arbejdsplads, eller hvor du nu er på vej hen), fordi noget andet åbenbart er vigtigere end dit (og andres) helbred.
3

Tilbage til "Generelt"