Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 20. aug 2017, 10:39

At jeg stadig pudser ret meget næse. Hele dagen i går var det da et par gange i timen. 2½ uge har jeg nu foreløbig været om at slippe den forkølelse - what the actual fuck!?
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 20. aug 2017, 21:26

At jeg lavede en lillebitte uskyldig billedsøgning på "Polo shirt" fordi jeg synes de er så grimme, og siden i ugevis er blevet straffet/forfulgt af dette reklamebanner :cuss:

polo.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 20. aug 2017, 22:19

At Suarez overhovedet får lov til at spille professionel fodbold.
Racistiske møgsvin.
Hvordan kan man i øvrigt få lov at bide i folk 3 gange og ikke være blevet persona non grata?
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Studsgaard » 21. aug 2017, 02:26

At jeg ikke kan sove.
Datteren vækkede mig ca 1.30 og jeghar ikke kunne sove siden.
0
Aviva
Indlæg: 1772
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aviva » 21. aug 2017, 07:20

At jeg den sidste uges tid har været hårdt ramt af et eller andet..

-symptomerne peger ret meget imod aura migræne, så har fået en tid til lægen..
Nu vil jeg have det undersøgt!

-håber han gider tage mig alvorligt denne gang, er dødtræt af at rende til læge hele tiden..
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10424

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf lillebjoern » 21. aug 2017, 08:25

At jeg åbenbart har et møde på onsdag fra 14.00-15.30, hvor jeg skulle være gået kl. 14.30 pga. min venindes kandidatforsvar. Gud, hvor jeg håber, jeg kan få lov til at gå kl. 14.30...
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ghattner » 21. aug 2017, 08:37

Når jeg er i en forsamling af venner, og vi snakker om at ”vi skal da også snart lave noget” og jeg så siger; ”Jeg laver en Doodle, så vi kan finde en dato”, og alle er like ”Skide fedt!” og bakker initiativet op.
Når jeg så har lavet Doodlen og skriver ud, er det som regel kun 20% der udfylder den, og på trods af flere rykkere er det stadig mange der ikke får nosset sig sammen!
3
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf hotlips » 21. aug 2017, 22:04

Jeg har et ret anstrengt forhold til håndværkere, jeg har haft nogle der har skilt sig ud men hovedparten har været latterligt svævende når man forsøger at få et tidspunkt eller en pris og selv om det er sådan noget med at de vil komme mellem 8 og 12 så kan man slet ikke være sikker på at det holder.

Nu har vi lige fået flyttet en stikkontakt, det skulle gøres for den hang ud af væggen.

Det foregik så sådan at jeg ringede til firmaet, en dame der ikke kunne svare på noget sagde at elektrikeren lige var igang med en anden telefon samtale og han ville ringe om et øjeblik når han var færdig.
50 minutter senere ringer han så, han siger han måske kan komme fredag og at han vil vende tilbage med besked, han angiver det til ikke at koste mere end 800.

Uden yderligere varsel ringer han så på fredag formiddag, han får flyttet kontakten og idag kommer regningen så 1090 kr.
For under 45 minutters arbejde og firmaet ligger under en kilometer væk.

Jeg kommer aldrig til at forstå man kan planlægge tider og priser for pasning af syge og akutte men en stikkontakt der skal flyttes to meter er det helt urealistisk at angive tid og pris på.
5
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32469

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf icelady » 21. aug 2017, 22:11

Folk i FB-grupper, der ikke tør skrive beskeder til mig, men får deres mand/kone til det!

Det er sket en del gange; denne gang fra en, hvis kone er ansat i kommunen.

Ej, men så lad da vær. :rulle:

Jeg er fucking ligeglad med, om kommunen ryger i en shitstorm; hvis kommunen fucker op, er det ikke mit ansvar at holde hånden over dem!
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Tricolette » 22. aug 2017, 07:46

hotlips skrev:Jeg har et ret anstrengt forhold til håndværkere, jeg har haft nogle der har skilt sig ud men hovedparten har været latterligt svævende når man forsøger at få et tidspunkt eller en pris og selv om det er sådan noget med at de vil komme mellem 8 og 12 så kan man slet ikke være sikker på at det holder.

Nu har vi lige fået flyttet en stikkontakt, det skulle gøres for den hang ud af væggen.

Det foregik så sådan at jeg ringede til firmaet, en dame der ikke kunne svare på noget sagde at elektrikeren lige var igang med en anden telefon samtale og han ville ringe om et øjeblik når han var færdig.
50 minutter senere ringer han så, han siger han måske kan komme fredag og at han vil vende tilbage med besked, han angiver det til ikke at koste mere end 800.

Uden yderligere varsel ringer han så på fredag formiddag, han får flyttet kontakten og idag kommer regningen så 1090 kr.
For under 45 minutters arbejde og firmaet ligger under en kilometer væk.

Jeg kommer aldrig til at forstå man kan planlægge tider og priser for pasning af syge og akutte men en stikkontakt der skal flyttes to meter er det helt urealistisk at angive tid og pris på.


Næste gang du skal have en pris fra en håndværker, så husk at spørg vedkommende, om den oplyste pris er incl moms. Bortset fra 90 kr, så svarer differencen til momsen på de 800 kr.
(ingen kritik - kun et lille fif)
1
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ghattner » 22. aug 2017, 08:54

Når folk slutter en FB-status eller lign med "Selv tak" som om man skulle være taknemmelig for den service-info de nu mener de har beriget deres venner med.
Senest rettet af Ghattner 3. okt 2017, 11:25, rettet i alt 2 gange.
0
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf bluetof1 » 22. aug 2017, 09:05

Det er egentlig ikke mig det går ud over, men det irriterer mig alligevel: en af min kærestes gamle bekendte bliver ved med at lægge an på ham. Han skriver lige engang i mellem for, direkte, at høre om min kæreste skulle have skiftet mening og vil knalde. Den der grænseoverskridende opførsel er simpelthen så klam. Han har fået at vide at han skal stoppe og alligevel bliver han ved med at prøve til. Endnu bedre bliver det jo af, at manden er nygift.
Måske hører det her lige så meget hjemme i upassendetråden.
1
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17194
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41809

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LaMariposa » 22. aug 2017, 09:18

Har et par kolleger, som aldrig kunne drømme om at tage ansvar, når noget er strandet hos dem, og som til enhver tid vil prøve at få det til at se ud som om, at andre teams ikke har leveret. Det er så RØVdårlig stil, at jeg næsten ikke kan være i det.
1
:lun: Be brave
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10424

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf lillebjoern » 22. aug 2017, 14:58

De alkoholikere, som hver sommer bestemmer sig for at belejre den smukke naturplads der er centrum for fire boligforeninger. Der er slet ikke plads til at andre kan være der, når de sidder der, for de råber og skriger og deres hunde gør og hyler konstant. Og så har de lige købt et anlæg :tie: Man kan konstant høre dem råbe deres fuldevrøvl ud hele tiden, så må have lukkede vinduer. Æv.
2
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6506
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14440

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Mangoness » 22. aug 2017, 17:33

Smiling_Goat skrev:Dokumentarer om mad..

Senest en serie på DR (Fup, Fedt og Flæskesteg.) Det bliver altid så unuanceret og skingert, synes jeg. I den her serie på DR harcelerer man over, at mad indeholder tilsætningsstoffer, kalorier og at producenterne i øvrigt helt sikkert snyder forbrugerne.

De taber mig bare fuldstændig, når de indleder deres harme med: "hvis du ser på indholdsfortegnelsen (...)"

Jamen så tjek dog for pokker indholdsfortegnelsen, før du køber en vare. Det er ikke fordi det er hemmeligt, at der er en liste over varens indhold på den, så hvis man ikke er helt ligeglad med, hvad varen indeholder... Så læs dog den liste.

Der er dokumentarer, der advokerer for alle former for diæter, og jeg har endnu ikke set én, der præsenterer et nuanceret billede. Det værste er, når folk falder over én (typisk på Netflix) og får en slags religiøs vækkelse. Jamen selvfølgelig lyder dokumentarens forskning plausibel, når den står uimodsagt, men det tænker de nyvækkede åbenbart ikke lige over.. Så de dropper laktose, og bliver vegetarer, og tror de lever meget længere på grund af det.

Nå, nu hører indlægget måske til i "det må man ikke sige" men nu ligger det her. For jeg blev godt nok irriteret over det program på DR. Indholdsfortegnelser og varens energifordeling er ikke hemmelige, man skal bare vende varen om. Det er virkelig ikke sværere end det DR.

Chips bliver aldrig fedtfattige, og ser man en pose der giver én det indtryk, er det generelt en vildt god idé at tænde den kritiske sans og... Tjekke indholdsfortegnelsen samt varens energifordeling. På bagsiden. DR.


Dit indlæg opsummerer meget godt grunden til, at jeg holder mig helt fra dokumentarer om mad og lytter til Morten Elsøe i stedet :lol:
2
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede

Tilbage til "Generelt"