Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25739

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 28. apr 2018, 18:41

Juki skrev:
Delfin skrev:
Juki skrev:
Flora skrev:Folk der giver knus ved at stå en meter fra en, lægge en hånd på ens skulder og derefter bøje overkroppen ind mod en til deres skulder næsten, men kun næsten, rører ens egen skulder.

Man må hjertens gerne nøjes med at give hånd eller endda bare sige hej helt uden kropskontakt, når man møder mig, men hvis man vælger at give mig et kram, så skal man fandme gøre det ordentligt, i stedet for at stå der og opføre sig som om jeg har væskende byldepest over hele kroppen, som man for alt i verden skal undgå at røre.

Ligesom folk der ikke kan give et ordentligt håndtryk :cuss:

Hvis du ikke gider give hånd, så lad vær! Men at give sådan et slapt håndtryk, næsten med fingerspidserne, er så fesent. De kunne lige så godt stikke en en slatten karklud.


For lidt og for meget. Lad være at knuse mine håndrodsknogler. Det GØR man bare ikke

Det er heldigvis ikke eneste alternativ :D

Du får forhåbentlig heller ikke knust hånden hver gang du holder (om) noget eller holder et andet menneske i hånden?


Ikke helt, men der skal ikke meget til, før det gør hammerondt, når leddegigten har ædt godt af knoglerne
1
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12726
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 916
Likede indlæg: 12457

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guilded_Lily » 29. apr 2018, 12:19

Min datter er desværre glad for en youtube-kanal med to piger, hvis mor render og filmer dem konstant og hele tiden, mens hun taler meget højt og tuttenuttet om alt, de gør. Lige før havde de været ude for at handle, og "Neeej, hvor var de søde, de to fans, der lige kom hen og bad om at få taget fotos, hva', piger?" og "Skalvi lige tømme postkassen? Nej, hvor ærgerligt, er der ikke noget fanpost til jer denne gang? Savner du at få fanpost, lille søde dig?"-bla-bla :tie:

Jeg magter ikke den selvforherligelse gennem sine døtre/børn. Og jeg var så lige inde og kigge på morens blog, hun har åbenbart modtaget dødstrusler på YT-kanalen. Det er selvfølgelig absolut ikke i orden, men (og dette burde nok stå i Det man ikke må sige-tråden) gudfaderiskuret, hvor har jeg ofte haft lyst til at kyle datterens tablet i lokummet pga. den kanal!
8
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf AgentPixie » 30. apr 2018, 11:35

Vores nabo. Når hun vil noget og banker på, bliver hun ved læææænge.
Og det er altid mens vores dreng sover eller jeg er i gang med at putte ham. Det er svært at putte en dreng der tror vi får gæster.
0
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 30. apr 2018, 12:12

AgentPixie skrev:Vores nabo. Når hun vil noget og banker på, bliver hun ved læææænge.
Og det er altid mens vores dreng sover eller jeg er i gang med at putte ham. Det er svært at putte en dreng der tror vi får gæster.




1
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ficus » 30. apr 2018, 12:30

Guilded_Lily skrev:Min datter er desværre glad for en youtube-kanal med to piger, hvis mor render og filmer dem konstant og hele tiden, mens hun taler meget højt og tuttenuttet om alt, de gør. Lige før havde de været ude for at handle, og "Neeej, hvor var de søde, de to fans, der lige kom hen og bad om at få taget fotos, hva', piger?" og "Skalvi lige tømme postkassen? Nej, hvor ærgerligt, er der ikke noget fanpost til jer denne gang? Savner du at få fanpost, lille søde dig?"-bla-bla :tie:

Jeg magter ikke den selvforherligelse gennem sine døtre/børn. Og jeg var så lige inde og kigge på morens blog, hun har åbenbart modtaget dødstrusler på YT-kanalen. Det er selvfølgelig absolut ikke i orden, men (og dette burde nok stå i Det man ikke må sige-tråden) gudfaderiskuret, hvor har jeg ofte haft lyst til at kyle datterens tablet i lokummet pga. den kanal!


Er der folk der sender fanpost til bloggermødre og youtuberbørn nu?!

Jeg tror jeg er blevet for gammel...
6
Selma156
Indlæg: 2351
Tilmeldt: 27. maj 2016, 16:41
Kort karma: 398
Likede indlæg: 6819

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Selma156 » 30. apr 2018, 12:30

At folk ikke har styr på deres hunde. Da jeg løb tidligere kom to mindre hunde spænende over til mig og hoppede op ad mine ben flere gange. Jeg bryder mig ikke om hunde, særligt fordi jeg en gang blev angrebet af en stor hund, da jeg løb alene i et øde kvarter om aftenen. Jeg synes ikke det er okay, at folk bare antager, at man er okay med, at deres små nuttede kræ springer op ad én.
4
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11594
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 914
Likede indlæg: 18650

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf PaleSeptember » 30. apr 2018, 12:39

At jeg har en nerve, der hopper i mit øjenlåg...
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12726
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 916
Likede indlæg: 12457

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guilded_Lily » 30. apr 2018, 16:32

Ficus skrev:
Guilded_Lily skrev:Min datter er desværre glad for en youtube-kanal med to piger, hvis mor render og filmer dem konstant og hele tiden, mens hun taler meget højt og tuttenuttet om alt, de gør. Lige før havde de været ude for at handle, og "Neeej, hvor var de søde, de to fans, der lige kom hen og bad om at få taget fotos, hva', piger?" og "Skalvi lige tømme postkassen? Nej, hvor ærgerligt, er der ikke noget fanpost til jer denne gang? Savner du at få fanpost, lille søde dig?"-bla-bla :tie:

Jeg magter ikke den selvforherligelse gennem sine døtre/børn. Og jeg var så lige inde og kigge på morens blog, hun har åbenbart modtaget dødstrusler på YT-kanalen. Det er selvfølgelig absolut ikke i orden, men (og dette burde nok stå i Det man ikke må sige-tråden) gudfaderiskuret, hvor har jeg ofte haft lyst til at kyle datterens tablet i lokummet pga. den kanal!


Er der folk der sender fanpost til bloggermødre og youtuberbørn nu?!

Jeg tror jeg er blevet for gammel...


Tilsyneladende.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf DetSorteCirkus » 30. apr 2018, 20:21

Denne formulering fra Urtekram:

Vores glutenfri pasta kommer fra Italien, hvor kærligheden til god pasta er stor. Vi har fundet et sted, hvor der fokuseres 100% på det glutenfri pastahåndværk, så forvent den bedste kvalitet. Og nyd du har valgt gluten fra.


Valgt fra?! Jeg har sgu ikke valgt gluten fra. Jeg kan "bare" ikke fordøje det uden at få dårlig mave :stoned:
Og jeg nyder aldeles ikke at være tvunget til at betale et tocifret beløb for pasta!
Jeg synes, det er sådan en flabet formulering, for selvom det er blevet populært at vælge gluten fra, så tror jeg stadig, at en masse kunder er tvunget af omstændighederne.
9
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Juki » 30. apr 2018, 20:46

Jeg er ret tørstig om aftenen og da jeg elsker iskoldt vand kan jeg nærmest drikke det ene glas efter det andet. Ikke fordi jeg nødvendigvis ikke kan få slukket tørsten, men fordi jeg ikke kan få stoppet igen :genert:

Det resulterer så oftest i at jeg vågner hver 2.-3. time om natten, med en følelse af at blæren er ved at sprænge. Pisse irriterende med så uafbrudt søvn. Især fordi det ikke er først eller midt på dagen jeg har lyst til alt det vand.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14743

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 30. apr 2018, 20:57

Min koncentrationsevne. Den er ikke eksisterende. Ærlig talt, jeg kan holde koncentrationen i omkring 30 sekunder før jeg har mistet den igen. Det er stort set lige meget hvad det er. Medmindre det er noget med skader i fodbold, så er jeg så optaget at det er skræmmende. Alt andet dog? Nope, det får 2 sekunder og så kan jeg virkelig ikke holde mere til det. Det er så træls!
0
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf JoyNips » 1. maj 2018, 12:38

Jeg har en kollega, som virkelig ikke kan vejre en stemning og fornemme, hvornår han forstyrrer. Vi arbejder ikke sammen om noget, så han dropper udelukkende ind på mit kontor med ligegyldig sniksnak. Og hans stemmeføring og intonation er virkelig irriterende.

Så nu er jeg begyndt at hive ørebøfferne på og se meeeeeget koncentreret ud så snart jeg hører ham på gangen.
2
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Fru Sunshine » 1. maj 2018, 19:25

Jeg har fået en ny kollega, og han får simpelthen det allerværste frem i mig. Jeg bliver den ledeste ko, når han er i nærheden, men han har i det mindste ikke forfulgt mig ud på toilettet, fordi der var noget MEGET vigtigt, han skulle fortælle.
Faktisk er det ikke bare mig, der slet ikke kan have ham. Det er der reelt set ingen af os, der kan - og nu har han fået plads i vores forberedelse.

AAAAAAAARGH. :cuss: :cuss: :cuss: :cuss: :cuss: :cuss:
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6344
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 771
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14591

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pjeps » 1. maj 2018, 21:21

Det er pisse irriterende at jeg nu skal bruge læsebriller oven på linserne.
1
:ninja:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Juki » 2. maj 2018, 00:24

At se et tv-program hvor lyden ikke er synkroniseret med mundbevægelserne pga. en eller anden fejl :cuss:

Jeg synes faktisk det er mere irriterende at se end når det fx er tyske stemmer der lægges ovenpå en engelsk udsendelse.
9
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Generelt"