Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Flora » 13. dec 2016, 15:25

At jeg ikke købte cola da jeg var nede og handle tidligere. Nu sidder jeg her og har lyst til cola og så har jeg ikke andet end vand :(
0
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sangius » 13. dec 2016, 15:29

Kommodedyret skrev:At nogen pludselig har fået en ide om at holde juleaften på en måde som jeg finder træls.
Og at man ikke bare kan pjække fra juleaften når man ikke gider med til dumme arrangementer.
At jeg overvejer at blive julehader.


Hvad gør de da? Nu blev jeg lige nysgerrig :D
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf decibell » 13. dec 2016, 17:18

Juki skrev:Kunder og andre mennesker er så sære nogle gange.

Jeg oplevede på et tidspunkt at kunden bag mig, IMENS jeg var ved at lægge mine varer på båndet(!), lagde en "skiller" på båndet og begyndte at lægge sine varer op også.. Altså what the actual fuck?! :ad!: :stoned: Jeg tror hun syntes hun sparede tid ved passivt-aggressivt at skynde på mig, men jeg blev ikke hurtigere færdig af den grund.


Det samme oplevede jeg forleden i Lidl, dog uden skilleren. Jeg startede med at sige noget i stil med "kan du da lige vente...." og så bed jeg det i mig, fordi jeg ærligt talt ikke gad gøre mere ud af det og forudså en diskussion, som jeg ikke havde tid til. Men hun nåede at høre det meste og sagde nærmest aggressivt: "Hvad kan jeg?", og så fik jeg svaret, at jeg altså ikke var færdig med at lægge op. Jeg måtte også få hende til at gå væk, så jeg kunne stille kurven. :stoned: Utroligt, hvad der sker med nogle mennesker.
7
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4979

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Anne Droid » 15. dec 2016, 13:36

Føtex, eller nok rettere dem der bringer deres pakker ud.
Jeg har købt en julegave til min venindes mand (for min veninde så manden ikke kan se hvor hun har købt gaven pga fælleskonto). Pakken skulle leveres i en pakkeboks i nærheden af hvor min veninde bor og ikke i nærheden af mig. Derfor valgte jeg pakkeboks. Nu har jeg fået mail om at den er afleveret i en pakkeshop og man skal have id med eller en fuldmagt. Vi hedder tilfældigvis ikke det samme og det med fuldmagt er bare besværligt.
0
Klimatosse
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Tata » 15. dec 2016, 16:17

Hvert år omkring juletid at skulle stå med et eller andet hvidevare-leverings-bøvl (har holdt stik de sidste 3 år), samtidig med at skulle stå for alt jule-tamtam'et. Nå, men på den positive side, så er alt nu skiftet både herhjemme og i sommerhuset *kigger frygtsomt ud mod køkkenet/bryggerset* :lol:
1
Timian :lun:
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ficus » 15. dec 2016, 19:59

Folk på Facebook, som mangler pli og/eller generel situationsfornemmelse.

Mødrehjælpen har lavet et opslag om at de mangler julehjælp til 1202 børn. Jeg kan godt lide mødrehjælpen, jeg synes de er en sympatisk organisation, men forstår da godt at vi ikke alle sammen kan være lige store fans af alle og sårn'.
På det her opslag er der 10 kommentarer, blandt andet disse:

- Jeg har givet 7 gaver til 3 børn fra rosengårdscentrets juletræ, så det må være fint for i år
- Jeg mangler stadig et svar på, om julehjælpen går til danske børn der fejrer jul, inden jeg donerer igen? (Han skriver videre i en kommentar at han nægter at støtte, fordi mødrehjælpen også giver julehjælp til muslimer)
- Vi betaler rigeligt over skatten (i en kommentar om at det jo er gratis at dele opslaget, svarer han "der er så meget tiggeri hele året rundt.."

Hvorfor følge og kommentere på noget, bare for at brokke sig og være på tværs?! Bliver så irriteret. Og lidt sur. Vil næsten vædde en 10'er på at de mennesker der er sådan, altid kun kommenterer når de kan være nederen. De her er ikke de værste eksempler, de var bare lige det nyeste jeg faldt over.
9
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 15. dec 2016, 21:08

Den eller de idioter der render og fyrer fyrværkeri og andet der laver høje brag af her til aften. Så stop dog! :sur: Der er ikke noget ved at fyre det af nu og i øvrigt er der også kogen af os der er på vej i seng! Det er ikke ligefrem fordi jeg har skide let ved at falde i søvn i forvejen
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15290
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25614

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 15. dec 2016, 23:10

Den anden vej rundt. Folk der ikke går længere frem ved kassen, så man ikke kan komme til at lægge varer op.
3
14 11 14
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Annione » 16. dec 2016, 11:52

Jeg har købt pladsbillet i toget. Bad om en plads alle andre stedet end familie vognen. Gæt hvor jeg fik plads :deer:
Foran mig sidder 2 mænd med så dårlige ånde at jeg kan lugte det - og nogen har en snasket burger med. Så kan man sidde i den hørm. Og som lækker bivirkning af min medicin får jeg pt. kvalme :rulle: Dårlig kombi.

Det er heldigvis et lyntog, så jeg kan da finde mig en anden plads efter Høje Tåstrup - skal nemlig kun til Odense (som er næste stop efter HT).
0
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12364

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Joe » 16. dec 2016, 13:10

Jeg har mega meget kvalme, og noget af det jeg synes er mega klamt er konceptet med at spise bussemænd. Så jeg ville ret meget ønske at tråden om hende hvis bonussøn gør netop dette, kunne blive skjult fra min nye-indlæg-oversigt.

I morges var det til gengæld et indlæg fra paintbrush om et trafikuheld der gjorde, at jeg var lige ved at dejse om.

Og så blev jeg et kort sekund glad, da jeg så at der var oprettet en tråd, der hedder "Den store tråd om kvalme". Endelig er der en tråd, der både passer lige til mig lige nu, og som jeg samtidig godt gider deltage i.
Lige indtil jeg opdagede den lå under graviditet. Jeg er ikke det fjerneste gravid. Faktisk nærmere det tætteste man kan komme en Grinch, bare med graviditet i stedet for jul.

Er der ikke bare nogen, der kan skrive til Patrick at de mener jeg er for sårbar til at være her, og at jeg bør bannes? Alternativt kan han begrænse min adgang til ufarlige fora. Evt. Sprog, Bøger, og måske Mode.
3
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7465
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24405

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Moxy-lady » 16. dec 2016, 18:58

Sakset fra min FB fordi jeg ikke gider skrive det igen:

Jeg forstår - nogle gange - godt ideen i de der Facebook konkurrencer. Hvad jeg i dén grad ikke forstår er at man tilmelder sig konkurrencer, bare for at gøre det. Altså produkter til en værdi af 200 kr - er det ikke lidt.... Lige gyldigt? Eller, i hvert fald for folk der godt selv kan købe de her ting. Jeg forstår godt at man deltager i konkurrencer hvor præmierne har en vis værdi og jeg forstår godt den enlige mor der deltager i en konkurrence om at vinde en flæskesteg, selvfølgelig. Men konkurrencer om at vinde 100 kr bland selv slik, eller hårshampoo. What gives? Mister man al kritisk sans, oder was? Er det sådan en gruppementalitet at når man er i gang og alle andre er i gang så deltager man i en konkurrence om 1 pakke bleer selvom man ikke kender nogen der har børn, for man skal filme ikke blive snydt (for muligheden for at vinde!)
Jeg venter spændt på at se mine venner og bekendte deltage i konkurrencen om gonorré medicin, medlemsskab af en swingerklub eller for 10.000 kr bondagegrej.
Altså, fair nok. I fortsætter bare (og spammer jeres venners/families/kollegers/gamle klassekammeraters vægge.)


Og så til kommentar til en gammel veninde der virkelig deltager i mange af de konkurrencer og i sommers vandt noget af ret stor værdi, og som reaktion nu deltager i endnu flere konkurrencer:
Lige bortset fra den del om at det spammer alle andres vægge. Det er, IMO, helt sindssygt irriterende at man ikke kan blokere de opslag. By all means, deltag om at vinde et skide Kinder Æg så. Men min feed er fuldstændigt stoppet til med de der konkurrencer og man skal blokere HVERT ENESTE FUCKING FIRMA! Det er jo totalt urealistisk at formå det.

Jeg synes at det er røvsygt ikke at kunne se folks rigtige opslag fordi de drukner i konkurrencer. Jeg synes faktisk at jeg er rimeligt forstående når jeg indsætter en klausul om at det er forståeligt når det drejer sig om dyrere ting eller ting der ville gøre en stor forskel for dem der ikke har så meget. Men fuck, hvor er jeg træt af de skodopslag.

Jeg spiller et par spil herinde, og det var det store hit for nogle år siden at blive irriteret over disse. Af samme grund gør jeg mit allerypperste for at folk ikke bliver overdynget med opslag om det (selvom det smutter) - og spillene kan blokeres i et noget mere realistisk omfang. Det jeg mener er at jeg, i min brug af det her spil (det er kun et) forsøger at mindske genen for andre. Det hensyn er der godt nok mange jeg-vil-gerne-vinde-et-par-sokker-til-en-tier-fordi-mit-marsvin-døde-for-12-år-siden-og-julen -bliver-bare-så-ensom-uden-gumle-og-desuden-så-har-jeg-ikke-fået-alle-dyrekortene-fra-Føtex-så-jeg-er-traumatiseret-og-jeg-fortjener-at-vinde-typer der ikke tager.

JEG ER SÅ FUCKING TRÆT AF DET!

Jeg er tilpas dobbeltmoralsk til at jeg har deltaget i to eller tre konkurrencer indenfor de sidste par måneder, netop fordi jeg hader at andre gør det, så gør jeg det normalt aldrig. Men de har også repræsenteret ting af en relativ værdi. Og jeg havde det stadig lidt skidt med at deltage, faktisk.
2
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 16. dec 2016, 21:15

At jeg slet ikke har fået forberedt mig til min eksamen på mandag - og jeg har planer i weekenden.
0
...
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6486
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14372

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Mangoness » 16. dec 2016, 21:31

At jeg bliver ved med at snøfte - men jeg har ingenting i min næse, og næsespray (både til forkølelse og allergi) virker ikke :(

:whine:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sortkaffe » 16. dec 2016, 21:35

Endnu et afslag på job... nej jeg gider snart ikke mere :whine:
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Juki » 16. dec 2016, 22:30

Mangoness skrev:At jeg bliver ved med at snøfte - men jeg har ingenting i min næse, og næsespray (både til forkølelse og allergi) virker ikke :(

:whine:

Kan det være fordi du skifter mellem at være i forskellige temperaturer?

Jeg synes jeg oplever det samme hvis jeg går udenfor, efter at have været i et varmt rum, eller omvendt.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Generelt"