Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sevii » 15. mar 2018, 06:52

At jeg aldrig får søvn nok. Jeg er IKKE en person der kan stå op hverdag kl. 7. Jeg dur ikke til det.
1
:banan: :banan:
Brugeravatar
Chatsy
Indlæg: 1000
Tilmeldt: 1. nov 2015, 09:30
Kort karma: 212
Likede indlæg: 4669

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Chatsy » 15. mar 2018, 07:23

En kollega, der uopfordret har henvendt sig til chefen på mine vegne.

Chefen fortalte mig, én har haft en kommentar til noget overarbejde, jeg har haft og ikke synes om, at jeg ikke har fået en erstatningsfridag. Chefen blev helt befippet og ville lige sikre sig, at jeg var okay med at få timerne skrevet i bogen eller ej.
Jeg gider sgu da ikke erstatningsfridage, hvad skal jeg enlige menneske bruge det til pt?! Jeg vil sgu da langt hellere gemme timerne til efter sommer, hvor jeg skal flytte i hus, enten som fridage til den tid eller udbetaling. Chefen ville ikke lige fortælle mig, hvem der havde henvendt sig, men jeg har en mistanke og har virkelig lyst til at tage fat i vedkommende. Det er sgu da ikke ok at blande sig på den måde, ISÆR at henvende sig til chefen om noget, der slet ikke vedkommer dem. Det er uanstændigt, det er hvad det er!
4
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Studsgaard » 15. mar 2018, 15:25

Chatsy skrev:En kollega, der uopfordret har henvendt sig til chefen på mine vegne.

Chefen fortalte mig, én har haft en kommentar til noget overarbejde, jeg har haft og ikke synes om, at jeg ikke har fået en erstatningsfridag. Chefen blev helt befippet og ville lige sikre sig, at jeg var okay med at få timerne skrevet i bogen eller ej.
Jeg gider sgu da ikke erstatningsfridage, hvad skal jeg enlige menneske bruge det til pt?! Jeg vil sgu da langt hellere gemme timerne til efter sommer, hvor jeg skal flytte i hus, enten som fridage til den tid eller udbetaling. Chefen ville ikke lige fortælle mig, hvem der havde henvendt sig, men jeg har en mistanke og har virkelig lyst til at tage fat i vedkommende. Det er sgu da ikke ok at blande sig på den måde, ISÆR at henvende sig til chefen om noget, der slet ikke vedkommer dem. Det er uanstændigt, det er hvad det er!

Det virker da også ret underligt. :gruble:
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Studsgaard » 15. mar 2018, 15:27

at nogen bare har så travlt med dem selv, at de ikke lige kan tage hensyn.
3
Aviva
Indlæg: 1772
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aviva » 15. mar 2018, 15:42

At vinterjakken er ved at være for varm, sveder ret meget i den..

+ fryser lidt i overgangsjakken, de første 15-20 min til jeg får gået mig varm.
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11594
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 914
Likede indlæg: 18650

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf PaleSeptember » 15. mar 2018, 17:39

Min mand lige nu! :sur:
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11296
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1792
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23356

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Mani » 15. mar 2018, 17:49

Mine fødder og min næse er iskolde.
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Hunkat » 15. mar 2018, 17:52

En dame i tv som konsekvent siger "hunderne" om deres hunde. Jeg bliver sindsyg.
3
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Chatsy
Indlæg: 1000
Tilmeldt: 1. nov 2015, 09:30
Kort karma: 212
Likede indlæg: 4669

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Chatsy » 15. mar 2018, 18:02

Studsgaard skrev:Det virker da også ret underligt. :gruble:

Det er det virkelig. Også at gøre et ikke-problem til et problem, for det er da op til den enkelte, hvordan man vil bruge sine overarbejdstimer.

Men jeg ved snart ikke, hvad der irriterer mig mest. At vedkommende har en eller anden idé om, at overarbejde skal kvitteres med erstatningsfridag for alle uanset man vil det eller ej, at vedkommende er typen, der synes de skal bestemme og går direkte til chefen over det mindste for at have indflydelse, eller at vedkommende åbenbart ikke under mig den luksus at lade mig have noget at sige omkring det her ved ikke at spørge mig om, hvordan det hænger sammen.

Igen: Uanstændigt.
1
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 16. mar 2018, 07:26

Voksne pattebørn. Og med det mener jeg min kollega der stadig er tøsefornærmet fordi vi havde en mindre (fuldstændig ligegyldig) diskussion i fredags. Den varede i ca. 10 sekunder og omhandlede en anden kollegas arbejdsopgaver. Men det har åbenbart været nok til at hun har følt sig så truffet at hun måtte bringe det på banen igen i tirsdags. Og da jeg stadig ikke gav hende ret har hun hele ugen været meget kort for hovedet og virket både irritabel og ikke videre kollegial. Grow the fuck up.
1
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Fillie » 16. mar 2018, 07:44

Chatsy skrev:
Studsgaard skrev:Det virker da også ret underligt. :gruble:

Det er det virkelig. Også at gøre et ikke-problem til et problem, for det er da op til den enkelte, hvordan man vil bruge sine overarbejdstimer.

Men jeg ved snart ikke, hvad der irriterer mig mest. At vedkommende har en eller anden idé om, at overarbejde skal kvitteres med erstatningsfridag for alle uanset man vil det eller ej, at vedkommende er typen, der synes de skal bestemme og går direkte til chefen over det mindste for at have indflydelse, eller at vedkommende åbenbart ikke under mig den luksus at lade mig have noget at sige omkring det her ved ikke at spørge mig om, hvordan det hænger sammen.

Igen: Uanstændigt.


Kan det være et udtryk for omsorg? Som jeg kender dig herinde fra, er du meget pligtopfyldende og er ofte trådt til, når det hele er brændt på og har været den, der har fået tingene til at glide. Måske er en kollega lidt bekymret for dig, når du også arbejder over uden at holde fri, men din chef føler ikke, det er nødvendigt at tage en samtale med dig og har derfor blot spurgt, om du ønsker en fridag?
3
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Stitch » 16. mar 2018, 08:33

At vågne med Hovedpine, som endda blot bliver værre.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Fillie » 16. mar 2018, 08:40

Stitch skrev:At vågne med Hovedpine, som endda blot bliver værre.


I hear ya!

Jeg vågnede til et migræneanfald. :ad!:
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 16. mar 2018, 09:11

At jeg ikke må få P-piller mere :(
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Stitch » 16. mar 2018, 09:33

2SHY skrev:At jeg ikke må få P-piller mere :(


Hvordan kan det være ? :ae:
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine

Tilbage til "Generelt"