Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1217
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 267
Likede indlæg: 4288

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Q-beben » 13. jul 2016, 09:16

At nogle bestemte personer ikke kan få fingeren ud af r... og hjælpe den her person, som har så meget brug for hjælp.

Ja, jeg bliver også skræmt af, hvad der sker. Men vi må ikke bare stikke hovedet i jorden og håbe, at det hele ordner sig af sig selv, for det gør det ikke.
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Studsgaard » 13. jul 2016, 09:54

Annione skrev:Idioter, der åbenbart synes det er sjovt at spilde ens tid, ved ikke at møde op, når man aftaler en afhentning af gratis møbler med dem...
Fremover tror jeg bare jeg dropper at genbruge ting og så bare aftale noget storskrald med Københavns kommune.

:sur:


Det er så pisse irriterende sådan noget.
Jeg har også prøvet det.
1
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Annione » 13. jul 2016, 11:41

Studsgaard skrev:
Annione skrev:Idioter, der åbenbart synes det er sjovt at spilde ens tid, ved ikke at møde op, når man aftaler en afhentning af gratis møbler med dem...
Fremover tror jeg bare jeg dropper at genbruge ting og så bare aftale noget storskrald med Københavns kommune.

:sur:


Det er så pisse irriterende sådan noget.
Jeg har også prøvet det.


Man føler sig SÅ dum. En fyr skulle komme kl. 21 i går. Kl. 21:30 skrev jeg til ham om han kom? Han havde vildt mange undskyldninger. Så han fik en chance for at hente i dag kl. 10. Hører jeg noget fra ham? Not really.
Og jeg har nu 2 kæmpe sofaer, som fylder 90% af min gang, så man må kravle hen over dem.

:sur:
0
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sjo » 13. jul 2016, 11:44

Kolleger, der ikke gider at hjælpe, men i stedet stiller en masse spørgsmål til om JEG nu har gjort mit arbejde ordentligt.
0
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Jasmin
Indlæg: 509
Tilmeldt: 14. jun 2016, 09:14
Kort karma: 45
Likede indlæg: 814

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Jasmin » 13. jul 2016, 12:22

Bilister som ikke har fattet hvorfor det heder en accelerationsbane. :cuss:
Eftersom den ofte går ned af bakke, så burde selv en gammel spand kunne opnå den tilnærmelsesvis samme hastighed som der køres med på motorvejen.
1
“Frihed består i at kunne alt det, som ikke skader andre”
Den franske erklæring om menneskerettigheder 1789
Brugeravatar
Chatsy
Indlæg: 1000
Tilmeldt: 1. nov 2015, 09:30
Kort karma: 212
Likede indlæg: 4669

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Chatsy » 14. jul 2016, 05:34

Nu gjorde min irriterende kollega IGEN det forbistrede fis med at tale til mig i skranken, selvom der er kunder i butikken.

Det er sommerferie og vi arbejder i en lille by, dvs. der er pænt meget dødt i disse måneder, da byen er stedet folk rejser væk fra. Kollegaen mente, jeg godt kunne gå tidligt, når der nu var så dødt. Jeg pointerede, at de sidste par dage har bevist, at størstedelen af dagens kunder kommer efter kl. 16:00, da de arbejdende folk - logisk nok - stadig er i byen og kommer forbi, når de har fri. Dét mente kollegaen nu ikke, men hun ophørte sit pres for at få mig til at gå tidligt.
Som forventet strømmede det ind med kunder efter det anslåede klokkeslæt. Vi har tre kasser i skranken og kollegaen stod ved den første og jeg ved den sidste, så der var jo en vis afstand imellem os.
Idet kunderne træder ind af døren, hvor jeg forsøger at få øjenkontakt med og hilst på dem, siger kollegaen pludselig halvhøjt til mig fra sin ende af skranken "Du fik ret. Alle kunderne VÆLTER ind her sidst på dagen! Utroligt som de ikke kan fordele sig lidt bedre, hva'?".
Kunderne så forkerte ud, jeg så forkert ud, hele verden så forkert ud og kollegaen stod bare og grinede dumt. Jeg ignorerede hende og fokuserede på min næste kunde i stedet.

Hvordan kan ét menneske være så ubeskriveligt irriterende og upassende?!
Senest rettet af Chatsy 14. jul 2016, 16:22, rettet i alt 1 gang.
11
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf IrmaPigen » 14. jul 2016, 06:04

Alternativet.

Nu vil de så fjerne registreringsafgiften på elbiler. For et par uger siden ville de have indkomstskatten ned på nul.

Ejmen kan de ikke selv se, hvor hamrende urealistisk (økonomisk) deres politik er :tie:

Jeg grimmes....
2
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf HappyPaww » 14. jul 2016, 06:16

Smiling_Goat skrev:
Dirtylittledevil skrev:Når man har en kæreste, og denne kæreste har en ven, og denne ven gang på gang finder kærester som er hjernedøde, ikke kan tale om andet end Kählervaser, og bare generelt er ufestlige og uspændende. Og dem skal man så holde parmiddage sammen med. Og de to hankøn elsker selvfølgelig hinandens selskab og ender gerne med at trække ind i den anden stue og snakke privat. Og så sidder man jo der med Frøken Hjernedød Nr. 27.

Det er heldigvis ikke noget jeg oplever nu, jeg har tjent min værnepligt.


Åh ja, "tvungne venner".. Og man kan ikke engang sige, at man ikke gider være med til legen, fordi man synes Frøken Hjernedød er lidt træls. Så man ender med at sidde der over for hende og stille spørgsmål nummer 32 i træk, fordi man åbenbart er den eneste, der kan finde ud af at føre en samtale, mens mændene fjoller rundt et eller andet udefineret sted og hygger sig.

Oh the joys of being in a relationship :træt:

Man kan jo også bare lade være med at have de parmiddage..? Min kæreste og jeg ser stort set aldrig vores venner "sammen" - kun til større anledninger. Man behøver da ikke være sammen konstant og kan da se vennerne uden påhæng..
3
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf IrmaPigen » 14. jul 2016, 06:33

Vejret. Jeg vil have par og tyve grader og sol.
4
Brugeravatar
MissDitte
Indlæg: 562
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:07
Kort karma: 169
Likede indlæg: 1310

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf MissDitte » 14. jul 2016, 07:18

At jeg påvirkes af, at et sygt kvindemenneske prøver at ødelægge mit forhold.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 14. jul 2016, 07:29

HappyPaww skrev:
Smiling_Goat skrev:
Dirtylittledevil skrev:Når man har en kæreste, og denne kæreste har en ven, og denne ven gang på gang finder kærester som er hjernedøde, ikke kan tale om andet end Kählervaser, og bare generelt er ufestlige og uspændende. Og dem skal man så holde parmiddage sammen med. Og de to hankøn elsker selvfølgelig hinandens selskab og ender gerne med at trække ind i den anden stue og snakke privat. Og så sidder man jo der med Frøken Hjernedød Nr. 27.

Det er heldigvis ikke noget jeg oplever nu, jeg har tjent min værnepligt.


Åh ja, "tvungne venner".. Og man kan ikke engang sige, at man ikke gider være med til legen, fordi man synes Frøken Hjernedød er lidt træls. Så man ender med at sidde der over for hende og stille spørgsmål nummer 32 i træk, fordi man åbenbart er den eneste, der kan finde ud af at føre en samtale, mens mændene fjoller rundt et eller andet udefineret sted og hygger sig.

Oh the joys of being in a relationship :træt:

Man kan jo også bare lade være med at have de parmiddage..? Min kæreste og jeg ser stort set aldrig vores venner "sammen" - kun til større anledninger. Man behøver da ikke være sammen konstant og kan da se vennerne uden påhæng..


Nemlig!
Men dengang i min pure ungdom da dette skete, var jeg åbenbart ikke i stand til at tænke selv og i det hele taget stå fast ved hvad jeg selv gerne ville, i forhold til hvad andre ønskede af mig. Og så fik jeg startet på det for at please kæresten og så blev det sværere og sværere for mig at sige stop igen.
I dag ville jeg nok også give det en chance, 1 chance, og så ville jeg tage stilling bagefter om det var noget jeg gad igen.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sjo » 14. jul 2016, 08:20

Jeg har taget en t-shirt med stjerner på på arbejde... Jeg fucking ligner en, der går rundt i nattøj...
3
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dykkersild » 14. jul 2016, 08:53

Jeg fik ikke billetter til Stephen Hawkings foredrag i DR-byen - ØV!!!!!
1
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pandesteg » 14. jul 2016, 09:03

At jeg er megaurolig over et opkald jeg skal modtage - og er ikke engang sikker på at vedkommende ringer til mig i dag :gruble:
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf icelady » 14. jul 2016, 09:18

At folk bliver pissesure over at være smidt ud af en FB-gruppe....selvom de har fået 3 beskeder om at stoppe med deres irrelevante opslag. :rulle:
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler

Tilbage til "Generelt"