Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 15. nov 2017, 12:36

At de kristne altid lige har dette trumfkort i ærmet, hvis der på nogen måde skulle blive tvivl omkring, om de nu er helt uskyldige...

gud.jpg


Douchebag...


Fundet her https://www.dr.dk/tv/se/ashley-madison- ... on#!/11:26
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Yuna
Indlæg: 450
Tilmeldt: 13. maj 2016, 15:51
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1527

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Yuna » 15. nov 2017, 13:00

Folk der "blindt" deltager i konkurrencer på internettet, hvor de siger ja til at 50 selskaber må kontakte dem ved deltagelse, og derefter brokker sig over at firmaerne kontakter dem
2
Pille, pille ned...så har man taget nej-hatten på igen...
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Juki » 15. nov 2017, 13:03

Mangoness skrev:
Juki skrev:
Dirtylittledevil skrev:
Juki skrev:Mit søvnbehov der i perioder fucker min døgnrytme op!

Jeg havde ellers lige vendt min døgnrytme tilbage til noget normalt, hvor jeg stod op om morgenen/formiddagen, men fandeme om jeg så ikke har sovet 15-16 timer det sidste døgn og derved først er stået op til aften :cuss:

Det er især irriterende fordi jeg i morgen formiddag skal til et vigtigt møde jeg skal være frisk til, men at der nu er ret små chancer for at jeg får sovet i nat :cuss:


:kram:

godnatjuki.jpg

Den første og sidste ser noget udspekulerede ud.. :genert:


Det er et mareridt. Den midterste har jo åbenbart fået bidt bagbenene af :panik:

Nå, fuck it! Udspekulerede får, med eller uden følehorn, så har jeg squ fået et job fra d. 1. december :santa2:

Nu er jeg godt ristet, så godnat :lol:
18
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36728

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 15. nov 2017, 13:08

Yuna skrev:Folk der "blindt" deltager i konkurrencer på internettet, hvor de siger ja til at 50 selskaber må kontakte dem ved deltagelse, og derefter brokker sig over at firmaerne kontakter dem

Jeg deltog i sådan en konkurrence for flere år siden og jeg kan huske jeg tænkte "herregud, det kan da ikke være så slemt". Jeg blev klogere! :nerve: Jeg fik 82 opkald fra numre jeg ikke kendte (og derfor ikke tog) i løbet af ca 14 dage, det var helt vildt. Nogle har sikkert være firmaer der prøvede mere end en gang, men alligevel. Jeg gør det aldrig aldrig mere!! :tie:

Og tilmelder man sig sådan en konkurrence mere end én gang, så har du helt ret. Så mister man retten til at brokke sig!
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Yuna
Indlæg: 450
Tilmeldt: 13. maj 2016, 15:51
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1527

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Yuna » 15. nov 2017, 13:20

Daine skrev:
Yuna skrev:Folk der "blindt" deltager i konkurrencer på internettet, hvor de siger ja til at 50 selskaber må kontakte dem ved deltagelse, og derefter brokker sig over at firmaerne kontakter dem

Jeg deltog i sådan en konkurrence for flere år siden og jeg kan huske jeg tænkte "herregud, det kan da ikke være så slemt". Jeg blev klogere! :nerve: Jeg fik 82 opkald fra numre jeg ikke kendte (og derfor ikke tog) i løbet af ca 14 dage, det var helt vildt. Nogle har sikkert være firmaer der prøvede mere end en gang, men alligevel. Jeg gør det aldrig aldrig mere!! :tie:

Og tilmelder man sig sådan en konkurrence mere end én gang, så har du helt ret. Så mister man retten til at brokke sig!

Haha ja, så kan man lære det :lol2:
1
Pille, pille ned...så har man taget nej-hatten på igen...
Brugeravatar
Yuna
Indlæg: 450
Tilmeldt: 13. maj 2016, 15:51
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1527

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Yuna » 15. nov 2017, 13:44

Kolleger(der selv drikker kaffe) som åbenbart synes DERES tid er for vigtig til at sætte en kande over, når de møder først ind. Men som glædeligt drikker en kop kaffe, når jeg har lavet det

Havde nogle studerende på mit arbejde for et stykke tid siden - de mødte ind lidt tidligere end andre, men lavede kun 'en kande til dem selv som de tog med ned til deres bord, og kunne åbenbart ikke overskue at sætte en xtra kande over. Jeg kom til at tage en kop af deres kaffe, da den lige var blevet brygget en dag, og kunne altså godt mærke deres skulende blikkel :lol2:
0
Pille, pille ned...så har man taget nej-hatten på igen...
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16987
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41298

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LaMariposa » 15. nov 2017, 14:24

lulu-p skrev:
lillebjoern skrev:Retssystemet og politiet. :cuss:

Min bror, som arbejder enormt hårdt og som må vende hver en øre, har lige fået en bøde på 700,- for at køre uden lys på cykel på Nørrebrogade. Han havde været herhjemme og hjælpe mig med min eksamensopgave direkte efter arbejde, og så hiver de ham lige ind ved den gule mur kl. 16.30. Jeg er med på at det er ulovligt at køre uden lys og det er dumt at han ikke bare gør det, så bøden er jo retmæssig, men det gør mig bare enormt vred at de går og skyder hinanden herude, folk gemmer flere milliarder i skattely og vores politiker er så korrupte. Og så står de 3-4 politimænd og hiver den helt almene arbejder ind fra cykelstien, som måske nok cykler, fordi økonomien ikke er prangende i forvejen... Han fortalte også om en mor med et barn på børnesædet bag på, som blev hevet ind og jeg bliver bare så harm, når jeg tænker på, hvad der ellers foregår i Danmark. Så brug dog de ressourcer et andet sted end at stop cyklister uden lys kl. 16.30 på en velbelyst stor vej! :sur:

(Jaja, det er ulovligt...)


Jeg er ikke nødvendigvis uenig med dig i prioriteringerne.

Men som bilist...så er cykler uden lys virkelig VIRKELIG svære at se. Også på godt oplyste gader. Jeg tænker egentlig det er for cyklisternes egen skyld.

I en bil er de bare mørke skygger som suser forbi. Det er rigtig ubehageligt.


Helt enig. Og så kører mange af dem som om de ikke har forstået, at de kan gå i stykker (ikke at det gør sig gældende for lillebjørns bror). Jeg er bange for at ramme cyklister hver eneste gang, jeg kører inde i byen. Både cyklister og bilister burde køre i det andet transportmiddel en gang imellem for at forstå, hvordan det ser ud fra den anden side.

PS Og at køre uden lys med et barn bag på et helt gak.
4
:lun: Be brave
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ghattner » 16. nov 2017, 10:32

Fyrst Eberhard skrev:Folk, der ringer op lige efter man har sendt dem en SMS.

"Jeg tænkte, det var hurtigere at rin..."

Neejj, det er aldrig hurtigere! Når man sender en SMS, er det jo fordi man ikke orker at snakke!

Det er også dem, der ALTID lige lægger en besked på svareren. Jeg kan sgu da se, at du har ringet!


Yes!

Eller dem, primært kolleger, der ringer og siger: "Jeg har lige sendt dig en mail". Jo tak, den har jeg allerede set.
3
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Vixen » 16. nov 2017, 10:32

Fyrst Eberhard skrev:Folk, der ringer op lige efter man har sendt dem en SMS.

"Jeg tænkte, det var hurtigere at rin..."

Neejj, det er aldrig hurtigere! Når man sender en SMS, er det jo fordi man ikke orker at snakke!

Det er også dem, der ALTID lige lægger en besked på svareren. Jeg kan sgu da se, at du har ringet!


Min mormor lægger ALTID telefonsvarebeskeder. "Hej XXX det er Mormor. Jeg prøver igen senere." Så. Unødvendigt!!!!
5
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pandesteg » 16. nov 2017, 10:34

Denne her dag!

Startede med at jeg fandt ud at, at jeg havde lavet en gigantisk bommert på arbejdet, som jeg efterfølgende har brugt det meste af morgenen og formiddagen på at rette op på. Det resulterede så i, at jeg fuldkommen glemte at være klar til at købe de koncertbilleter jeg havde lovet min mand at købe. Blev først opmærksom på det 20 minutter efter billetsalget var startet, da en af mandens kammerater skrev til mig og der var "vores" billetter allerede udsolgt :shock: Ved et lykketræf lykkedes det mig dog alligevel at skaffe de rigtige billetter, pyha... Nu må resten af dagen gerne forløbe udramatisk!
2
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. nov 2017, 10:59

Ghattner skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Folk, der ringer op lige efter man har sendt dem en SMS.

"Jeg tænkte, det var hurtigere at rin..."

Neejj, det er aldrig hurtigere! Når man sender en SMS, er det jo fordi man ikke orker at snakke!

Det er også dem, der ALTID lige lægger en besked på svareren. Jeg kan sgu da se, at du har ringet!


Yes!

Eller dem, primært kolleger, der ringer og siger: "Jeg har lige sendt dig en mail". Jo tak, den har jeg allerede set.


Ååh jeg er så enig med jer to.
I går sendte et familiemedlem mig en facebookbesked. Jeg læste den men havde ikke lige tid til at svare.
Cirka 2 timer senere har personen kontaktet mit barn, og bedt det om at fortælle mig at der altså er afsendt en facebookbesked. For fanden da så slap dog af!

Edit: Beskeden omhandlede noget med julegaver, så det var ikke fordi det hastede.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14703
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 16. nov 2017, 12:34

Fyrst Eberhard skrev:Folk, der ringer op lige efter man har sendt dem en SMS.

"Jeg tænkte, det var hurtigere at rin..."

Neejj, det er aldrig hurtigere! Når man sender en SMS, er det jo fordi man ikke orker at snakke!

Det er også dem, der ALTID lige lægger en besked på svareren. Jeg kan sgu da se, at du har ringet!


Jeg forsøger faktisk at opdrage min mor til, at hun skal efterlade en besked eller sende en sms, hvis hun gerne vil have, at jeg ringer. Jeg mener ikke, at et misset opkald automatisk forpligter modtageren til at ringe tilbage - altså det gør telefonsvarerbeskeder eller sms'er heller ikke, men så ved man da, at personen i den anden ende har noget vigtigt at tale med en om og ikke bare ringede for at hyggesnakke.

Jeg ringer f.eks. heller aldrig tilbage til et nr., jeg ikke kender, hvis jeg har misset opkaldet. Hverken på min private eller min arbejdstelefon. Så må folk altså gøre noget aktivt, hvis de vil have, at jeg ringer til dem, ellers må de ringe op igen senere.
3
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 16. nov 2017, 13:04

sigge skrev:Jeg forsøger faktisk at opdrage min mor til, at hun skal efterlade en besked eller sende en sms, hvis hun gerne vil have, at jeg ringer.
[...]

Vi kan evt. bytte forældre? Jeg har nemlig masser af gange forsøgt at forklare min far, at jeg sagtens kan se på min tlf., at det er ham, og at han har ringet torsdag den dittende i dattende. Han behøver ikke hver gang indtale en besked, hvori han højtideligt proklamerer dette (og som jeg så bagefter skal kalde ind for at aflytte). Men det er efter hans tid, så der er vist ikke noget at gøre ... :D
1
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59510

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf DetSorteCirkus » 16. nov 2017, 17:54

Borgmester Hans Toft.
Magter næsten ikke at se et interview med den mand til ende.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 17. nov 2017, 01:56

Jeg havde engang en kæreste, der havde en lignende telepatisk connection, bare med sin søster.
Hver gang der var en vigtig fodboldkamp og han satte sig for at se den i TV, så ringede telefonen. Og det var hende. Det slog aldrig fejl. Og hun havde altid et eller andet rimeligt stort emne på hjertet, så som Nu hvor farmor ligger for døden burde vi samle hele familien og gøre et eller andet godt for hende, hvad kunne det være? Eller Jeg har længe følt mig udenfor på min arbejdsplads, det er som om de hvisker om mig, og nu går der rygter om at jeg slår mine børn, hvad skal jeg gøre?
Sådan noget hvor det virker vildt ufølsomt at cutte hende af med "Jeg ser lige fodbold" :-D
4
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn

Tilbage til "Generelt"