Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Aviva
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aviva » 30. dec 2019, 11:36

At fok ikke kan finde ud af at lade være med at træde på det gule felt i svingdøren i Bilka..

Det tog godt nok noget tid at komme ind og ud i dag.. Har jeg godt nok ikke tålmodighed til.
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf icelady » 30. dec 2019, 11:57

Aviva skrev:At fok ikke kan finde ud af at lade være med at træde på det gule felt i svingdøren i Bilka..

Det tog godt nok noget tid at komme ind og ud i dag.. Har jeg godt nok ikke tålmodighed til.



For sådan en som mig, der ikke kommer i Bilka....hvad er det gule felt? :gruble: Handicap/kørestols-felt, så den drejer langsommere?
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf icelady » 30. dec 2019, 11:58

Det irriterer mig grænseløst at jeg ikke kan finde et billed af, hvordan mine Kähler-huse stod på reolen, før jeg pakkede dem midlertidigt ned til fordel for julepynt.


Nu har jeg en reol, hvor jeg flytter rundt på de stakkels huse, fordi jeg ikke kan huske hvordan de stod og uanset hvordan jeg får dem sat nu, så står de forkert :lol:
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Aviva
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aviva » 30. dec 2019, 12:00

I svingdøren inderst er der en gul streg/felt man ikke skal træde på/berøre, da svingdøren så går i stå og siger bib...
Ved ikke om det er for at undgå at nogle falder og blir kørt over af døren.

Havde været noget nemmere hvis de havde sat skydedøren igang/eller åbnet helt op.
1
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 31. dec 2019, 01:18

Jeg kan ikke sove :(
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Mamaseraptor
Indlæg: 1270
Tilmeldt: 26. okt 2015, 06:24
Kort karma: 97
Likede indlæg: 1429

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Mamaseraptor » 31. dec 2019, 05:23

At jeg er vågnet op med hovedpine og snot i lange baner. Smagssansen er også væk og jeg elsker god mad og drikke, s.. ikke fedt en nytårsaftensdag. :cuss:
0
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf JoyNips » 31. dec 2019, 14:22

Gæt hvem der lige har hældt vand ned bag komfuret så anlægget slår fra hver gang vi tænder den gruppe?
Nu står vi og prøver at føntørre komfurets stik så vi kan få mad i aften :rulle:
1
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf JoyNips » 31. dec 2019, 14:49

JoyNips skrev:Gæt hvem der lige har hældt vand ned bag komfuret så anlægget slår fra hver gang vi tænder den gruppe?
Nu står vi og prøver at føntørre komfurets stik så vi kan få mad i aften :rulle:


Update: stikkontakt nu tørret med hårtørrer så funktionsdygtigt. Maden er reddet.

...men vi ringer nok lige til en elektriker efter nytår. Det er noget med at vand i en stikkontakt ikke er helt optimalt?
8
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf AgentPixie » 31. dec 2019, 22:30

At mine svigerforældres kælder er invaderet af bænkebidere! Værelset vi sover i, er dækket til af de døde bæster. Især på gulvet, men også i sengene, under puderne og i dynerne.
De er stort set allesammen døde og indtørrede, men det er fandme for klamt!

Fremover nægter jeg at sove hernede.
3
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 31. dec 2019, 22:34

AgentPixie skrev:At mine svigerforældres kælder er invaderet af bænkebidere! Værelset vi sover i, er dækket til af de døde bæster. Især på gulvet, men også i sengene, under puderne og i dynerne.
De er stort set allesammen døde og indtørrede, men det er fandme for klamt!

Fremover nægter jeg at sove hernede.

Ej hvor ulækkert! Som værter kunne det mindste da være at man lige svingede støvsugeren og rystede dyner mv når man ved der kommer overnattende gæster. Det bar de jo tydeligvis ikke gjort sig ulejlighed med.
7
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Aviva
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aviva » 1. jan 2020, 05:55

At jeg har svært ved at åbne for de pistacienødder jeg har købt i fakta
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf JoyNips » 1. jan 2020, 07:51

Marott skrev:
JoyNips skrev:
JoyNips skrev:Gæt hvem der lige har hældt vand ned bag komfuret så anlægget slår fra hver gang vi tænder den gruppe?
Nu står vi og prøver at føntørre komfurets stik så vi kan få mad i aften :rulle:


Update: stikkontakt nu tørret med hårtørrer så funktionsdygtigt. Maden er reddet.

...men vi ringer nok lige til en elektriker efter nytår. Det er noget med at vand i en stikkontakt ikke er helt optimalt?


Helt korrekt.
Da vi opdagede det, måtte vi bekoste nyt el til hele køkkenet. Håber, at I kan nøjes med et eltjek.


Så galt går det forhåbentligt ikke. Det er kun ovnen og opvaskeren der er på den elgruppe, så jeg tænker at det under alle omstændigheder nok ikke er el i hele køkkenet der skal udskiftes. Og vi drømmer også om at lave nyt køkken om nogle år, så det skal bare holde så længe...
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf AgentPixie » 1. jan 2020, 08:01

Daine skrev:
AgentPixie skrev:At mine svigerforældres kælder er invaderet af bænkebidere! Værelset vi sover i, er dækket til af de døde bæster. Især på gulvet, men også i sengene, under puderne og i dynerne.
De er stort set allesammen døde og indtørrede, men det er fandme for klamt!

Fremover nægter jeg at sove hernede.

Ej hvor ulækkert! Som værter kunne det mindste da være at man lige svingede støvsugeren og rystede dyner mv når man ved der kommer overnattende gæster. Det bar de jo tydeligvis ikke gjort sig ulejlighed med.

Min kæreste siger bænkebiderene altid har været der, men jeg har først opdaget dem nu. Så de sidste 7 år har svigerne gjort rent dernede inden vi kom, bare ikke denne gang :D
0
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Sorenspige
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 967
Likede indlæg: 9377

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sorenspige » 1. jan 2020, 08:17

Jeg er træt af, at jeg ikke kan sove. Forudser en dag med overtrætte børn, så det ville have været godt at få sovet lidt længere (mens børnene ser fjernsyn).
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 1. jan 2020, 12:19

At vi f...ing altid har mus på loftet :cuss: Så æd dog det gift dit forbandede lille dyr
1

Tilbage til "Generelt"