Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3070
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8017

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Charly » 30. nov 2017, 14:24

Min mand lige pt. Han er så fucking sløv i optrækket at jeg bliver helt hysterisk rasende - har spurgt om jeg skulle overtage og ringe til dem, der nu skal ringes til, så vi kan komme videre. Men nej nej, han skal nok gøre det. MEN SÅ GØR DET DOG!!!
0
Brugeravatar
Lisva
Indlæg: 1198
Tilmeldt: 11. apr 2016, 15:01
Kort karma: 135
Likede indlæg: 4408

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Lisva » 30. nov 2017, 18:36

Denlilleglademy skrev:Jeg er igang med en ret striks kur fordi jeg har taget en del på de sidste år. Jeg har i dag holdt et foredrag på en skole og som tak fået 40 flødeboller og 1,2 kg fyldte chokolader :rulle:


Forhåbentlig da ikke belønning for et foredrag om vægttab? :mellow: :gruble:
0
Brugeravatar
Fru Himmelblå
Indlæg: 2911
Tilmeldt: 20. dec 2015, 16:58
Kort karma: 275
Likede indlæg: 8237

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Fru Himmelblå » 30. nov 2017, 21:41

Mobilselskaber!! :cuss:

Har skiftet mobiludbyder for at skære i omkostningerne. Alligevel synes mit tidligere selskab, at de skal have penge for næste måned. Det vil jeg (knapt så) venligt sige nej tak til! Så nu har jeg annulleret overførslen. Vil hellere kæmpe med dem med pengene på min konto, end pengene på deres konto.
Hvorfor er de allesammen sådan nogle slamberter i den branche?
0
Vir prudens non contra ventum mingit
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Juki » 1. dec 2017, 04:46

At jeg har haft en irriterende og trykkende hovedpine siden i går aftes. Jeg har taget en cocktail af smertestillende tidligere på natten, som da har taget det værste. Men det meste irriterende er at jeg har første arbejdsdag dag, for første gang i hundrede år, så det vil jeg selvfølgelig gerne være frisk til.

Mit dilemma er bare lidt om jeg skal forsøge at sove videre, og håbe på at det går over, eller om jeg skal stå op nu og spise noget morgenmad, og håbe det hjælper. Ulempen ved det er bare at jeg risikerer at fucke min døgnrytme op igen hvis jeg står op nu, samtidig har jeg ikke spist siden i går formiddags, så det er nok en kombination af de to ting der til en start er årsag til hovedpinen :rulle:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ina » 1. dec 2017, 07:45

Juki skrev:En eller anden reklame med en ung mand der siger han har "skåret juletræet", når han tydeligvis har fældet det!! :cuss:


Siger han ikke “scoret”? “I dag har jeg scoret juletræet”?? :genert:
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Juki » 1. dec 2017, 08:05

ina skrev:
Juki skrev:En eller anden reklame med en ung mand der siger han har "skåret juletræet", når han tydeligvis har fældet det!! :cuss:


Siger han ikke “scoret”? “I dag har jeg scoret juletræet”?? :genert:

Efterfølgende har jeg også hørt det som "scoret" nogle gange. Det giver også mening i forhold til at der vist er pynt på :D

Men så er han jo en tyv. Det ved jeg ikke om er bedre end at han har skåret juletræet (over) :gammel:
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ina » 1. dec 2017, 08:18

Juki skrev:
ina skrev:
Juki skrev:En eller anden reklame med en ung mand der siger han har "skåret juletræet", når han tydeligvis har fældet det!! :cuss:


Siger han ikke “scoret”? “I dag har jeg scoret juletræet”?? :genert:

Efterfølgende har jeg også hørt det som "scoret" nogle gange. Det giver også mening i forhold til at der vist er pynt på :D

Men så er han jo en tyv. Det ved jeg ikke om er bedre end at han har skåret juletræet (over) :gammel:


Det har du ret i! :lol:
0
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ghattner » 1. dec 2017, 11:11

Jeg irriteres lidt af min kollega som altid prioriterer telefonopkald højere end de kolleger han rent faktisk sidder i lokale med. Ofte når vi har en eller anden faglig diskussion lader han sig afbryde af telefonen, i stedet for at ringe tilbage når han tid. Nærmest uanset hvem det er. Som udgangspunkt er telefonopkald åbenbart vigtigere end virkelige samtaler. Jeg kunne forstå det hvis han var sælger eller lign. hvor det var vigtige kunder eller lign., men ofte er det blot samarbejdspartnere, interne som eksterne, på lige fod med os andre kolleger.
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46094

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 1. dec 2017, 12:35

ina skrev:
Juki skrev:
ina skrev:
Juki skrev:En eller anden reklame med en ung mand der siger han har "skåret juletræet", når han tydeligvis har fældet det!! :cuss:


Siger han ikke “scoret”? “I dag har jeg scoret juletræet”?? :genert:

Efterfølgende har jeg også hørt det som "scoret" nogle gange. Det giver også mening i forhold til at der vist er pynt på :D

Men så er han jo en tyv. Det ved jeg ikke om er bedre end at han har skåret juletræet (over) :gammel:


Det har du ret i! :lol:

Er det også tyveri hvis man får det til at komme med frivilligt? :genert:
0
...
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Juki » 1. dec 2017, 15:24

LadyFox skrev:
ina skrev:
Juki skrev:
ina skrev:
Juki skrev:En eller anden reklame med en ung mand der siger han har "skåret juletræet", når han tydeligvis har fældet det!! :cuss:


Siger han ikke “scoret”? “I dag har jeg scoret juletræet”?? :genert:

Efterfølgende har jeg også hørt det som "scoret" nogle gange. Det giver også mening i forhold til at der vist er pynt på :D

Men så er han jo en tyv. Det ved jeg ikke om er bedre end at han har skåret juletræet (over) :gammel:


Det har du ret i! :lol:

Er det også tyveri hvis man får det til at komme med frivilligt? :genert:

Det er jeg faktisk i tvivl om :gruble:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf IrmaPigen » 2. dec 2017, 19:17

Min mave skaber sig virkelig meget lige nu, og har gjort det siden middagstid.

Gad vide om jeg har fået noget bakterieinficeret mad til julefrokosten i går.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Juki » 3. dec 2017, 05:08

Mennesker der bare dræner en for energi og minimerer ens lyst til at leve, så snart men opdager deres tilstedeværelse.

Kender I de typer? Hvad er det der gør at lige de trigger den følelse/reaktion, når andre måske kan have samme opførsel uden det har samme effekt?

Altså der findes da sikkert også mennesker der synes jeg er irriterende osv., så det er da ikke fordi jeg selv skal spille hellig.

Men fx er jeg med i en gruppe på nettet og der er især to i den gruppe som jeg bare ikke magter og hvis opførsel giver mig spat.

A er typen der har det så hårdt og dårligt, hvilket jeg ikke tvivler på. A er meget deprimeret, føler sig ensom, arbejder af nød og føler sig utilstrækkelig overfor sin familie. Der er vist også nogle fysiske symptomer. Klassisk reaktion på depression og at kroppen siger fra den er stresset. A har haft det sådan i +/- 2 år hvor det kun er blevet værre. Alligevel afviser A at søge hjælp og få behandling fordi det sikkert ikke virker og der sikkert ikke er noget hjælp at hente. Selvom vi er flere der gentagne gange har gjort opmærksom på at vedkommende er berettiget til fx boligstøtte, en psykologhenvisning eller hvad det nu kan være.

Hvis vedkommende giver udtryk for at have en dårlig dag spørger jeg, og de andre gruppemedlemmer, gerne ind til det eller tilbyder en snak, men det bliver altid fejet af banen med et dybt suk og at vedkommende ikke vil belemre os andre med det.

Det er da træls at A skal have det sådan og jeg føler med vedkommende, men for satan i helvede hvor er det drænende, frustrerende og irriterende for det første at A ikke vil tage ansvar eller gøre et aktivt forsøg på at ændre situationen, men gerne vil brokke og jamre sig. Samtidig er det ikke mit ansvar at gøre det for A, og jeg aner desuden ikke hvad jeg i så fald ville skulle gøre, da jeg kun kender vedkommende overfladisk fra den gruppe, så vi er knapt nok på fornavn. A har både en ægtefælle og børn som vedkommende har en forpligtelse overfor, så jeg tænker også at det må være dem der er A's sikkerhedsnet såfrem der skulle opstå noget akut.

B er lidt derhen ad også. B har det bare med at blive totalt tøsefornærmet hvis der er noget i gruppen der ikke går efter vedkommendes hoved. Fx kan der blive hyggesnakket om et eller andet løst eller fast, men skiftes der kort emne(i den åbne samtale hvor alle kan og må byde ind med noget) så bryder helvede løs! Fx kan der snakkes om et eller andet random, som hvad man skal have til aftensmad, om man har pyntet op til jul, hvad ens seneste køb er osv. Fuldstændig ligesom trådene herinde.

Men hvis B finder emnet uinteressant så er det lige før vedkommende end ikke når at få råbt pik inden der meget tydeligt smækkes med døren efter vedkommende.

Det irriterer mig noget så grusomt at det for mig ødelægger en ellers ofte så god stemning. Det sætter gang i en masse frustrationer hos mig og jeg bliver usikker og irritetet fordi det føles som om jeg skal gå på æggeskaller og tænke meget over hvad jeg skriver, da B opfører sig som en tikkende bombe.

Heldigvis er det jo bare på nettet kan man sige, så jeg kan bare trykke på krydset øverst til højre. Men ja, igen det er så mega irriterende at jeg skal få de følelser omkring det og er nødt til at tage mine forholdsregler for ikke at blive psykisk udkørt/udmattet. Det er endda et sted hvor vi alle har lige meget ret til at være og hvor der opfordres til at svære emner ikke tages op lige der :tie:

Og så irriterer det mig sindssygt at det skal påvirke og gå mig så meget på at jeg ligger og spekulerer på det kl 6, en tidlig søndag morgen i stedet for at sove :sur:
3
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 4. dec 2017, 11:19

At jeg er snottet og har ondt i halsen. Selvom det dog er bedre end lørdag/søndag.
1
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Flora » 5. dec 2017, 10:11

Jeg har fået en sms fra GLS om, at der ikke var plads til den pakke de skulle levere i min valgte pakkeshop, så nu kan den i stedet afhentes i en pakkeshop, der ligger så langt væk, at det ville være hurtigere at tage ind i en fysisk butik og købe varen. Så er der sgu da ingen pointe i at betale porto for at få den sendt! Der ligger oven i købet adskillige andre GLS pakkeshops tættere på :rulle: :cuss: :boo:
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Juki » 5. dec 2017, 15:05

Flora skrev:Jeg har fået en sms fra GLS om, at der ikke var plads til den pakke de skulle levere i min valgte pakkeshop, så nu kan den i stedet afhentes i en pakkeshop, der ligger så langt væk, at det ville være hurtigere at tage ind i en fysisk butik og købe varen. Så er der sgu da ingen pointe i at betale porto for at få den sendt! Der ligger oven i købet adskillige andre GLS pakkeshops tættere på :rulle: :cuss: :boo:

De er sikkert overfyldte ovenpå Black Friday pga. folk der ikke har fået hentet deres pakker..

Men hvis ikke du ved det så er det noget med at de afleverer pakker i pakkeshops højest 5 km fra ens bopæl. Jeg kan dog ikke huske om det er anderledes ved levering direkte til en pakkeshop end når de forgæves leverer til ens hjemmeadresse.

Har du ikke mulighed for genlevering? Men det hjælper selvfølgelig ikke meget hvis de tætteste pakkeshops er overfyldte..
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Generelt"