Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ghattner » 25. apr 2018, 06:38

Min chef nogle gange. Hans uforudsigelige lunefuldhed der gør at han kan køre helt op i en spids over nogle små detaljer ved en opgave han andre dage slet ikke hænger sig i.

Hvis jeg så, som en pligtopfyldende medarbejder prøver løse tingene han brokker sig over og evt. sender ham et par mails hvor jeg beder ham tage stilling for at vi kan komme videre, så får jeg ikke svar. I stedet kan jeg så i høre brok om indvandrere, andre kolleger, andre trafikanter, høre hans holdning om bitcoins og lign.
Well, så var den opgave måske alligevel ikke så vigtig alligevel?
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 25. apr 2018, 19:46

Min søns bedsteven fra børnehaven, hans mor er ved st være pænt træls. Hold nu kæft altså. Hun brokker sig over alt altid. Det er ved at drive mig til vanvid. Når jeg har en anden mening go prøver at være sådan laissez a faire omkring tingene, så forsætter det bare derudaf. Mennesker der brokker sig konstant er godt nok belastende. Tilmed er jeg ved at være træt af barnet :genert: Han har været her masser af gange, men lørdag skal min søn hjem til dem for første gang og jeg har faktisk ikke lyst til at han skal det :blush:
1
Brugeravatar
Orchidea
Indlæg: 1022
Tilmeldt: 24. aug 2015, 15:36
Kort karma: 109
Likede indlæg: 2423

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Orchidea » 25. apr 2018, 20:02

At jeg absolut skulle sige ja til en ekstravagt i nat. Nu gider jeg ikke og vil bare i seng. Øv!
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Juki » 26. apr 2018, 10:41

Kombinationen af konstante smerter i hele kroppen og PMS. Hurra hvor har jeg vundet i lotteriet :sarkasme:

Normalt ville jeg fokusere at lave nogle fysiske ting jeg kan lide og får noget ud af, når hormonerne fucker med mig, men fordi min krop overbelastet og på overarbejde har det været et smertehelvede at være til de sidste uger.

Lige i dag kan jeg ingenting, andet end at ligge og hvile kroppen. Normalt ville det være okay, men pga. PMS er jeg sindssygt irrirabel og har det som om verden er imod mig. Det gør mig frustreret og at jeg snerrer af alt og alle, inkl. mig selv. Det resulterer i rigtig dårlig samvittighed og at jeg bliver ked af det. Under normale omstændigheder ville jeg fokusere at lave nogle fysiske ting jeg kan lide og får noget ud af, men det kan jeg jo så ikke og det hele kører ligesom i ring :cuss:

En af de dage hvor man bare burde blive aflivet.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 26. apr 2018, 10:59

Firmaet, der leverer vores frokost, havde f*cket op, så vi fik ikke den varme ret i dag. Det lød ellers godt ud fra beskrivelsen. Heldigvis var der salat, pålæg og brød nok til, at alle blev mætte, men det var lidt kedeligt. Jeg plejer at få dagens varme måltid til frokost, så jeg slipper for at lave mad om aftenen.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20416
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43833

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf paint » 26. apr 2018, 17:51

At sidde på en restaurant, og der er en person i synsfeltet, der tygger maden som en hest (oplevet i dag) :tie:

Billede
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14696

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 26. apr 2018, 18:57

Jeg spurgte min kæreste om han kunne slukke computeren, så vi kunne kigge på nogle spørgsmål en bekendt havde sendt som en del af hendes bachelorprojekt. Eftersom jeg selv lige har været igennem stressen vil jeg selvfølgelig gerne hjælpe og gøre det så godt som muligt. Jeg tjekkede da hun spurgte, om det var okay med min kæreste og det var det.

Da jeg så spurgte om han ville gøre det når hans spil var færdigt, fik jeg bare at vide at jeg kunne stille ham spørgsmålene mens han spillede. Eh fuck nej. Jeg gider ikke at skulle kæmpe med din ven og computer om din opmærksomhed, hvis du vil være med i det - hvilket du selv har sagt ja til - så kan du kraftedme give mig din fulde opmærksomhed i de 10 minutter det tager.

Jeg gider virkelig ikke at konkurrere med nogen som helst om den fulde opmærksomhed - enten er man med og så er der 100% fokus, eller også så skal man sgu sige nej tak. Det der med at være halvt involveret pisser mig bare af...
2
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3400
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10618

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Little_Woman » 26. apr 2018, 19:07

Jeg brændte mig på tommelfingeren, på ovnen - så nu har jeg en finger der lugter af flæskesvær. Brændt flæskesvær.
0
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf icelady » 26. apr 2018, 21:04

At jeg først kan spise hveder kl 1 i nat :cuss:


(får medicin, hvor der skal gå minimum 2 timer på hver side af indtagelsen, uden indtagelse af føde. Spiste først aftensmad kl 8, så piller her for en halv time siden og så når klokken at blive 1 før jeg må spise en hvede.)
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Studsgaard » 27. apr 2018, 04:48

At jeg ikke kan sove.
Nu er det helligdag og vækkeuret ringer ikke og så vågner jeg vildt tideligt og kan ikke sove igen. :cuss:
0
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pityt » 27. apr 2018, 09:52

At min kæreste var vagt denne weekend, så hans telefon ringer hele tiden. Ja, ja...det er arbejde og folk, der har brug for det SKAL jo have hjælp til deres IT-problemer, men for fanden hvor er det belastende, at vores samtale bliver afbrudt konstant :/
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 27. apr 2018, 12:41

At de polske håndværkere, der er i gang med at skifte vinduer i stueetagen af min bygning, ikke holder helligdagsfri i dag. Så de forstyrrede min morgenslummer kl. 8.15 ved at køre rundt med et eller andet, der bippede højt. Og siden har de hamret, banket og boret i beton. Så snart vaskemaskinen er færdig, går jeg en tur i skoven for at få lidt ro.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12375

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guilded_Lily » 27. apr 2018, 15:42

Min medicin har hjupet gevaldigt på nattesøvnen, men jeg om muligt endnu mere træt om eftermiddagen nu. Har lige spildt eftermiddagen på en totimers lur, og øjnene er stadig tunge :sur:
0
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2839
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5529

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Luffegås » 27. apr 2018, 17:20

Det pisser mig helt seriøst af jeg altid skal forklare og forsvarer hvorfor jeg ikke tog telefonen når min far ringer. Oftest har jeg telefon på lydløs. En samtale med ham vare aldrig under 3 minutter, og jeg har en baby på næsten 2 mdr... I går aftes prøvede jeg at få hende til ro, fordi hun skriger meget om aftenen, og i dag var jeg i biografen mens han ringede. Det pisser mig af når vi så snakker han ikke bare kan fortælle hvad han ville, men det skal blive "Nå, du havde nok ikke tid igen til at tage telefonen. Jeg ringede både i går, og i dag, men næh, du gad ikke snakke".. I dag fejede jeg ham af pænt med bare at forklarer, fordi jeg troede vi havde en aftale om aftenssmad, det viste sig så at den ikke var så fast alligevel den aftale. Han har fået en skade der gør han ikke kan løfte højre arm lige nu, og skal hvile i 14 dage, derfor kunne det være perfekt hvis jeg kunne hjælpe ham. Men efter den behandling gad jeg ærlig talt ikke kæmpe for at få lov til at give ham god fredagsmad. Jeg sidder endnu og er pissed over jeg altid skal forsvare jeg ikke har tid til at snakke i tlf...
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12375

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guilded_Lily » 27. apr 2018, 18:09

Fluer!
1

Tilbage til "Generelt"