Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 12. mar 2018, 14:19

Studsgaard skrev:
LadyFox skrev:
Studsgaard skrev:
LadyFox skrev:Lockout.

Det er så irriterende at lærene på min uddannelse står til lockout, og os der går på uddannelsen stadig skal møde ind og krydses af 3 gange om dagen af et nødberedskab uden at kunne modtage undervisning. Dels er grundforløbet kun på 20 uger, så det bliver hurtigt vildt meget af vores tid der skal bruges på det. Og så er det da fuldstændigt spild af tid at sidde på uddannelsen og lave noget vi lige så godt kunne lave derhjemme.

Det virker godtnok dumt. Hvorfor skal i være der?

Fordi vi jo ikke er lockoutede :/

Men det giver jo ingen mening.


Nej, det er skide dumt! Jeg er vildt sur over det.
0
...
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Juki » 12. mar 2018, 14:24

Studsgaard skrev:
LadyFox skrev:
Studsgaard skrev:
LadyFox skrev:Lockout.

Det er så irriterende at lærene på min uddannelse står til lockout, og os der går på uddannelsen stadig skal møde ind og krydses af 3 gange om dagen af et nødberedskab uden at kunne modtage undervisning. Dels er grundforløbet kun på 20 uger, så det bliver hurtigt vildt meget af vores tid der skal bruges på det. Og så er det da fuldstændigt spild af tid at sidde på uddannelsen og lave noget vi lige så godt kunne lave derhjemme.

Det virker godtnok dumt. Hvorfor skal i være der?

Fordi vi jo ikke er lockoutede :/

Men det giver jo ingen mening.

Ved strejken i '08 skulle mig og mine kollegaer møde i en eller anden sportshal, sammen med resten af kommunens ansatte indenfor samme område.

Jeg kan ikke huske vi foretog os noget fornuftigt andet end at spise rundstykker og drikke kaffe der blev serveret. Der har måske været nogle taler indimellem, men det var da ikke noget man skulle høre på eller som der kom noget ud af.

Jeg har stadig ikke helt forstået ideen med det, men det var da hyggeligt nok. I det mindste blev jeg ikke sendt i byen for at stå og "skabe mig" ved en rundkørsel med bannere og opfordre folk til at dytte :tie:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Summer
Indlæg: 996
Tilmeldt: 18. jun 2017, 20:45
Kort karma: 47
Likede indlæg: 1314

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Summer » 12. mar 2018, 18:02

Min hovedvejleder, som bl.a. skal med ind til min bacheloreksamen.
Jeg er i gang med mit bachelorprojekt, og skal på onsdag op til en kort mundtlig eksamen (skal så at sige have godkendt mit valg af emne og det jeg vil undersøge o.lign., før at jeg kan gå rigtigt i gang med selve bacheloren). Vi fik en lille liste over lærere som vi kunne ønske at få som hovedvejleder. Vi havde tre ønsker vi måtte komme med, og jeg fik ikke nogen af mine opfyldt. Fik derimod en vejleder som slet ikke stod på listen, har aldrig mødt hende så ved ikke hvordan hun er eller om vi kan sammen, ingen har hørt om hende.
Vi har så skullet aflevere en lille skriftlig opgave i torsdags i sidste uge. Jeg skrev en mail til hende mandag morgen omkring to meget simple spørgsmål ift. opgaven. Jeg fik aldrig noget svar fra hende.
Og selvom det har været med kort varsel at jeg har skrevet, så står der, at vi kan få vejledning ansigt til ansigt, via mail, skype og telefon. Og når hun nu er hovedvejleder til to af os studerende, så regnede jeg lidt med, at hun ville være obs. på at der kan ligge nogle mails til hende...
Derudover er hun vist timeansat, så hun er kun nogle gange på skolen for at undervise, og kontoret kan kun se hendes skema en uge frem....
0
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4382
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 487
Likede indlæg: 10735

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf BlueBunny » 13. mar 2018, 09:37

Så mange der re-poster forholdsvist ligegyldige gamle minder på facebook. Altså bare fordi der er gået præcis 3 år siden der var “hygge” med datter og far, så er det altså ikke spændende for hele verden igen :/
15
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kattefjæs » 13. mar 2018, 13:41

BlueBunny skrev:Så mange der re-poster forholdsvist ligegyldige gamle minder på facebook. Altså bare fordi der er gået præcis 3 år siden der var “hygge” med datter og far, så er det altså ikke spændende for hele verden igen :/


Det har en ven som gør hver dag. HVER dag. Det er hendes ting. :)

Næh, en seks år gammel leverpostejsmad. En fire år gammel perleplade. Er det VIRKELIG otte år siden at hun taggede sig selv i Netto Nørrebrogade? Guud altså. Hvor interessant! :lol:
10
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ghattner » 13. mar 2018, 13:42

Cyklister, især dem som cykler viiiiirkelig langsomt, som ikke fatter at man skal holde til højre.
4
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23795
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 13. mar 2018, 13:55

Kattefjæs skrev:Det har en ven som gør hver dag. HVER dag. Det er hendes ting. :)

Næh, en seks år gammel leverpostejsmad. En fire år gammel perleplade. Er det VIRKELIG otte år siden at hun taggede sig selv i Netto Nørrebrogade? Guud altså. Hvor interessant! :lol:

Måske skulle jeg melde mig til sådan noget. :gruble:
Jeg begynder så småt at få problemer med at huske, hvornår det nu var, min grandnevø blev født, eller hvornår det nu var vi fejrede min fars 90 års dag. ;)
1
Aviva
Indlæg: 1772
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aviva » 13. mar 2018, 14:28

At pestnord selvfølgelig afleverede min pakke i pakkeshoppen/boxen længst væk (+30 min at komme dertil) ved 12.30 tiden..
nu (15.15/20) har der så lige været en anden postbil forbi ved naboen. :sur:
1
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ghattner » 14. mar 2018, 06:32

Mine overboer som er et par unge drenge der ofte har besøg af deres venner. De larmer i opgangen og smækker med dørene så bygningen runger og er muligvis også dem der sørget for at der lugter af røg i opgangen. I aftes skulle jeg ud og nede i opgangen var en af de to barnevogne der plejer at stå der, væltet. Kort forinden havde jeg hørt dem hærge i opgangen så kan ikke undgå at tro at det var en af dem der havde gjort det. Med forsæt eller bare ved deres uhensynsfulde adfærd
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14808
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24921

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 14. mar 2018, 08:59

Tics ved øjet.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4382
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 487
Likede indlæg: 10735

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf BlueBunny » 14. mar 2018, 15:30

sigge skrev:Tics ved øjet.


Dine egne eller andres?
Når jeg ser andre med tics så synes jeg godt det kan smitte lidt :)
0
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14808
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24921

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 14. mar 2018, 15:41

BlueBunny skrev:
sigge skrev:Tics ved øjet.


Dine egne eller andres?
Når jeg ser andre med tics så synes jeg godt det kan smitte lidt :)


I dag er det mine egne, men jeg kan godt følge dig. :)
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Little_Woman
Indlæg: 3408
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:53
Kort karma: 924
Likede indlæg: 10683

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Little_Woman » 14. mar 2018, 17:45

En kollega der klokker i det, igen igen, så vi som team fremstår vildt uprofessionelt - og giver mig mere arbejde med sine handlinger. Det har jeg hverken tid eller temperament til pt!

Og det irriterer mig endnu mere, at jeg ikke kan slippe det, men stadig syder over det!
2
Nu med fugl

Otto, 16.11.18 :lun:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Juki » 15. mar 2018, 01:33

Bilister der ikke viser hensyn og ikke kan regne ud at et langt/skarpt lys foran på bilen ikke kun er generende for andre bilister, men også alle andre selvom de er gående eller på cykel :cuss:
5
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Hunkat » 15. mar 2018, 02:35

Jeg kan ikke sove pga. af en dårlig mavefornemmelse og jeg kan ikke få det til at gå væk. Det skal nok blive sjovt i morgen...
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen

Tilbage til "Generelt"