Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2445
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46275

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 2. nov 2016, 08:20

Jeg har fundet stedet jeg gerne vil bo, man må have min hund der, ventelisten er kort og plantegningen er lige i min smag...

Og så ligger huslejen 700 kroner over mit budget :(
0
...
Aesel82
Indlæg: 2648
Tilmeldt: 21. okt 2015, 20:17
Kort karma: 176
Likede indlæg: 4250

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aesel82 » 2. nov 2016, 08:32

LadyFox skrev:Jeg har fundet stedet jeg gerne vil bo, man må have min hund der, ventelisten er kort og plantegningen er lige i min smag...

Og så ligger huslejen 700 kroner over mit budget :(


Har du trukket boligsikringen fra?
1
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf HappyPaww » 2. nov 2016, 08:42

Aesel82 skrev:
LadyFox skrev:Jeg har fundet stedet jeg gerne vil bo, man må have min hund der, ventelisten er kort og plantegningen er lige i min smag...

Og så ligger huslejen 700 kroner over mit budget :(


Har du trukket boligsikringen fra?


For kun 700 kr. ville jeg se, om jeg ikke kunne spare et eller andet sted. Det må næsten kunne lade sig gøre, med mindre dit budget er fuldstændig skrabet ned til et minimum... Det lyder som et rigtig fint sted - og svært at finde ikke mindst!

Så kig på forsikringer, telefoni/internet/tv, fagforening/a-kasse, fitness osv., og se hvad der er "need/nice to have", og hvor man evt. kan finde andre leverandører/muligheder, der er billigere.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2445
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46275

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 2. nov 2016, 09:09

HappyPaww skrev:
Aesel82 skrev:
LadyFox skrev:Jeg har fundet stedet jeg gerne vil bo, man må have min hund der, ventelisten er kort og plantegningen er lige i min smag...

Og så ligger huslejen 700 kroner over mit budget :(


Har du trukket boligsikringen fra?


For kun 700 kr. ville jeg se, om jeg ikke kunne spare et eller andet sted. Det må næsten kunne lade sig gøre, med mindre dit budget er fuldstændig skrabet ned til et minimum... Det lyder som et rigtig fint sted - og svært at finde ikke mindst!

Så kig på forsikringer, telefoni/internet/tv, fagforening/a-kasse, fitness osv., og se hvad der er "need/nice to have", og hvor man evt. kan finde andre leverandører/muligheder, der er billigere.

Det er medregnet boligsikring - og det er hvis jeg lever skrabet. Lige nu er jeg på offentlig forsørgelse med regner stærkt med at begynde på uddannelse til sommer, og det er ikke lige til at regne ud om elevlønnen er højere eller lavere end den takst jeg får nu, og derudover vil jeg få udgifter i transport. Så det måtte helst gerne være lidt luft i min økonomi.
0
...
Aesel82
Indlæg: 2648
Tilmeldt: 21. okt 2015, 20:17
Kort karma: 176
Likede indlæg: 4250

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aesel82 » 2. nov 2016, 11:26

LadyFox skrev:
HappyPaww skrev:
Aesel82 skrev:
LadyFox skrev:Jeg har fundet stedet jeg gerne vil bo, man må have min hund der, ventelisten er kort og plantegningen er lige i min smag...

Og så ligger huslejen 700 kroner over mit budget :(


Har du trukket boligsikringen fra?


For kun 700 kr. ville jeg se, om jeg ikke kunne spare et eller andet sted. Det må næsten kunne lade sig gøre, med mindre dit budget er fuldstændig skrabet ned til et minimum... Det lyder som et rigtig fint sted - og svært at finde ikke mindst!

Så kig på forsikringer, telefoni/internet/tv, fagforening/a-kasse, fitness osv., og se hvad der er "need/nice to have", og hvor man evt. kan finde andre leverandører/muligheder, der er billigere.

Det er medregnet boligsikring - og det er hvis jeg lever skrabet. Lige nu er jeg på offentlig forsørgelse med regner stærkt med at begynde på uddannelse til sommer, og det er ikke lige til at regne ud om elevlønnen er højere eller lavere end den takst jeg får nu, og derudover vil jeg få udgifter i transport. Så det måtte helst gerne være lidt luft i min økonomi.


Så bliver det svært, kan jeg godt se. Øv :(
1
Brugeravatar
Vinaia
Indlæg: 286
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:19
Kort karma: 51
Likede indlæg: 881

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Vinaia » 2. nov 2016, 18:05

Min genbo pyntede sit hus med julelys i weekenden. Halvanden uge tidligere end normalt (hvilket i forvejen var for tidligt). Det er en monstrøs rædsel i en blanding af røde, gule, hvide og blå(!) lys, hvoraf halvdelen blinker.

Great. Just great. Glædelig jul.
4
So, tell me, where should I go?
To the left, where nothing is right
... or to the right, where nothing is left?
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3252
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12388

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Joe » 2. nov 2016, 22:26

Alle mennesker.
Jeg har ligget syg i to dage, og selvom det har været rart at få sovet helt vildt meget, så er det simpelthen ikke så godt for mit humør at ligge herhjemme på sofaen. Så jeg har ligget og lavet en lang list over typer af menneske der irriterer mig, men blev enig med mig selv om at folk ikke ville kunne se joken i det, og i stedet bare stemple mig som et virkelig dårligt menneske. Så jeg slettede den, og nøjes med at sige alle mennesker. For så diskriminerer jeg ikke!
1
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23791
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22043

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 2. nov 2016, 22:40

Joe skrev:Alle mennesker.
Jeg har ligget syg i to dage, og selvom det har været rart at få sovet helt vildt meget, så er det simpelthen ikke så godt for mit humør at ligge herhjemme på sofaen. Så jeg har ligget og lavet en lang list over typer af menneske der irriterer mig, men blev enig med mig selv om at folk ikke ville kunne se joken i det, og i stedet bare stemple mig som et virkelig dårligt menneske. Så jeg slettede den, og nøjes med at sige alle mennesker. For så diskriminerer jeg ikke!

;)

1
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aspargsen » 3. nov 2016, 01:34

Joe skrev:Alle mennesker.
Jeg har ligget syg i to dage, og selvom det har været rart at få sovet helt vildt meget, så er det simpelthen ikke så godt for mit humør at ligge herhjemme på sofaen. Så jeg har ligget og lavet en lang list over typer af menneske der irriterer mig, men blev enig med mig selv om at folk ikke ville kunne se joken i det, og i stedet bare stemple mig som et virkelig dårligt menneske. Så jeg slettede den, og nøjes med at sige alle mennesker. For så diskriminerer jeg ikke!

Du skulle helt klart havde lavet en afstemning, så vi kunne finde ud af hvilken type der bare er for meget :ivrig:
2
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Juki » 3. nov 2016, 21:54

Jeg ved ikke om jeg er blevet søgemongol eller om det bare er en information der er slettet fra Google, men hvorfor kan jeg ikke finde en spillerliste med for- og efternavne over det Hollandske landshold i herrehåndbold for 2016? Billede

Har søgt både på dansk, engelsk og med forskellige søgekombinationer, men det burde da ikke være så besværligt..! :cuss:

Ps. Af kriglede omveje fik jeg dog et brugbart link.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Novella » 4. nov 2016, 05:10

vUlpeS skrev:Hvis den autocorrect ikke snart tager sig sammen og...

1. Fatter, at jeg sikkert vil skrive med capslock, når jeg aktiverer capslock.
2. Begriber at det ikke er sikkert, at jeg ønsker at skrive formålsparagraf (wft?) når jeg slide'r formål.
3. Holder op med at lave løjer (køjer, køber, agurk, whatever), når den UDMÆRKET godt ved, hvad jeg mener.

...så svarer jeg ikke for konsekvenserne! Det kan sgu godt være, den er vandtæt, den telefon, men jeg kan altså gå dybere end trykbarrieren tåler. - Og jeg kan lukke alle skodderne op mens jeg er dernede!

- Sidste advarsel! *dødningehoved-ikon, pistol-ikon, bombe-ikon*

Du skal dickslappe den! Det gjorde min kæreste med min telefon, så den kunne forstå, hvem der bestemte.
5
Brugeravatar
lulu-p
Indlæg: 1781
Tilmeldt: 20. aug 2015, 08:05
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2242

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf lulu-p » 4. nov 2016, 05:24

At vågne 5.30 når jeg har mulighed for at sove til 7.00
0
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf bluetof1 » 4. nov 2016, 08:02

Novella skrev:
vUlpeS skrev:Hvis den autocorrect ikke snart tager sig sammen og...

1. Fatter, at jeg sikkert vil skrive med capslock, når jeg aktiverer capslock.
2. Begriber at det ikke er sikkert, at jeg ønsker at skrive formålsparagraf (wft?) når jeg slide'r formål.
3. Holder op med at lave løjer (køjer, køber, agurk, whatever), når den UDMÆRKET godt ved, hvad jeg mener.

...så svarer jeg ikke for konsekvenserne! Det kan sgu godt være, den er vandtæt, den telefon, men jeg kan altså gå dybere end trykbarrieren tåler. - Og jeg kan lukke alle skodderne op mens jeg er dernede!

- Sidste advarsel! *dødningehoved-ikon, pistol-ikon, bombe-ikon*

Du skal dickslappe den! Det gjorde min kæreste med min telefon, så den kunne forstå, hvem der bestemte.



I dag er en de der dage hvor man bare ikke gider og ville ønske man ikke behøvede at stå op og forholde sig til verden. Det er kort sagt en dårlig dag på alle måder.
Dit indlæg med den dickslappede telefon gjorde at dagen ikke er totalt værdiløs :kys:

Jeg fnøs kaffe ud over min computer og lige nu sidder jeg og hikker ved mit skrivebord og min kollega kigger lidt bekymret på mig fordi jeg hiver efter vejret, har tårer i øjnene og ser en smule vanvittig ud :lol:
10
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Mulan » 4. nov 2016, 08:40

Hvor meget hele det her udredningsfis tager mine kræfter, så jeg negligerer alt andet.
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Persnikedy » 4. nov 2016, 09:47

Fyrst Eberhard skrev:
vUlpeS skrev:
Novella skrev:
vUlpeS skrev:Hvis den autocorrect ikke snart tager sig sammen og...

1. Fatter, at jeg sikkert vil skrive med capslock, når jeg aktiverer capslock.
2. Begriber at det ikke er sikkert, at jeg ønsker at skrive formålsparagraf (wft?) når jeg slide'r formål.
3. Holder op med at lave løjer (køjer, køber, agurk, whatever), når den UDMÆRKET godt ved, hvad jeg mener.

...så svarer jeg ikke for konsekvenserne! Det kan sgu godt være, den er vandtæt, den telefon, men jeg kan altså gå dybere end trykbarrieren tåler. - Og jeg kan lukke alle skodderne op mens jeg er dernede!

- Sidste advarsel! *dødningehoved-ikon, pistol-ikon, bombe-ikon*

Du skal dickslappe den! Det gjorde min kæreste med min telefon, så den kunne forstå, hvem der bestemte.

Jeg er ikke helt ajour med reglerne per se, men gør det ikke - teknisk set - telefonen til HANS ejendom?

Der er ingen klare regler på området. Skulle Novellas råd mod forventning ikke have den ønskede effekt, vil jeg foreslå at du teabagger den. Det sender også et klart signal.


Jeg troede reglen var at man tissede på ting/personer for at vise dominans og kræve ejendomsretten :gruble: Jeg håber den er vandtæt for jeg tror ikke forsikringen dækker forsættelig tissen
1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.

Tilbage til "Generelt"