Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ellin
Kort karma: 82
Geografisk sted: Den nordlige halvkugle
Likede indlæg: 1469

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ellin » 10. nov 2017, 16:25

Denlilleglademy skrev:
Yuna skrev:
Yuna skrev:Folk på salgssider, som aftaler de vil købe, men derefter ikke giver lyd fra sig eller nogen sinde dukker op...

Eller som byder 50-60 % af prisen...

(Måske ok, hvis folk har sat en helt åndsvag pris, men jeg selv researcher ret grundigt prisen, hvis der findes lignende ting til salg)

Sælger-Pris 500kr
Køber- 200kr jeg henter med det samme

Jeg havde en mulig køber på nogle ting, som ville have en ret stor rabat, for det mente hun var rimeligt når hun ville køre fra Odense til Århus-området efter varen..
2
We need to remember what's important in life: friends, waffles, work. Or waffles, friends, work. Doesn't matter, but work is third.
Brugeravatar
Stitch
Kort karma: 6
Likede indlæg: 259

Indlægaf Stitch » 10. nov 2017, 16:35

Aviva skrev:At kølediskene i den lokale fakta og SuperBrugsen er ret tomme.. vist pga noget koks med ny leverandør.
Håber snart det er normalt igen.

Coop er i det hele taget i konflikt med en del leverandører. Måske de burde kigge indad.
0
Lykke
Kort karma: 110
Likede indlæg: 2056

Indlægaf Lykke » 10. nov 2017, 18:43

Juki skrev:
Lemonella skrev:
Juki skrev:
Juki skrev:Hyperaktivitet! :sur:

Man skulle tro jeg havde drukket 10 liter kaffe på kort tid sådan som jeg ligger i sengen og vender og drejer mig. Der er ikke engang noget der går mig på eller som jeg ligger og spekulerer over. Alligevel kan jeg ikke ligge stille og jeg snakker, synger eller siger lyde hele tiden.

Havde det ikke været mørkt og fordi mine hunde snorksover så havde vi gået en tur.

Fuck, hvor er det irriterende! :cuss:

Og når jeg så kommer til at tænke på et eller andet langt ude åndssvagt så er det umuligt for mig at lægge den tanke fra mig. Fx har jeg lige brugt 30 minutter på at overbevise mig selv om at jeg ikke behøver tjekke hvad en pige fra min folkeskoleklasses lillebror fik for et navn. En dreng jeg aldrig har haft noget at gøre med i de 15-20 år han har levet. Men sæt nu at jeg skulle glemme at tjekke det senere i dag, når jeg har sovet! :rulle:

Sov nu bare ffs!!

Jeg tror jeg har opklaret mysteriet med ovenstående!

Det er sandsynligvis noget kakaopulver der er synderen. Jeg er ikke vant til at indtage meget sukkerrige ting dagligt, så med sit høje sukkerindhold har det formegentlig haft en speed-lignende effekt på mig :mellow:

Det giver ret god mening at det er pga det. Der er i hvert fald en klar sammenhæng med hvornår jeg har drukket det og hvornår jeg har været hyperaktiv, kan jeg se når jeg kigger 2-3 uger tilbage. Som er indenfor samme periode for hvornår jeg startede med at drikke det.

Men det er altid noget at det er en forholdsvis simpel og let ting at forebygge.

Sukker er jo ellers frikendt for at gøre os hyperaktive. man kan muligvis lige få et mindre boost, men slet ikke i så lang tid som du beskriver det.

Hmm.. Så må der være noget andet i det der giver mig den "bivirkning". Måske er det en blanding af kemien og mig der er et dårligt match. Eller også er det speed der er i :ad!:

Det pulver lyder godt. Hvor har du købt det?
1
LaMariposa
Kort karma: 81
Likede indlæg: 1488

Indlægaf LaMariposa » 10. nov 2017, 19:45

At min nabo, som har boret næsten hver dag siden sommerferien, ikke lige kan holde pause fredag aften. Pt. er han i gang med at mishandle den væg, som vi deler med dem. Ikke en mega fed lydkulisse til argentinsk tango i Vild med Dans.
0
Forstadskedelig :love:

I won't let it die
I can feel you when you're not around
When the night gets cold
We won't be alone
JoyNips
Kort karma: 416
Likede indlæg: 6525

Indlægaf JoyNips » 10. nov 2017, 19:55

Ellin skrev:
Denlilleglademy skrev:
Yuna skrev:
Yuna skrev:Folk på salgssider, som aftaler de vil købe, men derefter ikke giver lyd fra sig eller nogen sinde dukker op...

Eller som byder 50-60 % af prisen...

(Måske ok, hvis folk har sat en helt åndsvag pris, men jeg selv researcher ret grundigt prisen, hvis der findes lignende ting til salg)

Sælger-Pris 500kr
Køber- 200kr jeg henter med det samme

Jeg havde en mulig køber på nogle ting, som ville have en ret stor rabat, for det mente hun var rimeligt når hun ville køre fra Odense til Århus-området efter varen..

For nylig på Reshopper:

Mig (sælger): varens nypris er 1200, den er aldrig brugt, køb den for 600.
Potentiel køber: “den er på udsalg i x webshop til 619kr, så jeg byder 300”.

Jeg svarede ikke. En time senere var der en anden køber, der slog til på de 600 kr og hentede varen dagen efter.
6
JoyNips
Kort karma: 416
Likede indlæg: 6525

Indlægaf JoyNips » 10. nov 2017, 19:57

Juki skrev:
Delfin skrev:Mig selv. Jeg bliver mere og mere kold overfor bandeskyderier. 'Nå nu igen', er sådan nogenlunde første tanke, og jeg gider knap læse færdig om det. En anden tanke er endnu værre: 'Smid dem ud på en mark og lad dem få det overstået'. Jamen for pokker da, det er jo slet ikke mig.

Det er en ret nærliggende tanke..

En ting er at de forsøger at skyde hinanden, men at de tager hele områder og dets beboere som "gidsler" i det lort.. Det er ikke i orden. Send dem ud på en øde ø hvor de kan forsøge at ramme, så det ikke går ud over andre end dem selv hvis de rammer forkert.

Særligt når man forsøger at sælge en lejlighed i pågældende område :rulle:
Kæft, det er et sløvt marked!
0
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 541
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 7059

Indlægaf Delfin » 10. nov 2017, 20:57

JoyNips skrev:
Juki skrev:
Delfin skrev:Mig selv. Jeg bliver mere og mere kold overfor bandeskyderier. 'Nå nu igen', er sådan nogenlunde første tanke, og jeg gider knap læse færdig om det. En anden tanke er endnu værre: 'Smid dem ud på en mark og lad dem få det overstået'. Jamen for pokker da, det er jo slet ikke mig.

Det er en ret nærliggende tanke..

En ting er at de forsøger at skyde hinanden, men at de tager hele områder og dets beboere som "gidsler" i det lort.. Det er ikke i orden. Send dem ud på en øde ø hvor de kan forsøge at ramme, så det ikke går ud over andre end dem selv hvis de rammer forkert.

Særligt når man forsøger at sælge en lejlighed i pågældende område :rulle:
Kæft, det er et sløvt marked!

Det kan du godt bilde mig ind. Jeg er glad for, at jeg hverken bor eller arbejder der mere.
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Alphilia
Kort karma: 33
Likede indlæg: 618

Indlægaf Alphilia » 10. nov 2017, 21:14

Strømpebukser der går i stykker/får hul i tåen første gang man har dem på... troede lige jeg havde fundet et nyt mærke, der var bedre.
0
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 369
Likede indlæg: 6426

Indlægaf Juki » 10. nov 2017, 22:33

Lykke skrev:
Juki skrev:
Lemonella skrev:
Juki skrev:
Juki skrev:Hyperaktivitet! :sur:

Man skulle tro jeg havde drukket 10 liter kaffe på kort tid sådan som jeg ligger i sengen og vender og drejer mig. Der er ikke engang noget der går mig på eller som jeg ligger og spekulerer over. Alligevel kan jeg ikke ligge stille og jeg snakker, synger eller siger lyde hele tiden.

Havde det ikke været mørkt og fordi mine hunde snorksover så havde vi gået en tur.

Fuck, hvor er det irriterende! :cuss:

Og når jeg så kommer til at tænke på et eller andet langt ude åndssvagt så er det umuligt for mig at lægge den tanke fra mig. Fx har jeg lige brugt 30 minutter på at overbevise mig selv om at jeg ikke behøver tjekke hvad en pige fra min folkeskoleklasses lillebror fik for et navn. En dreng jeg aldrig har haft noget at gøre med i de 15-20 år han har levet. Men sæt nu at jeg skulle glemme at tjekke det senere i dag, når jeg har sovet! :rulle:

Sov nu bare ffs!!

Jeg tror jeg har opklaret mysteriet med ovenstående!

Det er sandsynligvis noget kakaopulver der er synderen. Jeg er ikke vant til at indtage meget sukkerrige ting dagligt, så med sit høje sukkerindhold har det formegentlig haft en speed-lignende effekt på mig :mellow:

Det giver ret god mening at det er pga det. Der er i hvert fald en klar sammenhæng med hvornår jeg har drukket det og hvornår jeg har været hyperaktiv, kan jeg se når jeg kigger 2-3 uger tilbage. Som er indenfor samme periode for hvornår jeg startede med at drikke det.

Men det er altid noget at det er en forholdsvis simpel og let ting at forebygge.

Sukker er jo ellers frikendt for at gøre os hyperaktive. man kan muligvis lige få et mindre boost, men slet ikke i så lang tid som du beskriver det.

Hmm.. Så må der være noget andet i det der giver mig den "bivirkning". Måske er det en blanding af kemien og mig der er et dårligt match. Eller også er det speed der er i :ad!:

Det pulver lyder godt. Hvor har du købt det?

Det smager bestemt også godt :-D Dog er den lidt vag i smagen, i forhold til den anbefalede dosering, synes jeg.

Jeg har købt det på nemlig.com, men jeg har også købt det i Spar for nogle år siden.

Billede
1
Forarget kan man altid blive

I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1277
Likede indlæg: 19923

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. nov 2017, 20:17

Når folk i tankeløshed sætter fingre direkte ned på skær selv kage eller brød, for lige at holde det fast imens de skærer, sådan at den næste der skærer får det stykke de lige har grabset på. Adr.
0
I'm a social vegan. I avoid meet.
LaMariposa
Kort karma: 81
Likede indlæg: 1488

Indlægaf LaMariposa » 13. nov 2017, 11:24

Er ramt af ukontrollabel, kvalmemde sult i dag. Min mave knurrer og gør ondt, og jeg er ikke i nærheden af mæt, uanset, hvad jeg spiser :( Aaaaaaarghhhhhh.
0
Forstadskedelig :love:

I won't let it die
I can feel you when you're not around
When the night gets cold
We won't be alone
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1743
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 16122

Indlægaf kidkomb » 13. nov 2017, 11:32

At jeg bliver VED med at have forstoppelse.
Jeg har spist afførende halløj i flere dage og stadig kun en lille, bitte smule kommer der.
Vi er oppe på over en uge nu uden ordentlig gennemgang og jeg bliver sindssyg :sur:
0
Walk tall and cry with dignity.
Lord Bendtner og Kong Christian :sol:
AgentPixie
Kort karma: 75
Likede indlæg: 953

Indlægaf AgentPixie » 13. nov 2017, 14:45

Dirtylittledevil skrev:Når folk i tankeløshed sætter fingre direkte ned på skær selv kage eller brød, for lige at holde det fast imens de skærer, sådan at den næste der skærer får det stykke de lige har grabset på. Adr.

Men hvordan skal man så skære :genert: Jeg kan ikke skære en skive brød, uden at holde ved det :D
0
Brugeravatar
Dmitra
Kort karma: 163
Likede indlæg: 2736

Indlægaf Dmitra » 13. nov 2017, 14:53

Havde en halv times konsultation hos lægen til GU, efter 4 mdrs kamp. Vi snakkede i 10 min, intet andet. Men nu er jeg så blevet henvist til gynækolog. Mere vente, vente, vente. Positivt for de kan scanne mig og se hvad der foregår, men synes godt nok der er gået kastebold i sundhedssystemet.

De fleste kender deres krop, ville være rart de lyttede i stedet for det nu har taget 4 mdr bare for en henvisning. Nu skal jeg så finde en gynækolog, så gad vide hvornår det her cirkus får en afslutning.

Omvendt har året allerede budt på praktiserende læger, lægevagt, hudlæger, øre/næse/halslæge og nu gynækolog. Skulle måske få en tid hos en øjenlæge også når vi er i gang.

Føler mig hypoknder.

(Er selvfølgelig glad for at komme videre, men det forløb her, shit).
0
Nobody dies a virgin, life fucks us all :deer:
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 369
Likede indlæg: 6426

Indlægaf Juki » 13. nov 2017, 15:23

AgentPixie skrev:
Dirtylittledevil skrev:Når folk i tankeløshed sætter fingre direkte ned på skær selv kage eller brød, for lige at holde det fast imens de skærer, sådan at den næste der skærer får det stykke de lige har grabset på. Adr.

Men hvordan skal man så skære :genert: Jeg kan ikke skære en skive brød, uden at holde ved det :D

Det ville ellers være smart! :-D

Men man kan vel i de fleste tilfælde bruge en serviet eller gummihandske? Jeg tænker på de der restaurant-kantine-buffet-lignende steder, hvor det er kollegaer og fremmed mennesker.
2
Forarget kan man altid blive

I like big beards and I cannot lie
Billede

Tilbage til "Generelt"