Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
pige1987
Kort karma: 6
Likede indlæg: 125

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf pige1987 » 26. jan 2018, 20:42

Håndbold... Koooooom nu DK!!!
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1321
Likede indlæg: 21146

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. jan 2018, 23:28

At både min brødrister, bagemaskine og mikroovn har så ekstremt høje "BIIIP"-lyde når de er færdige, at jeg ikke rigtigt føler jeg kan bruge dem hvis nogen i huset sover.
2
I'm a social vegan. I avoid meet.
Brugeravatar
vulpesVelox
Kort karma: 55
Geografisk sted: intetsteds og allevegne
Likede indlæg: 1184

Indlægaf vulpesVelox » 26. jan 2018, 23:41

Dirtylittledevil skrev:At både min brødrister, bagemaskine og mikroovn har så ekstremt høje "BIIIP"-lyde når de er færdige, at jeg ikke rigtigt føler jeg kan bruge dem hvis nogen i huset sover.

HØRT!

(Undskyld! Det var ikke meningen at råbe. Håber I kan falde i søvn igen)
1
Hvorfor udvider DR ikke programfladen med det helt åbenlyse "Proktologer Uden Grænser"?
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 480
Likede indlæg: 8900

Indlægaf Juki » 27. jan 2018, 05:00

Jeg var ved tandlæge i starten af december pga. en eller to tænder der drillede. Jeg troede det måske var en fyldning der var gået løs og havde sat sig i klemme, da jeg havde en følelse af at noget spændte.

Det var så ikke en fyldning, men et eller andet der havde sat sig fast i/ved tandkødet imellem de to tænder, hvilket var årsagen til at det ikke hjalp med tandtråd og tandstikker.

Det hjalp dog med et besøg ved tandlægen. Det tog ikke meget mere end 10 minutter så var det fjernet, selvom tandlægen havde lidt problemer med at fjerne det. Nu er der så gået lidt over 1½ måned og jeg har det samme problem, samme sted igen. Det føles som om der sidder et eller andet i klemme, som når man har spist eller knækket en tandstik. Virkelig irriterende og generende følelse når man ikke selv kan gøre noget ved det :cuss:
1
Forarget kan man altid blive
Roses are red
Violets are blue
Garlic bread
Blink 182
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1321
Likede indlæg: 21146

Indlægaf Dirtylittledevil » 29. jan 2018, 16:57

En terapeut-agtig type der dukkede op i mit facebook-feed via en af mine facebookvenner.
Terapeuttype havde lavet et opslag om at hun nu startede i et almindeligt job, så nogle af de bookede terapeutaftaler hun havde, måtte desværre flyttes til andre tidspunkter.
Hun siger: Hvis det er de højere magters mening at det er mig der skal hjælpe dig, så skal det nok ordne sig og lade sig gøre selvom tiden skal flyttes.
Jeg hører: Ja jeg ved godt det er skidetræls at du nu pludselig kun kan komme tidlig formiddag eller efter kl. 19.30, men jeg gider ærlig talt ikke tage ansvaret for det.
7
I'm a social vegan. I avoid meet.
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 29. jan 2018, 20:46

Jeg har fået mit første forkølelsessår ever :sur:

Jeg forstår bare ikke hvorfor det lige er kommet nu. Det er ikke fordi jeg har kysset eller delt andet med nogen i hundrede år. Jeg har godt nok været meget syg med influenza i efteråret og været hårdt ramt af stress de sidste par måneder, så det har selvfølgelig fucket immunforsvaret op, men hvor, hvornår og hvordan jeg har fået den virus er mig en gåde. Stadig pisseirriterende dog.
0
Roses are red
Violets are blue
Garlic bread
Blink 182
Brugeravatar
DenBruneMunk
Kort karma: 15
Likede indlæg: 397

Indlægaf DenBruneMunk » 29. jan 2018, 20:53

Indsamlinger, især den på DR1 ;(

Der må være bedre måder at tigge på.
0
Ficus
Kort karma: 150
Likede indlæg: 2112

Indlægaf Ficus » 30. jan 2018, 18:38

At jeg hver uge efterhånden skal forbi en postkasse, fordi de tidligere ejere ikke har meldt flytning særlig mange steder.
0
Brugeravatar
Sangius
Kort karma: 278
Likede indlæg: 6133

Indlægaf Sangius » 30. jan 2018, 20:22

Juki skrev:Jeg har fået mit første forkølelsessår ever :sur:

Jeg forstår bare ikke hvorfor det lige er kommet nu. Det er ikke fordi jeg har kysset eller delt andet med nogen i hundrede år. Jeg har godt nok været meget syg med influenza i efteråret og været hårdt ramt af stress de sidste par måneder, så det har selvfølgelig fucket immunforsvaret op, men hvor, hvornår og hvordan jeg har fået den virus er mig en gåde. Stadig pisseirriterende dog.

Statistisk set er du nok blevet smittet som barn. :)
2
bluetof1
Kort karma: 308
Likede indlæg: 2669

Indlægaf bluetof1 » 30. jan 2018, 20:36

At jeg sidder på sygehuset med en veninde, hvis blindtarm med al sandsynlighed er sprængt og DER SKER INGENTING!
Vi har ventet på lægen i en evighed nu og det er over en time siden vi fik at vide at lige om lidt skulle vi op på operationsgangen.
Hun har ondt, har sindssyg kvalme og hun er bange og det er jeg helt ærligt også efterhånden.
0
Har lige barberet ben for første gang i meget, meget lang tid. Min bodyoil kunne ikke længere fugte min hud. Til gengæld havde jeg virkelig blank pels.
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 373
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 5359

Indlægaf Studsgaard » 30. jan 2018, 20:41

bluetof1 skrev:At jeg sidder på sygehuset med en veninde, hvis blindtarm med al sandsynlighed er sprængt og DER SKER INGENTING!
Vi har ventet på lægen i en evighed nu og det er over en time siden vi fik at vide at lige om lidt skulle vi op på operationsgangen.
Hun har ondt, har sindssyg kvalme og hun er bange og det er jeg helt ærligt også efterhånden.

Det er da ellers pisse farligt. Håber virkelig i er kommet vidre i systemet.
0
bluetof1
Kort karma: 308
Likede indlæg: 2669

Indlægaf bluetof1 » 30. jan 2018, 21:06

Studsgaard skrev:
bluetof1 skrev:At jeg sidder på sygehuset med en veninde, hvis blindtarm med al sandsynlighed er sprængt og DER SKER INGENTING!

Hun er lagt i narkose nu så venter jeg bare. Hendes familie sidder dels hjemme med deres ene søn, dels på intensiv med den søn, der fik kraniebrud i går.
0
Har lige barberet ben for første gang i meget, meget lang tid. Min bodyoil kunne ikke længere fugte min hud. Til gengæld havde jeg virkelig blank pels.
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 30. jan 2018, 21:11

Sangius skrev:
Juki skrev:Jeg har fået mit første forkølelsessår ever :sur:

Statistisk set er du nok blevet smittet som barn. :)

Ja. Jeg synes bare det er mærkeligt at det først kommer i udbrud med et forkølelsessår 20-25 år senere. Især hvis det er pga. mit immunforsvar. Jeg har trods alt været ret syg gentagende gange i den periode :gruble:
0
Roses are red
Violets are blue
Garlic bread
Blink 182
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 30. jan 2018, 21:12

bluetof1 skrev:
Studsgaard skrev:

Hun er lagt i narkose nu så venter jeg bare. Hendes familie sidder dels hjemme med deres ene søn, dels på intensiv med den søn, der fik kraniebrud i går.

:nerve:

Rigtig god bedring til din veninde og hendes søn!
2
Roses are red
Violets are blue
Garlic bread
Blink 182
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 373
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 5359

Indlægaf Studsgaard » 30. jan 2018, 21:15

bluetof1 skrev:
Studsgaard skrev:

Mange tanker til din veninde og familien.
0

Tilbage til "Generelt"