Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 16. nov 2016, 08:43

Ballademager skrev:At Donald Trump vil trække USA ud af den klimaaftale, som man har kæmpet SÅ hårdt for at få igennem. Klinaet går en dyster tid imøde med ham ved roret.

Enig. Jeg forstår simpelthen ikke hvad den mand ikke forstår om klima!
Man kan mene mange ting om global opvarmning og jeg er da selv en af dem, der er småskeptisk omkring forurening og opvarmning.
Jorden har set perioder med både varme og kulde før og vi skal ikke bilde os selv ind at vi ved alt.
Men det rokker overhovedet og på ingen måde ved at sandsynligheden for at det er sådan, er absolut større end at det ikke er.
Forurening er skidt for natur og mennesker og det burde virkelig være grund nok!
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 16. nov 2016, 12:56

kidkomb skrev:Enig. Jeg forstår simpelthen ikke hvad den mand ikke forstår om klima!
[...]

Det er jo the establishment, der har sagt, at der er et klimaproblem.
Så hvis man er imod the establishment ... :genert:
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 16. nov 2016, 13:22

MaybeBaby skrev:Denne her plakat. Det hele er et stort rod af ord og jeg kan ikke greje i hvilken rækkefølge de skal læses. Det er et stort virvar for mig :stoned:.
15036215_10209165594275756_6212375046420985400_n.jpg

Veninde:
Et stort tak for fordi du er dig.
Et stort tak for gode grin
Et stort tak for forståelse og trøst
Et stort tak for sjov og ballade
Et stort tak for altid at være der
Et stort tak for skønne minder
Et stort tak for kærlighed
Et stort tak for smil
Et stort tak for fordi du tager mig som jeg er

^ Selvom "for fordi" ikke giver meget mening.
1
...
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 16. nov 2016, 13:27

MaybeBaby skrev:
LadyFox skrev:
MaybeBaby skrev:Denne her plakat. Det hele er et stort rod af ord og jeg kan ikke greje i hvilken rækkefølge de skal læses. Det er et stort virvar for mig :stoned:.
15036215_10209165594275756_6212375046420985400_n.jpg

Veninde:
Et stort tak for fordi du er dig.
Et stort tak for gode grin
Et stort tak for forståelse og trøst
Et stort tak for sjov og ballade
Et stort tak for altid at være der
Et stort tak for skønne minder
Et stort tak for kærlighed
Et stort tak for smil
Et stort tak for fordi du tager mig som jeg er

^ Selvom "for fordi" ikke giver meget mening.


Tak :lun:.

Alt det i midten er overskueligt men alle de ord rundt om rammen, hulter til bulter og netop det der selvom, gør meningen helt kaotisk for mig.

Det er også noget værre rod!
0
...
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Persnikedy » 16. nov 2016, 13:45

MaybeBaby skrev:Denne her plakat. Det hele er et stort rod af ord og jeg kan ikke greje i hvilken rækkefølge de skal læses. Det er et stort virvar for mig :stoned:


Den minder mig om The Walking dead

don-amp-039-t-dead-open-inside_o_2332371.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 16. nov 2016, 14:50

MaybeBaby skrev:Min mors sans for at overdramatisere. Hun vil have mine børn med til julefotografering på fredag. Hvilket er fint, det er hele er planlagt og alt det der. Hun har så sendt min far hjem til mig efter nogle bestemte jakker, uden at spørge først om det passer. Jeg siger jeg ikke har mulighed for at give dem om det ikke kan blive i morgen, hvortil hun straks responderer "så må jeg jo lade være med at få dem fotograferet".

Altså nu skal de jo ikke have overtøj på til fotograferingen så det er sådan en smule overdramatisk, men meget typisk. Så kom jeg til at sige til hende hun skulle lade være med det der drama og hvilke jakker de havde på til udendørs brug jo kunne være lige meget i forhold til indendørs fotografering uden overtøj. Og væk var hun :rulle:.


Gud, hvor anstrengende! Føler med dig. Sådan noget lignende kunne min mor helt sikkert også have præsteret, hvis jeg havde haft børn: Overdramatisering og beslutninger om, at ting skal være på en bestemt måde, ene og alene fordi hun har sat sig det i hovedet, også selv om det slet ikke hænger logisk sammen ... Og detaljen med at lægge på, hvis nogen siger hende det mindste imod. Også velkendt. *Facepalm*

Åh. Man bliver så træt i sit ansigt, altså!
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16250
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32465

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf icelady » 16. nov 2016, 23:25

At jeg ikke kan finde en dyt om betingelser for liggende transport i Region Midtjylland på nettet :rulle:
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25737

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 17. nov 2016, 00:11

icelady skrev:At jeg ikke kan finde en dyt om betingelser for liggende transport i Region Midtjylland på nettet :rulle:


Dette er gældende for alle regioner, men jeg ved ikke, om det er det, du søger. https://www.sundhed.dk/borger/patientha ... husophold/
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guldfisk » 17. nov 2016, 07:18

At min arbejdsplads har ansat mig og ikke en reel sekretær. Spild af min uddannelse at booke møder, videresende breve og renskrive referater. Og det er nærmest det eneste, jeg har mulighed for at lave for tiden.
Uddannelsessnobber.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 17. nov 2016, 08:00

Guldfisk skrev:At min arbejdsplads har ansat mig og ikke en reel sekretær. Spild af min uddannelse at booke møder, videresende breve og renskrive referater. Og det er nærmest det eneste, jeg har mulighed for at lave for tiden.
Uddannelsessnobber.


Hvad er du uddannet som? Og har du ikke mulighed for at arbejde dig videre i firmaet?
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3078
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8027

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Charly » 17. nov 2016, 08:18

At der er så pissekoldt på min arbejdsplads. Jeg fryser hele tiden (og det er ikke kun mig, selvom jeg er en frossenpind). Og det trækker, så min nakke og min ryg er helt ødelagt - går til fys en gang om ugen for at få løsnet det op.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 17. nov 2016, 08:59

Charly skrev:At der er så pissekoldt på min arbejdsplads. Jeg fryser hele tiden (og det er ikke kun mig, selvom jeg er en frossenpind). Og det trækker, så min nakke og min ryg er helt ødelagt - går til fys en gang om ugen for at få løsnet det op.


Arbejdsmiljørepræsentant?
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3078
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8027

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Charly » 17. nov 2016, 09:18

ManicNinja skrev:
Charly skrev:At der er så pissekoldt på min arbejdsplads. Jeg fryser hele tiden (og det er ikke kun mig, selvom jeg er en frossenpind). Og det trækker, så min nakke og min ryg er helt ødelagt - går til fys en gang om ugen for at få løsnet det op.


Arbejdsmiljørepræsentant?

Er pænt ligeglad og spørger om jeg ikke kan tage en trøje på?!

Har taget den videre til HR.
0
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3078
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8027

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Charly » 17. nov 2016, 09:22

Fyrst Eberhard skrev:
ManicNinja skrev:
Charly skrev:At der er så pissekoldt på min arbejdsplads. Jeg fryser hele tiden (og det er ikke kun mig, selvom jeg er en frossenpind). Og det trækker, så min nakke og min ryg er helt ødelagt - går til fys en gang om ugen for at få løsnet det op.


Arbejdsmiljørepræsentant?

Det ændrer ikke en skid, Ninja. Hvis chefens spenderbukser hænger i det dybeste skab, aflåst, og gravet ned, er der ikke noget at gøre. Jeg har selv været sådan et sted.

Charly, jeg foreslår at du stiller en terrassevarmer ved din plads. I protest.

Det er nemlig lige præcis der spenderbuksen hænger i dette her firma.

Hmmm, terassevarmer siger du - ikke noget dårligt forslag!
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 17. nov 2016, 09:24

Fyrst Eberhard skrev:
ManicNinja skrev:
Charly skrev:At der er så pissekoldt på min arbejdsplads. Jeg fryser hele tiden (og det er ikke kun mig, selvom jeg er en frossenpind). Og det trækker, så min nakke og min ryg er helt ødelagt - går til fys en gang om ugen for at få løsnet det op.


Arbejdsmiljørepræsentant?

Det ændrer ikke en skid, Ninja. Hvis chefens spenderbukser hænger i det dybeste skab, aflåst, og gravet ned, er der ikke noget at gøre. Jeg har selv været sådan et sted.

Charly, jeg foreslår at du stiller en terrassevarmer ved din plads. I protest.


Men nu kendte jeg jo ud fra Charlys indlæg alene netop ikke noget til baggrund eller chefs holdninger ;)

Hos os har vi en fuldstændigt fantastisk arbejdsmiljørepræsentant. Vi har været afsindigt plagede af træk og støj. Hun har banket flere fine praktiske løsninger igennem til os og i det hele taget skabt fokus hos ledelsen på problemerne. Vores TR er til gengæld lige til at lukke op og skide i. Men det er så en anden historie ...
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Generelt"