Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Bøtte » 7. sep 2016, 18:46

En af hjælperne på min datters gymnastikhold.

(Min datter rykket et hold op, hvor det er uden forældre, og det er ikke noget man bare gør med hende, det kræver lidt tilvænning, hun er ikke så god tll sådan nogle ting, hvor hun er på udebane.)

Første gang kommenterede hun på at S da var alt for stor til at blive båret (hun er 3), da hun havde slået sig, anden gang sagde hun at ''mor da vist godt kunne trænge til at kappe båndet' og i aften sagde hun at vi da vist skulle tilbage på mor/barn holdet, så pylret som S var.

Ej men så luk da røven dame, det der hjælper i hvert fald intet :rulle:
3
Brugeravatar
Vinaia
Indlæg: 286
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:19
Kort karma: 51
Likede indlæg: 881

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Vinaia » 7. sep 2016, 19:56

Bøtte skrev:En af hjælperne på min datters gymnastikhold.

(Min datter rykket et hold op, hvor det er uden forældre, og det er ikke noget man bare gør med hende, det kræver lidt tilvænning, hun er ikke så god tll sådan nogle ting, hvor hun er på udebane.)

Første gang kommenterede hun på at S da var alt for stor til at blive båret (hun er 3), da hun havde slået sig, anden gang sagde hun at ''mor da vist godt kunne trænge til at kappe båndet' og i aften sagde hun at vi da vist skulle tilbage på mor/barn holdet, så pylret som S var.

Ej men så luk da røven dame, det der hjælper i hvert fald intet :rulle:

Øjjjj jeg var blevet gal. Min datter på 5 er også sådan som du beskriver. Og den dames tone er da virkeligt uopdragen. Jeg ville have givet hende en spydig kommentar og så været gået hjem og tude (jeps, sådan håndterer jeg nemlig konflikter :fløjt:).
3
So, tell me, where should I go?
To the left, where nothing is right
... or to the right, where nothing is left?
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Bøtte » 7. sep 2016, 20:08

Vinaia skrev:
Bøtte skrev:En af hjælperne på min datters gymnastikhold.

(Min datter rykket et hold op, hvor det er uden forældre, og det er ikke noget man bare gør med hende, det kræver lidt tilvænning, hun er ikke så god tll sådan nogle ting, hvor hun er på udebane.)

Første gang kommenterede hun på at S da var alt for stor til at blive båret (hun er 3), da hun havde slået sig, anden gang sagde hun at ''mor da vist godt kunne trænge til at kappe båndet' og i aften sagde hun at vi da vist skulle tilbage på mor/barn holdet, så pylret som S var.

Ej men så luk da røven dame, det der hjælper i hvert fald intet :rulle:

Øjjjj jeg var blevet gal. Min datter på 5 er også sådan som du beskriver. Og den dames tone er da virkeligt uopdragen. Jeg ville have givet hende en spydig kommentar og så været gået hjem og tude (jeps, sådan håndterer jeg nemlig konflikter :fløjt:).


Jeg sagde til hende, at S var alt for stor til mor/barn holdet, men at al begyndelse var svær for hende, og at det ikke var anderledes end opstart i dagpleje og børnehave. Og så fik jeg lige mast et 'og en forkølelse kan jo slå os alle ud af kurs' og så kørte vi hjem. Hun var helt mast af den forkølelse.

Vel hjemme havde jeg en masse smarte svar klar til hende :rulle:
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46091

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 7. sep 2016, 20:21

ManicNinja skrev:
LadyFox skrev:
sigge skrev:
LadyFox skrev:
sigge skrev:
LadyFox skrev:Hvem et ham der? Hvad har han været med i?


Han og hans (daværende?) kone var med i et eller andet sangtalentprogram i TV for snart mange år siden, hvor de gjorde sig i nogle ret teatralske opsætninger. Siden har han vist været med i alskens realityprogrammer og er også kendt for at have sendt dickpics til en/flere kvinder, som ikke var hans kone, og som vist ikke nødvendigvis havde ønsket sig den slags billeder. (Sådan efter fri hukommelse.)

Reallitydeltager og dickpics får en lille klokke til at ringe et sted inde i baghovedet. :P


Der var vist også noget med en hund, der ved et uheld (?) var kommet med på et af omtalte dickpics. :tie:

Tissemand og hund, så bliver det da snart ikke bedre. :worship:


Synes nu stadig, verden mangler, at der dukker billeder af en hundetissemand op - sendt fra en kendis til en anden. Ønsket som uønsket. Begge dele er da skønne historier ...

Jeg sagde jo heller ikke at det ikke kunne blive bedre overhovedet. Jeg er klart med på idéen med et hunde-dickpic gerne med en semi-kendis der løser krydsord i baggrunden sendt til... Ja hvem som helst..

Men tissemand og hund er nu stadig en juicy historie. :P
0
...
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Studsgaard » 7. sep 2016, 21:08

Folk der lader skrald og rester ligge i vasken. :puke:
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 7. sep 2016, 23:48

Altså. Hende der som kalder sig "Den lyserøde elefant". Jeg ville egentlig gerne sætte mig ind i hvad det er hun siger, så jeg opsøgte hendes Insta. Men ærlig talt, hendes sprog er så hæsligt at jeg mistede al lyst til læse videre.

dle.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36729

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 8. sep 2016, 03:05

Dirtylittledevil skrev:Altså. Hende der som kalder sig "Den lyserøde elefant". Jeg ville egentlig gerne sætte mig ind i hvad det er hun siger, så jeg opsøgte hendes Insta. Men ærlig talt, hendes sprog er så hæsligt at jeg mistede al lyst til læse videre.

dle.png

Men hun synes selv det er okay at gå med en lyserød ansigtsdækkende elefanthue ...

Jaja, man undres.
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pandesteg » 8. sep 2016, 05:59

Dirtylittledevil skrev:Altså. Hende der som kalder sig "Den lyserøde elefant". Jeg ville egentlig gerne sætte mig ind i hvad det er hun siger, så jeg opsøgte hendes Insta. Men ærlig talt, hendes sprog er så hæsligt at jeg mistede al lyst til læse videre.

dle.png


Hold da op et sprog :tie: :badr:
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Animi » 8. sep 2016, 06:10

Jeg synes DenLyserødeElefant var sjov til at starte med, for der var hendes post mere neddæmpet, men stadigvæk satirisk spot-on.
Nu hvor hun er blevet populær er hendes posts blevet virkelig overdrevne, og det er da ironisk at hun sviner kvinder til fordi de vil have likes på deres udseende, mens DenLyserødeElefant selv er blevet en stor likehunter nu, og dermed prøver at skrive så grimt så muligt forsat få likes :tie:
6
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Bøtte » 8. sep 2016, 07:04

Ligner det ikke noget vi har set før? Hende bloggeren der for et par år siden også svinede alt og alle. Hun huserede vist også på den gamle debat.
1
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf achillaxedprune » 8. sep 2016, 07:19

Bøtte skrev:Ligner det ikke noget vi har set før? Hende bloggeren der for et par år siden også svinede alt og alle. Hun huserede vist også på den gamle debat.


Ai, hun var da virkelig morsom... Betherny eller sådan noget var hendes alias, vist. Jeg har endda købt en af hendes bøger - som jeg skraldgrinede af mange gange. :-D jeg fulgte ikke med i hendes blog, og der har sikkert været lidt for meget af det samme, men hendes sprog, selvindsigt og finurligheder var helt i top... Hende her elefanten har slet ikke den samme charme. Hun minder mig som sådan en trailer trash/ghetto-type, der hidser sig op og råber og skriger af andre.
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20416
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43831

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf paint » 8. sep 2016, 07:59

achillaxedprune skrev:
Bøtte skrev:Ligner det ikke noget vi har set før? Hende bloggeren der for et par år siden også svinede alt og alle. Hun huserede vist også på den gamle debat.


Ai, hun var da virkelig morsom... Betherny eller sådan noget var hendes alias, vist. Jeg har endda købt en af hendes bøger - som jeg skraldgrinede af mange gange. :-D jeg fulgte ikke med i hendes blog, og der har sikkert været lidt for meget af det samme, men hendes sprog, selvindsigt og finurligheder var helt i top... Hende her elefanten har slet ikke den samme charme. Hun minder mig som sådan en trailer trash/ghetto-type, der hidser sig op og råber og skriger af andre.


Aka, Bitterfissen? :slem:
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf achillaxedprune » 8. sep 2016, 08:23

paint skrev:
achillaxedprune skrev:
Bøtte skrev:Ligner det ikke noget vi har set før? Hende bloggeren der for et par år siden også svinede alt og alle. Hun huserede vist også på den gamle debat.


Ai, hun var da virkelig morsom... Betherny eller sådan noget var hendes alias, vist. Jeg har endda købt en af hendes bøger - som jeg skraldgrinede af mange gange. :-D jeg fulgte ikke med i hendes blog, og der har sikkert været lidt for meget af det samme, men hendes sprog, selvindsigt og finurligheder var helt i top... Hende her elefanten har slet ikke den samme charme. Hun minder mig som sådan en trailer trash/ghetto-type, der hidser sig op og råber og skriger af andre.


Aka, Bitterfissen? :slem:


Ding ding ding!
1
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf achillaxedprune » 8. sep 2016, 09:36

TheAuthor skrev:Både elefanten og bitterfissen var da trættende at høre på. Hvis folk er så pissesure, så bliv dog inde og luk din dør og hold din munddiarré for dig selv.

Faldt over denne artikel på facebook;
http://www.kommunikationsforum.dk/artik ... efants-bog


Jeg læste ikke med på bitterfissens blog, og jeg kan se at den bog, som jeg virkelig fandt morsom er skrevet fra hendes eget navn... Jeg morede mig! Elefanten er bare skinger og slet, slet ikke sjov i min optik.

Billede
1
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. sep 2016, 11:01

Åh den boganmeldelse af Elefanten er jo guld værd :-D
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn

Tilbage til "Generelt"