Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5237

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf girl_beat » 17. mar 2018, 10:59

Mani skrev:Jeg kan slet ikke finde motivationen til mit løb i det her vejr :(

Det er fuldt forståeligt! Jeg kan ikke engang kæmpe mig selv ud og gå en lang tur... Det er simpelthen for koldt :wacko:
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24638
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 17. mar 2018, 12:30

girl_beat skrev:
Mani skrev:Jeg kan slet ikke finde motivationen til mit løb i det her vejr :(

Det er fuldt forståeligt! Jeg kan ikke engang kæmpe mig selv ud og gå en lang tur... Det er simpelthen for koldt :wacko:

Jeg sidder også og kigger ud. Her er vejret endda ikke så slemt, vi har ingen sne og solen skinner. Men det fryser og blæser en halv pelikan ...
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11309
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1793
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23385

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Mani » 17. mar 2018, 12:35

Daine skrev:
girl_beat skrev:
Mani skrev:Jeg kan slet ikke finde motivationen til mit løb i det her vejr :(

Det er fuldt forståeligt! Jeg kan ikke engang kæmpe mig selv ud og gå en lang tur... Det er simpelthen for koldt :wacko:

Jeg sidder også og kigger ud. Her er vejret endda ikke så slemt, vi har ingen sne og solen skinner. Men det fryser og blæser en halv pelikan ...

Jeg nuppet løbebåndet. Jeg hader at løbe på det, men det var alligevel bedre end ude.

Det irriterer mig voldsomt at min mand har meget specifikke krav til hvor og i hvilken type bolig han vil holde sommerferie, men han har ikke fået fingeren ud i den 1 1/2 mdr han havde bolden. Nu brokker han sig helt vildt over de forslag jeg har fundet. Come on - ellers får vi slet ikke noget!
1
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf IrmaPigen » 18. mar 2018, 05:46

Min kærestes ur. Vågnede - igen - kl 6 ved at det ligger og brummer over et eller andet.

Lige nu ligger han og snorker lidt. Det gør jeg så ikke :rulle:
0
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf IrmaPigen » 18. mar 2018, 09:32

IrmaPigen skrev:Min kærestes ur. Vågnede - igen - kl 6 ved at det ligger og brummer over et eller andet.

Lige nu ligger han og snorker lidt. Det gør jeg så ikke :rulle:


Måtte sige til ham i morges, at hvis han ikke tager det ur med på skitur, så kommer jeg til at tabe det på et meget hårdt stengulv.
6
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14743

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 18. mar 2018, 19:11

Folk der siger grimme ting om unge elite atleter, bare fordi de ikke lige passer perfekt ind i deres verdens billede. Han har en dårlig kamp? Han er også fed, for det sagde ham træneren han havde for 5 år siden... Alle de andre spillede lige så ringe? Amen det er også lige meget for den spiller der er fed og bliver aldrig til noget ...

Det kan virkelig få mig i det røde felt. Hvilket er latterligt, for kan jo egentlig være røv ligeglad. Men der går bare lidt momma bear i det fordi det er inden for mit felt og en atlet jeg egentlig ser meget op til - og har fulgt pga. relevans for min uddannelse. Så det irriterer mig meget og min kærester elsker at køre i det, bare fordi han synes det er sjovt jeg bliver så irriteret.
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 18. mar 2018, 19:35

At jeg er gået i stå omkring mit afsluttende projekt på studiet. Skulle skrive om en problematik ud fra hvor jeg var i praktik, men der er bare ikke rigtig nok kød på til at det giver mening at skrive 40 sider uden at det bliver modeller og analyser for the sake of it og det gider jeg heller ikke. Så nu er det bare... blahhh... Aner ikke hvad jeg skal skrive om. træls
0
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8208

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Anilara » 18. mar 2018, 23:07

Bukser til kvinder
Hvorfor i al verden kan man ikke længere få dem så de er lange nok!? Og hvorfor er lommerne så små!? :sur: Hmpf.
Jeg har ikke købt bukser i to år nu, pga de skal være så korte. Sådan noget pis.
(Ja ja, der findes modeller som er lange nok, man man skal godt nok lede længe, og det gider jeg heller ikke. Brok brok.)
5
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6508
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14444

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Mangoness » 19. mar 2018, 00:07

Anilara skrev:Bukser til kvinder
Hvorfor i al verden kan man ikke længere få dem så de er lange nok!? Og hvorfor er lommerne så små!? :sur: Hmpf.
Jeg har ikke købt bukser i to år nu, pga de skal være så korte. Sådan noget pis.
(Ja ja, der findes modeller som er lange nok, man man skal godt nok lede længe, og det gider jeg heller ikke. Brok brok.)


Jeg vil også gerne brokke mig over, at t-shirts heller ikke er lange nok :gammel:

Man kan jo slet ikke løfte armene op over hovedet uden at flashe mave :panik:


Og til dit spørgsmål: Det går jo ikke, at vi kan have alt i lommerne - så de kan de jo ikke sælge tasker :stoned: :lol:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23795
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 19. mar 2018, 00:18

Jeg kan trøste jer med, at alle herrebukser for tiden er for korte i livet. :fløjt:
1
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2402
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Badesandalen » 19. mar 2018, 04:43

Mangoness skrev:Jeg vil også gerne brokke mig over, at t-shirts heller ikke er lange nok :gammel:

Man kan jo slet ikke løfte armene op over hovedet uden at flashe mave :panik:

Jeg synes ærmerne er for korte og halsen for stor. :gruble:
0
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2402
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Badesandalen » 19. mar 2018, 04:52

Jeg kom egentlig ind i tråden for at være irriteret over 2 ting; min nabo, der endnu engang vækkede mig 20 minutter over 5 fordi han åbenbart vælger at banke sine støvler af lige inden han skal afsted, frem for aftenen før. Og min hjerne, der troede at den stadig kunne slappe af og blunde lidt fordi vækkeuret sagde det først ville bimle om en time, som ikke kunne registrere at hans svar på mit (venlige) brok var "jeg troede din kæreste skulle på arbejde" (altså wtf?), som om det var altafgørende for hvor meget og hvornår han kunne larme.

Giver det her mening? Jeg er stadig træt. Hvilket også er irriterende, jeg plejer at blive hurtigt frisk.
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 19. mar 2018, 05:50

Jeg donerer gerne de der 10-13 cm jeg plejer at lægge mine bukser op til dem der synes bukser er blevet for korte
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 19. mar 2018, 05:59

2SHY skrev:Jeg donerer gerne de der 10-13 cm jeg plejer at lægge mine bukser op til dem der synes bukser er blevet for korte

Det gør jeg også gerne :)
0
...
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2147
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4981

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Anne Droid » 19. mar 2018, 06:33

LadyFox skrev:
2SHY skrev:Jeg donerer gerne de der 10-13 cm jeg plejer at lægge mine bukser op til dem der synes bukser er blevet for korte

Det gør jeg også gerne :)


Jeg kan anbefale bilkabukser. De laves med 7/8 benlængde. Efter jeg har opdaget dem, slipper jeg (eller rettere, min mor) for at lægge mine bukser op. Det er ret fedt når man kun er 155 cm høj.
3
Klimatosse

Tilbage til "Generelt"