Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11591
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 914
Likede indlæg: 18647

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf PaleSeptember » 16. okt 2017, 14:37

Når folk udtaler sig skråsikkert om ting, som de ikke har en dyt forstand på, og selvom man ved, at man har ret, så kan man ikke overbevise dem :rulle:

Faldt over en på facebook i går, der påstod, at hendes 2 langhårede katte havde fået korthårede killinger - problemet er bare, at det ikke kan lade sig gøre genetisk! 2 langhårede katte kan IKKE få korthårede killinger! 2 korthårede katte kan derimod godt få langhårede killinger.
Kvindemennesket ville absolut ikke lade sig overbevise og mente, at hendes katte måtte være unikke - ja, bare fordi det er videnskabeligt bevist, så gælder det ikke nødvendigvis for dine kræ?! Vorherre til hest!
Slutteligt så kom der så en anden på banen og foreslog, at de videnskabsmænd, der forsker i den slags simpelthen må tage fejl :rulle: :rulle: :rulle:

Argh, jeg var på vej i seng og gad ikke svare, men mit pis var da helt oppe at koge! I morges var opslaget slettet.....
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Hunkat » 16. okt 2017, 14:58

Jeg er virkelig dårlig til at vente på ting jeg glæder mig til. Som i at mine nerver kammer helt over! Jeg bliver seriøst dårligt, i dag har jeg f.eks. hjertebanken, kvalme, ryster på hænderne. Det er som at have influenza, det er helt håbløst.

*suk*
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16248
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32465

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf icelady » 17. okt 2017, 00:00

At min Huawai mobil pludselig kun oplader via USB-kabel til min bærbare..

Jeg får konstant besked på mobil om at lageret er fuldt (alt for mange billeder :D ) men jeg kan ikke få lov at overføre dem fra mobil til bærbar. :cuss:
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Persnikedy » 17. okt 2017, 00:43

Jeg begyndte i sommers at få virkelig stærke mavesmerter (noget alla broki spiserøret/mavesyre i spiserøret), jeg kom på en pille ting af lægen og det var godt. Så kom det tilbage og jeg kom tilbage på pillekuren. Nu er den pillekur så overstået og jeg er vågen igen igen med mavesmerter.

Nu sidder jeg og venter på at nogle smertestillende virker så jeg kan sove.

Jeg har bestilt tid ved lægen men hun kunne først onsdag
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Aviva
Indlæg: 1772
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aviva » 17. okt 2017, 13:28

Når min søster har skrevet en besked på fb, og så logger af når man er ved at svare..
- kan du ikke lige vente 5-10 min.. Hun skriver altid at hun lige faldt i søvn eller noget i den stil


Min oplader til mobilen er kaput (kom vist til at spilde cola på den)..
Så nu ved jeg ikke lige om jeg skal have ny oplader/ny mobil..
min mobil er flere år gammel, og kunne godt trænge til at blive skiftet ud, synes bare ikke lige jeg har pengene.
1
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 18. okt 2017, 12:11

At jeg har fået placeret et helfigursspejl et bestemt sted i huset, der betyder at hver gang jeg har hentet kage ude i køkkenet, får jeg lige øjenkontakt med mig selv i spejlet, og kan give mig selv der forhadte elevatorblik og det fordømmende "Nå nå du har sørme skåret et stort stykke kage"-blik.
5
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf bluetof1 » 18. okt 2017, 12:39

Dirtylittledevil skrev:At jeg har fået placeret et helfigursspejl et bestemt sted i huset, der betyder at hver gang jeg har hentet kage ude i køkkenet, får jeg lige øjenkontakt med mig selv i spejlet, og kan give mig selv der forhadte elevatorblik og det fordømmende "Nå nå du har sørme skåret et stort stykke kage"-blik.


Som jeg ser har du to muligheder: Flyt spejlet eller stop med at spise kage.
1
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Juki » 18. okt 2017, 12:51

Dirtylittledevil skrev:At jeg har fået placeret et helfigursspejl et bestemt sted i huset, der betyder at hver gang jeg har hentet kage ude i køkkenet, får jeg lige øjenkontakt med mig selv i spejlet, og kan give mig selv der forhadte elevatorblik og det fordømmende "Nå nå du har sørme skåret et stort stykke kage"-blik.

Pas på hvis du bruger ansigtsmasker..

Billede
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 18. okt 2017, 13:56

De der mennesker på især facebook, som ikke kan scrolle forbi et billede af en der ser neutral ud i ansigtet, uden at skrive "SMIL FOR SATAN!!" Eller en endnu længere udgave om at så bliver livet meget bedre/det ville pynte/så skal det hele nok gå.
Det er næsten som om de får det fysisk dårligt ved at skulle se et ansigt med en mund der ikke smiler, så det skal bare stopper nu, nu NU!
(De findes nok også irl, men det er så et sted jeg prøver at undgå mest muligt).
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Juki » 18. okt 2017, 14:20

At jeg i går og i dag har været totalt forpustet og øm omkring brystkassen, som om jeg lige har løbet et maraton :(

Det er virkelig belastende. Jeg ved ikke om det skyldes vejret/luftfugtigheden eller hvad.. :mellow:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Chatsy
Indlæg: 1000
Tilmeldt: 1. nov 2015, 09:30
Kort karma: 212
Likede indlæg: 4669

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Chatsy » 18. okt 2017, 14:47

bluetof1 skrev:
Dirtylittledevil skrev:At jeg har fået placeret et helfigursspejl et bestemt sted i huset, der betyder at hver gang jeg har hentet kage ude i køkkenet, får jeg lige øjenkontakt med mig selv i spejlet, og kan give mig selv der forhadte elevatorblik og det fordømmende "Nå nå du har sørme skåret et stort stykke kage"-blik.


Som jeg ser har du to muligheder: Flyt spejlet eller stop med at spise kage.

Tre muligheder: tag hele kagen med ind og æd det hele i første hug.
7
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Juki » 18. okt 2017, 14:50

Chatsy skrev:
bluetof1 skrev:
Dirtylittledevil skrev:At jeg har fået placeret et helfigursspejl et bestemt sted i huset, der betyder at hver gang jeg har hentet kage ude i køkkenet, får jeg lige øjenkontakt med mig selv i spejlet, og kan give mig selv der forhadte elevatorblik og det fordømmende "Nå nå du har sørme skåret et stort stykke kage"-blik.


Som jeg ser har du to muligheder: Flyt spejlet eller stop med at spise kage.

Tre muligheder: tag hele kagen med ind og æd det hele i første hug.

Fire muligheder: Spis den i køkkenet/et andet rum hvor man ungår spejlet.
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 18. okt 2017, 14:52

Juki skrev:
Chatsy skrev:
bluetof1 skrev:
Dirtylittledevil skrev:At jeg har fået placeret et helfigursspejl et bestemt sted i huset, der betyder at hver gang jeg har hentet kage ude i køkkenet, får jeg lige øjenkontakt med mig selv i spejlet, og kan give mig selv der forhadte elevatorblik og det fordømmende "Nå nå du har sørme skåret et stort stykke kage"-blik.


Som jeg ser har du to muligheder: Flyt spejlet eller stop med at spise kage.

Tre muligheder: tag hele kagen med ind og æd det hele i første hug.

Fire muligheder: Spis den i køkkenet/et andet rum hvor man ungår spejlet.


Eller man kan skjule kagen bag en stor frakke når man går forbi spejlet, og føre en fake telefonsamtale imens om at man er igang med at tage overtøj på for at mødes med en veninde i byen, og så i stedet lige smutte rundt om hjørnet og spise kagen uden spejlet opdager det.

Eller man kan smadre spejlet med en hammer.
8
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 18. okt 2017, 14:55

Dirtylittledevil skrev:
Juki skrev:
Chatsy skrev:
bluetof1 skrev:
Dirtylittledevil skrev:At jeg har fået placeret et helfigursspejl et bestemt sted i huset, der betyder at hver gang jeg har hentet kage ude i køkkenet, får jeg lige øjenkontakt med mig selv i spejlet, og kan give mig selv der forhadte elevatorblik og det fordømmende "Nå nå du har sørme skåret et stort stykke kage"-blik.


Som jeg ser har du to muligheder: Flyt spejlet eller stop med at spise kage.

Tre muligheder: tag hele kagen med ind og æd det hele i første hug.

Fire muligheder: Spis den i køkkenet/et andet rum hvor man ungår spejlet.


Eller man kan skjule kagen bag en stor frakke når man går forbi spejlet, og føre en fake telefonsamtale imens om at man er igang med at tage overtøj på for at mødes med en veninde i byen, og så i stedet lige smutte rundt om hjørnet og spise kagen uden spejlet opdager det.

Eller man kan smadre spejlet med en hammer.

Hvis man er rigtig smart omhandler den fake telefonsamtale om man skal løbe en tur og spise en agurk til aftensmad!
7
...
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 18. okt 2017, 14:58

LadyFox skrev:Hvis man er rigtig smart omhandler den fake telefonsamtale om man skal løbe en tur og spise en agurk til aftensmad!


Ååh det er genialt det der!
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn

Tilbage til "Generelt"