Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Firebird » 5. jan 2016, 16:34

HOLD Da......... Det er lige så jeg kan mærke håret blive blæst bagud Viske. :nerve: Nå. Er det ikke ham med lakridts og havtorn i alt? Sådan pivfrækt. :D
2
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Viskelæder » 5. jan 2016, 16:40

Firebird skrev:HOLD Da......... Det er lige så jeg kan mærke håret blive blæst bagud Viske. :nerve: Nå. Er det ikke ham med lakridts og havtorn i alt? Sådan pivfrækt. :D


Haha :D Det ved jeg faktisk ikke. Jeg muter ham eller slår væk altid, så jeg ved ikke, hvad hans kokke-thing er.
0
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Æske » 5. jan 2016, 16:46

Jo, det er ham :lol:
2
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Firebird » 5. jan 2016, 16:52

Nå men ham har vi jo bashet en gang tidligere, sådan henover et par sider. Må jeg anbefale denher istedet. :savl:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. jan 2016, 16:54

Frkvira skrev:
Flora skrev:
Frkvira skrev:
Flora skrev:
Frkvira skrev:At jeg står i Kvickly, og mine strømpebukser har lige lavet en Ado. Og jeg ved ikke hvordan jeg skal komme ud af situationen uden at ligne en der ikke kan holde fingrene for mig selv i det offentlige rum :slem: :D


Hvad er en Ado? :genert:

Når ens strømpebukser langsomt men sikkert glider længere og længere ned :genert:


Ah ok. Temmelig ufed situation :lol:. Har de ikke et omklædningsrum du kan snige dig ind i eller en lidt øde krog, hvor du lige kan trække dem på plads? (de billeder jeg får i hovedet mens jeg skriver dette er i øvrigt guld værd :lol:).

Nej. Og situatinen er ved at være kritisk :lol2:


Krabbegang! Den er din eneste redning. Store skridt med så vidt spredte ben som muligt, så du undgår at miste den sidste bastion i strømpebuksegate! Har du først mistet den, så er der kun the strømpebuksewalk of shame tilbage. Gods Speed!
4
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 5. jan 2016, 17:34

Ballademager skrev:
Frkvira skrev:
Flora skrev:
Frkvira skrev:At jeg står i Kvickly, og mine strømpebukser har lige lavet en Ado. Og jeg ved ikke hvordan jeg skal komme ud af situationen uden at ligne en der ikke kan holde fingrene for mig selv i det offentlige rum :slem: :D


Hvad er en Ado? :genert:

Når ens strømpebukser langsomt men sikkert glider længere og længere ned :genert:


Åh, vi har allesammen været der! Har en gang haft en MEGET lang gåtur hjem en nytårsaften (sammen en kollega, der insisterede på at følge mig hjem), hvor mine strømpebukser Ado'ede hele vejen hjem. Det var meget svært at være diskret omkring den situation der :genert:

Fyren lod jeg stå uden for hoveddøren, men det var nu ikke på grund af strømpebuksesituationen :D


Ado ... er nu et verbum. Mageløst! :worship:

:lol:
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pityt » 5. jan 2016, 17:47

ManicNinja skrev:
Ballademager skrev:
Frkvira skrev:
Flora skrev:
Frkvira skrev:At jeg står i Kvickly, og mine strømpebukser har lige lavet en Ado. Og jeg ved ikke hvordan jeg skal komme ud af situationen uden at ligne en der ikke kan holde fingrene for mig selv i det offentlige rum :slem: :D


Hvad er en Ado? :genert:

Når ens strømpebukser langsomt men sikkert glider længere og længere ned :genert:


Åh, vi har allesammen været der! Har en gang haft en MEGET lang gåtur hjem en nytårsaften (sammen en kollega, der insisterede på at følge mig hjem), hvor mine strømpebukser Ado'ede hele vejen hjem. Det var meget svært at være diskret omkring den situation der :genert:

Fyren lod jeg stå uden for hoveddøren, men det var nu ikke på grund af strømpebuksesituationen :D


Ado ... er nu et verbum. Mageløst! :worship:

:lol:

Hvis Ado nu er et verbum, KAN det så bruges i ikke-strømpebukse-relaterede situationer også? :lol:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 5. jan 2016, 17:53

Pityt skrev:
ManicNinja skrev:
Ballademager skrev:
Frkvira skrev:
Flora skrev:
Frkvira skrev:At jeg står i Kvickly, og mine strømpebukser har lige lavet en Ado. Og jeg ved ikke hvordan jeg skal komme ud af situationen uden at ligne en der ikke kan holde fingrene for mig selv i det offentlige rum :slem: :D


Hvad er en Ado? :genert:

Når ens strømpebukser langsomt men sikkert glider længere og længere ned :genert:


Åh, vi har allesammen været der! Har en gang haft en MEGET lang gåtur hjem en nytårsaften (sammen en kollega, der insisterede på at følge mig hjem), hvor mine strømpebukser Ado'ede hele vejen hjem. Det var meget svært at være diskret omkring den situation der :genert:

Fyren lod jeg stå uden for hoveddøren, men det var nu ikke på grund af strømpebuksesituationen :D


Ado ... er nu et verbum. Mageløst! :worship:

:lol:

Hvis Ado nu er et verbum, KAN det så bruges i ikke-strømpebukse-relaterede situationer også? :lol:


Ja da! Vi er lidt ude i det samme som ordet 'smølf', der jo kan anvendes om det meste. (Ingen sammenligning i øvrigt! :D )

Sætningen "og så ado'ede jeg på sofaen", betyder fx nok noget i retningen af: "Så puttede jeg mig godt under plaiden på sofaen med masser af puder og stearinlys tændt i alle verdenshjørner". Jeg er ikke helt sikker på, om det ligger i verbet, at man samtidig ser serier om flykatastrofer.

Hvis man ado'er med vennerne, er det helt sikkert noget med en masse vin og øl og hjemmelavet mad og latter.

Måske ado i virkeligheden er et verbum for ganske særlige slags livsnyderi?

... Og måske I/vi egentlig bare skulle spørge hende selv, næste gang hun dumper forbi. :lol:
Senest rettet af ManicNinja 5. jan 2016, 17:58, rettet i alt 1 gang.
4
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55654
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 5. jan 2016, 17:58

ManicNinja skrev:
Pityt skrev:
ManicNinja skrev:
Ballademager skrev:
Frkvira skrev:
Flora skrev:
Frkvira skrev:At jeg står i Kvickly, og mine strømpebukser har lige lavet en Ado. Og jeg ved ikke hvordan jeg skal komme ud af situationen uden at ligne en der ikke kan holde fingrene for mig selv i det offentlige rum :slem: :D


Hvad er en Ado? :genert:

Når ens strømpebukser langsomt men sikkert glider længere og længere ned :genert:


Åh, vi har allesammen været der! Har en gang haft en MEGET lang gåtur hjem en nytårsaften (sammen en kollega, der insisterede på at følge mig hjem), hvor mine strømpebukser Ado'ede hele vejen hjem. Det var meget svært at være diskret omkring den situation der :genert:

Fyren lod jeg stå uden for hoveddøren, men det var nu ikke på grund af strømpebuksesituationen :D


Ado ... er nu et verbum. Mageløst! :worship:

:lol:

Hvis Ado nu er et verbum, KAN det så bruges i ikke-strømpebukse-relaterede situationer også? :lol:


Ja da! Vi er lidt ude i det samme som ordet 'smølf', der jo kan anvendes om det meste. (Ingen sammenligning i øvrigt! :D )

Sætningen "og så ado'ede jeg på sofaen", betyder fx nok noget i retningen af: Så puttede jeg mig godt under plaiden på sofaen med masser af puder og stearinlys tændt i alle verdenshjørner. Jeg er ikke helt sikker på, om det ligger i verbet, at man samtidig ser serier om flykatastrofer.

Hvis man ado'er med vennerne, er det helt sikkert noget med en masse vin og øl og hjemmelavet mad og latter.

Måske ado i virkeligheden er et verbum for ganske særlige slags livsnyderi?

... Og måske I/vi egentlig bare skulle spørge hende selv, næste gang hun dumper forbi. :lol:




Hold kæft, I er dejlige. :lol2: :love2:

Jeg kan tilføje: At have mel og dej over det hele, når man bager. Specielt på patterne. På arbejdet kaldes jeg dej-pat. På mit gamle arbejde hed det "at lave en Heidi", når man efterlod køkkenet i mel.
6
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2692
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3848

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf HappyQ » 5. jan 2016, 18:01

At naboen tror han kan spille på klarinet :tie:
2
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 5. jan 2016, 18:05

Flora skrev:robinsonlisten

Hvad er det :forvirret: :genert:
0
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Flora » 5. jan 2016, 18:10

dgd2007 skrev:
Flora skrev:robinsonlisten

Hvad er det :forvirret: :genert:


Det er en liste man kan skrive sig på som beskytter mod direkte markedsføring. Står man på den må virksomheder ikke henvende sig hverken telefonisk eller skriftligt for at føre reklame for deres produkter. Man tilmelder sig via borger.dk :)
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 5. jan 2016, 18:16

Ballademager skrev:
ManicNinja skrev:
Ballademager skrev:
Frkvira skrev:
Flora skrev:
Frkvira skrev:At jeg står i Kvickly, og mine strømpebukser har lige lavet en Ado. Og jeg ved ikke hvordan jeg skal komme ud af situationen uden at ligne en der ikke kan holde fingrene for mig selv i det offentlige rum :slem: :D


Hvad er en Ado? :genert:

Når ens strømpebukser langsomt men sikkert glider længere og længere ned :genert:


Åh, vi har allesammen været der! Har en gang haft en MEGET lang gåtur hjem en nytårsaften (sammen en kollega, der insisterede på at følge mig hjem), hvor mine strømpebukser Ado'ede hele vejen hjem. Det var meget svært at være diskret omkring den situation der :genert:

Fyren lod jeg stå uden for hoveddøren, men det var nu ikke på grund af strømpebuksesituationen :D


Ado ... er nu et verbum. Mageløst! :worship:

:lol:


Hvis navn laves til verbum, skal det så skrives med stort? :-D

Rablen off... :stoned:


Overvejede det samme :D Har følgende gode argument for at skrive et verbum med stort, selv om det ikke er grammatisk korrekt: Det ser pænest ud.

Og det tror jeg egentlig er ret Ado(istisk) at sige (bemærk her adjektivformen ...).
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Persnikedy » 5. jan 2016, 18:20

At min røde hårfarve altid "fælder" den første uge. Det er ganske alm swartzkopf (eller hvordan det staves) og uanset hvor mange gange det skylles til vandet er klart så går der en halv dag også er vandet rødt igen
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daphne » 5. jan 2016, 20:42

At jeg er blevet godt og grundigt forkølet med hovedpine og også feber, tror jeg - har dog ikke lige målt efter, men med de gummiben, jeg render rundt med, samt skiftevis fryse og have det varmt, så er det vist ret sikkert. Og så kan jeg ikke rigtigt spise så meget, selvom jeg faktisk er hundesulten :(
0

Tilbage til "Generelt"