Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Aviva
Indlæg: 1772
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aviva » 24. okt 2016, 20:05

At naboen (+ evt gæster) ryger som et skorsten.. det STINKER af røg herinde hos mig..

Overboen har også gjort sit for at chikanere idag.. GLÆDER mig til at komme væk fra dem på søndag
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 25. okt 2016, 08:02

Aviva skrev:At naboen (+ evt gæster) ryger som et skorsten.. det STINKER af røg herinde hos mig..

Overboen har også gjort sit for at chikanere idag.. GLÆDER mig til at komme væk fra dem på søndag

Anser du naboens røg som chikane? :gruble:
0
...
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aspargsen » 25. okt 2016, 11:21

LadyFox skrev:
Aviva skrev:At naboen (+ evt gæster) ryger som et skorsten.. det STINKER af røg herinde hos mig..

Overboen har også gjort sit for at chikanere idag.. GLÆDER mig til at komme væk fra dem på søndag

Anser du naboens røg som chikane? :gruble:


Jeg gør, især her om efter året, der er ikke noget som fugtigt vejr der kan forstærke det : :badr:
og bare fordi det er regnvejr betyder det ikke af man bare lige skal gå ud på køkkentrappen og ryge :cuss: :sur: :boo:
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Aviva
Indlæg: 1772
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aviva » 25. okt 2016, 12:15

LadyFox skrev:
Aviva skrev:At naboen (+ evt gæster) ryger som et skorsten.. det STINKER af røg herinde hos mig..

Overboen har også gjort sit for at chikanere idag.. GLÆDER mig til at komme væk fra dem på søndag

Anser du naboens røg som chikane? :gruble:



Jeg er 100000% sikker på at han gør det for at genere så meget som muligt.. det beviser hans/deres rådne adfærd gennem snart 11 år

Ang chikanen, var det overboen jeg mente, der nu støjchikanerede igen igen.
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 25. okt 2016, 18:38

Aviva skrev:
LadyFox skrev:
Aviva skrev:At naboen (+ evt gæster) ryger som et skorsten.. det STINKER af røg herinde hos mig..

Overboen har også gjort sit for at chikanere idag.. GLÆDER mig til at komme væk fra dem på søndag

Anser du naboens røg som chikane? :gruble:



Jeg er 100000% sikker på at han gør det for at genere så meget som muligt.. det beviser hans/deres rådne adfærd gennem snart 11 år

Ang chikanen, var det overboen jeg mente, der nu støjchikanerede igen igen.

Eller også er han ryger.
3
...
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 25. okt 2016, 18:42

Aspargsen skrev:
LadyFox skrev:
Aviva skrev:At naboen (+ evt gæster) ryger som et skorsten.. det STINKER af røg herinde hos mig..

Overboen har også gjort sit for at chikanere idag.. GLÆDER mig til at komme væk fra dem på søndag

Anser du naboens røg som chikane? :gruble:


Jeg gør, især her om efter året, der er ikke noget som fugtigt vejr der kan forstærke det : :badr:
og bare fordi det er regnvejr betyder det ikke af man bare lige skal gå ud på køkkentrappen og ryge :cuss: :sur: :boo:

Selvfølgelig skal man da ikke stå på køkkentrappen og ryge. Men man burde dakunne ryge inde i sit hjem uden at få skudt i skoen at motivationen for ens rygning er at gøre andre ondt.
3
...
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Badesandalen » 26. okt 2016, 06:48

At min underbevidsthed tydeligvis er en troll. Jeg har haft en sang på hjernen i 2 uger nu og jeg kan hverken komme i tanke om hvem der har lavet den eller hvad den hedder, og i nat drømte jeg at jeg var liiige ved at finde ud af det. :sur:
2
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 438
Likede indlæg: 5664

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf DenBlødeJyde » 26. okt 2016, 06:54

Badesandalen skrev:At min underbevidsthed tydeligvis er en troll. Jeg har haft en sang på hjernen i 2 uger nu og jeg kan hverken komme i tanke om hvem der har lavet den eller hvad den hedder, og i nat drømte jeg at jeg var liiige ved at finde ud af det. :sur:


Kan du ikke prøve om SoundHound kan hjælpe dig? :)
0
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Badesandalen » 26. okt 2016, 06:57

DenBlødeJyde skrev:
Badesandalen skrev:At min underbevidsthed tydeligvis er en troll. Jeg har haft en sang på hjernen i 2 uger nu og jeg kan hverken komme i tanke om hvem der har lavet den eller hvad den hedder, og i nat drømte jeg at jeg var liiige ved at finde ud af det. :sur:


Kan du ikke prøve om SoundHound kan hjælpe dig? :)

Jeg har prøvet, men der sker et eller andet med musikken når den skal fra hjerne til mund, så det ender med at lyde meget forkert. :genert:
0
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ina » 26. okt 2016, 07:28

At jeg ikke kan finde ud af at læse til eksamen.. :cuss:
1
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ina » 26. okt 2016, 08:01

FruDulle skrev:At jeg overspringshandler istedet for at lave aflevringsopgaver


Det gør jeg også helt vildt!

Eller det vil sige, jeg vælger at ligge på sofaen i stedet for lave noget. :genert: :nej:
0
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ina » 26. okt 2016, 08:17

FruDulle skrev:
ina skrev:
FruDulle skrev:At jeg overspringshandler istedet for at lave aflevringsopgaver


Det gør jeg også helt vildt!

Eller det vil sige, jeg vælger at ligge på sofaen i stedet for lave noget. :genert: :nej:


JEg sidder trods alt til undervisning lige nu...men altså...her er jeg så også


Jeg har læseferie. Men argh!
0
Money_man
Indlæg: 289
Tilmeldt: 5. maj 2016, 06:52
Kort karma: 14
Geografisk sted: Spentrup
Likede indlæg: 605

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Money_man » 26. okt 2016, 09:13

Træner med et familiemedlem mandag-onsdag og fredag. Personen skal så ud og rejse i næste uge og har derved ikke mulighed for at træne. Der kører så en konkurence i centeret som går ud på at jo mere du træner jo større er chancen for at vinde et rejsegavekort. Personen har så spurgt om jeg ikke bare kan logge ind for os begge i den periode så chancen er større, da jeg også selv træner alene andre dage. Det har jeg afvist at ville gøre.
Nu har personen så sagt at h*n bare kører op og logger sig ind for så at køre igen alle de andre dage hvor h*n ikke træner. Ved godt jeg kan være ligeglad, og der sikkert er andre som gør det. Det pisser mig bare alligevel af, når nu man prøver at vinde på ærlig vis.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 26. okt 2016, 10:43

LadyFox skrev:
Aspargsen skrev:
LadyFox skrev:
Aviva skrev:At naboen (+ evt gæster) ryger som et skorsten.. det STINKER af røg herinde hos mig..

Overboen har også gjort sit for at chikanere idag.. GLÆDER mig til at komme væk fra dem på søndag

Anser du naboens røg som chikane? :gruble:


Jeg gør, især her om efter året, der er ikke noget som fugtigt vejr der kan forstærke det : :badr:
og bare fordi det er regnvejr betyder det ikke af man bare lige skal gå ud på køkkentrappen og ryge :cuss: :sur: :boo:

Selvfølgelig skal man da ikke stå på køkkentrappen og ryge. Men man burde dakunne ryge inde i sit hjem uden at få skudt i skoen at motivationen for ens rygning er at gøre andre ondt.

Men er det ikke Avivas nabo, der har chikaneret hende med alt muligt forskelligt i mange år?
For så kan jeg godt forstå at hun fortolker det sådan faktisk.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 26. okt 2016, 10:56

kidkomb skrev:
LadyFox skrev:
Aspargsen skrev:
LadyFox skrev:
Aviva skrev:At naboen (+ evt gæster) ryger som et skorsten.. det STINKER af røg herinde hos mig..

Overboen har også gjort sit for at chikanere idag.. GLÆDER mig til at komme væk fra dem på søndag

Anser du naboens røg som chikane? :gruble:


Jeg gør, især her om efter året, der er ikke noget som fugtigt vejr der kan forstærke det : :badr:
og bare fordi det er regnvejr betyder det ikke af man bare lige skal gå ud på køkkentrappen og ryge :cuss: :sur: :boo:

Selvfølgelig skal man da ikke stå på køkkentrappen og ryge. Men man burde dakunne ryge inde i sit hjem uden at få skudt i skoen at motivationen for ens rygning er at gøre andre ondt.

Men er det ikke Avivas nabo, der har chikaneret hende med alt muligt forskelligt i mange år?
For så kan jeg godt forstå at hun fortolker det sådan faktisk.

Overboen ryger, men det er vist naboen der har er problemet - men hun er overbevist om at BEGGE gør tingene for at chikanere, åbenbart.

Men uanset hvad så tvivler jeg på der er nogle deraktivt vælger at være ryger med alt det negative der følger med lige den last blot for at chikanere deres naboer. Man kan jo godt udøve chikane på folk uden selv at skulle risikerer at dø af cancer. Mon naboen stopper med at ryge i sit hjem når Aviva flytter? Jeg tvivler.

Der er jo forskel på at at blive generet af folks handlinger, og på at blive udsat for chikane.
Jeg har det f.eks. stramt med channel no. 5, sådan virkelig - den duft genere mig - men jeg mener da ikke at jeg er udsat for chikane når jeg temmelig ofte færdes blandt folk der med lige den duft - heller ikke af dem der ved jeg ikke bryder mig om duften.
2
...

Tilbage til "Generelt"