Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16987
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41297

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LaMariposa » 3. jan 2018, 20:13

Snot og hoste...
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3070
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8017

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Charly » 4. jan 2018, 08:45

Den måde nogle af vores venner håndterer hendes sygdom ifht deres barn. Vær nu ærlige i børnehøjde over for ham i stedet for alt det her hemmelighedskræmmeri, som bare gør ham snotforvirret.
0
Brugeravatar
MissDitte
Indlæg: 562
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:07
Kort karma: 169
Likede indlæg: 1310

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf MissDitte » 4. jan 2018, 09:32

Jeg skal igennem en større operation efter et kræftforløb. Jeg troede jeg fik min operationsdato d. 6. dec, da jeg var til møde og vi aftalte præcis hvad der skulle laves og hvordan. Jeg fik at vide tiden ville komme relativt hurtigt - den skulle bare bookes. Nu er der gået 4 uger og jeg har stadig intet hørt og jeg vil bare gerne have en dato. Pyt med om det er i april eller juni. Jeg vil bare gerne vide hvornår jeg skal sprættes op :) Det vil give mig ro, at jeg kan få planlagt børn, arbejde, weekender mv idet jeg ved jeg bliver totalt ukampdygtig i flere uger efter.
0
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4382

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf billiebean » 4. jan 2018, 17:19

Overdrevet perfekte mennesker. Når man både er smuk, klog, venlig, har tre nuttede børn, slank krop, en cool mand og et perfekt job så er det mere end jeg kan magte. Plejer ellers ikke at reagere sådan, men nogen menneskers succes er bare for meget, og jeg kommer bare til at føle mig som en taber. Øv. :/
11
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf bluetof1 » 4. jan 2018, 19:32

Jeg har lige sendt en ansøgning. Da jeg har sendt den opdager jeg at modtager er den samme rekrutteringskonsulent som jeg allerede har været til samtale ved en gang ved en tidligere lejlighed hvor jeg IKKE fik jobbet (har jeg ræsonneret mig frem til eftersom jeg aldrig hørte noget fra dem :rulle: ).
Denne gang søger jeg i en helt anden del af samme virksomhed, men hun vil da se min ansøgning, tænke "den ligner noget vi har set før. Kan du nu pludselig det her også?!" og så ryger jeg ud til højre.
Det pisser mig af at jeg ikke vil kunne søge i den virksomhed igen, for de har virkelig mange spændende stillinger og det er en af de største i hele regionen. Men hvis det er den samme konsulent, der modtager min ansøgning hver gang så fremstår jeg jo vildt utroværdig og som om jeg bare sender ansøgninger ud på random jobs.
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Yetie
Indlæg: 1426
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:18
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5018

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Yetie » 4. jan 2018, 20:36

bluetof1 skrev:Jeg har lige sendt en ansøgning. Da jeg har sendt den opdager jeg at modtager er den samme rekrutteringskonsulent som jeg allerede har været til samtale ved en gang ved en tidligere lejlighed hvor jeg IKKE fik jobbet (har jeg ræsonneret mig frem til eftersom jeg aldrig hørte noget fra dem :rulle: ).
Denne gang søger jeg i en helt anden del af samme virksomhed, men hun vil da se min ansøgning, tænke "den ligner noget vi har set før. Kan du nu pludselig det her også?!" og så ryger jeg ud til højre.
Det pisser mig af at jeg ikke vil kunne søge i den virksomhed igen, for de har virkelig mange spændende stillinger og det er en af de største i hele regionen. Men hvis det er den samme konsulent, der modtager min ansøgning hver gang så fremstår jeg jo vildt utroværdig og som om jeg bare sender ansøgninger ud på random jobs.


Min veninde søgte 3 vidt forskellige jobs i samme virksomhed (som jeg også arbejder i), kom til samtale på de to, og endte med at få et helt fjerde job i forbindelse med den anden samtale. Hun var fuldt ud kvalificeret til alle 4 stillinger, og selvom alle ansøgningerne kom gennem samme person til screening blev hun ikke sorteret fra. Så op med humøret. :gogo: Håber du får jobbet.
3
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf bluetof1 » 4. jan 2018, 20:56

Yetie skrev:
bluetof1 skrev:Jeg har lige sendt en ansøgning. Da jeg har sendt den opdager jeg at modtager er den samme rekrutteringskonsulent som jeg allerede har været til samtale ved en gang ved en tidligere lejlighed hvor jeg IKKE fik jobbet (har jeg ræsonneret mig frem til eftersom jeg aldrig hørte noget fra dem :rulle: ).
Denne gang søger jeg i en helt anden del af samme virksomhed, men hun vil da se min ansøgning, tænke "den ligner noget vi har set før. Kan du nu pludselig det her også?!" og så ryger jeg ud til højre.
Det pisser mig af at jeg ikke vil kunne søge i den virksomhed igen, for de har virkelig mange spændende stillinger og det er en af de største i hele regionen. Men hvis det er den samme konsulent, der modtager min ansøgning hver gang så fremstår jeg jo vildt utroværdig og som om jeg bare sender ansøgninger ud på random jobs.


Min veninde søgte 3 vidt forskellige jobs i samme virksomhed (som jeg også arbejder i), kom til samtale på de to, og endte med at få et helt fjerde job i forbindelse med den anden samtale. Hun var fuldt ud kvalificeret til alle 4 stillinger, og selvom alle ansøgningerne kom gennem samme person til screening blev hun ikke sorteret fra. Så op med humøret. :gogo: Håber du får jobbet.


Tak. Jeg tror dog ikke jeg kommer til samtale. Hun var jo med sidst og jeg tror godt hun kan huske mig.
Gad vide om hun så også kan huske at de aldrig vendte tilbage. En anelse uprofessionelt.
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. jan 2018, 00:49

En sælger jeg faldt over inde i det der Marketplace-halløj på facebook.
Hun havde i systemet sat prisen på en dims til 10 kr.
I teksten havde hun skrevet den kostede 20 kr.
På det vedhæftede billede havde hun skrevet PÅ billedet at dimsen kostede 30 kr.
Jamen så beslut dig dog, dame! :stoned:
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Hunkat » 5. jan 2018, 06:09

Dirtylittledevil skrev:En sælger jeg faldt over inde i det der Marketplace-halløj på facebook.
Hun havde i systemet sat prisen på en dims til 10 kr.
I teksten havde hun skrevet den kostede 20 kr.
På det vedhæftede billede havde hun skrevet PÅ billedet at dimsen kostede 30 kr.
Jamen så beslut dig dog, dame! :stoned:


Jeg kiggede lidt eft en dims, havde sat radium til 10 km i København. Der dukkede flere op hvor der så står i teksten "hentes i Horsens" og lignende. Øh, nej.
1
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ficus » 5. jan 2018, 10:30

Vira skrev:Ordene "intra" og "øko"


Og særligt ordet “intra”, brugt som eneste ord når man gerne vil vise interesse for en ting på en salgsside :stoned: Det har min kæreste fået 2 gange her på det sidste.
1
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4884
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7851

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Nicolait » 5. jan 2018, 11:04

Vira skrev:At jeg har købt nye strømpebukser som viser sig ikke at være sorte som jeg troede, men bordeaux :lol: Altså hvem i alverden bruger overhovedet bordeaux strømpebukser?


Kylling fra bamse og kylling? :-D
2
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14703
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 5. jan 2018, 12:41

Vira skrev:At jeg har købt nye strømpebukser som viser sig ikke at være sorte som jeg troede, men bordeaux :lol: Altså hvem i alverden bruger overhovedet bordeaux strømpebukser?


Jeg kunne godt finde på det til jul sammen med en grå kjole. Hvis det altså er sådan nogle tætte nogen. Transparent bordeaux kunne jeg ikke forestille mig at bruge.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 5. jan 2018, 12:56

Vira skrev:At jeg har købt nye strømpebukser som viser sig ikke at være sorte som jeg troede, men bordeaux :lol: Altså hvem i alverden bruger overhovedet bordeaux strømpebukser?

Flashendum est :-D

(Der bør flashes.)
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14703
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 5. jan 2018, 13:07

Jeg har ondt i hovedet og menstruationssmerter. I morges tog jeg Ipren, som hjalp på maven men ikke hovedet. Nu har jeg så taget Kodimagnyl, som har hjulpet på hovedet men ikke maven. FFS! Jeg vi hjem til min varmepude.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf hotlips » 5. jan 2018, 13:09

Min mor er totalt upålidelig, hun har brændt os af utallige gange og normalt laver jeg ikke længere aftaler med hende, men jeg har fødselsdag så nu prøver vi, men jeg har inviteret hende til idag for resten af familien kommer i morgen og jeg vil gerne have mulighed for at lave noget der kan slette det lidt hvis hun ikke kommer og min dreng bliver så skuffet.

Men hvor er det dog en irriterende situation, han glæder sig, men på den ene side synes jeg han skal være forberedt på at hun melder fra i sidste øjeblik på den anden side kan man så overhovedet være forberedt på det når man er 7 år, han bliver jo ked af det uanset hvad og nu har jeg måske bare gjort ham bekymret uden at det hjælper noget alligevel..

Hvor jeg dog hader det. Men hun har faktisk præsteret at blive væk også fra fødselsdag, både med og uden at give lyd og jeg vil heller ikke lade som om at det ikke er noget vi risikerer.
0

Tilbage til "Generelt"