Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 469
Likede indlæg: 8786

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Juki » 23. nov 2017, 13:07

Annione skrev:Ventetonen i telefonen hos min læge : "Der er stadig optaget, vent venligst" hvert 10. sekund. Argh.

Det er så irriterende!! Det kan man jo nok godt regne ud.

Jeg hader også at ringe til Yousee! Først skal man trykke sig igennem jeg ved ikke hvor mange muligheder(hvor der ikke umiddelbart er hjælp til mobilen) Når man så har fået trykket sig igennem skal man vente, i noget der føles som 100 år, til lyden af elevatornusik der indimellem bliver afbrudt af en stemme der fx siger at man kan finde hjælp online(hvis man overhovedet har internet) hvorefter musikken starter forfra..
1
Forarget kan man altid blive
Roses are red
Violets are blue
Garlic bread
Blink 182
Brugeravatar
vulpesVelox
Kort karma: 55
Geografisk sted: intetsteds og allevegne
Likede indlæg: 1176

Indlægaf vulpesVelox » 23. nov 2017, 13:28

Studsgaard skrev:Folk der er så pisse langsomme når de handler/betaler/pakker deres ting.
Specielt når det er ligesom hende jeg kom bagefter idag. Langsom med at få alle varene på båndet, så ekspedienten faktisk stod og ventede på de sidste vare hvergang. Da hun skulle betale skulle alle penge vendes og drejes og nullers med, selvom de bare skal i sådan en maskine der tæller mønterne for hende. Vognen skal selvfølgelig stå bag hende så jeg nærmest ikke kan komme til. Og da det er min tur og mine varer er kørt igennem og jeg skal sådan set til at betale inden hun får fjernet sig fra kassen og skal så først til at pakke sine ting samtidig med jeg skal pakke mine - jeg mangler en smily der banker hovedet hårdt ind i en væg her :nerve:

Gæt selv hvem der kom først ud af butikken.

Den bedste slags, det er dem, der maser, bikser og bakser, huster og pruster sig frem, fordi "de har VIRKELIG travlt, igå'?!", og når de så er blevet betjent, så går tempoet (og temperamentet) fra Gepard til Snegl, for nu har de jo fået deres. Jeg kan SLET ikke...
2
Hvorfor udvider DR ikke programfladen med det helt åbenlyse "Proktologer Uden Grænser"?
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 643
Likede indlæg: 8785

Indlægaf dgd2007 » 23. nov 2017, 14:47

Studsgaard skrev:Folk der er så pisse langsomme når de handler/betaler/pakker deres ting.
Specielt når det er ligesom hende jeg kom bagefter idag. Langsom med at få alle varene på båndet, så ekspedienten faktisk stod og ventede på de sidste vare hvergang. Da hun skulle betale skulle alle penge vendes og drejes og nullers med, selvom de bare skal i sådan en maskine der tæller mønterne for hende. Vognen skal selvfølgelig stå bag hende så jeg nærmest ikke kan komme til. Og da det er min tur og mine varer er kørt igennem og jeg skal sådan set til at betale inden hun får fjernet sig fra kassen og skal så først til at pakke sine ting samtidig med jeg skal pakke mine - jeg mangler en smily der banker hovedet hårdt ind i en væg her :nerve:

Gæt selv hvem der kom først ud af butikken.

Lidt stor måske, men ... :)
Billede
2
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 23. nov 2017, 19:38

I forlængelse af irriterende, langsomme mennesker, i fx supermarkedet, så er jeg simpelthen nødt til at nævne folk der snøvler når de snakker og trækker sætninger i langdrag :cuss:

Jeg ser et program med forskellige typer boliger og renoveringer igennem historien. Det har virkelig potentiale til at være et godt og spændende program, hvis ikke de havde brugt hende de har som vært!

For det første virker hun totalt uimponeret og ligeglad over konceptet, men når hun så speaker i programmet snakker hun sååå langsomt og holder så lidt for lange pauser de mærkeligste steder midt i sætningerne.
0
Roses are red
Violets are blue
Garlic bread
Blink 182
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 23. nov 2017, 19:47

Der er forøvrigt også en vældig klog sociolog med, der siger ting, som man egentlig godt vidste i forvejen eller selv kan regne ud.

Hun snakker på en mærkelig måde, som jeg ikke kan lure hvad årsagen er til(det er måske nok det der irriterer mig mest) Jeg ved ikke om det er pga. tandsætningen i hendes overmund, måske kombineret med et overbid, eller fordi hun læsper med overlæben. Måske er det en blanding er det hele. Uanset hvad lyder det irriterende.
0
Roses are red
Violets are blue
Garlic bread
Blink 182
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 555
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 7559

Indlægaf Delfin » 23. nov 2017, 20:11

Dmitra skrev:Min telefon. Når jeg vil sende en mms er der en masse billeder jeg for længst har slettet, de vises ingen andre steder på telefonen, men de må jo ligge et sted siden de dukker op. Har nok brugt en time nu på at endevende min telefon. På et tidspunkt fandt jeg ud af papirkurven ikke var tømt, det gjorde jeg så men kom lige vidt. Det er jo ikke noget det har nogen betydning men det irriterer mig grænseløst at jeg ikke kan få dem fjernet.

Skyen?

Da jeg fik ny computer gemte den billeder her og der og alle vegne, både lokalt i billedmappen på computeren, i skyen og i et medfølgende program, så der er totalt kaos i dem. Der er også en åndssvag kamerarulle, som det endnu ikke er lykkedes mig at få deaktiveret. Det kan godt være skyen er smart, men jeg vil sgu selv bestemme, hvor tingene skal gemmes :evil: Nå jeg røg ud af en tangent, men forslaget var skyen :lol:
2
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 643
Likede indlæg: 8785

Indlægaf dgd2007 » 23. nov 2017, 20:50

Delfin skrev:Skyen?

Da jeg fik ny computer gemte den billeder her og der og alle vegne, både lokalt i billedmappen på computeren, i skyen og i et medfølgende program, så der er totalt kaos i dem. Der er også en åndssvag kamerarulle, som det endnu ikke er lykkedes mig at få deaktiveret. Det kan godt være skyen er smart, men jeg vil sgu selv bestemme, hvor tingene skal gemmes :evil: Nå jeg røg ud af en tangent, men forslaget var skyen :lol:

Ha-ha. Aldrig har noget, der egentlig slet ikke eksisterer, fået skylden (eller æren) for så meget :lol:
Jeg er heldigvis ikke forbundet til så meget (bortset fra dropbox), så jeg tror ikke, den kan lægge mine ting eksterne steder.
Men jeg følte også mine grænser noget overskredet forleden, da computeren (Windows 10) glædestrålende poppede op med, at: "Se det fine billedarkiv, vi har oprettet til dig!" Jeg tror nok, den skyldige (geskæftige) var Microsoft Photos, som jeg derefter straks (eller rettede med noget besvær) fik slettet.
1
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 555
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 7559

Indlægaf Delfin » 23. nov 2017, 20:56

dgd2007 skrev:
Delfin skrev:Skyen?

Ha-ha. Aldrig har noget, der egentlig slet ikke eksisterer, fået skylden (eller æren) for så meget :lol:
Jeg er heldigvis ikke forbundet til så meget (bortset fra dropbox), så jeg tror ikke, den kan lægge mine ting eksterne steder.
Men jeg følte også mine grænser noget overskredet forleden, da computeren (Windows 10) glædestrålende poppede op med, at: "Se det fine billedarkiv, vi har oprettet til dig!" Jeg tror nok, den skyldige (geskæftige) var Microsoft Photos, som jeg derefter straks (eller rettede med noget besvær) fik slettet.

Vi kan også godt sende skylden til dem, der beslutter at putte alle mulige latterlige ting ind i en pc, og så også lige Microsoft, der ændrer på windowsversioner, som ellers virkede glimrende til mit behov, og erstatter dem med noget app-baseret bras.
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 262
Likede indlæg: 2687

Indlægaf Æble » 24. nov 2017, 07:39

Juki skrev:
Annione skrev:Ventetonen i telefonen hos min læge : "Der er stadig optaget, vent venligst" hvert 10. sekund. Argh.

Jeg hader også at ringe til Yousee! Først skal man trykke sig igennem jeg ved ikke hvor mange muligheder(hvor der ikke umiddelbart er hjælp til mobilen) Når man så har fået trykket sig igennem skal man vente, i noget der føles som 100 år, til lyden af elevatornusik der indimellem bliver afbrudt af en stemme der fx siger at man kan finde hjælp online(hvis man overhovedet har internet) hvorefter musikken starter forfra..

Jeg hvæser altid til den stemme med at man kan få hjælp på deres hjemmeside: HVOR TROR DU JEG HAR FÅET JERES TELEFON NR FRA?!?!
7
No1
Kort karma: 100
Likede indlæg: 1076

Indlægaf No1 » 24. nov 2017, 08:37

Jeg kan ikke huske titlen på en bestemt bog. Det er noget med "XXX er gået hjem for i dag"/"XXX er ikke ved telefonen"/sekretæren er gået hjem. Argh.... en mandlig forfatter. Omhandler noget adfærdsteori? Hjælp. :D
0
Don't get so tolerant that you tolerate intolerance.
Ficus
Kort karma: 142
Likede indlæg: 2055

Indlægaf Ficus » 24. nov 2017, 08:40

No1 skrev:Jeg kan ikke huske titlen på en bestemt bog. Det er noget med "XXX er gået hjem for i dag"/"XXX er ikke ved telefonen"/sekretæren er gået hjem. Argh.... en mandlig forfatter. Omhandler noget adfærdsteori? Hjælp. :D

Kender den ikke, men vil tro det er den her https://www.saxo.com/dk/jytte-fra-marke ... 8702243581
2
No1
Kort karma: 100
Likede indlæg: 1076

Indlægaf No1 » 24. nov 2017, 08:41

Ficus skrev:
No1 skrev:Jeg kan ikke huske titlen på en bestemt bog. Det er noget med "XXX er gået hjem for i dag"/"XXX er ikke ved telefonen"/sekretæren er gået hjem. Argh.... en mandlig forfatter. Omhandler noget adfærdsteori? Hjælp. :D

Kender den ikke, men vil tro det er den her https://www.saxo.com/dk/jytte-fra-marke ... 8702243581

TAK! Præcis den. Var helt blank. :lol:
0
Don't get so tolerant that you tolerate intolerance.
Lykke
Kort karma: 121
Likede indlæg: 2404

Indlægaf Lykke » 24. nov 2017, 08:41

http://www.gyldendalbusiness.dk/product ... 43581.aspx
1
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 24. nov 2017, 18:06

Æble skrev:
Juki skrev:

Jeg hvæser altid til den stemme med at man kan få hjælp på deres hjemmeside: HVOR TROR DU JEG HAR FÅET JERES TELEFON NR FRA?!?!

Jeg tænker nogle gange på om man bliver optaget i sådan nogle uendelige og irriterende telefonkøer, som man kommer til at bande og svovle af :gruble:

Jeg ved ikke helt hvad formålet skulle være. Måske chefer/direktører for forskellige afdelinger og firmaer bruger det som en slags test, til at overgå hinanden i hvem der har de sureste, hidsigste, sjoveste osv. kundereaktioner. Sådan lidt en blanding af banko og en prisoverrækkelse.

I min verden er det sådan noget man laver i en lukket loge :D Det er jo så hemmeligt at ingen kan bevise eller modbevise det..
0
Roses are red
Violets are blue
Garlic bread
Blink 182
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 942
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 14644

Indlægaf LadyFox » 24. nov 2017, 18:39

Juki skrev:
Æble skrev:
Juki skrev:

Jeg tænker nogle gange på om man bliver optaget i sådan nogle uendelige og irriterende telefonkøer, som man kommer til at bande og svovle af :gruble:

Jeg ved ikke helt hvad formålet skulle være. Måske chefer/direktører for forskellige afdelinger og firmaer bruger det som en slags test, til at overgå hinanden i hvem der har de sureste, hidsigste, sjoveste osv. kundereaktioner. Sådan lidt en blanding af banko og en prisoverrækkelse.

I min verden er det sådan noget man laver i en lukket loge :D Det er jo så hemmeligt at ingen kan bevise eller modbevise det..

Det håber jeg ikke, jeg sætter den altid på medhør skruet meget langt ned og så enten sludre jeg hæftigt med enten kæledyr eller hvem jeg nu er sammen med.
Eller før i tiden når jeg ringede til mit telefonselskab skrålede jeg højt med på "Call Me Maybe" - det ville være pinligt.

(Ja, jeg har Call Me :P )
1
You used to call me on my cell phone
Late night when you need my love

Tilbage til "Generelt"