Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 1005
Likede indlæg: 17393

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf DetSorteCirkus » 16. nov 2017, 17:54

Borgmester Hans Toft.
Magter næsten ikke at se et interview med den mand til ende.
0
"For det første er jeg ikke dyretæmmer, og for det andet står jeg MIDT i en opvask!!!"
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 369
Likede indlæg: 10755

Indlægaf Fyrst Eberhard » 16. nov 2017, 20:48

KinderBueno skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Folk, der ringer op lige efter man har sendt dem en SMS.

"Jeg tænkte, det var hurtigere at rin..."

Neejj, det er aldrig hurtigere! Når man sender en SMS, er det jo fordi man ikke orker at snakke!

Det er også dem, der ALTID lige lægger en besked på svareren. Jeg kan sgu da se, at du har ringet!

Min mormor lægger ALTID telefonsvarebeskeder. "Hej XXX det er Mormor. Jeg prøver igen senere." Så. Unødvendigt!!!!

Min mor og jeg har en telepatisk forbindelse, der gør, at hun som regel ringer lige i det øjeblik jeg åbner munden for at tage den første bid af min aftensmad.
6
Peace!
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1277
Likede indlæg: 19859

Indlægaf Dirtylittledevil » 17. nov 2017, 01:56

Jeg havde engang en kæreste, der havde en lignende telepatisk connection, bare med sin søster.
Hver gang der var en vigtig fodboldkamp og han satte sig for at se den i TV, så ringede telefonen. Og det var hende. Det slog aldrig fejl. Og hun havde altid et eller andet rimeligt stort emne på hjertet, så som Nu hvor farmor ligger for døden burde vi samle hele familien og gøre et eller andet godt for hende, hvad kunne det være? Eller Jeg har længe følt mig udenfor på min arbejdsplads, det er som om de hvisker om mig, og nu går der rygter om at jeg slår mine børn, hvad skal jeg gøre?
Sådan noget hvor det virker vildt ufølsomt at cutte hende af med "Jeg ser lige fodbold" :-D
4
I'm a social vegan. I avoid meet.
LaMariposa
Kort karma: 80
Likede indlæg: 1455

Indlægaf LaMariposa » 17. nov 2017, 06:00

Uheld og endeløs kø på "min" motorvejsstrækning for anden gang på en uge. For helvede altså... I mit næste liv skal jeg have det arrangeret sådan, at jeg aldrig skal transporteres i og omkring Kbh :rulle:

Og ja, jeg ved godt, at uheld er alvorlige, og at det er langt værre for dem, der kommer til skade.
0
Forstadskedelig :love:

I won't let it die
I can feel you when you're not around
When the night gets cold
We won't be alone
Brugeravatar
PaleSeptember
Kort karma: 74
Likede indlæg: 1074

Indlægaf PaleSeptember » 17. nov 2017, 14:54

Ghattner skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Folk, der ringer op lige efter man har sendt dem en SMS.

"Jeg tænkte, det var hurtigere at rin..."

Neejj, det er aldrig hurtigere! Når man sender en SMS, er det jo fordi man ikke orker at snakke!

Det er også dem, der ALTID lige lægger en besked på svareren. Jeg kan sgu da se, at du har ringet!

Yes!

Eller dem, primært kolleger, der ringer og siger: "Jeg har lige sendt dig en mail". Jo tak, den har jeg allerede set.

Det svarer lidt til dem på debatten (eller facebook), der skriver i en tråd "Jeg har sendt dig en PB" - tak fordi du informerede alle os andre om det også :gogo: :rulle:
3
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 619
Likede indlæg: 8061

Indlægaf dgd2007 » 17. nov 2017, 15:31

@Morgen-tiv-værter: Hold nu op med at lade som om I sidder og fortæller hinanden nyhederne!
Hvad regner I os for!!?? :gisp:
2
Aviva
Kort karma: 17
Likede indlæg: 190

Indlægaf Aviva » 17. nov 2017, 15:52

At vaskemaskinen driller og åbenbart ikke havde centrifugeret tøjet inden den var færdig.

- havde ellers lige tænkt det var rart at den ikke havde drillet et stykke tid.
Havde lidt problemer med at kunne trykke på knappen og få den til at reagere.
0
Palestine never existed!

Gud velsigne ISRAEL
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 258
Likede indlæg: 5281

Indlægaf sigge » 17. nov 2017, 18:22

At min frisør altid er forsinket. Det er selvfølgelig en risiko, når jeg altid har tider sidst på eftermiddagen, men så må de altså lægge lidt margin ind. I dag var hun ikke engang i gang med en anden kunde, da jeg ankom, alligevel skulle jeg vente 5 min.
0
Christmas isn't a date, it's a state of mind.
Brugeravatar
PaleSeptember
Kort karma: 74
Likede indlæg: 1074

Indlægaf PaleSeptember » 17. nov 2017, 19:39

sigge skrev:At min frisør altid er forsinket. Det er selvfølgelig en risiko, når jeg altid har tider sidst på eftermiddagen, men så må de altså lægge lidt margin ind. I dag var hun ikke engang i gang med en anden kunde, da jeg ankom, alligevel skulle jeg vente 5 min.

5 min? :nerve: :nerve: :nerve:
1
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 258
Likede indlæg: 5281

Indlægaf sigge » 17. nov 2017, 20:02

PaleSeptember skrev:
sigge skrev:At min frisør altid er forsinket. Det er selvfølgelig en risiko, når jeg altid har tider sidst på eftermiddagen, men så må de altså lægge lidt margin ind. I dag var hun ikke engang i gang med en anden kunde, da jeg ankom, alligevel skulle jeg vente 5 min.

5 min? :nerve: :nerve: :nerve:

Ja ja, men det er princippet i det. :D

Sidste gang gjorde jeg mig stor umage for at komme lidt for sent, men måtte alligevel vente et kvarter.

Det ville være rart, hvis hun bare en gang imellem var klar til tiden. Særligt når jeg ofte er nødt til at afspadsere lidt fra arbejde for at være der til tiden.
0
Christmas isn't a date, it's a state of mind.
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 364
Likede indlæg: 6312

Indlægaf Juki » 18. nov 2017, 20:00

En eller anden reklame med en ung mand der siger han har "skåret juletræet", når han tydeligvis har fældet det!! :cuss:
0
Forarget kan man altid blive

I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 161
Likede indlæg: 2540

Indlægaf hotlips » 18. nov 2017, 20:05

Arrgh jeg har en gruppe, en helt uformel opslagstavle for boligforeningen, der er ikke andre regler end at man skal have tilknytning til området og man skal blande sig uden om hvad andre lægger op.

Det er tilsyneladende meget meget svært at blande sig udenom og jeg er ved at blive vanvittig. Så lægger de oplæg om hvad der ikke må være der, så er det om hvor længe, selvom jeg har skrevet at det må dem de brokker over gerne så bliver de ved, de går ind i trådene og skriver at de skal slettes.

Det er fucking voksne og halvgamle mennesker der er tale om!

Så kommer de med at så vil de bare melde sig ud, selvfølgelig uden at gøre det og så bliver de sure når jeg skriver at det er måske også det bedste.

Jeg har fået nok, hvis ikke de der siger de vil melde sig ud har gjort det inden i morgen så får de sq pedalen. Man skulle tro jeg var blevet pædagog for en flok adfærdsvanskelige teenagere.
3
Brugeravatar
Tricolette
Kort karma: 171
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 1867

Indlægaf Tricolette » 19. nov 2017, 08:04

Det er helt fint, at min veninde tilsyneladende skal igang med et byggeprojekt vedrørende en lejlighed hun har.

Men, at hun har tænkt sig, at bruge min fucking eksmand til det meste, pisser mig mildest talt af i en grad, som selv jeg overraskes over.

Han skal bare helt væk fra mit liv og min omgangskreds!!!
Senest rettet af Tricolette 19. nov 2017, 10:03, rettet i alt 1 gang.
3
Lisma
Kort karma: 170
Likede indlæg: 2106

Indlægaf Lisma » 19. nov 2017, 09:46

At der er blevet rodet i vores storskrald. Det irriterer mig, fordi jeg i går smed tre stopfyldte klare sække ud med tøj i. De er de eneste der er taget. Og det er jo fint nok at tøjet kan blive genbrugt, det er alt sammen nyt eller forholdsvis nyt tøj som jeg bare ikke selv kunne bære ned til en container. Men nu kan jeg ikke lade være med at tænke over om jeg mon også havde smidt gamle trusser osv. deri og måske noget afslørende med mit navn på, samtidig. Det gik lidt hurtigt med at få smidt ned i sække og hvem der end har taget det må bo lige her omkring. :blush:
0
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 364
Likede indlæg: 6312

Indlægaf Juki » 19. nov 2017, 09:58

Lisma skrev:At der er blevet rodet i vores storskrald. Det irriterer mig, fordi jeg i går smed tre stopfyldte klare sække ud med tøj i. De er de eneste der er taget. Og det er jo fint nok at tøjet kan blive genbrugt, det er alt sammen nyt eller forholdsvis nyt tøj som jeg bare ikke selv kunne bære ned til en container. Men nu kan jeg ikke lade være med at tænke over om jeg mon også havde smidt gamle trusser osv. deri og måske noget afslørende med mit navn på, samtidig. Det gik lidt hurtigt med at få smidt ned i sække og hvem der end har taget det må bo lige her omkring. :blush:

Bare et tip, hvis du ikke ved det. Der er mange genbrugssteder der afhenter store mængder tøj osv., hvis man ikke har mulighed for at aflevere selv.

Det ændrer dog ikke på det med de gamle, brugte trusser :-D Men hvis man er en der roder i skrald er det vel ikke det værste man kan støde på :wacko:
2
Forarget kan man altid blive

I like big beards and I cannot lie
Billede

Tilbage til "Generelt"