Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 24. jan 2016, 22:02

Dime skrev:Min overbo der tydeligvis ser håndbold...
Han råber og skriger af det stakkels fjernsyn, som må have et nærmest ikke-eksisterende selvværd efterhånden...
Her er vanvittigt lydt, og man kan høre helt normalt snak deroppefra... og når han brøler så højt som jeg forestiller mig Joachim B. ville gøre hvis han blev sluppet løs i en jungle, så afføder det altså ticks i min knytnæve... for satan, hvor er han irriterende!


Når nu der er så lydt, er det vel bare at glæde sig over, at du ikke engang behøver gå op til ham for at bede ham holde kæft, men kan råbe det direkte op igennem loftet. Fikst!
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 24. jan 2016, 22:19

Mænd der pr refleks kommer med højlydte "udbrud" så snart de ser et nøgent dameben på TV. Uhmm, Nøjj, Woow, Namsenamse, og den slags. Hvad sker der lige for det? Voksne mænd, og også selvom de ikke sidder i en "drengerøvsflok" men fx lige imens man sidder og drikker kaffe og snakker om huslån.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daphne » 24. jan 2016, 23:27

At jeg her en måned efter jul stadig er sur og skuffet over forløbet af juledagene. Min psykisk syge storebror fik stort set ødelagt alt der hed hygge i de dage pga. han var stoppet med sin medicin lige tilpas mange dage før jul til at en indlæggelse var uundgåelig i netop de dage. Og min mor ville tjekke op på ham dagligt, og tit på de værste tidspunkter (eksempelvis lige før julemiddagen d. 24.) og var ved at køre sig selv i gulvet = at jeg igen igen måtte tage helt over mht. madlavning både juleaften, 2. juledag og delvist 3. juledag. Jeg har ikke noget imod at hjælpe til - det gør jeg altid. Men det der med at stå med ALT selv, bortset fra at bestemme retterne selv, baaaah..... Og så lagt oveni med den stressede stemning over min storebror, der hærgede hele familien og som endda prøvede at trænge sig på i hyggen hos min svigerfamilie også (der satte jeg dog foden ned).
Ovenpå en stresssende aflevering af bachelor-projekt. Et system, der ikke hjælper familie og psykisk syge, når der mest brug for det.
Jeg ved godt, at han langt det meste af vejen ikke kan gøre for det (min syge storebror)...og min mor for den sags skyld, men.....
ARGH!..... :cuss:

(burde næsten være i Det må man ikke sige-tråden....)
0
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Thestral » 25. jan 2016, 07:07

Daphne skrev:At jeg her en måned efter jul stadig er sur og skuffet over forløbet af juledagene. Min psykisk syge storebror fik stort set ødelagt alt der hed hygge i de dage pga. han var stoppet med sin medicin lige tilpas mange dage før jul til at en indlæggelse var uundgåelig i netop de dage. Og min mor ville tjekke op på ham dagligt, og tit på de værste tidspunkter (eksempelvis lige før julemiddagen d. 24.) og var ved at køre sig selv i gulvet = at jeg igen igen måtte tage helt over mht. madlavning både juleaften, 2. juledag og delvist 3. juledag. Jeg har ikke noget imod at hjælpe til - det gør jeg altid. Men det der med at stå med ALT selv, bortset fra at bestemme retterne selv, baaaah..... Og så lagt oveni med den stressede stemning over min storebror, der hærgede hele familien og som endda prøvede at trænge sig på i hyggen hos min svigerfamilie også (der satte jeg dog foden ned).
Ovenpå en stresssende aflevering af bachelor-projekt. Et system, der ikke hjælper familie og psykisk syge, når der mest brug for det.
Jeg ved godt, at han langt det meste af vejen ikke kan gøre for det (min syge storebror)...og min mor for den sags skyld, men.....
ARGH!..... :cuss:

(burde næsten være i Det må man ikke sige-tråden....)
:ae: :ae: :ae: :kram:

Jeg ville satme også være skuffet. Det kan ikke have været sjovt at stå med/i :kram:
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 25. jan 2016, 08:03

At alle er billeder jeg går og tager fylder for meget til debatten.
2
...
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 25. jan 2016, 08:04

LadyFox skrev:At alle er billeder jeg går og tager fylder for meget til debatten.

Det gør de også hos mig så de skal altid gøres mindre før jeg kan poste dem
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 25. jan 2016, 08:07

2SHY skrev:
LadyFox skrev:At alle er billeder jeg går og tager fylder for meget til debatten.

Det gør de også hos mig så de skal altid gøres mindre før jeg kan poste dem


Ja. Når jeg er hjemme gør jeg dem også bare mindre. Men jeg er på ferie og har kun min telefon at gøre godt med - og så synes jeg det virker uoverskueligt at formindske på telefonen :P Det et lidt et luksus problem.
0
...
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 25. jan 2016, 08:12

LadyFox skrev:
2SHY skrev:
LadyFox skrev:At alle er billeder jeg går og tager fylder for meget til debatten.

Det gør de også hos mig så de skal altid gøres mindre før jeg kan poste dem


Ja. Når jeg er hjemme gør jeg dem også bare mindre. Men jeg er på ferie og har kun min telefon at gøre godt med - og så synes jeg det virker uoverskueligt at formindske på telefonen :P Det et lidt et luksus problem.

Jeg er næsten udelukkende på via mobilen, så det er lettere for mig at gøre det der. Skal det være via bærbar skal jeg først overføre billederne og så formindske (jeg tror ikke engang jeg har et program at gøre det i) før jeg kan poste det

Men det var da lettere hvis man bare kunne smide dem direkte ind
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 25. jan 2016, 08:14

2SHY skrev:
LadyFox skrev:
2SHY skrev:
LadyFox skrev:At alle er billeder jeg går og tager fylder for meget til debatten.

Det gør de også hos mig så de skal altid gøres mindre før jeg kan poste dem


Ja. Når jeg er hjemme gør jeg dem også bare mindre. Men jeg er på ferie og har kun min telefon at gøre godt med - og så synes jeg det virker uoverskueligt at formindske på telefonen :P Det et lidt et luksus problem.

Jeg er næsten udelukkende på via mobilen, så det er lettere for mig at gøre det der. Skal det være via bærbar skal jeg først overføre billederne og så formindske (jeg tror ikke engang jeg har et program at gøre det i) før jeg kan poste det

Men det var da lettere hvis man bare kunne smide dem direkte ind

Hvad bruger du til at formindske på mobilen? :)
0
...
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 25. jan 2016, 08:20

LadyFox skrev:Hvad bruger du til at formindske på mobilen? :)

Jeg tager først det billede jeg vil tage f.eks. på den vandrette led. Så vender jeg mobilen på den anden led, tager et billede af billedet og går ind under "rediger" og så kan man justere så man får klippet alt det unødvendige væk

Man skal lige vænne sig til det men det fungerer fint i praksis. Egentlig er det en skam at jeg ikke vidste man kunne det tidligere for jeg har en masse billeder af f.eks malebogsbilleder hvor jeg gerne ville have skåret baggrunden væk
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8207

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Anilara » 25. jan 2016, 08:22

LadyFox skrev:Hvad bruger du til at formindske på mobilen? :)

Jeg bruger en app, som hedder ReducePhotoSize. Det er ret træls altid at skulle redigere alle billeder.
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 25. jan 2016, 08:27

2SHY skrev:
LadyFox skrev:Hvad bruger du til at formindske på mobilen? :)

Jeg tager først det billede jeg vil tage f.eks. på den vandrette led. Så vender jeg mobilen på den anden led, tager et billede af billedet og går ind under "rediger" og så kan man justere så man får klippet alt det unødvendige væk

Man skal lige vænne sig til det men det fungerer fint i praksis. Egentlig er det en skam at jeg ikke vidste man kunne det tidligere for jeg har en masse billeder af f.eks malebogsbilleder hvor jeg gerne ville have skåret baggrunden væk

Det må jeg prøve :)
Screenshot_2016-01-25-09-23-44-1.png


Det virker sørme :D Tak.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
...
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 25. jan 2016, 08:40

LadyFox skrev:
2SHY skrev:
LadyFox skrev:Hvad bruger du til at formindske på mobilen? :)

Jeg tager først det billede jeg vil tage f.eks. på den vandrette led. Så vender jeg mobilen på den anden led, tager et billede af billedet og går ind under "rediger" og så kan man justere så man får klippet alt det unødvendige væk

Man skal lige vænne sig til det men det fungerer fint i praksis. Egentlig er det en skam at jeg ikke vidste man kunne det tidligere for jeg har en masse billeder af f.eks malebogsbilleder hvor jeg gerne ville have skåret baggrunden væk

Det må jeg prøve :)
Screenshot_2016-01-25-09-23-44-1.png


Det virker sørme :D Tak.

Velbekomme :) Det er i hvert fald hurtigere og lettere end alt det der med at starte bærbar op, overføre billeder osv
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12726
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 916
Likede indlæg: 12458

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guilded_Lily » 25. jan 2016, 11:48

At jeg er så skidetræt!
0
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Persnikedy » 25. jan 2016, 14:34

En på FB som bliver ved med at poste racistiske ting (desværre nær familie så h*n kan ikke blokeres uden at skabe en del ravage)
En h*n kender smider fx noget op med "ihh, en dejlig tur i skoven med ungerne", så kommer reaktionen hurtigt "der er sgu bare så mange muslimer derude at det ikke er til at være".
Jeg får spat og en uendelig lyst til spøger om det egernet h*n har forvekslet muslimerne med?
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.

Tilbage til "Generelt"