Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 24. aug 2017, 00:40

En miniserie fra Hjerteforeningen som ustandseligt dukker op i mit facebookfeed. Budskabet er der ikke noget galt med. Men jeg gider simpelthen ikke seriens præmis om at vi skal følge nogle venindepar som skal være "adskilt" i 30 dage og så skal vi se hvor frygteligt og forfærdeligt det er for dem. Altså hvad er det for noget? Findes der virkelig voksne mennesker som ligger på den måde i deres seng og pylrer over at de ikke kan se deres veninde i 30 dage? :stoned:

ynk.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
17
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Aviva
Indlæg: 1772
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aviva » 24. aug 2017, 03:39

At mine briller gemmer sig..

-kan da heldigvis godt se med et par af mine gamle briller
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4148
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7798

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Filipai » 24. aug 2017, 05:34

At de lige ude foran både mit soveværelses vindue i den ene side af lejligheden, og foran mit stuevindue på den anden, henholdvis skærer i asfalt og graver i hård jord. Eller det er sådan set okay, men at starte klokken 7 er jeg voldsomt træt af!.
Synes det er irriterende at boligforeningen først adviserer om det 2 dage før de går igang :(
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32471

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf icelady » 24. aug 2017, 06:28

Kære støtter ;) Kære va :) Kære medlemmer:)
Så er status her en uge fra den næste 1. næsten
Vi har i måneden rundet en hel del dyrlægeregninger og budgettet
Målet manko om man vil er pt 88000 kr, det er steget lidt men Wupti der kom lige en lille mis forståelse. :)
Vi nærmer os afslutningen på måneden og det er glædeligt at vi er så langt nede
Der er gået mange killinger ud i permanent pleje og store misser i nye hjem
Det er nogle ret spændende datoer som ruller ind.
Den første er vores nye hjemmesiden den får release den 1 september
( der er en del arbejde endnu' men glæd jer, har smugkigget - den bliver kanon.
Så har vi klappekattekagedagen, vi mangler en plakat men det fordi programmet udvikler sig hele tiden,men der er lås på den 2 september så kommer den ud, men reserver dagen den 16 september, lidt løfteslør kan jeg gøre 31 forskellige kager siger Mariann smovs 3D kort og julenisser, rundvisning, lille loppemarked og lige et par herligheder til.
Og NYT NYT der kommer en helt speciel aktion et megaflot maleri som alle kan byde på bydrunden starter ved 1200 kr og løber helt frem til klappekage dag, vi opdatere dagen bud ( højeste) hver aften lige indtil den 13 ( ohh skrækdato) hvor sidste højeste bud offentliggøres og herefter vil der være hemmelige bud som afsløres den 16 så der går lidt konkurrence i det. Mariann vil slå et stort slag for dette smukke billede malet og doneret af kunstner June Kronval :)
Der er sagt farvel til Niels på gården, Niels skal ud at køre bus vi siger mange tak for indsatsen. :)
Jeg har en kæmpe bøn, del ikke vores opslag i egne grupper, men del grupperne istedet.
Og husk va fjernadoption er vores va gruppe, Lisbeth og Laila gør et mega arbejde, men de har brug for ro for at det kører optimalt, der er så megen ros til dem :)
Katte fra tøstrup, er kun til misser fra Tøstrup.
Katte til formidling er katte der er klar til nye familier.
Har i opslag som i rigtig gerne vil dele søde historie, efterlysninger, spændende artikler så del dem, på tøstrups egen side.
Vi har en opgave i at dette lykkedes da det har og får betydning for vores nye hjemmeside, rent teknisk så vil disse 3 sider blive "indlejret" i side. Som levende,
Men lige et opraab til jer alle. Der er stadig behov for aktivitet og for jeres hjælp til at nå over tærsklen så støt gerne, husk at va afregningerne gerne må komme ind, Lisbeth og laila står klar med endnu flere, der kommer stadig nye medlemmer ind men der kan altid bruges mere. Og og har i et lille bidrag liggende i skuffen, så ved jeg hvor det kam bruges.
Lige en opsummering 88.000 kr en halvt budget ) selv om der lige mangle et par knaster så er det utroligt flot at bidragene er fortsat og og
Vi har i næste måned gen og nytegning af bokse.
Så vil du sponsor en boks så send endelig besked til Mariann som glad vil fortælle om hvor få der er tilbage, altsåer sikre dig bokse nu eller er jeg sikker på den del snart er udsolgt, herligt
Støtte sendes til mobilpay 22730941 eller konto 7300 1132098
En dejlig dag til jer alle :)



Opdateringer som denne; En del stavefej, træls tegnsætning og kludrede sætninger. Havde det været en privatpersons opdatering, så fint nok. Men man må formode at flere lige læser det, før det postes. når det kommer fra et sted med mange støtter og dermed en del læsere.
6
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14808
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24920

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 24. aug 2017, 07:37

icelady skrev:
Kære støtter ;) Kære va :) Kære medlemmer:)
Så er status her en uge fra den næste 1. næsten
Vi har i måneden rundet en hel del dyrlægeregninger og budgettet
Målet manko om man vil er pt 88000 kr, det er steget lidt men Wupti der kom lige en lille mis forståelse. :)
Vi nærmer os afslutningen på måneden og det er glædeligt at vi er så langt nede
Der er gået mange killinger ud i permanent pleje og store misser i nye hjem
Det er nogle ret spændende datoer som ruller ind.
Den første er vores nye hjemmesiden den får release den 1 september
( der er en del arbejde endnu' men glæd jer, har smugkigget - den bliver kanon.
Så har vi klappekattekagedagen, vi mangler en plakat men det fordi programmet udvikler sig hele tiden,men der er lås på den 2 september så kommer den ud, men reserver dagen den 16 september, lidt løfteslør kan jeg gøre 31 forskellige kager siger Mariann smovs 3D kort og julenisser, rundvisning, lille loppemarked og lige et par herligheder til.
Og NYT NYT der kommer en helt speciel aktion et megaflot maleri som alle kan byde på bydrunden starter ved 1200 kr og løber helt frem til klappekage dag, vi opdatere dagen bud ( højeste) hver aften lige indtil den 13 ( ohh skrækdato) hvor sidste højeste bud offentliggøres og herefter vil der være hemmelige bud som afsløres den 16 så der går lidt konkurrence i det. Mariann vil slå et stort slag for dette smukke billede malet og doneret af kunstner June Kronval :)
Der er sagt farvel til Niels på gården, Niels skal ud at køre bus vi siger mange tak for indsatsen. :)
Jeg har en kæmpe bøn, del ikke vores opslag i egne grupper, men del grupperne istedet.
Og husk va fjernadoption er vores va gruppe, Lisbeth og Laila gør et mega arbejde, men de har brug for ro for at det kører optimalt, der er så megen ros til dem :)
Katte fra tøstrup, er kun til misser fra Tøstrup.
Katte til formidling er katte der er klar til nye familier.
Har i opslag som i rigtig gerne vil dele søde historie, efterlysninger, spændende artikler så del dem, på tøstrups egen side.
Vi har en opgave i at dette lykkedes da det har og får betydning for vores nye hjemmeside, rent teknisk så vil disse 3 sider blive "indlejret" i side. Som levende,
Men lige et opraab til jer alle. Der er stadig behov for aktivitet og for jeres hjælp til at nå over tærsklen så støt gerne, husk at va afregningerne gerne må komme ind, Lisbeth og laila står klar med endnu flere, der kommer stadig nye medlemmer ind men der kan altid bruges mere. Og og har i et lille bidrag liggende i skuffen, så ved jeg hvor det kam bruges.
Lige en opsummering 88.000 kr en halvt budget ) selv om der lige mangle et par knaster så er det utroligt flot at bidragene er fortsat og og
Vi har i næste måned gen og nytegning af bokse.
Så vil du sponsor en boks så send endelig besked til Mariann som glad vil fortælle om hvor få der er tilbage, altsåer sikre dig bokse nu eller er jeg sikker på den del snart er udsolgt, herligt
Støtte sendes til mobilpay 22730941 eller konto 7300 1132098
En dejlig dag til jer alle :)



Opdateringer som denne; En del stavefej, træls tegnsætning og kludrede sætninger. Havde det været en privatpersons opdatering, så fint nok. Men man må formode at flere lige læser det, før det postes. når det kommer fra et sted med mange støtter og dermed en del læsere.


Der er godt nok også meget information om alt muligt hulter til bulter. Man kunne måske med fordel opdatere lidt oftere, og så dele det ud på flere indlæg, så det ikke drukner. Og ja, måske lige arbejde lidt med grammatik i det hele taget. :D
3
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 24. aug 2017, 09:41

^
Det må man ikke sige på min arbejdsplads.
For der skal jo være plads til ordblinde osv.
Men så lad da være at give den opgave til en ordblind?
Helt ærligt.
6
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23793
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 24. aug 2017, 10:17

kidkomb skrev:^
Det må man ikke sige på min arbejdsplads.
For der skal jo være plads til ordblinde osv.
Men så lad da være at give den opgave til en ordblind?
Helt ærligt.

Common sense is uncommon, som skrevet står :)
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 24. aug 2017, 10:49

Specialhovedpuder som enten er længere eller smallere end de gængse, eller C-formet, så man ikke rigtigt kan bruge de pudebetræk man allerede har, uden det ser sjusket ud.
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Aviva
Indlæg: 1772
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aviva » 24. aug 2017, 11:07

At jeg skal hente en pakke i den modsatte ende af byen.. :sur:

-hvorfor kører de den ikke til en der er tættere på min adresse/ kører den hjem til en istedet
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Juki » 24. aug 2017, 14:06

Dirtylittledevil skrev:En miniserie fra Hjerteforeningen som ustandseligt dukker op i mit facebookfeed. Budskabet er der ikke noget galt med. Men jeg gider simpelthen ikke seriens præmis om at vi skal følge nogle venindepar som skal være "adskilt" i 30 dage og så skal vi se hvor frygteligt og forfærdeligt det er for dem. Altså hvad er det for noget? Findes der virkelig voksne mennesker som ligger på den måde i deres seng og pylrer over at de ikke kan se deres veninde i 30 dage? :stoned:

ynk.jpg

Hold kæft det er åndssvagt! :stoned:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Studsgaard » 24. aug 2017, 14:10

kidkomb skrev:^
Det må man ikke sige på min arbejdsplads.
For der skal jo være plads til ordblinde osv.
Men så lad da være at give den opgave til en ordblind?
Helt ærligt.

Med de elektroniske hjælpemidler der er i dag, vil jeg påstå at en velformuleret ordblind kan skrive det der langt bedre.
Man kan diktere og få programmet til at skrive, så lytte det oplæst for at se om det var rigtigt, (da dikterings kan være mere eller mindre god alt efter hvilket program de har) og så ændre det der skal ændres.
1
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ghattner » 24. aug 2017, 18:56

At min søster konsekvent omtaler iPads og tablets computere. Stakkels mine nevøer der skal vokse op med sådan en uvidenhed
1
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf hotlips » 24. aug 2017, 20:59

Vi er 4 kommuner der har hvert et stykke af vestvolden med tilhørende pligt til at pleje og vedligeholde anlægget og til at sørge for at de mange sjældne og fredede arter der bor der har bedst mulige forhold.

København er, selvfølgelig, klart den dårligste og udover de af mystiske årsager har bestemmelsesret over hele fiskeriet så er de åbenbart også de eneste der ikke har fattet at det er et sted man skal passe på.

Jeg synes det er fint folk bruger den og at de ting der er for meget af som fks brombær gerne må plukkes men hvor de tre andre kommuner har udgivet pjecer og skilter med at man må plukke blomster og bær i små mængder og kun hvis man gør det under hensyn til området, så kan man åbenbart læse i København at man bare kan tage ud og plukke løs til juledekorationer, og det er åbenbart noget de jævnligt udgiver.

Men der er fredningsbestemmelser og det er forbudt at fjerne frø, mos, kogler og alt det der ikke er bær og blomster i begrænset mængde.

Det kan de selvfølgelig være ligeglade med, deres del er så dårligt holdt at der er ufremkommeligt på dele af selve volden og det ikke har været muligt at tælle arter alle steder som de øvrige kommuner har gjort for at få et overblik over hvad der var det bedste de kunne gøre for livet dernede.
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23793
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 24. aug 2017, 21:00

Ghattner skrev:At min søster konsekvent omtaler iPads og tablets computere. Stakkels mine nevøer der skal vokse op med sådan en uvidenhed

Er de da ikke det? :gruble:
0
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aspargsen » 25. aug 2017, 08:37

Ghattner skrev:At min søster konsekvent omtaler iPads og tablets computere. Stakkels mine nevøer der skal vokse op med sådan en uvidenhed

Det er da meget normalt at U-tekniske voksne omtaler hele computeren / kabinetter som harddisken :wacko:
1
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:

Tilbage til "Generelt"