Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
lulu-p
Indlæg: 1781
Tilmeldt: 20. aug 2015, 08:05
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2242

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf lulu-p » 14. nov 2017, 19:24

lillebjoern skrev:Retssystemet og politiet. :cuss:

Min bror, som arbejder enormt hårdt og som må vende hver en øre, har lige fået en bøde på 700,- for at køre uden lys på cykel på Nørrebrogade. Han havde været herhjemme og hjælpe mig med min eksamensopgave direkte efter arbejde, og så hiver de ham lige ind ved den gule mur kl. 16.30. Jeg er med på at det er ulovligt at køre uden lys og det er dumt at han ikke bare gør det, så bøden er jo retmæssig, men det gør mig bare enormt vred at de går og skyder hinanden herude, folk gemmer flere milliarder i skattely og vores politiker er så korrupte. Og så står de 3-4 politimænd og hiver den helt almene arbejder ind fra cykelstien, som måske nok cykler, fordi økonomien ikke er prangende i forvejen... Han fortalte også om en mor med et barn på børnesædet bag på, som blev hevet ind og jeg bliver bare så harm, når jeg tænker på, hvad der ellers foregår i Danmark. Så brug dog de ressourcer et andet sted end at stop cyklister uden lys kl. 16.30 på en velbelyst stor vej! :sur:

(Jaja, det er ulovligt...)


Jeg er ikke nødvendigvis uenig med dig i prioriteringerne.

Men som bilist...så er cykler uden lys virkelig VIRKELIG svære at se. Også på godt oplyste gader. Jeg tænker egentlig det er for cyklisternes egen skyld.

I en bil er de bare mørke skygger som suser forbi. Det er rigtig ubehageligt.
20
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24634
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36802

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 14. nov 2017, 19:36

Min chef, der bare ikke KAN finde ud af det med arbejdsplan :smiley-der-dunker-hovedet-ned-i-bordet:
Jeg har SÅ mange gange sagt til ham, at han skal lave to grundplaner (en til lige og en til ulige uger), sørge for de passer timemæssigt, pausemæssigt mv. og så rulle dem ud i systemet. Det er NEMT, jeg har gjort det i mange år.
Men nu har han lige lavet til de første 4 måneder efter jul og der er kun enkelte uger, hvor de aftaler vi har ikke er fucket op. Timerne stemmer, men jeg betaler for pauser jeg ikke kommer til at have og møder senere eller tidligere end aftalt uden nogen egentlig tanke bag. FFS!
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10421

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf lillebjoern » 14. nov 2017, 19:48

lulu-p skrev:
lillebjoern skrev:Retssystemet og politiet. :cuss:

Min bror, som arbejder enormt hårdt og som må vende hver en øre, har lige fået en bøde på 700,- for at køre uden lys på cykel på Nørrebrogade. Han havde været herhjemme og hjælpe mig med min eksamensopgave direkte efter arbejde, og så hiver de ham lige ind ved den gule mur kl. 16.30. Jeg er med på at det er ulovligt at køre uden lys og det er dumt at han ikke bare gør det, så bøden er jo retmæssig, men det gør mig bare enormt vred at de går og skyder hinanden herude, folk gemmer flere milliarder i skattely og vores politiker er så korrupte. Og så står de 3-4 politimænd og hiver den helt almene arbejder ind fra cykelstien, som måske nok cykler, fordi økonomien ikke er prangende i forvejen... Han fortalte også om en mor med et barn på børnesædet bag på, som blev hevet ind og jeg bliver bare så harm, når jeg tænker på, hvad der ellers foregår i Danmark. Så brug dog de ressourcer et andet sted end at stop cyklister uden lys kl. 16.30 på en velbelyst stor vej! :sur:

(Jaja, det er ulovligt...)


Jeg er ikke nødvendigvis uenig med dig i prioriteringerne.

Men som bilist...så er cykler uden lys virkelig VIRKELIG svære at se. Også på godt oplyste gader. Jeg tænker egentlig det er for cyklisternes egen skyld.

I en bil er de bare mørke skygger som suser forbi. Det er rigtig ubehageligt.


Det ved jeg godt, og det er virkelig farligt. Jeg synes bare det er voldsomt at sætte 3-4 politimænd til at gøre det, når jeg samtidig kan høre bandehelikopteren på nu 2. time. Love skal naturligvis håndhæves, jeg synes bare deres prioriteringer er lidt langt ude pt.
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 14. nov 2017, 20:46

Daine skrev:[...] :smiley-der-dunker-hovedet-ned-i-bordet:
[...]
Billede
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Juki » 14. nov 2017, 20:55

Mit søvnbehov der i perioder fucker min døgnrytme op!

Jeg havde ellers lige vendt min døgnrytme tilbage til noget normalt, hvor jeg stod op om morgenen/formiddagen, men fandeme om jeg så ikke har sovet 15-16 timer det sidste døgn og derved først er stået op til aften :cuss:

Det er især irriterende fordi jeg i morgen formiddag skal til et vigtigt møde jeg skal være frisk til, men at der nu er ret små chancer for at jeg får sovet i nat :cuss:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 15. nov 2017, 01:09

Juki skrev:Mit søvnbehov der i perioder fucker min døgnrytme op!

Jeg havde ellers lige vendt min døgnrytme tilbage til noget normalt, hvor jeg stod op om morgenen/formiddagen, men fandeme om jeg så ikke har sovet 15-16 timer det sidste døgn og derved først er stået op til aften :cuss:

Det er især irriterende fordi jeg i morgen formiddag skal til et vigtigt møde jeg skal være frisk til, men at der nu er ret små chancer for at jeg får sovet i nat :cuss:


:kram:

godnatjuki.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Juki » 15. nov 2017, 02:35

Dirtylittledevil skrev:
Juki skrev:Mit søvnbehov der i perioder fucker min døgnrytme op!

Jeg havde ellers lige vendt min døgnrytme tilbage til noget normalt, hvor jeg stod op om morgenen/formiddagen, men fandeme om jeg så ikke har sovet 15-16 timer det sidste døgn og derved først er stået op til aften :cuss:

Det er især irriterende fordi jeg i morgen formiddag skal til et vigtigt møde jeg skal være frisk til, men at der nu er ret små chancer for at jeg får sovet i nat :cuss:


:kram:

godnatjuki.jpg

Den første og sidste ser noget udspekulerede ud.. :genert:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6506
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14439

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Mangoness » 15. nov 2017, 09:08

Juki skrev:
Dirtylittledevil skrev:
Juki skrev:Mit søvnbehov der i perioder fucker min døgnrytme op!

Jeg havde ellers lige vendt min døgnrytme tilbage til noget normalt, hvor jeg stod op om morgenen/formiddagen, men fandeme om jeg så ikke har sovet 15-16 timer det sidste døgn og derved først er stået op til aften :cuss:

Det er især irriterende fordi jeg i morgen formiddag skal til et vigtigt møde jeg skal være frisk til, men at der nu er ret små chancer for at jeg får sovet i nat :cuss:


:kram:

godnatjuki.jpg

Den første og sidste ser noget udspekulerede ud.. :genert:


Det er et mareridt. Den midterste har jo åbenbart fået bidt bagbenene af :panik:
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6506
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14439

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Mangoness » 15. nov 2017, 09:11

Mangoness skrev:
Juki skrev:Den første og sidste ser noget udspekulerede ud.. :genert:


Det er et mareridt. Den midterste har jo åbenbart fået bidt bagbenene af :panik:


My bad - jeg troede, at det var følehorn :lol:

følehorn.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 15. nov 2017, 09:15

At jeg skal til MUS i dag.
Det er virkelig ufedt når man ikke kan sammen med sin leder længere og egentlig bare er på jagt efter et nyt job.
Jeg bliver jo nødt til at sidde i 2 timer og fake at jeg interesserer mig for min fremtid på arbejdspladsen.
1
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13011
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pandesteg » 15. nov 2017, 09:18

Ticketmaster. Kan bare død og pine IKKE få lov at oprette en profil, selvom alle felter er udfyldt korrekt. Og deres hjælpechat er totalt ubrugelig.
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 15. nov 2017, 09:58

Mangoness skrev:My bad - jeg troede, at det var følehorn :lol:

følehorn.png

Ja, den er meget bad!
Alle ved da, at får ikke har følehorn. :naughty:

:lol:
1
Aviva
Indlæg: 1772
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aviva » 15. nov 2017, 10:05

Naboen, der igen igen fylder skraldespanden op med en masse lort der ikke skal deri.. :cuss:
der er længe til tirsdag, hvor den blir tømt.

Er ved at være tæt af, at skrive til kontoret, og bede om en ny skraldespand... vil helst ikke deles om en større, for så fylder han vel også bare den op, det gider jeg ikke betale for!
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Muddi
Indlæg: 3438
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2513

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Muddi » 15. nov 2017, 10:30

Min mor, hun er simpelthen for meget!

Jeg har fået et skab på mit arbejde. Det skulle væk, og jeg vandt det ved lodtrækning. Det er sådan et skab med sprosser og glas i, og oprindeligt var det træfarvet. Jeg besluttede at male det hvidt. Det var så en stor fejl at fortælle min mor det, for hver gang jeg har snakket med hende siden, har hun ævlet løs om, hvor synd det var at male det skab - i en meget belærende tone, som nok var tænkt som at prøve at få mig til at droppe den tanke.

Nå. For at få plads til skabet, skal jeg have rykket mit spisebord, lampe, billeder og gultæppe lidt. Nu har min mor gudhjælpemig så lige ringet og øffet op om, at gulvtæppet da skal ligge, så spisebordet står lige på det. Og “du og X (min kæreste), har før lavet noget i din stue, der så virkelig kikset ud”, sagt med et hånligt grin.

Fuck nu af altså. Det er MIT hjem, som jeg vel forhelvede må indrette som jeg vil! :cuss:
3
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 15. nov 2017, 11:56

At min kollega har ondt i halsen og er snottet. Jeg skal IKKE blive syg inden Thailand på lørdag :cuss:
0

Tilbage til "Generelt"