Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25739

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 14. feb 2016, 03:30

At jeg har knækket en tand og ikke nok med det. Den skærer mig i tungen. Lortetand :(
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12999
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55897
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 14. feb 2016, 11:14

Folk på Facebook i dag. Der er åbenbart ingen grænser for, hvor sølle de vil udstille sig selv.

Om Anette Heicks frisure: "Hun ligner en billig luder".

Om det britiske indie-band der er omkommet i en trafikulykke: "Så er der da fem mindre".


Det er voksne mennesker, for helvede. Gud, hvor er det sølle. :badr:
4
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 14. feb 2016, 14:08

Karkluden skrev:
2SHY skrev:I stillezonerne i regionaltogene må man heller ikke have dyr med ved jeg :) Jeg kom til at sidde over for en engang jeg skulle have Sebastian med som flippede skråt og klagede til ham der tjekkede billetter. Han sagde at stillepladserne var dyrefrie

Jeg sidder ret ofte i stillezone, og der er det aldrig blevet håndhævet.. Måske skulle jeg sige til det til en kontrollør næste gang, der er et generende dyr. Hvis dyret er stille og bare møffer lidt rundt, er jeg ligeglad.


Fra DSB's hjemmeside:

"Dyrefrit område
Af hensyn til allergikere er visse områder dyrefri. I fjern- og regionaltogene gælder det de afdelinger, der er markeret med ’dyrefri’ og i DSB 1' (undtaget er dog førerhunde og små dyr i tasker/bure), Stillezone, Familiezone og Børneguidepladser. I S-toget må du ikke medbringe dyr i vognene i togets ender. I de korte S-tog gælder det dog kun i den ene ende af toget."
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1681
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3453

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf malou_43 » 14. feb 2016, 15:31

Jeg er pissesur over min træthed! Det irriterer mig grænseløst, hvilket jeg bare bliver endnu mere træt af. Argh!
0
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Novella » 14. feb 2016, 19:33

At jeg nu for helvede ikke kan sove, når jeg er så træt at jeg ved at krepere. Jeg har ikke sovet i fjorten dage - ikke en sammenhængende nat i hvert fald - og nu er det hele overstået og jeg kan bare lægge mig til at sove. Jeg falder bare ikke i søvn. Grrr.
0
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1695
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3243

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf klumphen » 14. feb 2016, 19:43

At jeg partout skulle læse deklarationen på de der flødeboller.
0
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pityt » 14. feb 2016, 20:01

At det åbenbart er blevet comme il faut for net-aviser at have klamme billeder af bumser, bylder, hudorme eller vorter der bliver fjernet, på forsiden :puke:
Jeg ved godt, at der er en del herinde der synes det er fedt at kigge på den slags, men den gruppe hører jeg absolut ikke til :shock:
Herinde lader jeg (selvfølgelig) bare være med at trykke på linket...på net-aviserne får man det durk i fjæset :nej:
3
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf hotlips » 14. feb 2016, 20:07

6 sting i munden med infektion i,shit jeg har det skidt.
0
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 255
Likede indlæg: 5868

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Velvet-Goldmine » 14. feb 2016, 20:53

Hvorfor 9 ud af 10 læbepomader absolut skal indeholde eucalyptus, og så uden at det er indikeret med kæmpe fed advarselstrekant.
Jeg ved at de grønne skal jeg gå udenom, men en tilforladelig gul ting med bivoks der hænger der og ser blid og neutral ud, hørmer og smager ved gud også af stadset :sur:

Hvad er der egentlig med det eucalyptus??? Enhver pensionist med respekt for sig selv har også et kilo af de små grønne bolcher som de venligt tilbyder som en lille 'godte' ... de burde klassificeres som medicin og kun udskrives til alvorlige halsbetændelsestilfælde og i helt begrænsede mængder.

Ok,jeg er virkelig ikke begejstret for eucalyptus. Det ville være ironi i verdensklasse hvis jeg nogensinde blev reinkarneret som koala.... :rulle:
7
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf StripesAddict » 15. feb 2016, 09:49

Mig selv. Jeg har en fantastisk evne til at udskyde ting. F.eks. sprang den ene pære på badeværelset for et halvt eller måske endda et helt år siden, og min kæreste og jeg har siden da snakket om at vi burde skifte den, inden den anden også springer og der bliver bælgmørkt. Gæt hvad der sprang da jeg var i bad i morges? Vi har Københaner bad uden vindue, og det der med at bade i mørke er altså en lidet fornøjelse.
0
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pussikat82 » 15. feb 2016, 13:59

At det nærmest altid er umuligt at komme på nordeas hjemmeside fra min computer :sur: Kæresten kan oftest heller ikke fra tlf eller tablet. Men hans stationære kan man næsten altid komme på fra :forvirret: Er virkelig træt af at skulle have gang i det store skrummel for at komme på netbank :sur:
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Brugeravatar
Chatsy
Indlæg: 1000
Tilmeldt: 1. nov 2015, 09:30
Kort karma: 212
Likede indlæg: 4669

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Chatsy » 15. feb 2016, 20:29

En lille fortsættelse af mit ordvandfald af en kollega:

Jeg har haft det lidt nederen på det seneste, så jeg har lukket mere af. Derved har jeg haft færre skrupler med bare at ignorere min kollega eller simpelthen ikke svare hende, foruden det absolut nødvendigste fx ved fagligt relevant snak. Hun indleder stadig til snak tit og ofte, men hun er ligesom blevet bedre til ikke altid at snakke til mig, bare fordi jeg tilfældigvis skal gå forbi, hvor hun lige er. Når jeg engang kommer lidt ovenpå igen, regner jeg med at gøre det lidt mere klart for hende.

Men nu er det ikke lige så meget for at give en update om det, som det er om at fortælle om en hændelse med hende i dag. Det var lidt skørt - vi var mødt tidligt i dag, som vi altid gør om mandagen pga. morgenmøde, hvad vi dog ikke har i denne ferieuge, men så var der tid til at sætte varer på plads og finde frem til skylderrecepter. Jeg var alene ude i butikken for at fatte ind, da chefen kom ud for at spørge til, hvordan trafikken var her til morgen, da han var lidt nysgerrig over, om det havde nogen betydning, at der var vinterferie - jeg plejer nemlig at skulle holde i kø om mandagen.

Jeg nåede dårligt nok at sige, at trafikken var dejlig nem her til morgen, før snakkestøvlen af en kollega for ud fra omme bagved for at svare på spørgsmålet, som havde den været rettet mod hende (gode ører, hun må have, alligevel!). Så snakkede hun ellers løs om, hvordan gåturen til stationen havde været, hvordan der ikke var så mange pendlere i toget, men dog stadig mange mennesker!, og så skulle vi da også lige høre om gåturen fra stationen og til arbejdet, jamen det var næsten ikke til at få pulsen ned over, hvilken ophidsende, men alligevel anderledes morgen, hun havde haft!

Jeg listede bare lige så stille væk og fortsatte med at fatte ind.
0
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daphne » 15. feb 2016, 22:44

Nyhedsmedier - hvis der ikke er noget at bekymre sig om, så skal de sgu nok finde på et eller andet, der kan skræmme os. Jeg ser konsekvent ikke nyhederne i tv, men jeg føler, at jeg er nødt til at følge lidt med, så smutter lige forbi dr.dk eller tv2.dk for at få hovedoverskrifter og evt. læse noget, som jeg tror kan være vigtigt/nødvendigt at vide.
Jeg havde i en periode på 1,5 måned, hvor jeg stressede en del, droppet det næsten helt, da jeg bekymrede mig for meget om diverse ting. Overvejer at droppe nyhederne helt igen, for jeg er træt af det! Jeg har ikke brug for at blive bombarderet med alle mulige scenarier for, hvordan jorden går under, at der udbryder krig osv. Jeg føler lidt, at jeg har en pligt som borger i verden til bare at følge overordnet med, men selv det, synes jeg, er ved at være trættende, fordi medierne altid kan finde noget at køre op! :badr:
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. feb 2016, 00:07

Når nogen kommer med en eller anden meget voldsom mening om et eller andet, og derefter siger "Men lad nu det ligge".
Så ligger det lidt mellem linjerne at man er emsig eller konfliktsøgende, hvis man begynder at modsige den udmelding han/hun kom med.
5
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pussikat82 » 16. feb 2016, 14:28

Den her dag. Har sovet for lidt og alt for dårligt i nat. Dagen starter med, at den ene kat IGEN kaster en ordentlig portion vådkost op i min ene sko (det gjorde hun også sidst, og der er ellers rigeligt med muligheder for at brække sig andre steder i gangen, hvor hun spiser). Da jeg havde fået tørret det op og vasket min sko af :badr: , skulle jeg hente de kasser ind, vi har modtaget fra zooplus med kattemad og lidt andre ting. Hører straks, at den ene kasse rasler, da jeg løfter den ind, og da jeg åbner den, bliver min mistanke bekræftet: det fuglefoder, vi har købt til fuglene udenfor, er spredt ud over hele kassen! Begge poser fuglefrø er gået i stykker, og eftersom kasserne med vådkost også har fået et tryk og er åbne pga. det, er de nu også fyldt med fuglefrø! :angry: Jeg prøver at tømme nogle af kasserne, men giver til sidst op, eftersom vi har fået 16 kasser vådkost hjem. Beder bare til, at de frømøl, vi er plaget af, ikke finder frem til kasserne med vådkost og frø på værelset, hvor det opbevares.

Vi har også bestilt lidt legetøj, der kom i samme kasse, slet ikke pakket ind. Så det har ligget og været smurt ind i nødder, hvilket er giftigt for katte :( så det er jo bare fantastisk :sur: Måtte smide virkelig mange frø ud (til fuglene - men det var jo ikke meningen. De skulle have det lidt ad gangen over de næste måneder, ikke på én gang!) og støvsuge en masse for at få alle de frø op, som var faldet ud af kassen.

Har fået skrevet til zooplus og tror, at jeg eksploderer, hvis de ikke vil erstatte alt det her, som er ødelagt. Sædvanligvis giver de kun et afslag, men det er simpelthen ikke godt nok, når så meget er ødelagt. I sidste ordre fik vi ødelagt en stor pose kattemad, som skulle have holdt længe som slik til Ozzy, og den erstattede de ikke, gav kun afslag. Vi har gennem tiden fået ødelagt virkelig mange ting, fordi de pakker dem med hovedet under armen. Denne gang var der ikke engang luftpuder omkring varerne. :rulle: Sådan her så det ud, det jeg modtog i dag:

IMG_6014-1.JPG


IMG_6017-1.JPG
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.

Tilbage til "Generelt"