Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6682
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34728

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 22. okt 2016, 08:52

Persnikedy skrev:
Minder mig lige om noget der irritere mig. Når overskrifter indeholder "DU GÆTTER ALDRIG HVAD DER SÅ SKETE" som fx

Hun kogte et æg i vand - DU GÆTTER ALDRIG HVAD DER SÅ SKETE
Eller
Han klædte sig ud som julemanden til jul - DU GÆTTER ALDRIG HVAD DER SÅ SKETE

De overskrifter er så pisse irriterende


Ja dem hader jeg virkelig også! Eller når de endda påstår at "Det der så skete vil få dig til at græde" Argh! Stop så de latterlige overskrifter. :naughty:
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7461
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19499

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Animi » 22. okt 2016, 09:19

Jeg hader også overskrifter som denne her:
http://www.bt.dk/udland/supermarked-eva ... ebnet-mand

De kunne godt liiiige skrive land/by på i overskriften, for selvom det er forfærdeligt, ville jeg synes det var mere forfærdeligt hvis det var i Aarhus eller København. Men det er vel også en form for click bait.
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf HappyPaww » 22. okt 2016, 10:51

Haha ligesom at BT har store Breaking News overskrifter om en kæmpe ulykke der har kostet 53 mennesker livet - der er endda link til "ved du noget". Og så er det så noget der er sket i Cameroun :lol: :stoned:
3
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 22. okt 2016, 11:23

Filipai skrev:Jeg hader virkeligt også "Hallo" når jeg er på job. Eller folk der knipser efter mig. Jeg gad virkeligt godt at folk bare gik hen til mig. Butikken jeg står i er 15 skridt lang.

Nu hjælper det heller ikke at jeg ikke kan se folks ansigtudtryk på afstand, så det er lidt svært ved at lure om de ser søgende ud :genert:

Havde en kunde den anden dag, der gik hen, afbrød mig midt i en samtale med en anden kunde, og da jeg høfligt sagde at jeg eller en kollega nok skulle være der så snart vi var ledige, blev hun skide sur og sukkede og skabte sig mens hun gik ud af butikken.


Knipser!?! (Og ja, her er den tegnsætning på sin plads!) Ajmen ... Er folk da blevet fuldstændigt skingrende vanvittige? Var muligvis kommet til at pande vedkommende én ... Eller kommentere om hans hund mon var blevet væk inde i butikken, og at han skulle huske, at dyr ikke måtte medbringes derinde ...

Derudover er jeg helt på linje med Stegen her: Hallo er fuldstændigt utilstedeligt alle andre steder end i en telefon med dårlig forbindelse.
Det koster ikke noget at være høflig. Og den høflige måde at påkalde sig opmærksomhed og være bare en anelse ydmyg er da "undskyld mig". Og nej, det hverken kan eller skal råbes over "større afstande". Fuldstændigt rigtigt. Men dét er vel også blot almindelig høflighed, situationsfornemmelse og conduite, sku' jeg mene - at man går hen til den, man ønsker at tale med.

Er man i en situation, hvor vedkommende står i fx et baglokale eller lignende, kan man sikkert finde ud af at sige det højere, men stadig uden at råbe.
4
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19589
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2437
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46021

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 22. okt 2016, 11:26

Er "hello" og "halløj" også uhøflige?
0
...
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7461
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19499

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Animi » 23. okt 2016, 16:26

ManicNinja skrev:
Knipser!?! (Og ja, her er den tegnsætning på sin plads!) Ajmen ... Er folk da blevet fuldstændigt skingrende vanvittige? Var muligvis kommet til at pande vedkommende én ... Eller kommentere om hans hund mon var blevet væk inde i butikken, og at han skulle huske, at dyr ikke måtte medbringes derinde ...

Derudover er jeg helt på linje med Stegen her: Hallo er fuldstændigt utilstedeligt alle andre steder end i en telefon med dårlig forbindelse.
Det koster ikke noget at være høflig. Og den høflige måde at påkalde sig opmærksomhed og være bare en anelse ydmyg er da "undskyld mig". Og nej, det hverken kan eller skal råbes over "større afstande". Fuldstændigt rigtigt. Men dét er vel også blot almindelig høflighed, situationsfornemmelse og conduite, sku' jeg mene - at man går hen til den, man ønsker at tale med.

Er man i en situation, hvor vedkommende står i fx et baglokale eller lignende, kan man sikkert finde ud af at sige det højere, men stadig uden at råbe.


Så altså, du synes det er uhøfligt at jeg fx altid svarer telefonen med et "Ja, hallo?" :D Det kan jeg så virkelig ikke forstå, må jeg indrømme.
Jeg er enig i at "hallo" i nogen tilfælde kan være uhøfligt, men jeg lægger nok ikke det uhøflige i selve ordet, men mere situationen og den måde det bliver sagt på. Fx. kan selv det normale høflige "undskyld mig" blive uhøfligt og flabet, i visse situationer.
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7461
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19499

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Animi » 23. okt 2016, 16:29

Folk der bryder loven ved at hænge andre ud med billeder og/eller video, og bagefter brokker sig over at de skal betale en bøde for det.
Det er fair nok at man har en mening om selve loven, og synes det er uretfærdigt, for dårligt osv. Men når man nu ved at det er ulovligt og alligevel vælger at bryde loven, så må man sgu også være mand nok og tage ansvar og tage sin straf uden at klynke bagefter. Vi kan ikke bare begynde at bryde loven, fordi det ikke lige passer os, og så blive sure når det bliver opdaget.
9
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1726
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dime » 23. okt 2016, 19:32

At jeg slet ikke har økonomi til at gå i dybden med min nyligt opdagede hovedtelefon-fetisch
0
Pityt
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5053

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pityt » 24. okt 2016, 08:08

Busser! :rulle:
Nærmere bestemt linie 350S, som fandenfuckme altid er forsinket! :cuss:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 24. okt 2016, 12:09

Den der Delbart-ugle.
Den skal skride!
Sammen med alt sit delbare pis.
6
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aspargsen » 24. okt 2016, 12:51

Pityt skrev:Busser! :rulle:
Nærmere bestemt linie 350S, som fandenfuckme altid er forsinket! :cuss:


De burde gøre ligesom ved af A-busserne og bare skrive af den kommer engang imellem, så har man ikke lovet for meget
3
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Juki » 24. okt 2016, 17:20

Den der Knæk Cancer uge/måned er da lige til at blive deprimeret af.
6
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Pityt
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5053

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pityt » 24. okt 2016, 17:25

Aspargsen skrev:
Pityt skrev:Busser! :rulle:
Nærmere bestemt linie 350S, som fandenfuckme altid er forsinket! :cuss:


De burde gøre ligesom ved af A-busserne og bare skrive af den kommer engang imellem, så har man ikke lovet for meget

Sandt nok :D Men åh, det er frustrerende når man står og venter i 100 år og har noget man skal nå :cuss:
(Disclaimer: Jeg var i god tid og havde prøvet at udøve rettidig omhu ved at planlægge ud fra deres gennemsnitlige forsinkelse :-D )
1
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4873
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 287
Likede indlæg: 7832

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Nicolait » 24. okt 2016, 19:36

Aspargsen skrev:
Pityt skrev:Busser! :rulle:
Nærmere bestemt linie 350S, som fandenfuckme altid er forsinket! :cuss:


De burde gøre ligesom ved af A-busserne og bare skrive af den kommer engang imellem, så har man ikke lovet for meget


Det er nu engang temmelig frustrerende at se displayet på busstanderen tælle ned til 0, hvor der så ikke kommer en bus, men hvor tælleren bare starter forfra. :lol2:
Kigger på dig 8a. :lol2:
4
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4873
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 287
Likede indlæg: 7832

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Nicolait » 24. okt 2016, 19:37

Aspargsen skrev:
Pityt skrev:Busser! :rulle:
Nærmere bestemt linie 350S, som fandenfuckme altid er forsinket! :cuss:


De burde gøre ligesom ved af A-busserne og bare skrive af den kommer engang imellem, så har man ikke lovet for meget


Det er nu engang temmelig frustrerende at se displayet på busstanderen tælle ned til 0, hvor der så ikke kommer en bus, men hvor tælleren bare starter forfra. :lol2:
Kigger på dig 8a. :lol2:
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"

Tilbage til "Generelt"