Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Pawnee_Waffle
Indlæg: 158
Tilmeldt: 26. mar 2018, 22:03
Kort karma: 56
Likede indlæg: 546

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pawnee_Waffle » 15. aug 2018, 12:53

Lulu skrev:
Pawnee_Waffle skrev:Når kollegaer spiser under et Skype-møde :sur: :tie:

Lyden af smask, bestik der skærer tallerkenen og gulmen er simpelthen så irriterende at høre på, når det blæser ud i hørebøfferne.
Og så er der dem hvor man kan høre at de går rundt i lokalet imens de snakker. Døre bliver åbnet, stole bliver skubbet, service flyttes... Jamen for filan, så sid dog STILLE og SNAK i de 20 minutter mødet varer :sur:


Min chef gnasker gulerødder :slem:
Også med eksterne samarbejdspartnere.

:nerve: :whine:
2
One person's annoying is another's inspiring and heroic.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 15. aug 2018, 21:56

Folk der sidder og skvadrer løs med to andre i store dele af første time (to en halv times kor) for derefter at bruge resten af tiden på at tysse aggressivt af andre der formaster sig til at sige noget :tie:
4
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19041

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Flora » 16. aug 2018, 06:38

DAO påstår, at de har leveret en pakke til mig i nat. Det har de så ikke, så nu kan jeg bruge morgenen på at sidde i kø i telefonen :træt:
1
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Planten » 16. aug 2018, 08:20

kidkomb skrev:Folk der sidder og skvadrer løs med to andre i store dele af første time (to en halv times kor) for derefter at bruge resten af tiden på at tysse aggressivt af andre der formaster sig til at sige noget :tie:

I mit (pensionist)kor snakker de rigtig meget. Så meget at korlederen har måtte komme med en opsang. Det har hjulpet.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 16. aug 2018, 08:22

Planten skrev:
kidkomb skrev:Folk der sidder og skvadrer løs med to andre i store dele af første time (to en halv times kor) for derefter at bruge resten af tiden på at tysse aggressivt af andre der formaster sig til at sige noget :tie:

I mit (pensionist)kor snakker de rigtig meget. Så meget at korlederen har måtte komme med en opsang. Det har hjulpet.

Jamen det kan jeg godt forstå.
Men det er fandme op ad bakke at sidde og høre på deres irriterende sladren i en time og derefter skulle høre på selvsamme madamme tysse surt hele tiden.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Planten » 16. aug 2018, 08:26

kidkomb skrev:
Planten skrev:
kidkomb skrev:Folk der sidder og skvadrer løs med to andre i store dele af første time (to en halv times kor) for derefter at bruge resten af tiden på at tysse aggressivt af andre der formaster sig til at sige noget :tie:

I mit (pensionist)kor snakker de rigtig meget. Så meget at korlederen har måtte komme med en opsang. Det har hjulpet.

Jamen det kan jeg godt forstå.
Men det er fandme op ad bakke at sidde og høre på deres irriterende sladren i en time og derefter skulle høre på selvsamme madamme tysse surt hele tiden.

Men så kan hun jo pludselig ikke høre! Nu må du lige.. :D
2
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 16. aug 2018, 08:29

Planten skrev:
kidkomb skrev:
Planten skrev:
kidkomb skrev:Folk der sidder og skvadrer løs med to andre i store dele af første time (to en halv times kor) for derefter at bruge resten af tiden på at tysse aggressivt af andre der formaster sig til at sige noget :tie:

I mit (pensionist)kor snakker de rigtig meget. Så meget at korlederen har måtte komme med en opsang. Det har hjulpet.

Jamen det kan jeg godt forstå.
Men det er fandme op ad bakke at sidde og høre på deres irriterende sladren i en time og derefter skulle høre på selvsamme madamme tysse surt hele tiden.

Men så kan hun jo pludselig ikke høre! Nu må du lige.. :D

Det jeg godt se. Min fejl! :lol:
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36729

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 16. aug 2018, 09:33

Planten skrev:
kidkomb skrev:Folk der sidder og skvadrer løs med to andre i store dele af første time (to en halv times kor) for derefter at bruge resten af tiden på at tysse aggressivt af andre der formaster sig til at sige noget :tie:

I mit (pensionist)kor snakker de rigtig meget. Så meget at korlederen har måtte komme med en opsang. Det har hjulpet.

Ja, hvad skulle en korleder ellers komme med :lol: :lol:
7
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Planten » 16. aug 2018, 09:36

Daine skrev:
Planten skrev:
kidkomb skrev:Folk der sidder og skvadrer løs med to andre i store dele af første time (to en halv times kor) for derefter at bruge resten af tiden på at tysse aggressivt af andre der formaster sig til at sige noget :tie:

I mit (pensionist)kor snakker de rigtig meget. Så meget at korlederen har måtte komme med en opsang. Det har hjulpet.

Ja, hvad skulle en korleder ellers komme med :lol: :lol:

Thøhø - har fået grønt med ca. samme ordlyd :D Thøhø lyd :lol: shit I er sjove herinde :D
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36729

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 16. aug 2018, 09:43

Planten skrev:
Daine skrev:
Planten skrev:
kidkomb skrev:Folk der sidder og skvadrer løs med to andre i store dele af første time (to en halv times kor) for derefter at bruge resten af tiden på at tysse aggressivt af andre der formaster sig til at sige noget :tie:

I mit (pensionist)kor snakker de rigtig meget. Så meget at korlederen har måtte komme med en opsang. Det har hjulpet.

Ja, hvad skulle en korleder ellers komme med :lol: :lol:

Thøhø - har fået grønt med ca. samme ordlyd :D Thøhø lyd :lol: shit I er sjove herinde :D

:D :kys:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 16. aug 2018, 11:10

FormerlyKnownAs skrev:Altså det er da dejligt at have maid igen. Hun gør jo rent, ordner det ene og andet så man selv er fri for det. Men altså, hun har været ansat fuldtid siden mandag sidste uge og hun var syg fredag og nu igen i dag. Inden da kom hun i halvanden måned 3 gange om ugen i nogle timer og ordnede min mands lejlighed. Han var væk i 4 ud af de 6 uger. Der var hun også syg 2-3 gange. Jeg forudser at det ikke bliver verdens længste ansættelsesforhold det her. Hun er ellers sød, rar og god og har abejdet for skandinaviske familier de sidste 8 år.


6 sygedage på 13 dage. Spurgte hende i dag om det var normalt. Havde lige tjekket med den familie hun var ved før os og de sagde at hun også havde en del sygedage hos dem, men de tog en snak med hende og det eliminerede de fleste da hendes job jo var i fare.

Nå, men hun svarede vagt og da jeg så sagde at jeg havde fået at vide at hun også var det før...yes, actually I am pregnant...6 months. Flot. Det HAR min mand faktisk spurgt om fordi hun så ret oppustet ud, men er samtidig kvabset tyk, så det var lidt 50/50. Samtidig er hun uden kæreste/mand og det er ikke normalt at være gravid og alene. Hun svarede nej dengang. Belastende.
1
Chichu
Indlæg: 339
Tilmeldt: 12. sep 2015, 20:24
Kort karma: 20
Likede indlæg: 834

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Chichu » 16. aug 2018, 11:36

FormerlyKnownAs skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Altså det er da dejligt at have maid igen. Hun gør jo rent, ordner det ene og andet så man selv er fri for det. Men altså, hun har været ansat fuldtid siden mandag sidste uge og hun var syg fredag og nu igen i dag. Inden da kom hun i halvanden måned 3 gange om ugen i nogle timer og ordnede min mands lejlighed. Han var væk i 4 ud af de 6 uger. Der var hun også syg 2-3 gange. Jeg forudser at det ikke bliver verdens længste ansættelsesforhold det her. Hun er ellers sød, rar og god og har abejdet for skandinaviske familier de sidste 8 år.


6 sygedage på 13 dage. Spurgte hende i dag om det var normalt. Havde lige tjekket med den familie hun var ved før os og de sagde at hun også havde en del sygedage hos dem, men de tog en snak med hende og det eliminerede de fleste da hendes job jo var i fare.

Nå, men hun svarede vagt og da jeg så sagde at jeg havde fået at vide at hun også var det før...yes, actually I am pregnant...6 months. Flot. Det HAR min mand faktisk spurgt om fordi hun så ret oppustet ud, men er samtidig kvabset tyk, så det var lidt 50/50. Samtidig er hun uden kæreste/mand og det er ikke normalt at være gravid og alene. Hun svarede nej dengang. Belastende.


Det kan godt være, at det er træls for jer. Men det er nok pænt meget mere træls at være hende i et land uden særlig mange rettigheder på arbejdsmarkedet til gravide OG uden en mand til at forsørge en. Jeg havde godt nok også løjet, hvis jeg var hende (lige som jeg også ville have gjort i DK, hvis en mand formastede sig til at stille mig det spørgsmål i en ansættelsessituation...).
13
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 16. aug 2018, 12:04

Chichu skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Altså det er da dejligt at have maid igen. Hun gør jo rent, ordner det ene og andet så man selv er fri for det. Men altså, hun har været ansat fuldtid siden mandag sidste uge og hun var syg fredag og nu igen i dag. Inden da kom hun i halvanden måned 3 gange om ugen i nogle timer og ordnede min mands lejlighed. Han var væk i 4 ud af de 6 uger. Der var hun også syg 2-3 gange. Jeg forudser at det ikke bliver verdens længste ansættelsesforhold det her. Hun er ellers sød, rar og god og har abejdet for skandinaviske familier de sidste 8 år.


6 sygedage på 13 dage. Spurgte hende i dag om det var normalt. Havde lige tjekket med den familie hun var ved før os og de sagde at hun også havde en del sygedage hos dem, men de tog en snak med hende og det eliminerede de fleste da hendes job jo var i fare.

Nå, men hun svarede vagt og da jeg så sagde at jeg havde fået at vide at hun også var det før...yes, actually I am pregnant...6 months. Flot. Det HAR min mand faktisk spurgt om fordi hun så ret oppustet ud, men er samtidig kvabset tyk, så det var lidt 50/50. Samtidig er hun uden kæreste/mand og det er ikke normalt at være gravid og alene. Hun svarede nej dengang. Belastende.


Det kan godt være, at det er træls for jer. Men det er nok pænt meget mere træls at være hende i et land uden særlig mange rettigheder på arbejdsmarkedet til gravide OG uden en mand til at forsørge en. Jeg havde godt nok også løjet, hvis jeg var hende (lige som jeg også ville have gjort i DK, hvis en mand formastede sig til at stille mig det spørgsmål i en ansættelsessituation...).


Hun havde absolut fået at vide at hun kunne få en meget mere fordelagtig aftale end at formegentlig stå uden job nu hvis hun havde været ærlig. Og så var hun heller ikke blevet bedt om at pakke tunge kasser ud, stå på en stige og gøre det ene og andet. Det er en rigtig dum situaiton for alle parter. Hun er vant til at abejde for skandinaviske familier og kender mentaliteten og får iøvrigt mere i løn end en ingeniør her. Nårh ja, og så havde hun ligeså mange sygedage uden at være gravid hos dem hun var hos før.

Og hun blev ikke spurgt i en ansættelsessituation. Hun var ansat og han spurgte hende fordi, at hvis hun var gravid var der ting han IKKE ville have hun skulle gøre. For sådan er vi, vi passer på dem vi har omkring os og gør vores bedste for at vise omsorg. Nu har har udsat sig selv og barn for nogle højest uhensigtsmæssige situationer.

Hun var til samtale hos 6 familier inden at HUN valgte at arbejde for os.

Nå, Hun har lige nu sendt en SMS at hendes kæreste har en lejlighed langt fra os, så hun vil gerne stoppe uanset når måneden er slut. Så hun hr åbenbart en kæreste...og havde tænkt sig at stoppe uanset.
5
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 16. aug 2018, 12:26

vulpesVelox skrev:Att.: Formely

Hvis jeg nu LOVER, at jeg ikke bliver gravid, kan jeg så få stillingen? Jeg er ærlig og arbejdsom, men desværre ikke særligt køn.


Du må gerne blive gravid, vi er venlige mennesker og kan sagtens lave en god aftale ;) men du er vist også mand ikk :D

Lønnen er fast, du får også betalt transport, frokost og telefon. Bolig må du dog selv rode med :P Du må bare ikke fortælle de andre maids om dine forhold, for vi er typerne der ikke er gode for markedet fordi vi både behandler og betaler rigtig godt. Det er ilde set du ved.

#såerglorienpudset
1
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 16. aug 2018, 12:40

vulpesVelox skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
vulpesVelox skrev:Att.: Formely

Hvis jeg nu LOVER, at jeg ikke bliver gravid, kan jeg så få stillingen? Jeg er ærlig og arbejdsom, men desværre ikke særligt køn.


Du må gerne blive gravid, vi er venlige mennesker og kan sagtens lave en god aftale ;) men du er vist også mand ikk :D

Lønnen er fast, du får også betalt transport, frokost og telefon. Bolig må du dog selv rode med :P Du må bare ikke fortælle de andre maids om dine forhold, for vi er typerne der ikke er gode for markedet fordi vi både behandler og betaler rigtig godt. Det er ilde set du ved.

#såerglorienpudset


Det er netop deri, garantien ligger :)

Sådan en ingeniørløn; det lyder da besnærende. Er det ikke noget med at solen også altid skinner?

Red.: Jeg skal nok holde kæft!


Lokal!, ingeniør løn, men jo. Solen skinner for det meste. Bare husk at der også er regntid. Men det er jo bare vand. Det går nok.
0

Tilbage til "Generelt"