Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf IrmaPigen » 12. nov 2019, 07:27

LaMariposa skrev:Ja, undskyld, men langsomme mennesker. Dem der, der står i midtergangen i flyet og bruger uendelige mængder tid på at samle deres ting sammen i flyet, hvorefter de fylder hele gangbroen og går helt urealistisk langsomt, når man så endelig er kommet ud. Fint nok, at du ikke har travlt, men så fedt lige ind til siden, så andre kan komme forbi.

Kan ikke rumme det... :genert:


Det samme når folk skal ud og ind af tog. Eller ned af trappen fra stationen. Ofte hænger det sammen med de har en mobil i hånden, de også skal håndtere.

Ej men så kom dog over stepperne i stedet for at snøvle af sted...
5
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17189
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41779

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LaMariposa » 12. nov 2019, 07:45

IrmaPigen skrev:
LaMariposa skrev:Ja, undskyld, men langsomme mennesker. Dem der, der står i midtergangen i flyet og bruger uendelige mængder tid på at samle deres ting sammen i flyet, hvorefter de fylder hele gangbroen og går helt urealistisk langsomt, når man så endelig er kommet ud. Fint nok, at du ikke har travlt, men så fedt lige ind til siden, så andre kan komme forbi.

Kan ikke rumme det... :genert:


Det samme når folk skal ud og ind af tog. Eller ned af trappen fra stationen. Ofte hænger det sammen med de har en mobil i hånden, de også skal håndtere.

Ej men så kom dog over stepperne i stedet for at snøvle af sted...


Det var nu ikke på grund af mobilen denne gang. Tror vitterligt ikke, at de tænker over det. Da jeg endelig fik mast mig forbi dem ved gaten sagde den ene til den anden:

"Hvorfor har hun mon travlt? Hun skal nok nå et andet fly".

Jeg var virkelig træt efter at have været på farten i 18 timer, og jeg var ved at gå til at utålmodidhed allerede, da jeg skulle vente på dem inde i flyet.
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf AgentPixie » 12. nov 2019, 11:25

Mine børn. Den lille er snotforkølet og utilpas, den store er ekstremt morsyg. Ikke den fedeste combo når jeg er alene hjemme med dem.
Og så har de ikke koordineret deres middagslur!!
0
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16952
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21070

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Misantropen » 12. nov 2019, 16:46

Jeg får en akut trang til at blive psykopat når jeg hører og ser kampagner for TV 2. Først var det de der "Vi er så forskellige, men har en masse til fælles - whaaaat" og nu den med Pilou Asbæk, der læser teksten til "I Danmark er jeg født" på en enorm selvsmagende måde til nogle rædselsfulde klip. Jeg får lyst til at rive mit ansigt af.

Hvis øjne og ører kunne have tyndskid og brække sig samtidig. Det føles som tortur, på samme måde som negle på en tavle og lignende, som instinktivt og automatisk medfører ubehag. De gør mig direkte rasende og aggressiv som et stort paphoved.

Billede
1
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Planten » 13. nov 2019, 06:05

Langsomme cyklister om morgenen på en ellers øde cykelsti. Hvis man skal køre så langsomt, så kan man i det mindste køre helt inde i siden, så man er til at overhale...
3
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 13. nov 2019, 09:45

De der tidsvampyrer som bare fuldstændigt uden skrupler stjæler andre folks tid med deres opførsel.
Jeg har lige oplevet et slemt eksemplar. Han har underskrevet en kontrakt som han så ender med slet ikke at overholde. Dét sætter gang i en hel dominoeffekt af irriterende ekstraopgaver og arbejde for mindst 4 personer i den anden ende.
Han stiller sig uforstående overfor at der bliver trukket i hans depositum til at dække den værste skade. Endnu mere polemik og ekstraarbejde for de 4 personer. Ingen af dem får løn for det, det er simpelthen alle de andres sparsomme fritid han pisser af med sin egoistiske opførsel. :rulle:
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 13. nov 2019, 09:52

Dirtylittledevil skrev:De der tidsvampyrer som bare fuldstændigt uden skrupler stjæler andre folks tid med deres opførsel.
Jeg har lige oplevet et slemt eksemplar. Han har underskrevet en kontrakt som han så ender med slet ikke at overholde. Dét sætter gang i en hel dominoeffekt af irriterende ekstraopgaver og arbejde for mindst 4 personer i den anden ende.
Han stiller sig uforstående overfor at der bliver trukket i hans depositum til at dække den værste skade. Endnu mere polemik og ekstraarbejde for de 4 personer. Ingen af dem får løn for det, det er simpelthen alle de andres sparsomme fritid han pisser af med sin egoistiske opførsel. :rulle:

JA!
For over en måned siden blev der meldt dato ud til en julefrokost og om folk ville melde tilbage. Vi er 5 mennesker.
I går blev der svaret at nej, det kunne den ene desværre ikke. Det var d.23.
Fuck dig! Jeg har sagt nej til to andre ting i mellemtiden. Idiot.
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6344
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 771
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14589

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pjeps » 13. nov 2019, 11:18

Jeg er virkelig irriteret. Jeg er i gang med en krimiserie af Peter James og har ventet pænt længe på at næste bind blev udgivet på dansk. Skriver til forlaget for at høre hvornår det kommer ( der er kommet 3 bind på engelsk som ikke er oversat endnu). Og får svaret :
Salget af de seneste bind i serien har desværre ikke været specielt godt, så vi har p.t. ingen planer om at udgive flere bind i serien. Desværre.

Fuck det er irriterende. Men må jo læse videre på engelsk, selv om det kræver meget mere koncentration .
0
:ninja:
Brugeravatar
englishchannel
Indlæg: 1833
Tilmeldt: 28. aug 2015, 23:37
Kort karma: 636
Likede indlæg: 8693

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf englishchannel » 13. nov 2019, 11:58

Det irriterer mig, at min arbejdsplads holder så mange arrangementer udenfor normal arbejdstid: Morgenmadsmøder, gåhjemmøder, kurser med overnatning og nu to sociale arrangementer over de næste tre uger.

Og selvom kun kurserne er obligatorisk på papiret, bliver jeg hver gang spurgt om jeg kommer til arrangementerne. Og når jeg svarer nej, efterfølges det altid af: "Hvorfor ikke?" , og så bliver jeg nødt til at finde på en undskyldning, fordi "Jeg gider ikke." ikke er et velanset svar.

Jeg føler virkelig, at jeg bruger nok tid på mit arbejde, og det irriterer mig at jeg skal retfærdiggøre ikke at ville bruge mine aftener på ekstra aktiviteter. Hvis det er så vigtigt for mit job, er de mere end velkommen til at invitere mig mellem 8.30 og 16.
12
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Stitch » 13. nov 2019, 12:14

Dmitra skrev:At der her brud med min mand tager så f***ing hårdt på mig. Jeg kan slet ikke overskue ideen om at det er slut. Jeg respekterer det selvfølgelig, men accepten trækker godt nok tænder ud.

På den anden side er jeg sådan set glad for jeg ikke er i stand til at have den mere kyniske tilgang til det som han har, i hvert fald udadtil. Men for helvede altså.

LORT.


Er du okay? Har du talt mere med ham?

Et brud er mega hårdt og det kan tage lang tid at komme igennem det. Hang in there.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3667
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 12187

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf achillaxedprune » 13. nov 2019, 12:31

At en bekendt tog 10 trin op ad konflikttrappen over noget så tåbeligt som en fælles venindes babyshower.

Det går mig meget mere på end jeg ønsker. Jeg hader virkelig konflikter i det private.
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24634
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36802

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 13. nov 2019, 19:05

Pjeps skrev:Jeg er virkelig irriteret. Jeg er i gang med en krimiserie af Peter James og har ventet pænt længe på at næste bind blev udgivet på dansk. Skriver til forlaget for at høre hvornår det kommer ( der er kommet 3 bind på engelsk som ikke er oversat endnu). Og får svaret :
Salget af de seneste bind i serien har desværre ikke været specielt godt, så vi har p.t. ingen planer om at udgive flere bind i serien. Desværre.

Fuck det er irriterende. Men må jo læse videre på engelsk, selv om det kræver meget mere koncentration .

Ej, sådan noget lort! Jeg går også og venter på næste bind, og jeg var overbevist om at det snart kom. Røv :sur:
Jeg har kun læst Harry Potter på engelsk.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Prosperity74 » 14. nov 2019, 07:56

Ado skrev:Jeg tror jeg er ved at ramme overgangsalderen. :tie:


Også her, har ind imellem hedeture :tie:
0
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13011
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pandesteg » 14. nov 2019, 08:10

Daine skrev:
Pjeps skrev:Jeg er virkelig irriteret. Jeg er i gang med en krimiserie af Peter James og har ventet pænt længe på at næste bind blev udgivet på dansk. Skriver til forlaget for at høre hvornår det kommer ( der er kommet 3 bind på engelsk som ikke er oversat endnu). Og får svaret :
Salget af de seneste bind i serien har desværre ikke været specielt godt, så vi har p.t. ingen planer om at udgive flere bind i serien. Desværre.

Fuck det er irriterende. Men må jo læse videre på engelsk, selv om det kræver meget mere koncentration .

Ej, sådan noget lort! Jeg går også og venter på næste bind, og jeg var overbevist om at det snart kom. Røv :sur:
Jeg har kun læst Harry Potter på engelsk.


Måske I kan høre den som lydbog? Jeg har både læst nogle af GoT-bøgerne (som er lidt svære i sproget efter min mening) på almindelig vis og hørt nogle som lydbog og jeg synes forståelsen og koncentrationen er langt bedre, når jeg hører dem som lydbog.
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 14. nov 2019, 09:06

Folk der skal pille, rode og rage på mine børn. Stop nu!!!

I dag i supermarkedet tog en dame fat om kinderne på min datter og gav hende et kys på panden :rulle: :cuss:
Senest rettet af FormerlyKnownAs 14. nov 2019, 10:48, rettet i alt 1 gang.
4

Tilbage til "Generelt"