Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Spjaerten » 5. dec 2016, 19:22

Lismaens skrev:
Spjaerten skrev:
Lismaens skrev:At jeg i dag har fået en flytteopgørelse for en lejlighed jeg fraflyttede pr. 1/8. :rulle: De har, som ventet, skruet priserne HELT i vejret. Lejligheden var helt nybygget da jeg flyttede ind, og jeg nåede aldrig at pakke ordentligt ud, sætte lamper op, ridse gulve, ikke éet hul i væggene eller lignende, før jeg flyttede igen. Men vedlagt er der en kæmpe regning for male- og gulvarbejde. Altså, jeg ved godt at jeg i følge lejeloven ikke behøver at betale eftersom opgørelsen først er kommet knap 4 mdr. for sent, men det irriterer mig alligevel at jeg skal bøvle med det nu.

Udover de 4 mdr efter så trådte der jo også en paragraf i kraft sidste år, der gør op med de ikke bare kan sætte i stand for godtbefindende

Også selvom jeg ikke dukkede op til flyttesyn? Jeg har godt nok ondt i maven over det og ved ikke helt hvordan jeg skal gribe det an selv. Må se om der er gratis retshjælp her en af dagene. De vil have betaling om senest en uge. :/
Jeg troede egentlig at det var gået op for dem at de var forsinkede med opgørelsen og de derfor ikke sendte den. Jeg forstår ikke hvad der er gået galt for dem, de plejer at være ret hurtige med det hele. Men jeg nægter altså at betale.


Kender desværre ikke reglerne når man ikke dukker op.

God idé med retshjælpen!
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24634
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36807

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 5. dec 2016, 19:44

Vira skrev:At jeg ødelægger 5-10 par briller om året. Jeg er ved at tro at det er mig der er noget galt med, og ikke brillerne :-D

Ej men Vira, hvornår lærer du at du skal gå til en OPTIKER for at få briller? Og nej! Fætter BR er ikke optiker, de sælger kun plastbriller for sjovs skyld ... til børn, søde ven :kram:





:lol:
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24634
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36807

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 5. dec 2016, 19:56

Vira skrev:
Daine skrev:
Vira skrev:At jeg ødelægger 5-10 par briller om året. Jeg er ved at tro at det er mig der er noget galt med, og ikke brillerne :-D

Ej men Vira, hvornår lærer du at du skal gå til en OPTIKER for at få briller? Og nej! Fætter BR er ikke optiker, de sælger kun plastbriller for sjovs skyld ... til børn, søde ven :kram:





:lol:


De er fra bilka :lol:

Ej seriøst? Så er du selv ude om det :lol: Paphat :lun:
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25737

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 5. dec 2016, 21:58

At der er en app, der forfølger mig på Facebook, selvom jeg har fjernet den 5 gange nu, kommer den tilbage. Hvordan slipper man af med "Moments"

Jeg har i øvrigt aldrig tilladt den i første omgang
1
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24634
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36807

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 6. dec 2016, 05:31

Arriva her til morgen. 12-15 minutters forsinkelse på toget til Herning. Yay! Det var da også lige dérfor jeg stod ekstra tidligt op for at nå at komme før på arbejde. Det bliver så måske kun en lille halv time, jeg reelt får ud af dét :rulle:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Persnikedy » 6. dec 2016, 08:45

Mit net stod af igår aftes, det var stadig nede her til morgen, snakkede med yousee og fik det til at virke. Vi var selvfølgelig enige om at det var et julemirakkel hvorefter det døde igen...

nu virker det igen og damen fra yousee ringer om 30 min for at tjekke op på det.

Net sakl altså abre virke... især på luksusfælden tirsdage
2
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Flora » 6. dec 2016, 11:01

Massive forsinkelser i S-toget. Sikken overraskelse :rulle:
0
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1791
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 129
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2279

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf computermus » 6. dec 2016, 11:19

computermus skrev:
computermus skrev:At den pakke som jeg venter på, er landet i Aalborg hos det udbringningsfirma som skal komme med den, men at buddet som skal komme med det , endnu ikke har modtaget det . Wtf ?
Se så at få afleveret min pakke, nå, og gerne snart tak.

Og min pakke er stadig IKKE kommet :sur: . Så få den dog fundet eller få fundet jeres bud og få givet ham MIN pakke ,så JEG kan få den.

Og nu er jeg ikke bare irriteret , men jeg er SUR . Har netop fået at vide at min pakke med de to dvder , som er the julekalender og Convoy, åbenbart ikke kan lokaliseres.
Så nu skal jeg til at have fat i dvdoo, og høre hvad man så gør, for dvderne er betalt.
0
Brugeravatar
Lull
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:18
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1595

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Lull » 6. dec 2016, 11:45

Flora skrev:Massive forsinkelser i S-toget. Sikken overraskelse :rulle:


De er vist forsinkede, fordi der er en betjent der er blevet skudt her til formiddag
0
03.05.2017 :lun:
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Mulan » 6. dec 2016, 11:47

Den passive-aggressive skrivelse jeg fik fra reumatologisk. Jeg spurgte altså pænt, fordi jeg er i tvivl om, hvordan jeg nu skulle forholde mig og ikke fordi jeg tror at i roder. Kunne ikke huske aftalen og spørger derfor. Muligvis har mit besvær med at huske noget med hele dette her udredningsforløb at gøre? Så måske kunne man bare sluge den lille kamel og svare pænt og overskudsagtigt, når nu det ikke er en selv, der skal til alle mulige lorte-undersøgelser på hospitalet?
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3078
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8027

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Charly » 6. dec 2016, 11:53

At jeg ikke bare kan slappe af og tro lidt på mig selv.
0
Aviva
Indlæg: 1772
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aviva » 6. dec 2016, 15:07

At "min" græsplæne ud til vejen er ved at blive gravet op, og at 2 små fine hængepiletræer måtte lide døden.
-ville da gerne have haft dem i en krukke eller noget..

Ved ikke hvad der skal laves derude..
1
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25737

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 6. dec 2016, 16:53

Delfin skrev:At der er en app, der forfølger mig på Facebook, selvom jeg har fjernet den 5 gange nu, kommer den tilbage. Hvordan slipper man af med "Moments"

Jeg har i øvrigt aldrig tilladt den i første omgang


Jeg er vist sluppet af med den :pompom: :banan:
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1791
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 129
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2279

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf computermus » 6. dec 2016, 17:04

computermus skrev:
computermus skrev:
computermus skrev:At den pakke som jeg venter på, er landet i Aalborg hos det udbringningsfirma som skal komme med den, men at buddet som skal komme med det , endnu ikke har modtaget det . Wtf ?
Se så at få afleveret min pakke, nå, og gerne snart tak.

Og min pakke er stadig IKKE kommet :sur: . Så få den dog fundet eller få fundet jeres bud og få givet ham MIN pakke ,så JEG kan få den.

Og nu er jeg ikke bare irriteret , men jeg er SUR . Har netop fået at vide at min pakke med de to dvder , som er the julekalender og Convoy, åbenbart ikke kan lokaliseres.
Så nu skal jeg til at have fat i dvdoo, og høre hvad man så gør, for dvderne er betalt.

Og så fik jeg det at vide, som jeg egentlig godt vidste,nemlig at min pakke til omkring 200,- er totalt væk.
Tak DAO 365, det er da service så det vil noget. Nå, der er vist ikke andet at gøre end at vente og høre hvad DVDOO siger til det her.
0
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Flora » 6. dec 2016, 21:27

Lull skrev:
Flora skrev:Massive forsinkelser i S-toget. Sikken overraskelse :rulle:


De er vist forsinkede, fordi der er en betjent der er blevet skudt her til formiddag


Ej hvor ubehageligt. Det kan man jo så trods alt ikke bebrejde DSB.
0

Tilbage til "Generelt"