Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Vixen » 8. sep 2015, 13:52

Akehurst2 skrev:Åh, jeg har bare prøvet det tusind gange i sommerhus med venner med børn. Vi står sent op weekenden hvis vi overhovedet kan komme til det, og når vi så er af sted med børn, så står vi faktisk tidligere op, fordi vi godt ved, børnefamiliers dag starter tidligere, men der kl. 9.00-9.30 skal man høre for at man bare har sovet såååååå længe :rulle:

Engang var jeg så sur over at skulle høre på det igen igen igen, at jeg bare sagde: Vi har faktisk været vågne længe, men vi skulle lige knalde.

Det var åbenbart også galt :-D


Det siger jeg fandeme næste gang. Ved morgenbordet. Uden at fortrække en mine. :afro:
6
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Vixen » 8. sep 2015, 13:56

DD_81 skrev:De er bare misundelige ;)

jeg har dresseret mine børn, - dels sørget for at de har en far der er A-menneske, og ellers sørget for at de ved hvordan man tænder for tv, samt lært dem selv at finde morgenmad :afro: For nej jeg står heller ikke op før 8.30 i weekends, med mindre det er tvingende nødvendigt, gider IKKE, vil ha lov til at sove og vågne stille og rolig.

Ud over børnene er veldresserede og kan selv, så har jeg heldigvis også formået at introducere dem til livets herligheder som B-menneske, allermest den yngste. Han sover altså gerne i arm til først på formiddagen, særligt om vinteren når det er mørkt, sidste år i juleferien var der flere dage hvor han var sidste mand oppe ved 10. tiden :klap: Og den 5 årige kan også sove ok. længe.


Mine svigerforældre er også A-mennesker, og er aldrig blevet øffet af for at have behov for at sove længe, og gør det gerne når vi er ved dem, eller de ved os. De er tit så søde at de har gemt morgenmad til mig, hvis ikke endda smurt et par boller :lun:


Det tror jeg virkelig ikke (at de er misundelige). De (især svigerfar) kan bare ikke forstå, hvordan man kan nyde livet, hvis ikke man har ordnet have og været ude på en lang, rask travetur i stiv modvind inden kl. 10 en lørdag formiddag.

Men det med at have lov til at vågne stille og roligt er faktisk nok kerneproblemet. For jeg vågner altid når resten af huset gør, fordi jeg sover let. Jeg gider bare ikke løbe ud på badeværelset og gøre mig præsentabel, bare for at jeg kan sidde og være social med svigerne fra kl. 8.30. Og nu hvor jeg kun ser min kæreste i weekenderne, så er det faktisk nærmest et tvingende fysisk behov, at vi kan ligge og kramme i lidt tid om morgenen.

Nå. Og så skal jeg nok stoppe. :genert: Men ahh, det lettede!
1
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6689
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34794

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. sep 2015, 14:13

Haha @KinderBueno det er bare så meget ramt lige på kornet, det med at han helst skal ud at gå en lang tur i strid modvind for at tage hul på morgenen :-D Ikke at der som sådan er noget galt i dét, men lad dog være med at gøre det til standard for hvordan en morgen skal være, for at være "rigtig" for alle andre også.
Vi har en meget lignende person i familien, og det er simpelthen ligemeget om han ringer klokken 8 om morgenen eller 3 om eftermiddagen, så er det første han spørger om altid: "Nå lå du og sov? Forstyrrer jeg?"... for mange mange år siden fik han åbenbart nys om at jeg er B-menneske og det har så udviklet sig til en ide om at jeg lever det meste af mit liv i sengen, sovende :stoned:
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14790
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 689
Likede indlæg: 19217

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Flora » 9. sep 2015, 16:52

Telefonsælgere. God dammit de er irriterende! Har lige haft en i røret fra DN som brugte adskillige minutter på en laaaang talestrøm om alle deres gode projekter før hun nåede frem til: vil du være medlem? :rulle:

Spar dog din tid kvinde og start med at spørge. Så kan du sgu da fortælle om alle de gode projekter til dem der gider at høre om dem og lade resten være i fred!!! :evil:
1
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6392
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 772
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14735

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pjeps » 13. sep 2015, 10:23

At den håndsæbe jeg har købt virkelig lugter ækelt, man bliver alligevel mindet om det mange i løbet af en dag :lol:
1
:ninja:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6689
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34794

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 13. sep 2015, 22:12

Jeg bliver grænsende til det rasende, hvis jeg tænker for meget på alle de kuldsejlede og vanvittigt dyre kommunale IT systemer, nu senest skats EFI system. Især imens jeg arbejder skal jeg helst ikke tænke på at nu er jeg igang med at tjene skattepenge til de Knold-Eriker. Gahh!
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1252
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25931

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 13. sep 2015, 22:25

At jeg nok lige åd et par eller fem lakridser for meget.
At noget er rendt sydpå
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4686
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 684
Likede indlæg: 21509

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf catnip » 14. sep 2015, 13:20

Forkælet svenskerkrævementalitet...

Der er blevet nedlagt et busstoppested lige ved bebyggelsen vi bor i. Så nu tager det 5 minutter i stedet for 1-2 minutter at gå ned til bussen (ved næste stoppested).

Så et opslag på døren til naboopgangen her til morgen, med den dramatiske overskrift: Hvordan har nedlægningen af vores busstoppested påvirket dig?(!!!? <- passivt-aggressive undertoner, obligatorisk for svenskere). Og så har de guddødme indkaldt til fælles krisemøde for at diskutere hvordan "vi" kommer videre herfra...

....for real?!?! 5 minutters gang og deres verden bryder sammen? Få dog nogle ordentlige problemer :tie:
2
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3058

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Thestral » 14. sep 2015, 13:22

At jeg har været svag længe nok til at jeg har taget på :nerve:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21990
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2517
Likede indlæg: 59675

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf DetSorteCirkus » 15. sep 2015, 20:08

Grænseløst og grænseløst, men jeg synes, at det er noget fjol, at jeg skal mailkorrespondere med min underviser i Engelsk på seminariet på engelsk.
For det første er det ikke en undervisningssituation, for det andet er vi ikke små skolebørn, der har brug for al den ekstra træning, vi kan få i hverdagen, men voksne mennesker, som uddanner os til at undervise andre i et sprog, vi kan i forvejen.

I dag skrev jeg på dansk til min nye underviser, fordi jeg faktisk troede, at kæphesten bare var min gamle undervisers, men nej - den nye svarede mig skam på engelsk.
1
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14790
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 689
Likede indlæg: 19217

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Flora » 16. sep 2015, 06:08

At min overbo har haft gang i noget meget larmende borearbejde siden kl. 7.30. JEG VIL HAVE RO OM MORGENEN!!! :evil:
0
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3058

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Thestral » 16. sep 2015, 06:40

At jeg kan lugte affald i min stue :tie: :sur:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6392
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 772
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14735

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pjeps » 16. sep 2015, 08:37

Fællesvaskerier :tie:

Jeg havde reserveret vasketid til kl 9 og fyldte alle 3 maskiner, der sad en med mange poser tøj og håbede på en chancetur. Den ene maskine fyldte jeg dog ikke helt op, da jeg ikke havde mere tøj. Så spørger damen fandme om jeg virkelig behøver alle tre maskiner !

Øh ja, jeg har ligesom reserveret dem, og du bliver ikke hurtigere færdig af at få en maskine nu. Forøvrigt er næste vasketid ledig.

Så bare for at irritere hende hentede jeg lige et par maskiner mere :fløjt:
0
:ninja:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6689
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34794

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 19. sep 2015, 09:54

Ja jeg ved snart ikke hvad der er værst. At TV2 overhovedet har fundet på at der skal skrives en nyhedsartikel om det store emne: Hvorfor dommerne i Vild med Dans har byttet pladser! - eller dét at denne store nyhed deles lystigt på min Facebook. Æijj.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6689
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34794

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 19. sep 2015, 11:42

Folk som har et foto af deres eget hoved hvilende på en pude, som profilbillede. Hvor doven er det da lige man behøver at være? Sæt dig dog op bare de 5 sekunder det tager at knipse et foto. Eller knips et foto FØR du er gået i seng.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn

Tilbage til "Generelt"