Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kommodedyret » 24. maj 2016, 17:16

Hvorfor skulle man lade være med at støvsuge?
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14713
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19044

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Flora » 24. maj 2016, 17:20

Kommodedyret skrev:Hvorfor skulle man lade være med at støvsuge?


Fordi så slipper man for at skulle købe støvsugerposer. Altså det var bare som alternativ til den der sammenklæbningsting i skriver om, ik? :genert:
0
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kommodedyret » 24. maj 2016, 17:26

Flora skrev:
Kommodedyret skrev:Hvorfor skulle man lade være med at støvsuge?


Fordi så slipper man for at skulle købe støvsugerposer. Altså det var bare som alternativ til den der sammenklæbningsting i skriver om, ik? :genert:


Men hvis man ikke støvsuger, hvordan skal man så torturere sin kat og irritere sin underbo? :gruble:
1
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14713
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19044

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Flora » 24. maj 2016, 17:39

Kommodedyret skrev:
Flora skrev:
Kommodedyret skrev:Hvorfor skulle man lade være med at støvsuge?


Fordi så slipper man for at skulle købe støvsugerposer. Altså det var bare som alternativ til den der sammenklæbningsting i skriver om, ik? :genert:


Men hvis man ikke støvsuger, hvordan skal man så torturere sin kat og irritere sin underbo? :gruble:


Jeg ville bruge en kost. Fej med den for at få støvet lidt af vejen. Slå den jævnligt hårdt ned i gulvet for at irritere underboen og torturer katten ved at skubbe kraftigt til den med kosten så den styrter. Samme tre funktioner som støvsugeren, men bare uden indkøb af dyre støvsugerposer. Win! :banan:
5
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 24. maj 2016, 19:53

Suzan skrev:At jeg er lidt dum i hovedet i dag.

Har svært ved at forstå hvad folk siger og mener og endnu sværere ved at forklare noget selv.

Skulle endda have en masse informationer om noget heste-fagligt, og grøden på øverste etage stod helt helt stille.

For hulen da også, godt jeg i det mindste ikke har det sådan hver dag


Hvis det kan være nogen trøst, så tror jeg, alle mennesker har Dum i hovedet-dage nu og da. :)

Jeg siger i øvrigt hjerteligt tak for udtrykket, som jeg bestemt spår en lysende fremtid. Når vi i mit team (hvor vi på skift er vagthavende på noget, der kan ændre sig fra minut til minut) skal samarbejde og overlevere til hinanden, vil det være perfekt som en hurtig opsummering:
"Og folks, jeg har ikke rigtigt sovet i nat, da jeg gik fra luk til morgen, så jeg er lidt dum i hovedet. Bær over med mig ...".
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Spjaerten » 24. maj 2016, 19:56

Så bliv da mørkt udenfor jeg skal altså sove!
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 24. maj 2016, 21:22

Titelmelodien til Orange is the new black :sur:
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33896

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf JoyNips » 25. maj 2016, 09:02

Indgræsning af hest. Hold nu kæft et cirkus når folk ikke gider at hjælpe hinanden med heste ud og ind...
2
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Søhest
Indlæg: 46
Tilmeldt: 21. sep 2015, 05:58
Kort karma: 13
Likede indlæg: 121

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Søhest » 25. maj 2016, 09:45

Dem der gerne vil være med i en studiegruppe så de kan få hjælp, sparring og stille spørgsmål i et væk - men når det går den anden vej hverken vil dele tanker eller noter?? :forvirret: :nej:

Tror jeg missede memoet om at det var en intern konkurrence :boo:
1
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Maoam » 25. maj 2016, 18:34

Lemonella skrev:
Maoam skrev:Min mor.

Udad til er hun ih og åh så forstående og hjælpsom, men kører guilt trip, når jeg melder afbud til familiearrangementer to timer væk p.g.a. forskellige helbredsproblemer. Det har tidligere været psykiske problemer og deraf udmattelse og maveproblemer. Jeg faldt og slog hovedet i sidste uge og har stadig smerter i nakken. Hun forventer, jeg bruger hele den kommende weekend sammen med familien. De ser mig jo aaaaaldrig, jeg har trukket mig fra familien, o.s.v.

Jeg tager ikke af sted medmindre min nakke har det godt igen.


Sådan en svigermor har jeg. Altså hun er normalt et sød og dejligt menneske som jeg holder utrolig meget af.

Hun har bare lidt svært ved, at forstå jeg ind imellem må melde afbud til de familie-ture de er begyndt, at holde.
Jeg har forklaret hende, at jeg har en irritabel tyktarm og helst ikke vil rende rundt en hel dag i enten Legoland eller Givskud Zoo, hvor jeg ikke bare kan komme på toilettet når jeg skal.

Hun mener ikke det er noget problem. Hun mener jeg overdriver når jeg siger, at når jeg skal, skal det være nu, medmindre jeg skal skide i bukserne (sorry).
Jeg vil helst på et toilet, hvor der er en håndvask ved siden af, så jeg kan blive vasket ordentligt. Hun mener så jeg bare er sart.

Hun mener også, vi jo bare kan køre hjem igen, hvis jeg får det dårligt. Ja okay, vi bor ca. Halvanden times kørsel fra begge steder og desuden er det jo ikke sikkert min kæreste har lyst til at tage hjem efter en times samvær med familien.

Jeg føler mig sgu en anelse asocial, når folk ikke fatter, at jeg altså ikke altid er helt oppe på mærkerne.


Det er så anstrengende.

Jeg har skrevet til min mor i dag, at jeg ikke kommer med i weekenden, og har modtaget to lange skuffede sms'er fyldt med en masse beskyldninger.
0
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2692
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3848

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf HappyQ » 26. maj 2016, 06:08

At der bliver slået græs, nu sidder jeg med rindende øjne og lukket altandør.
1
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dykkersild » 26. maj 2016, 11:48

Kollega der hele tiden siger; ja det ved jeg ikke hvordan man gør - jeg kommer fra store virksomheder, hvor det skete automatisk.
Nå men velkommen og få så fingrene i bolledejen, mester - det er ikke et gavebord.
2
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16225
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32428

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf icelady » 26. maj 2016, 11:50

Visse folks evindelige højhellige pis ang affald og hundelorte :rulle:


Edit: Ikke herinde men på FB :D
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16225
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32428

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf icelady » 26. maj 2016, 15:22

Telenor!

Datteren prøvede på et tidspunkt at oprette et abonnement til en Ipad men fik nej, da hun havde for mange Smart-abonnementer. Det er jo fair nok.

Nu har hun så fået mail fra Telenor, at hun skal indbetale 1300 kr på den aftale??? :gruble:

Datteren tager sig sammen og ringer til dem (hun er ikke god til at snakke i mobil pga sygdom) og får guddøme at vide, at hun skal fortsætte med at betale, for ellers ophæver de hendes andre abonnementer??? WTF??

Så HUN skal betale for noget, hun aldrig har haft? :cuss:
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12947
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55661
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 26. maj 2016, 15:27

kidkomb skrev:Titelmelodien til Orange is the new black :sur:

Juuuuuuu got taaaaaaaajm.....juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu gooooooooooooooooooooooooooot taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaim.



Shut the fuck up!
3
Donna Martin Graduates!

Tilbage til "Generelt"