Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 5. okt 2017, 05:32

At efter den seneste opdatering af min iPhone så dræner den strøm som en vanvittig. På den tid det har taget at gå i bad er der forsvundet ca. 70 % af strømmen :8: Så længe er jeg altså ikke i bad!
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 5. okt 2017, 06:40

Var lidt i tvivl, om det bare var træls, men jeg synes, det er lige over grænsen til grænseløse ...

Den måde, som både DR og TV2 fletter reklamer for deres egne programmer sammen med deres nyhedsdækning! I aften er der åbenbart en TV2-dokumentar om aktiv dødshjælp ... og News har allerede linet op til at snakke om dette emne hele dagen, med behørig henvisning til, at man se udsendelsen om det i aften og vise "teasere" fra den.
2
Brugeravatar
Ondemand
Indlæg: 1745
Tilmeldt: 16. aug 2016, 06:42
Kort karma: 78
Geografisk sted: Udkanten
Likede indlæg: 6029

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ondemand » 5. okt 2017, 06:44

Velkommen til Spanien .. uddrag fra min mailbox :mellow:

"Hi, I have just spoken to the agent he apologises for yesterday but one person forgot to tell the other so no-one went in the end!! "
Senest rettet af Ondemand 5. okt 2017, 09:27, rettet i alt 1 gang.
1
“Tradition is not the worship of ashes, but the preservation of fire.”
― Gustav Mahler
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14804
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24916

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 5. okt 2017, 06:45

dgd2007 skrev:Var lidt i tvivl, om det bare var træls, men jeg synes, det er lige over grænsen til grænseløse ...

Den måde, som både DR og TV2 fletter reklamer for deres egne programmer sammen med deres nyhedsdækning! I aften er der åbenbart en TV2-dokumentar om aktiv dødshjælp ... og News har allerede linet op til at snakke om dette emne hele dagen, med behørig henvisning til, at man se udsendelsen om det i aften og vise "teasere" fra den.


Åh ja, det er virkelig en irriterende tendens. Som seer ville man få meget mere ud af diskussionen og diverse eksperters indlæg, hvis man rent faktisk fik mulighed for at se programmet, inden de begyndte at debattere det. Jeg bliver faktisk så træt af det, at jeg flere gange i trods har nægtet at se de dokumentarprogrammer. Jeg er sikker på, at de sidder og græder lidt hos (særligt) TV2. :-D
3
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf AgentPixie » 5. okt 2017, 08:41

PostNord! Da det hed PostDK havde jeg aldrig problemer med breve og pakker, men nu!!! Modtog i går en regning, der skulle have været betalt senest i tirsdags, det vil sige brevet har været fucking 11 dage undervejs! :sur:
1
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Studsgaard » 5. okt 2017, 09:24

2SHY skrev:At efter den seneste opdatering af min iPhone så dræner den strøm som en vanvittig. På den tid det har taget at gå i bad er der forsvundet ca. 70 % af strømmen :8: Så længe er jeg altså ikke i bad!

Har du været inde i indstillinger og se hvad det er der tager dit batteri.
Måske kan det være en app der er fucket up efter opdateringen.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. okt 2017, 09:56

Folk der har så travlt med at spare, at de med vilje aldrig skyller ud i toilettet hvis de kun har tisset. Så kan den næste bare komme og hygge sig med deres gamle tis og toiletpapir.
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 5. okt 2017, 10:23

BILKA!
De har haft min bærbare computer til reperation i 8 uger nu!
What the actual f!
Og de vender ikke tilbage på mine henvendelser. Jeg bliver sindssyg!
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Studsgaard » 5. okt 2017, 10:51

Dirtylittledevil skrev:Folk der har så travlt med at spare, at de med vilje aldrig skyller ud i toilettet hvis de kun har tisset. Så kan den næste bare komme og hygge sig med deres gamle tis og toiletpapir.


I samme stil, min datter der bare har så travlt (ikke med at spare, bare med at komme videre) at hun glemmer at rulle ud, så der kommer vi jævnt tit til sådan et toilet
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 5. okt 2017, 10:55

Studsgaard skrev:
2SHY skrev:At efter den seneste opdatering af min iPhone så dræner den strøm som en vanvittig. På den tid det har taget at gå i bad er der forsvundet ca. 70 % af strømmen :8: Så længe er jeg altså ikke i bad!

Har du været inde i indstillinger og se hvad det er der tager dit batteri.
Måske kan det være en app der er fucket up efter opdateringen.

Det er eftersigende en generel problemstilling for mange der har opdateret til den nye udgave. Jeg spurgte også til det inde i Humac i dag
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14804
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24916

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 5. okt 2017, 10:57

kidkomb skrev:BILKA!
De har haft min bærbare computer til reperation i 8 uger nu!
What the actual f!
Og de vender ikke tilbage på mine henvendelser. Jeg bliver sindssyg!


Jeg ville nok overveje at nævne forbrugerklagenævnet og bede om at få pengene tilbage i stedet. Jeg mener, at loven siger noget med, at de skal udbedre fejlen indenfor "rimelig tid", og 8 uger må siges at være langt ud over det rimelige for et produkt, man bruger så meget som en computer. Det kan måske lige forsvares, hvis de har givet dig en erstatningscomputer til lån i mellemtiden. Men ellers har du ret til at ophæve købet, når de ikke kan leve op til det med rimelig tid.

Og hvis det ikke virker bare at true med forbrugerklagenævn, ville jeg overveje at bruge de 400 kr. på at oprette en sag ved dem, eller i hvert fald lige ringe til dem og høre, hvad de siger til sagen.
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 5. okt 2017, 11:02

sigge skrev:
kidkomb skrev:BILKA!
De har haft min bærbare computer til reperation i 8 uger nu!
What the actual f!
Og de vender ikke tilbage på mine henvendelser. Jeg bliver sindssyg!


Jeg ville nok overveje at nævne forbrugerklagenævnet og bede om at få pengene tilbage i stedet. Jeg mener, at loven siger noget med, at de skal udbedre fejlen indenfor "rimelig tid", og 8 uger må siges at være langt ud over det rimelige for et produkt, man bruger så meget som en computer. Det kan måske lige forsvares, hvis de har givet dig en erstatningscomputer til lån i mellemtiden. Men ellers har du ret til at ophæve købet, når de ikke kan leve op til det med rimelig tid.

Og hvis det ikke virker bare at true med forbrugerklagenævn, ville jeg overveje at bruge de 400 kr. på at oprette en sag ved dem, eller i hvert fald lige ringe til dem og høre, hvad de siger til sagen.

Jeg har allerede meddelt dem 3 gange skriftligt og to gange telefonisk at jeg ønsker at ophæve købet.
Man kan ikke bare klage via forbrugerklagenævnet, man skal oprette en klagesag først hos Center for Klagesomething, som koster 100kr og først hvis butikken stadig nægter, så kan det indbringes for forbrugerklagenævnet.
Jeg kører nok derud i morgen og forlanger mine penge og hvis de nægter, så må jeg klage jo.

For ja, jeg skal slet ikke have den computer igen. Tænk hvis fejlen ikke er rettet eller der opstår en ny fejl, så skal jeg gennem hele møllen igen.
Nej, tak.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf cola » 5. okt 2017, 18:05

Så fik jeg lige tilbudt en bolig, whuhu, så tjekker jeg den ud og så er det i etagebyggeri ... godt nok kun med stue og første, men stadig, jeg gider ikke folk der bor over mig... så træls.
0
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6506
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14440

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Mangoness » 5. okt 2017, 19:22

Lemonella skrev:Vi er ikke de store fiskespisere, men noget vi begge elsker, er makrel i chili med masser af friskpresset citron og et strejf mayonnaise.
Vi har altid et pænt lager af Glyngøre makrel i chili i køkkenskabet.
Nu er det slut. Vi har ikke kunnet finde "vores" makrel nogen steder. Kæresten skriver og spørger Glyngøre, om de har stoppet produktionen og ja, det har de. De solgte ikke nok. :trist:

Så nu må vi på jagt efter noget andet spiseligt makrel i chili.


Jeg vidste ikke engang, at produktet eksisterede :gruble:

Der findes åbenbart også makrel i barbecue :forvirret:

Billede
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13012
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pandesteg » 6. okt 2017, 10:48

At jeg stadig ikke har fået svar på den jobsamtale jeg var til i går. Fik at vide, at jeg senest ville få svar mandag, så der er intet mærkeligt i det, men gad bare såååå godt få svar i dag. Især hvis jeg har fået jobbet altså :genert:
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:

Tilbage til "Generelt"