Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Bøtte » 1. aug 2016, 19:48

At en eller anden idiot har fået den dumme ide at sætte mærkesedler i de gravid-strømpebukser, jeg bruger. :sur:
0
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3079
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8027

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Charly » 2. aug 2016, 08:25

Min mands familie. De er nogle båtnakker.
0
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8208

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Anilara » 2. aug 2016, 08:26

At jeg har købt viaplay sport for at se OL...
Inden jeg tjekkede om viaplay/viasat sender fra OL.
Det gør de ikke.

Argh!

Er det kun tv2/tv2 Sport og dr1 som sender (af danske kanaler)? Jeg vil se det heeeele!
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23795
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 2. aug 2016, 10:46

Anilara skrev:Er det kun tv2/tv2 Sport og dr1 som sender (af danske kanaler)? Jeg vil se det heeeele!

http://www.dr.dk/om-dr/nyheder/dr-sende ... doegndrift
1
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8208

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Anilara » 2. aug 2016, 10:55

dgd2007 skrev:
Anilara skrev:Er det kun tv2/tv2 Sport og dr1 som sender (af danske kanaler)? Jeg vil se det heeeele!

http://www.dr.dk/om-dr/nyheder/dr-sende ... doegndrift

Det kunne tyde på, at jeg skulle få betalt min licens i år.
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 2. aug 2016, 15:32

Måske ikke grænseløst (endnu) men jeg er noget træt af at jeg ikke kan finde det fællesvaskeri/møntvaskeri der eftersigende skulle være her i Sakskøbing. Jeg nægter at vaske i hånden det næste halve år!
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Chatsy
Indlæg: 1001
Tilmeldt: 1. nov 2015, 09:30
Kort karma: 212
Likede indlæg: 4670

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Chatsy » 2. aug 2016, 16:37

Den trælse kollega er vendt tilbage fra ferie og åh altså.

Hun og en anden kollega spekulerer over, hvem der skal tage sig af et bestemt arbejdsområde i næste uge, da hende, der ellers står for det, er på ferie. Det står godt nok ellers på vores skema, at det er mig, der skal gøre det, men jeg havde ikke tid - endsige lyst - til at bryde ind og give dem svaret, så jeg tænkte, de nok selv ville finde ud af det.
De fik da også endelig diskuteret sig frem til, at det højst sandsynligt er mig, der skal gøre det, kunne jeg høre, men så kom den irriterende kollega pludselig i tanker om, at jeg da sørme ikke ved, hvordan arbejdet skal gøres. Det var den anden kollega åbenbart ikke klar over og synes, det er skørt at lade mig udføre arbejdet, hvis jeg ikke er lært op i det og det nok var en god idé at få afklaret med mig, om det vitterlig er tilfældet.
Det tog den irriterende kollega så som en vedtagelse for, at jeg ikke aner en kæft om arbejdsområdets fremgangsmåde og da jeg var færdig med min ekspedition af en kunde, kom hun straks op til mig med en udskrift med om arbejdsområdet, og sagde at når jeg nu skal udføre arbejdet i næste ud, så vil udskriften være rigtig relevant for mig at støtte mig til, for der kommer nogen gange nogle pop-up'ere som kan forvirre.

Jeg kiggede dumt på hende og spurgte "Såsom?"
Hun svarede "Yes, og ellers så spørger du bare, ing?", vendte sig om og gik.
"Det virker sgu ikke lovende, når du ikke engang kan svare på mit spørgsmål" kommenterede jeg tørt, men det tror jeg så heller ikke, at hun hørte.

Havde hun da bare lige spurgt mig "Det arbejde, du skal afløse for i næste uge - er du blevet lært op i det?", kunne hun spare en masse besvær, da JO, GU FANDEN ER JEG DA LÆRT OP I DET

Udskriften, hun gav mig, har i øvrigt ikke en hujende fis at gøre med arbejdsområdets fremgangsmåde (det er kun sådan en overordnet forklaring på nylige ændringer, som ikke har betydning for selve det arbejdes fremgangsmåde, som jeg skal afløse for), så hvordan hun havde forestillet sig, at jeg kunne bruge det til nogen form for hjælp, går over min fatteevne. Det skal så lige siges, at hun også havde bildt sig ind, at jeg ikke havde læst dokumentet, bare fordi jeg tidligere havde svaret nej til at få den udskrevet - og hun var ikke interesseret i at høre, hvorfor jeg ikke havde udskrevet det; fordi jeg havde læst det og vurderet at der ikke står noget nævneværdigt, der er værd at spilde udskriftspapir på.

Allerede efter to dage er jeg ved at få patter så lange.
0
Mutter70
Indlæg: 30
Tilmeldt: 7. jan 2016, 20:27
Kort karma: 1
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 46

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Mutter70 » 2. aug 2016, 19:09

At jeg skulle skrive et eller andet herinde, men nu kan jeg ikke huske hvad.
3
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15373
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25742

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 2. aug 2016, 19:21

Bøtte skrev:At en eller anden idiot har fået den dumme ide at sætte mærkesedler i de gravid-strømpebukser, jeg bruger. :sur:


Det irriterer mig, at jeg ikke kan regne ud, hvad du mener. Er der ikke altid mærkesedler i tøj?
2
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Bøtte » 2. aug 2016, 19:46

Delfin skrev:
Bøtte skrev:At en eller anden idiot har fået den dumme ide at sætte mærkesedler i de gravid-strømpebukser, jeg bruger. :sur:


Det irriterer mig, at jeg ikke kan regne ud, hvad du mener. Er der ikke altid mærkesedler i tøj?


Jeg tror aldrig jeg har haft strømpebukser med mærkesedler.

Det er der i hvert fald ikke i de første, jeg købte (og heller ikke dem jeg brugte før jeg blev gravid).
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24638
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 2. aug 2016, 19:47

At jeg ikke kan hoppe i sjip :sur: Jeg kan simpelthen ikke finde ud af at løfte futterne simultant, der er altid forsinkelse på den ene af dem.




Nu stirrer jeg mig helt blind på ordene. Hedder det ikke 'hoppe i sjip'? Det lyder pludselig helt forkert.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ina » 2. aug 2016, 19:56

Daine skrev:At jeg ikke kan hoppe i sjip :sur: Jeg kan simpelthen ikke finde ud af at løfte futterne simultant, der er altid forsinkelse på den ene af dem.




Nu stirrer jeg mig helt blind på ordene. Hedder det ikke 'hoppe i sjip'? Det lyder pludselig helt forkert.


Hedder det ikke enten at hoppe i sjippetov eller at sjippe?
6
Brugeravatar
inactiveOlive
Indlæg: 48
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:35
Kort karma: 2
Likede indlæg: 112

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf inactiveOlive » 2. aug 2016, 19:56

Daine skrev:At jeg ikke kan hoppe i sjip :sur: Jeg kan simpelthen ikke finde ud af at løfte futterne simultant, der er altid forsinkelse på den ene af dem.




Nu stirrer jeg mig helt blind på ordene. Hedder det ikke 'hoppe i sjip'? Det lyder pludselig helt forkert.


Hedder det ikke bare "at sjippe"? :) :gruble:
2
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15373
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25742

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 2. aug 2016, 19:59

Bøtte skrev:
Delfin skrev:
Bøtte skrev:At en eller anden idiot har fået den dumme ide at sætte mærkesedler i de gravid-strømpebukser, jeg bruger. :sur:


Det irriterer mig, at jeg ikke kan regne ud, hvad du mener. Er der ikke altid mærkesedler i tøj?


Jeg tror aldrig jeg har haft strømpebukser med mærkesedler.

Det er der i hvert fald ikke i de første, jeg købte (og heller ikke dem jeg brugte før jeg blev gravid).


Ok det troede jeg, men jeg bruger heller ikke strømpebukser
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf HappyPaww » 2. aug 2016, 20:04

Bøtte skrev:At en eller anden idiot har fået den dumme ide at sætte mærkesedler i de gravid-strømpebukser, jeg bruger. :sur:

Er det ikke bare, at klippe mærket ud..?
0

Tilbage til "Generelt"